14 mar 2014

Przegląd Tygodnia


Kolejny przegląd i kolejny jest późno.
Niestety czas mnie goni, coraz mniej go mam. W dodatku zbliżają mi się drugie egzaminy próbne i jestem po prostu załamana ;c muszę wybierać niedługo nową szkołę, co prawda mam już kilka na oku ale wciąż jestem niezdecydowana. Ehh... nie ględzie tylko przechodzę to przeglądu, który co prawda nie jest jakiś duży, ale prace jak zawsze piękne ; )



Ciekawa sygnaturka, bardzo mi się podoba. Idealne połączenie stocków, choć mało widoczny tekst.
Mimo wszystko bardzo mi się podoba ; )



Zawsze byłam cichym wielbicielem prac Happiness ; )) Praca pod względem graficznym jest nieziemska choć bije po oczach topaz ;c kody jak w przypadku grafiki również mi się podobają. 


Jak dla mnie ludzi za taki talent powinni zamykać. Cara zawsze dobiera idealnie stocki i świetnie je łączy.
Uwielbiam czerwień w tej pracy. 


Nieziemska praca. Kody... wow. Jestem w szoku, na prawdę ; )


Czerwienie... ahh... czerwienie, i ten przebijający zielony ; )) Raj.


Czy tylko ja się stęskniłam za pracami naszej drogiej Carllton?? Nie muszę mówić, że sygnaturka choć mała bardzo mi się podoba ; )


Kolejna z perełek w tej notce należy do xslaveex. W tej pracy podobają mi się kody i kolory, oraz piękne zdjęcie Lindsay ; ))


Prac niestety tak jak wspominałam na początku nie jest dużo, ale wierzcie że się starałam, i jestem szczerze z niego zadowolona.
Dobranoc. 

21 komentarzy:

  1. Może i prac nie dużo, ale najważniejsze, by nie dodawać na siłę. ;)
    A w tym przeglądzie widzę dużo bardzo fajnych prac.
    Moimi faworytami z dzisiejszego przeglądu są prace od Happines (chociaż ten topaz rzeczywiście daje po oczach), Frustracji (wow, nie mam pytań ♥), Renfri (kolorystyka naprawdę super) i Carllton (jak ja się stęskniłam za jej twórczością ♥).
    Przegląd moim zdaniem udany. Krótki, ale jest tu wiele ciekawych prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Carllton nie zgłosiła się do KG xd
    Najbardziej podoba mi się praca Frustracji♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten katalog coraz mniej trzyma się podstawowych zasad. Najpierw Coneq w spisie blogów prywatnych, co jest nie na miejscu bo przecież ten blog nie jest blogiem graficznym tylko refleksyjnym. Oczywiście nikt tego z Jet nie załatwił i nie przedyskutował. Czy to takie trudne z nią pogadać? Przecież kieruje się prawem i sprawiedliwością, na pewno to zrozumie. Teraz Carllton w przeglądzie, której nie ma wcale w tym katalogu. Ciekawe czy inne blogi nienależące do spisu też przeglądałaś. Jestem pewna że nie i gdzie tu sprawiedliwość? Poza tym to przegląd tygodnia z blogów zgłoszonych do katalogu. Jak ktoś się nie zgłosił to chyba nie chce tu być prawda? Nie rozumiem dlaczego ktoś, kto nie promuje katalogu u siebie i nie zamierza tu należeć i go promować miałby być przez ten katalog promowany. Skoro wszystkim jakoś ta współpraca się udaje to nie wydaje mi się, by wyjątkom korona spadła z głowy poprzez dołączenie tutaj. A jeśli nie chcą tu być to nie powinni tu być.

      Usuń
    2. Wyczuwam BÓL DUPY anonima, której zabrakło w tym przeglądzie...

      Usuń
    3. Wybacz drogi Anonimie ze nir jestem niestety idealna jak TY. Kazdemy moze sie zdarzyc blad, nawet mi. Po prostu nie zauwazylam ze Carllton nie jest na KG xD zlinczuj mnie za to -.-

      /Candy

      Usuń
    4. Tak się akurat składa, że nie zabrakło ; ) i co ty na to anonimku?
      Mówię tylko że równie dobrze każdy blog teraz może usunąć link do katalogu i buttony i wcale nie zostaniemy wyrzuceni ze spisu a nasze prace będą się pojawiać skoro nie ma to żadnego znaczenia ; ) Zwróciłam uwagę na problem że skoro nie trzeba współpracować by się tu znaleźć to po co współpracować? Wydaje mi się że bycie w katalogu wiąże się z dawaniem czegoś od siebie i nie powinno tak być że jak ktoś nie daje nic, nie promuje katalogu, kompletnie się tu nie udziela i tak dalej to nie powinien tu być.

      Usuń
    5. To dla ciebie takie trudne dodać jeden mały button Katalogu? Zaśmieca ci bloga, czy co? A może faktycznie jakiś "ból dupy", jak powiedział ktoś wyżej? Nie rozumiem twoich zarzutów. Faktycznie, Carllton nie ma na KG, ale kto powiedział, że nie można w Przeglądach zwracać uwagi na inne blogi graficzne? Poza tym blog Carllton zawsze był w spisie, a autorka przeglądu po prostu zapomniała... Zdarza się, jesteśmy ludźmi, nie wiem, o co cała afera... Nie mogłaś zwyczajnie zwrócić uwagi, tylko od razu się rzucać?

      Btw. dziękuję, za miłe słowa i miejsce w przeglądzie. Moimi faworytami są sygnatura royalrockin, Carllton i szablon Cary :). Pozdrawiam i gratuluję udanego posta!

      Usuń
    6. A czy ja się rzucam? ; ) Wybacz kochana ale nikomu nie ubliżam ani nikogo nie obrażam. To tylko suche wnioski i nie ma tu żadnego rzucania się ; ) Po prostu lubię porządek i ład a tutaj jest coraz większy bałagan.
      Nie podoba mi się kilka rzeczy.
      1. Coneq w spisie blogów prywatnych bo nie powinien tu należeć.
      2. Carllton która trafia do przeglądu. To samo było z konkursem ostatnio. Wrzućcie ją jeszcze do sondy. Pewnie będzie tak samo jak z pojedynkiem Zaczarowanych i Szablonownicy na Katalogu Grafików że Jill się oburzyła i oświadczyła że nigdy nie zgłaszała chęci udziału w czymś takim. Po prostu uważam że pewnych rzeczy nie powinno się robić jeśli ktoś sobie tego nie życzy. A skoro nie zgłosił się do spisu to chyba sobie nie życzy racja?
      3. Blogi prywatne które przestały być blogami prywatnymi. Kiedyś na tym spisie było ich kilka. Kategoria obejmowała wszystkie blogi prowadzone tylko przez jedną osobę. Teraz wrzuca się tam wszystkie blogi które oprócz szablonów zawierają coś jeszcze tekstury albo inne dodatki. Mało tego w spisie szabloniarni też już się pojawiają blogi które nie zajmują się tylko szablonami. To jest istny bałagan. Pozostawienie możliwości wyboru kategorii osobie która chce dołączyć do spisu jest nieodpowiedzialne a także nieprofesjonalne w stosunku do czytelników katalogu. Tak zorganizowany spis nie ułatwia im znalezienia tego czego szukają. W efekcie najlepiej jest im znać nie wszystkie blogi ze spisu, ale te najbardziej znane o których wiadomo wszystko co się na nich znajdzie. Tak zorganizowany spis z takim nieładem utwierdza czytelnika w przekonaniu że nie ma sensu odwiedzać innych blogów jak tylko najpopularniejsze czyli Szablonownica, Zaczarowane Szablony i Terrible Crash. A reszta? Co czytelników obchodzi reszta skoro wszystko mają tutaj. Moim zdaniem najlepiej byłoby w końcu zdecydować się na jedno kryterium podziału tych blogów na dwie kategorie. Grafika to akurat kiepskie kryterium bo coraz więcej szabloniarni chce robić coś więcej niż szablony i ciężko za tym nadążyć. Wymagałoby to ciągłego monitorowania przez załogę katalogu wszystkich blogów w spisie dlatego kryterium grafiki odpada. Drugie kryterium to liczba prowadzących danego bloga osób. To kryterium jest chyba najbardziej przydatne dla czytelników. W jednej kategorii znajdą blogi prowadzone przez wiele osób w drugiej przez jedną i jest porządek i każdy wie czego się po danym blogu może spodziewać. Uniknie się wtedy sytuacji gdy na przykład wchodzi się na bloga z nadzieją zamówienia szablonu i widzi się fajny główny na tym blogu i wtedy okazuje się że blog wcale nie jest prowadzony przez jedną osobę (choć był w blogach prywatnych) a przez wiele osób i akurat osoba która wykonała ten główny ma zablokowaną kolejkę. To zniechęca czytelników i należałoby naprawić te kategorie aby takie sytuacje nie miały miejsca.

      Mam nadzieję że nikt nie traktuje tego jako rzucania się. Jak widzicie nikogo nie obrażam ani dla nikogo nie chcę źle. Chcę tylko by panował tu porządek. W końcu katalog nas wszystkich w jakiś sposób reprezentuje i promuje.

      Usuń
  3. A moim zdaniem ekipa sobie nie radzi z prowadzeniem tego bloga, a raczej robi wszystko na odwal się. Ktoś powinien serio tutaj popracować, pousuwać blogi z linków, które zostały usunięte, zawieszone, zamknięte i te które tutaj wg nie pasują. Przeglądy powinny być robione starannie, a nie na szybko i na odpieprz się, żeby coś ino było. Powinny zawierać prace najlepszej jakości i może coś pokombinować, że podziałem na sygnaturki, szablony i nagłówki? bo jak wcześniejszy zmysł był, żeby dodawać same szablony, tak teraz ze świecą takiego w przeglądzie szukać. Instrukcje, które od b. dawna się nie pojawiają, powinny być brane na poważnie, może raz na dwa tygodnie jakaś instrukcja? nie zaszkodziłoby. Niech ktoś się tym zajmie poważnie. Miesiące tematyczne? Super sprawa, tylko gdyby też były nie robione na odwal się ;c Pomysł fajny, wykonanie już szwankuje, dlatego bym nad tym popracowała, poukładała i wg. Jednym słowem, jak dla mnie powinnaś się droga ekipo zająć prowadzeniem KG. Ja rozumiem, że nie zawsze ma się dużo czasu, ale bez przesady. Zawsze kilka minut się znajdzie, a nawet w kilka minut coś na KG pożytecznego można zrobić i ogarnąć. Na pewno ekipa składa się z super osób, ale weźcie się w garść i za prowadzenie tego katalogu, bo szkoda by było, gdyby jeden z najlepszych katalogów się dalej staczał i tracił czytelników. Konkurencja czyha. Jeśli nowo właścicielko, nie radzisz sobie, to poproś kogoś o pomoc, jeśli Candy nie radzisz sobie z przeglądami, poproś kogoś o pomoc! To samo się tyczy instrukcji- niech się tym zajmie ktoś chętny i pełen zapału, no i to samo się tyczy miesięcy tematycznych. Nie dajcie KG upaść.
    Ps! już wiosna nadeszła, a szablon nadal zimowy. Nie czekajcie na Yess z kolejnym (pewnie kolejnym szałowym) szablonem (pełnym przesady i dekoracyjności), tylko no nie wiem... niech się tym zajmie bleachowa, która robi śliczne minimalistyczne szablony, a takiego tutaj potrzebujcie. Bez szału (no ok, szał też, ale szał nie w złym znaczeniu, tylko pozytywnym mile widziany), tylko, żeby podkreślał główny zmysł KG, czyli blogi graficzne! Bo o to to chodzi (no i nowe posty też).
    Mam nadzieję, że nikogo (zbytnio) nie zraniłam, a dałam jedynie do myślenia i weźmiecie się teraz do pracy i nie dacie upaść KG, a wzbije się on na szczyty.
    Pozdrawiam,
    /MAKA PAKA\
    ps! głupi blogspot. 3 razy mi komentarz usuwał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo od Tyler (http://graphical-thoughts.blogspot.com/) pobrać jakiś szablonik :D

      Usuń
    2. Przeczytałam całą Twoją wypowiedz i uwierz mi, że prowadzić KG we dwie osoby jest ciężko momentami. Instrukcje chce robić dalej, ale co z tego skoro nikt nie prosi o coś konkretnego? Raz ktoś zapytał, potem totalna cisza. Nad szablonem głównym myślę od paru dni i szukam odpowiedniej szabloniarki do jego wykonania. ;) Także cierpliwości.
      Staram się też jak mogę, żeby KG pracowało jak najlepiej i wciąż myślę co zrobić z tymi właśnie zawieszonymi blogami na liście.
      Oczywiście jeśli sama byłabyś chętna dołączyć to miejsce w ekipie się zawsze znajdzie. Bo serio... Candy robi jedynie Przeglądy Tygodnia, a ja staram się ogarnąć całą resztę. Jeśli tego nie widać, to cóż, bardzo mi przykro.
      Pozdrawiam,
      kass

      Usuń
    3. A ja nie rozumiem co ci przeszkadza że Yassmine wykonała ten szablon główny i nie rozumiem dlaczego nie może wykonać kolejnego. To chyba nie zazdrość Mako Pako? Owszem ten jest dość dekoracyjny i szałowy ale jak dla mnie wykonuje ona naprawdę zaje*iste szablony również minimalistyczne. Argumentów w stylu "bo ona już robiła ostatnio" albo "bo ona nie robi ślicznych szablonów" nie przyjmuję do wiadomości. Odnosze wrażenie że jej po prostu zazdrościsz skoro nawet nie byłaś łaskaw napisać jej nicku bez błędu. Trochę niemiło z twej strony.
      Poz tym na jakiej podstawie twierdzisz że załoga katalogu czeka na szablon od Yass?

      Usuń
    4. Bo szablon się nie zmienia, mimo że zima już w zasadzie minęła. Ja sama wcale nie odebrałam komentarza Anonima jako krytyki Yass, raczej jako przypomnienie, że jeśli akurat Yass nie ma czasu/chęci wykonać nowego szablonu dla KG, są inne szabloniarki, które na pewno chętnie się nim zajmą. Nie róbmy może afery z byle czego i nie dodawajmy teorii spiskowej gdzieś, gdzie jej nie ma.

      Całuję,

      Usuń
    5. Jestem za ;) I oczywiście zgadzam się z anonimami. Trochę tu bałagan. Nieraz szukam na szybko jednego bloga i nie mogę go tu znaleźć. Poza tym uważam, że jak nie dajecie rady, a raczej Kass to może skoro na obecną chwilę nikt nie chce się przyjąć do załogi, to zrezygnuj z paru obowiązków np Instrukcji, miesięcy tematycznych czy czego tam chcesz, byle by było lżej.
      Mi się bardzo podobała gazetka, jaką prowadziłyście i trochę jestem zawiedziona, że nie ma kolejnej, bo pomysł naprawdę świetny!

      Usuń
    6. Plus spójrzmy ile jest obecnie szabloniarni w spisie, a ile blogów prywatnych, które nie są blogami prywatnymi. To jakaś masakra. Może przydałaby się segregacja tych blogów na same szablony, tylko instrukcje czy coś w tym guście?

      Usuń
    7. Mia, póki co zrezygnowałam z Instrukcji. Blogi staram się ogarnąć i już mam pewien pomysł jak je uporządkować, i mam nadzieje, że nie długo mój plan wejdzie w życie.
      Co do gazetki... To muszę pogadać z bleachi jak ona ją robiła i może znajdę kogoś chętnego do pomocy przy niej. Ale to się jeszcze okażę.
      Także mam nadzieje, że wkrótce troszkę się zrobi jaśniej na KG.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    8. Anonimie, nie mam czego zazdrościć Yass, ponieważ sama nie zajmuję się grafiką i nie mam zamiaru (to nie dla mnie) tego robić. Nie z braku szacunku, lecz przez zwykły głupi błąd napisałam YESS nie YASS, mój błąd, przepraszam. A co do szablonów Yass, to nie krytykuję ich, wręcz przeciwnie, uważam, że większość jest serio śliczna, a Yass ma talent :) A co do mojej wypowiedzi, to chodziło mi wyłącznie o to, że może trzeba dać też szansę komuś innemu? Yass przeważnie twierdzi, że nie ma czasu na wykonywanie szablonów, więc niech przyszłym szablonem na KG zajmie się ktoś, kto ten czas ma i wie jak zrobić idealny dla tego katalogu szablon, czyli dajmy na to minimalny z podkreślonym tym, co jest najważniejsze- blogami graficznymi, bo przecież wchodzimy na tego bloga, aby właśnie znaleźć inne blogi, te graficzne i linki do nich powinny być jakoś wyróżnione, widoczne, rzucające się w oczy, a wszystko powinno ze sobą współgrać i tworzyć jedną piękną zgraną całość z podkreślonymi cechami katalogu.

      /MAKA PAKA\

      Usuń
    9. MAKA PAKA, nie przejmuj się bzdurnymi komentarzami;) Nie każdy tutaj zdaje sobie sprawę z tego że Twoja wypowiedź ma na celu pomoc a nie wszczęcie kłótni i jeśli ktoś tego nie widzi to już jest jego problemem;)
      Pięknie o tym mówisz mam na myśli o podkreśleniu tych blogów bo są tu najważniejsze. Sama jednak nie wiem jak miałyby te blogi zostać podkreślone skoro jest ich aż tyle że zajmą pół bloga. Nawet minimalistyczny szablon będzie wyglądał na nieczytelny przy tak dużej ilości linków bo taka ilość linków jest sprzeczna z minimalizmem. Chyba nie potrafię sobie tego wyobrazić;(

      Pozdrowienia,
      E.

      Usuń
  4. Wtrącając kilka słów od siebie...

    1. Zgadzam się z anonimem, który uważa, że na KG powinny znajdować się tylko i wyłącznie blogi graficzne. Pamiętniki, refleksje to już inna broszka, inna kategoria.
    2. W "najnowszych" usunęłabym podział na blogi prywatne i blogi graficzne. Wtedy, robiąc przegląd, bez problemu można by było wyświetlić sobie listę i jak leci sprawdzać blogi z najnowszymi postami (zwracając uwagę na ich publikację oczywiście).
    3. Przegląd tygodnia - cóż... nie wiem do końca, jak to rozwikłać, ale osobiście wrzucałabym tam wszystko - szablony, nagłówki, sygnatury, ikony. Jest to w końcu przegląd tygodnia, nie przegląd szablonów. Jeśli zaś tym zajmuje się Candy, mogłaby też robić takie akcje w środku tygodnia, typu "Przegląd sygnatur" i już się buźka cieszy, że można obejrzeć fajne prace od różnych osób w jednym miejscu.
    4. Podział blogów zostawiłabym taki, jaki jest. Jedynie poprzenosiłabym blogi prywatne, do szabloniarni (bądź blogów graficznych zbiorowych? dziwnie brzmi i bez sensu) jeśli w ich załodze jest więcej niż jedna osoba, co jest oczywiste. Dodałabym tylko trzecią kategorię "Zawieszone / Zawieszona działalność" gdzie wrzuciłabym jak leci wszystkie blogi z literką {z}.
    5. Możecie też pomyśleć o dodatkach typu "Kilka słów o..." czyli post poświęcony blogowi graficznemu (prywatnemu bądź szabloniarnii). Taka krótka promocja, kilka prac, kto jest w załodze, jak długo istnieją, czy przyjmują zamówienia. - taka mała propozycja.
    6. Szablon główny - racja, zimy za oknem nie ma, ale teoretycznie się nie skończyła. Do kalendarzowej jeszcze trochę, a kto wie, czy pogoda nie zrobi psikusa i nie sypnie białym puchem? Osobiście uważam, że szablony Yass zawsze są dopracowane i profesjonalne. Nie miałabym nic przeciwko widzieć tu jej kolejne dzieło.

    Teoretycznie Kas s sama prowadzi bloga. Ona poświęca mu czas, a skoro tyle osób wytyka jej błędy, może ktoś zechciałby się zgłosić do pomocy? Nikt? Przecież co to za wyczyn dziennie poświęcić 5 minut dla bloga. Pryszcz. Każdy z palcem w nosie wszystko ogarnie. Dalej nie ma chętnych? Szkoda.
    Osobiście nie miałabym czasu (dziwne :O). Prowadzę 2 blogi graficzne, instrukcje, piszę jakieś farmazony i co rusz zakładam nowy blog do prób. Ale w tym wszystkim to kropla w morzu. Prawda jest taka, że nie miałabym do tego nerwów. Takie geny. W końcu by mi się odechciało.

    Dlatego też gorąco pozdrawiam, życzę wytrwałości i powodzenia. I nadal nie rozumiem, co jest trudnego w podpisaniu się własnym nickiem? Teoria spiskowa nr1 "nie mam konta na bloggerze" w tym momencie się nie sprawdzi. Anonim czwarty od góry właśnie to obalił. A nawet jeśli ktoś konta rzeeeczywiście nie ma, może zawsze podpisać się inaczej. -> patrz Anonim trzeci od góry!

    Raz jeszcze pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://ask.fm/Carllonka/answer/109290924127

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie :) Dla mnie najładniejsze są prace Cary, Frustracji, Renfri i sygnaturka Carllton.
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »