2 mar 2014

Przegląd Miesiąca Tematycznego - Luty

Kochani, pierwszy Miesiąc Tematyczny za nami, a co z tym się wiążę, pora na pierwszy Przegląd MT. Motywem przewodnim prac była kategoria Muzyka, zgłosiło się 16 blogów, z czego 13 umieściło prace.
Linki do notek tematycznych: unfaithful-heavenprettysmilexsecretartworkgold-rushedszablonovographic-rhythmzatsune-graphicsimagined-paradisewiosenne-graffitiindiesynthdusza-anayishelby-graphicslucrime.
Wraz z moim gościem wybrałam najciekawsze prace z podanych wyżej notek. Nie z wszystkich blogów prace ukażą się w tym przeglądzie, ale mam nadzieje, że nie będziecie mili i mi, jak i mojemu gościowi tego za złe. Przy przeglądzie pomaga mi dzisiaj... #Brill z brillamente.blogspot.com.
Mamy kilka kategorii, z których wybrałyśmy prace.


 Ikony:
Kass: Ikonki wykonane przez Prettysmilex są niesamowite. Tutaj wybrałyśmy raptem 3, ale wszystkie 9 są przepiękne. Warto zajrzeć do notki samemu, aby się o tym przekonać. Cudne koloryzacje, ciekawe ustawienia. No po prostu fantazja.
#Brill: Ikonki są niesamowite. Jedne z najlepszych, jakie do tej pory oglądałam. Wszystko do siebie pasuję, nic dodać i nic ująć.


Kass: U Rosesylli podobają mi się te 3 ikony. Są estetyczne, kolory stonowane. Do tego napisy ciekawie dobrane.
#Brill: ikonki są niesamowite. Wszystko do siebie świetnie dobrane.

Banery:
Kass: Banerek w wykonaniu Rosesylli jest ciekawy pod względem łączeń. Koloryzacja nieco ciemna, lecz stonowana. No i idealny napis.
#Brill: Podoba mi się tutaj ta ciemna koloryzacja i zdjęcie większej postaci. Tak jakby wszystko widziała :D Trochę mroczne i "magiczne"

Sygnatury:
Kass: LizzKaviste... Padłam. No po prostu piękne kolory, ciekawa kompozycja, śliczny napis. Czego chcieć więcej?
#Brill: Sygnatura jest świetna. Tak samo jak w szablonie, jedynie różni się koloryzacją i napisem. Mimo to w tej wersji także prezentuje się dobrze. Piękne, żywe kolorki.

Kass: Prettysmilex bardzo ciekawie połączyła odcienie niebieskiego i żółci. Stocki pasują do siebie wręcz idealnie.
#Brill: Kocham ten kolor! *.* Dobranie stocków i zdjęć postaci wyszło niesamowicie. Nawet ten topaz mi nie przeszkadza. Wszystko wyszło jak należy

Kass: Praca piękna w swej prostocie. Urocza koloryzacja i delikatny napis.
#Brill: Ta Sygnaturka mnie kupiła. Wszystko mi się w niej podoba. Nie ma co więcej się rozczulać, po prostu wszystko jest tak jak powinno :D

Kass: royalrockin udało się stworzyć delikatną sygnaturę z mocnymi czerwonymi akcentami. Czyli jest to co lubię. Jedyna rzecz, której mogła bym się przyczepić, to kolor czcionki.
#Brill: Podoba mi się tutaj delikatność i dobór koloru. Jedynie zmieniłabym kolor czcionki na biały, ale to tylko moje widzimisię :P

Kass: StrayHeart zrobiła sygnaturę w bardzo stonowanej koloryzacji. Dodatkowo efekt wytarcia dodaje pracy... hmm... tajemniczości?
#Brill: Świetny kolor, świetnie dobrane zdjęcie oraz świetnie dobrany napis. Podoba mi się "powydzierana" texturka, bo daje świetny efekt pracy. Wszystko jest "świetne" :P

Kass: U Nathalie Parsons podoba mi się najbardziej koloryzacja.
#Brill: Podoba mi się ta zieleń i wtopienie postaci. Emanuje tutaj taka delikatność i to mi się podoba

Nagłówki:
Kass: Elle podoba mi się tutaj ta delikatność, którą udało Ci się uzyskać. No i całkiem fajne kolorki.
#Brill: Podobają mi się tutaj te "świecące" textury. Tak jakby chciały uciec przez to okno, albo dopiero co się wdarły ( kurde jaka fantazja, powinnam była zostać poetką xd)

Kass: Łoo matko. Ten nagłówek wybrała Brill jak coś. Mi się on aż tak bardzo nie podoba, wzięła bym pewnie inny, ale moja pomocnica się uparła. :P Co mi się tu podoba? Kolorystyka. I to, że praca zrobiona jest z samych textur.
#Brill: W tym nagłówku podoba mi się dobór textur. Postać dobrze współgra z resztą pracy. Nie ma przepychu, bo jak można zauważyć nie ma tu żadnych stocków, a i tak wszystko wygląda świetnie. No i zachwyciłam się tymi truskawkami :D

Kass: Lady Spark, tutaj podoba mi się kompozycja. Bo kolorystyka i napis ma wiele do życzenia.
#Brill: Dobrze wtopione stocki i oczywiście kolor fioletowy *.* Najbardziej podoba mi się efekt błyskawicy oddzielający obie postacie. Super pomysł

Kass: Nie no, mój faworyt z Twojej notki. Śliczne kolorki, które fajnie ze sobą kontrastują. Do tego delikatność i subtelność nagłówka. No po prostu mistrzostwo.
#Brill: Tą sesje Demi kocham najbardziej. A w tym nagłówku wszystko wygląda ślicznie. Dobór koloru, brushe oraz texturka z trójkącikami. Wszystko jest dobrane i dopasowane- scala się w jedną całość. Cudo *.*

Kass: Ah... Kolejny nagłówek LizzKaviste. Wszystko przez te żarówki. Ogólnie znowu mimo wszystko praca jest delikatna i subtelna. Jak Ty to robisz?
#Brill: Podoba mi się tutaj koloryzacja oraz ten stock z żarówkami. Dobrze się tutaj wtapiają i dają niesamowity efekt.

Kass: Podoba mi się niesamowicie. Bardzo fajnie dobrane zdjęcia. Do tego genialna koloryzacja. Jedyna rzecz o jaką chciałabym zapytać... Czy mogę liczyć na szablon z tym nagłówkiem?
#Brill: Fajnie wtopione postacie, wszystko razem współgra. Świetna koloryzacja. Super wygląda ta przebijająca się czerwień.

Kass: Troublemaker... I nic dodać nic ująć. :D Bardzo fajnie wtopione postaci. Praca wydaję się bardzo delikatna.
#Brill: W nagłówku podoba mi się ta delikatność. Stocki postaci świetnie są wkomponowane w całą resztę.

Kass: Przepiękna koloryzacja. Fajnie dobrane stocki i elegancko wtopione postaci. Ogólny efekt niesamowity.
#Brill: W nagłówku podoba mi się dosłownie wszystko. Zaczynając od koloryzacji, po dobór stocków i zdjęć postaci. Wszystko do siebie pasuję i zlewa się w jeden piękny obrazek. Kojarzy mi się z latem i świetnymi chwilami spędzonymi na wsi

Kass: Pomysłowe połączenie. Może ciut za różowo tutaj, ale ogól pracy jest estetyczny.
#Brill: W tym nagłówku się zakochałam. Emanuje z niego taka delikatność, i nie ma wszystkiego za dużo.

Kass: Cóż 30STM i mroczne klimaty. Do tego dobrze dobrane textury i elegancko wytopione postaci.
#Brill: W tej pracy zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kolor jest dobrze dobrany, nie ma przepychu i postacie też dobrze się wtapiają. Poza tym kocham 30STM, więc tym mnie ta praca kupiła

Kass: Ah... GD na nagłówku u xslaveex. Praca fajna, estetyczna, ale odrobinę za zielona jak na mój gust.
#Brill: Podoba mi się tutaj dobór stocków i ten brąz komponujący się z zielenią. Postać jest bardzo dobrze wklejona i wtopiona w pracę.

Szablony:
Kass: Twój szablon mnie urzekł. Jest po prostu śliczny. Kolory współgrają ze sobą. Podoba mi się też układ CSS. Prostota całości czyni go jeszcze piękniejszym i efektywniejszym.
#Brill: Szablon ma świetne kolory. Fajnie dobrany nagłówek i w dodatku te trzy kolory, które się "wylewają" z postaci i kolorują kolumny. (Taaak wiem, mam wyobraźnie :P) Po prostu wszystko mi się tutaj podoba

Kass: Prosty CSS, który idealnie pasuje do prostoty nagłówka. Dobrze zgrana kolorystyka. Całość świetnie ze sobą wygląda.
#Brill: Lubię Florence ;3 Szablon trochę mroczny i melancholijny, ale ja takie lubię i dlatego szablon mi się podoba

Kass: Lizz podziel się swoim talentem i wyobraźnią, co? No po prostu świetna kolorystyka całego szablonu. Prosty układ z ciekawie rozmieszczonymi elementami. Chciała bym mieć taki szablon na własnym blogu.
#Brill: Szablon jest świetny. Z resztą jak każda praca LizzKaviste. Nagłówek wyszedł cudownie. No i te kolory. Niebieski i wyróżniająca się czerwień. Wszystko do siebie pasuje. Taki śliczniutki minimalizm.

Kass: Orbitka skąd Ci przyszedł taki niecodzienny pomysł na nagłówek? Jest na prawdę interesujący. Do tego prościutki CSS. Efekt uzyskałaś bardzo fajny.
#Brill: Nagłówek bardzo pomysłowy. Strasznie podoba mi się cytat, który jest na nim umieszczony. Szablon w sam raz dla miłośnika muzyki

Kass: CSS może nie powala na kolana, ale za to nagłówek... Znowu bardzo interesujący, jedyne co mi się w nim nie podoba do kolor czcionki.
#Brill: Szablon naprawdę ciekawy. Nagłówek mnie zachwycił, tak samo jak kolory. Fiolet-mmmm *.* W dodatku pomysłowy CSS

Kass: Taylor Swift i pomarańczowa koloryzacja. Miodzio. Do tego prościutki CSS, który ślicznie współgra z nagłówkiem. Podoba mi się. Tak trzymaj ;)
#Brill: Świetne zdjęcia Taylor i ciekawa koloryzacja. Podoba mi się użycie textur w koło stocków. CSS ciekawy, aczkolwiek nieprzesadzony i prosty. I to w tym szablonie mnie urzekło.

Tapety:
Kass: Cóż... Ja to tylko się podepnę pod wypowiedź Brill, znajdującą się poniżej. Genialnie dobrane zdjęcia.
#Brill: Zdjęcia użyte w pracy są "the best". Nie da się nie uśmiechnąć patrząc na tą tapetkę. Po prostu cudeńko


Cześć, z tej strony #Brill z Brillammente. Kass prosiła mnie o pomoc w przeglądzie, więc z wielką chęcią jej pomogłam. Mam nadzieję, że wybrane prace się wam spodobają. Starałyśmy się wybrać jak najlepsze prace, a było ich naprawdę wiele, więc było to trochę trudne. Ale myślę, że dałyśmy radę. Pozdrawiam Was cieplutko :*

Chciała bym bardzo podziękować wszystkim za udział w pierwszym Miesiącu Tematycznym - Luty, a także #Brill za pomoc przy tym przeglądzie. Jesteście niesamowici, a do tego widać, że chętnie bierzecie udział w nowych akcjach. ;)

Mam też nadzieję, że pomysł z zaproszeniem gościa, a więc grafika, który nie zgłosił się do danego MT, do pomocy przy przeglądzie przypadł wam do gustu. Jeśli tak jest, to przy kolejnym przeglądzie MT też kogoś zaproszę do pomocy.

Pojawiła się również już nowa sonda na MT - Kwiecień, także zapraszam do głosowania. :)

Całuski kochani :*

11 komentarzy:

  1. Super udany przegląd :) A ile zabawy przy nim było :D Oby więcej takich wspólnych akcji Kasiu :) No i się zastanowię nad dołączeniem do załogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh.. Mam nadzieje, że rozpatrzysz to pozytywnie i dołączysz. I fakt, zabawy było sporo. :D

      Usuń
  2. Na wstępie chciałam bardzo podziękować za umieszczenie aż 2 moich prac w tym przeglądzie(po raz pierwszy w katalogu :)).
    W przeglądzie znalazło się mnóstwo świetnych prac.
    Zabrakło mi tylko jednej sygnatury między innymi tej: http://funkyimg.com/i/FUh5.png sygnatury. Moim zdaniem po prostu wymiata.
    Co do moich faworytów:)
    Prace Lizz Kaviste jak zwykle mnie powaliły. Nagłówek z Demi jest cudowny(w obu wersjach kolorystycznych).
    No i Royalrockin ta dziewczyna jest po prostu genialna.
    Pomysł z zaangażowaniem do pomocy innej graficzki jest genialny,ponieważ można wybrać razem świetne prace i jest mniejsze prawdopodobieństwo ominięcia czegoś świetnego.
    To chyba na tyle.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jak zawsze mam problemy z hostingiem. Jak już funkyimg się na mnie odbraził, to z kolei imgur odmawia posłuszeństwa -.- i jak tu obejrzeć wszystkie prace?!

    Jeśli miałabym wybierać faworytów, to zdecydowanie byłyby to wszystkie prace Lizz Kaviste XD uwielbiam jej grafikę głównie ze względu na kolorystykę, kocham kolorowe prace, ale sama tak mocnych, a jednak cudownie do siebie pasujących barw uzyskać nie potrafię. Stąd między innymi moje własne prace z tej notki nie za bardzo mi się podobają, a już na pewno sama wybrałabym inne xd dziękuję też za dodanie dwóch moich prac do przeglądu.

    Pomysł z zaangażowaniem do pomocy innej graficzki jest, moim zdaniem, bardzo dobry. Sama chętnie pomogłabym z marcem, bo udziału w nim nie wezmę, gdybym tylko bardziej znała się na tematyce, ale jest mi ona tak bardzo odległa, jak to tylko możliwe xd

    Tak czy inaczej, gratuluję inicjatywy, pomysł z miesiącem tematycznym był, moim zdaniem, bardzo udany i mam nadzieję, że utrzyma się możliwie długo. Tego też życzę, i całuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. StrayHeart, twoja sygnatura, ten cytat♥ Nagłówek z GD ma idealny cytat, haha<3 Lizz jak zwykle piękne prace :D
    Po zobaczeniu takiego przeglądu bardziej widać jak fajny jest ten pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :) Miałam dobry pomysł :D Aby się tylko to utrzymało :)

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc prace są piękne. Ja, metalówa co prawda nie mam pojęcia co większość z nich ma wspólnego z muzyką, ale... No przepiękne!
    Cenię sobie oryginalność w grafice i choć mi czasem wychodzą dość... Szablonowe szablony to tutaj jestem pod ogromnym wrażeniem pracy Orbitki. Mój faworyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej dziękuję, za tak miłe słowa! Wszystkie prace są prześliczne a sam przegląd wyszedł genialnie. Gratuluje pomysłu oraz życzę powodzenia w kolejnych miesiącach tematycznych ;*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę pogratulować, przegląd wyszedł naprawdę fajne, jest dopracowany i naprawdę widać, że nie robiłyście go od niechcenia. Dobra robota :D
    Bardzo dziękuję za miłe słowa odnośnie moich prac ^^ Bardzo się cieszę, że Wam się spodobały :)
    Co do moich faworytów z przeglądu, to na pewno będą to ikonki i nagłówek prettysmilex, sygnatura Rosesylli (CL <3), szablon Selly i nagłówek xslaveex :)
    Pozdrawiam i czekam na następny przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam wczoraj już napisany komentarz. Już byłam bliska jego końcówce i .... dupa. -_- Wszystko mi się usunęło. :(
    Więc zacznijmy od początku.
    Przegląd i ogólnie pomysł na miesiące tematyczne jest jak najbardziej udany. Bardzo mi się to podoba. ^^ Gratuluję. A dodatkowo jeszcze wzięcie do współpracy przy przeglądzie Brill, to super pomysł. ^^
    Chciałabym podziękować za tak pochlebne opinie przy moich pracach. To bardzo miło robi człowiekowi na sercu i motywuje do dalszego tworzenia. Bardzo dziękuję. ♥
    Moimi faworytami... No cóż, wszystkie prace są śliczne, ale moimi naj naj faworytami są prace Lizz Kaviste, prettysmilex, nagłówek Elle i nagłówek xslavvex. ^^
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej ekstra pomysłów i przeglądów

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo proszę o nadanie ogłoszenia następującej treści:

    Szabloniarnia Land of grafic poszukuje nowych stażystów!
    Jesteś kreatywny? Masz więcej niż 14 lat? Umiesz robić szablony? Masz w tym doświadczenie? Dysponujesz wolnym czasem, który nie wiesz, jak spożytkować? Pragniesz do Nas dołączyć? W takim układzie czekamy! Zajrzyj do naszej zakładki NABÓR!
    Kto wie, może to właśnie Ciebie wybierzemy?
    Nie czekaj, zgłoś się już dziś!

    I button: http://1.bp.blogspot.com/-RartEqLy0x4/UU5DdPsLzYI/AAAAAAAABDw/7GP7A6w_6gg/s200/buton2.png

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »