28 mar 2014

Przegląd Tygodnia


Cześć wszystkim : )
Dzisiejszy przegląd robię już ja, mam nadzieje że się cieszycie (oby) heh.
Jak zwykle przejrzałam dużo blogów i wybrałam w sumie tylko 7 prac, ale wszystkie was na pewno oczarują, bo każda jak zawsze jest wyjątkowa, więc Zapraszam.



Po mimo, że nagłówek jest zrobiony według instrukcji Yass to szablon sam w sobie bardzo mi się podoba.
Wszystko na prawdę ze sobą idealnie współgra współgra.



Świetna praca. Podobają mi się kolory które fajnie się ze sobą komponują. No i to menu, które rzadko
jest spotykane na szablonach. Dobra robota.


Zapewne dużo osób się ze mną zgodzi, że za taki talent powinno się zamykać ; _ ; Na prawdę praca StrayHeart przeszła moja najśmielsze oczekiwania ; )) Brawo.


Nie wiem jak Cara to robi, że każda jej praca jest piękna. Stocki są świetnie wkomponowane w pracę tak samo jak modelka. I delikatny, nie rażący CSS.


Ostatnio podobają mi się właśnie takie szablony - jednokolorowe. Jeśli chodzi o kody to także mi się podoba.


Jak już mówiłam w wcześniejszym przeglądzie, jestem cichym wielbicielem prac Happiness.
Kolory, napis oraz modelka według mnie idealnie współgra z teksturkami oraz stockami. 


Miałam ogromny dylemat którą prace Renfri wybrać, jednak zdecydowałam się na tą.
Kolorki mnie oczarowały *-* jestem na prawdę zachwycona. 

Pozdrawiam. 

27 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są piękne. Chociaż w mojej głowie pojawia się jedno, wielkie "ALE" z gigantycznym wykrzyknikiem. Odnośnie pierwszej pracy. Co powinno być rozumiane pod pojęciem "zrobione z instrukcji graficznej"? Otóż jak mniemam takowa instrukcja ma na celu pokazanie jak mniej więcej umieścić stocki, co i gdzie można wrzucić, jaki efekt zastosować, jaką przezroczystość ustawić itd. Taka instrukcja nie ma na celu skopiowania, zmienienia dwóch stocków i wrzucenia innej koloryzacji. Nie żebym się czepiała... Albo dobra, czepiam się i mówię otwarcie, że w pierwszej chwili pomyślałam "WTF praca Yass"? One są praktycznie identyczne. Victoria, wybacz, ale przynajmniej zdjęcie modelki można było zmienić. To tak, jakby ktoś inny również pobrał instrukcję z TC, zmienił koloryzacje i podpisał się własnym nickiem. Szczerze? Chore. Tu nie ma inwencji, ani wkładu własnego. Praca nie to że bazuje na danej instrukcji, praca jest skopiowana, jak na moje oko, w 85%.
    Dla porównania -> http://funkyimg.com/i/FGGN.png
    Osobiście uważam, że robienie wg instrukcji nie ma na celu zrobienia pracy kropka w kropkę jak oryginał. Mówiąc też otwarcie i bez zbędnych ceregieli, czerpanie inspiracji, a zżynanie to dwie różne rzeczy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. A nawet jeśli ktoś robi szablon "kropka w kropkę" z instrukcji, to powinno być to tylko w celu "wprawienia się" w robieniu szablonów. I nie powinno się takich szablonów/nagłówków umieszczać w przeglądach. Lepiej od razu umieścić oryginał Yass.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Zgadzam się z powyższymi komentarzami. Strasznie to podobne :o

      Usuń
    3. Nie wiem czy ktoś to zauważył ale jeśli używacie koloryzacji z Terrible Crash to raczej nie trudno jest zauważyć. Koloryzacja użyta w pracy Wiktori również należy do Yassmine. Sama jej używam i jeśli ktoś korzystał z tutoriala na ten nagłówek to może sobie ją pobrać i sprawdzić kolory będą takie same a zmienia się tylko kontrast lekko. Link do koloryzacji
      http://galeria-terriblecrash.blogspot.com/2013/12/koloryzacje-psd-033-036.html
      "Escape me" trzecia od góry. Nie rozumiem sensu publikowania prac które powinny być tylko do ćwiczeń.

      D.
      ***dzisiaj pewnie założę konto to będę się logowała wtedy***

      Usuń
    4. Wiecie co weszłam na tego bloga i mi kopara opada. To nie jest pierwszy raz bo Wiktoria dodała też drugi szablon i ten jest już całkowicie wykonany z instrukcji.
      Szablon Wiktori
      http://funkyimg.com/i/GzjR.png
      Instrukcja
      http://www.funkyimg.com/i/G1Vb.png
      Czy widzicie efekty w instrukcji na końcu i szczególnie ten po prawej w pomniejszeniu? Tym razem kolory są takie same i uważam że Ronnie ma rację nie powinno się czegoś takiego umieszczać w przeglądach a co dopiero na własnych blogu jako szablony do pobrania. Ronnie ma rację możecie to tworzyć w celu wprawienia się ale jaki jest sens publikowania tego: nie wiem. Instrukcje użyte w ten sposób to jawne kradzieże czyjeś pracy.
      D.

      Usuń
    5. Zgadzam się w wami wszystkimi całkowicie. I postaram się porozmawiać na ten temat z Candy... Bo sama jak przeglądałam blogi wczoraj, sądząc, że jednak sama będę musiała robić przegląd. To prace Victorii odrzuciłam od razu widzą sam podpis, że są to prace z instrukcji.
      Cóż... D. Masz racje. W drugim szablonie to już całkowicie to wygląda tak samo jak w instrukcji Yass...

      Usuń
    6. kas s ja tak samo się zdziwiłam co ten szablon Wiktori tu robi. Nie musisz się jednak martwić bo konkurencja czyli drugi Katalog również popełnił taką samą gafę
      http://katalog-grafikow.blogspot.com/2014/03/przeglad-tygodnia_28.html
      Mowa o ostatnim szablonie Ariany stąd
      http://iwillcatchyouifyoufallszablony.blogspot.com/2014/03/join-to-black-parade.html
      który też trafił do przeglądu choć jest całkiem wzorowany a czego Ariana wcale robić nie musi bo to co sama tworzy nie wzorując się jest naprawdę widowiskowe i nie rozumiem dlaczego tyle osób robi nagle coś jak ktoś choć same potrafią zrobić coś swojego.
      D.

      Usuń
    7. D. to chyba dlatego tak jest, że czasem niektórzy graficy są dla siebie bardzo surowi... I uważają, że ich prace są do niczego. Ale to tylko takie moje spostrzeżenie. ;)

      Usuń
    8. Witam wszystkich!Jestem administratorką ,,Grafiki tu i tam".Wchodze dziś sobie na mój ulubiony katalog i co widzę?Pracę jednej z moich pracowniczek ,otwieram ją i widzę drugi szablon Yass.Myślę sobie trzeba porozmawiać z Wiktorią jednak ona usunęła się z bloga i nie odpisuje na moje e-maile.Teraz tak sobie myślę ,że to moja wina!Gdybym jej wcześniej nie popuściła to by tak nie było.Z całego serca przepraszam Yassmine!Mam nadzieję ,że nie jesteś za to zła;)

      Usuń
    9. Dorte Love w tym momencie to Ci współczuję... Bo dziewczyna zachowała się niepoważnie usuwając się z bloga bez żadnego wyjaśnienia. Cóż... Wygląda to zdecydowanie tak, jakby się przestraszyła czy coś w tym stylu.

      Usuń
    10. Kurde, niepoważne zachowanie. Jeśli chodzi o ten szablon, to faktycznie, wchodzę i "JEZU, YASS ZMIENIŁA NICK?!". W każdym razie przykro mi, że tak wyszło. Nie wiedziałam, że na blogspocie znajdę jeszcze podłych ludzi. Nawet nie wiem, jak to nazwać... lenistwo? A poza tym w jednym z jej szablonów, mianowicie tym:
      http://funkyimg.com/i/GzjR.png - zobaczyłam układ Frustracji z Szablonownicy! No kurde naprawdę, tylko kolory i nagłówek zostały zmienione, natomiast CSS jest identyczny jak na szablonie z tej notki:
      http://szablonownica.blogspot.com/2014/01/1137-bez-sow-bez-snow.html
      Nie ogarniam ludzi nie szanujących czyjejś pracy.
      Pozdrawiam was serdecznie, oby mniej takich sytuacji.

      Żujka

      Usuń
    11. Zgadzam się całkowicie. Instrukcja, owszem, jest po to, by z niej korzystać, ale nie po to, by umieszczać taką pracę w przeglądzie podpisaną: Victoria. Uważam, że to dość dziwne usuwać się z bloga bez żadnego ostrzeżenia. Jak by to nazwać? Tchórzostwo? Owszem, mogła podglądnąć układ stocków itp., ale żeby nawet postaci nie zmienić -,-.

      Usuń
    12. A ja się z wami nie zgodzę. Na blogu Terrible Crash pisze przecież "Tworząc coś na podstawie moich instrukcji musisz o tym napisać pod swoim tworem (np. "nagłówek z instrukcji na Terrible Crash"). Każda taka praca stworzona na podstawie instrukcji musi być w ten sposób opisana." a z tego co pamiętam to widziałam jak Victoria napisała pod pracą, że jest ona na podstawie instrukcji z TC. Dlatego tez nie rozumiem waszego oburzenia. Jakim prawem nazywacie ją podłą osobą? Znacie ją? Nie wydaje mi się. Zresztą gdyby jej praca nie znalazła się w podglądzie nie byłoby tego całego zamieszania. Widziałam na wielu blogach typu "Szablony na wesoło", że autorki wrzucały prace z instrukcji i nikt się ich nie czepiał.Więc czemu macie pretensje do tej dziewczyny? Nie zgadzam się z wami również pod tym względem, że nazywacie ją tchórzem. Postawcie się w jej sytuacji. Może ona ma po prostu słabą psychikę i nie wytrzymała tego? Dla was może to wydawać się śmieszne ale nic nigdy nie wiadomo.

      Usuń
    13. Mój komentarz nie miał na celu "zniszczenia" psychiki tej biednej dziewczyny. Problem polega na tym, że ta praca jest kropka w kropkę taka sama. Jedyny wkład jest następujący - wymazanie krawędzi stocków, nałożenie tekstur krok po kroku jak w instrukcji i zmiana koloryzacji. Nie ma w niej inwencji własnej. I owszem, ja nie zwróciłabym uwagi, gdyby szablon nie znalazł się w przeglądzie. Dlaczego? Bo nie mam tyle czasu, żeby wertować wszystkie blogi.

      I też się nie zgodzę z początkiem Twojej wypowiedzi. To tak, jakbym ja napisała opowiadanie, a ktoś je skopiował, zmieniając jedynie imię bohatera. To jest taka sama sytuacja. Instrukcje są tworzone po to, aby się z nich uczyć. Nie sądzisz, że lekką przesadą jest podpisanie się własnym nickiem pod pracą kogoś innego?

      Tak czy siak uważam, że Victoria zbyt szybko czmychnęła. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wśród bloggerów i grafików są bardzo młode osoby. Dlatego też można uznać to za nauczkę. Nie znam jej i nie obrażam, jedynie potępiam takie zachowanie.

      Pozdrawiam i uważam, że ten temat można zakończyć. Skoro Victoria odeszła, nie ma sensu tego ciągnąć. Przestraszyła się i uciekła, ale mam nadzieję, że gdy wszystko na spokojnie przemyśli, wróci do grafiki.

      Usuń
    14. Cześć. Tak, to ja :) Na początku chciałam napisać, że jestem nowa w tym wielkim świecie graficznym. Nie wiedziałam jak korzysta się z instrukcji. Nie chciałam żeby wyszło tak jakbym była kopiarą i oszustką. Ja naprawdę nie miałam o niczym pojęcia! Nie chcę żebyście uważali, że uciekłam. Chociaż po części to prawda, ponieważ spanikowałam. Ja naprawdę nie chcę niczego "kraść" tylko uczyć się. Nie było żadnej osoby, która pomogłaby mi i wytłumaczyła o co chodzi tak naprawdę z tymi instrukcjami. Na szczęście jest taka wspaniała osoba jak Yassmine, która pomogła mi w zrozumieniu tego. Przepraszam wszystkich i mam nadzieję, że nie skreśliliście mnie jeszcze.
      Vicky

      Usuń
    15. Viktorio, co prawda w dyskusji nie brałam udziału, ale zachowałaś się teraz na prawdę super :) Chylę czoło.

      Usuń
    16. Popieram Kaeru :) w tym naszym graficznym świecie jest wiele osób, które chętnie pomagają. Zachowałaś się teraz bardzo dojrzale i sądzę, że tym sposobem zdobyłaś ogromny plus. Jak to mawiają "szacun"!

      Usuń
    17. Ja też nie udzielałam się w tej dyskusji, ale Victorio, na prawdę cię podziwiam. Takie nastawienie jest dobre. Szczerze się przyznaję, że sama bym spróbowała zapaść się pod ziemię albo zmienić nick i od nowa tworzyć. A ty wszystko wzięłaś na swoje barki. Brawo, cieszę się że są jeszcze takie osoby :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za umieszczenie mnie w przeglądzie ;D
    Najbardziej podobają się mi prace Stray Heart, Cary i Renfri :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym prosić o umieszczenie ogłoszenia? Nie jest to blog graficzny.. W pewnym sensie można to uznać za konkurencję, ale SQY nie jest stworzony w tym celu.


    " button: http://2.bp.blogspot.com/-yHxG4vpXcfI/Uysr2ShvowI/AAAAAAAADfs/7KfifPNDim8/s1600/1b.png

    Witam serdecznie! Postanowiłam znowu spróbować swoich sił w blogosferze, ale tym razem obiecuję zostać na dłużej. Jakiś czas temu stworzyłam bloga, który również może zostać nazwany 'gazetką', czy 'magazynem', ale będzie się skupiał tylko na grafice wszelkiego rodzaju. Co miesiąc będą pojawiały się dłuższe wydania, w którym znajdziecie wiele ciekawych artykułów. Niedługo pierwszy numer, dlatego serdecznie zapraszam do obserwowania SQALAY(http://sqalay.blogspot.com/) by być na bieżąco :).

    fear.of the.dark"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze... na KGy powinny się pojawiać wyłącznie ogłoszenia związane z blogami, które są w spisie... Więc chyba zrozumiesz, jeśli nie umieszczę tego ogłoszenia.

      Usuń
  4. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie. Moim faworytem jest szablon StrayHeart. A co do dyskusji powyżej, osobiście uważam, że przydałoby się pogadać z autorką tych szablonów, raczej takie rzeczy nie powinny mieć miejsca ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam zaktualizowałam posta ,a teraz pojawił się u was w nowych ,da się to usunąć ? jest on z przed 3 dni :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to niestety nie da się z tym nic zrobić.. bo jest to aktualizacja automatyczna. ;)

      Usuń
  6. o i dziękuję za umieszczenie mnie w przeglądzie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie <3
    Naprawdę cieszę się, że tak bardzo się spodobała :)
    Moje faworyty to prace Cary i Happiness ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »