11 kwi 2014

Przegląd tygodnia

Kochani wybaczcie, że przegląd dzisiaj tak późno, ale znowu miałam problem z wyborem prac. Dzisiaj po raz kolejny będzie ich bardzo dużo. Mam również nadzieje, że przypadną wam one do gustu (chociaż jak już sami nie raz stwierdziliście, mój gust jest inny niż wasz).
W każdym razie nie będzie się już rozpisywać, bo od tego mam inne posty. ;) Więc przechodzę już do grafiki.

/brillammente
Szablon autorstwa #Brill jest prosty i subtelny. Jasne kolory szablonu (widżetów itd) idealnie pasują do delikatnego, wzorzystego tła. Plus jest też stonowana koloryzacja nagłówka, dzięki czemu nie skupia on całej uwagi na sobie.


Powyżej mamy prace A. stażystki na unfaithful-heaven. Praca ma wyraziste kolory, dobrze dobrane do siebie stocki oraz ciekawą koncepcje całościową. Jedynym minusem jest napis, nad którym autorka powinna jeszcze popracować. Ale... Kto nie ma problemów z napisami?

Ta sygnatura autorstwa Anusi po prostu od razu wpadła mi w oko. Zasługą tego jest wyrazista koloryzacja. Mimo iż praca przepełniona jest stockami, to nie odbiera jej to ani trochę uroku, a jest wręcz odwrotnie.

Tym razem nagłówek wykonany przez Anusię. Głównym plusem tej pracy są wiosenne kolory. Do tego pasujące do siebie tekstury i stocki. Mogłabym się tutaj uczepić jedynie ilości Topazu, którego jest zdecydowanie według mnie za dużo.

Aquite wykonała tutaj bardzo prosty nagłówek. Typowo minimalistyczny, bez zbędnych ozdobników. Króluje tutaj odcień fioletu. Według mnie praca całkiem udana.

Chedey... podbiłaś moje serce. Piękny nagłówek i prosty kod CSS, który go nie przytłacza. Jedynie kolorystycznie kod mógłby bardziej pasować do nagłówka, na który od razu pada nasz wzrok.

Ten nagłówek ma niesamowite kolory, które są ogromnym atutem pracy. Ciekawe łączenia pokazują, że autorka miała fajną koncepcję. Ale... Tak muszę dać tutaj "ale". Ale przesadziła z Topazem, przez co praca straciła sporo na swojej wartości.

Ładny prosty nagłówek bez zbędnych ozdobników. Jedynie kod CSS tutaj kuleje, bo gdyby nie to, to szablon byłby na prawdę niesamowity.

Trzy rzeczy cechują pracę Insolatte. Prostota, stonowana koloryzacja i zachowany minimalizm.

Wymiękłam tutaj. Sygnatura z Meridą z elementem animacji. Bardzo pomysłowe i zabawne. Szczególnie jeśli ktoś tą bajkę oglądał. :)

Ah... Te łączenia, ta koloryzacja i ta prostota. Po prostu mi się niezmiernie podoba. I nie mam się tu czego nawet przyczepić.

Ciekawy nagłówek i prosty CSS. Plus praca związana z Potterem. :) Jedynie napis mógłby być zrobiony nieco inaczej.

Wybrałam tylko dwie ikony. Podoba mi się w nich kolorystyka i pomysłowość wykonania. Jednak gdybym mogła, to wybrałabym wszystkie związane z Emmą i Hayley z Twojej notki.

Ten nagłówek spodobał mi się zdecydowanie najbardziej. Jest prosty, nie przesadziłaś z ilością stocków czy też tekstur i innych ozdobników. Do tego kolorystyka jest idealnie dobrana.

W tym szablonie podoba mi się połączenie odcieni niebieskiego z różem. Dodatkowym plusem jest fakt, że kolorystyka z nagłówka zachowana została w kodzie CSS.

Śliczny wiosenno-letni szablon. Nagłówek nie jest jakoś zbytnio przesadzony, a mimo to przykuwa oko. Kodowanie bardzo dobrze wpasowuje się w styl nagłówka.

Tutaj spodobał mi się pomysł wykonania pracy. Technicznie jest coraz lepiej. Jednak Selly powinna jeszcze popracować nad napisami (ale wiele osób ma z tym problemy).

  / blog switchfine
Te dwie ikony spodobały mi się najbardziej. Dlaczego? Bo są ciekawie wykonane. Switch nie poszedł tutaj według znanym nam od dawna szlakiem, ale postanowił pokombinować. A to jest już spory plus.

/ blog switchfine
Ładna kolorystyka, dobrze dobrane stocki oraz ciekawe wykonanie. Jedyni minus: napis.



Jeszcze raz kochani przepraszam, że przegląd jest tak późno. Ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale. :)
W każdym razie, mam nadzieje, że prace się wam spodobają.

Życzę miłej nocki oraz udanego weekendu. :)

xoxo 

EDIT 12.04:
Przepraszam za te błędy w rozróżnianiu płci, jak to było przy osobie Switch. Czy też błędy w nazwach blogów, switchfine i brillammente. Oraz w nazwach użytkowników Aquite. Chyba po prostu już coś słabo widziałam wczoraj na oczy, bądź też źle zapamiętywałam nazwy. Przepraszam Was bardzo!

12 komentarzy:

  1. Jejciu, dziękuję za docenienie <3
    Przegląd naprawdę bardzo dobry!
    Moim faworytem to praca Milky Way, ma coś w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Switch to chłopak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja... ale gafa! Dzięki za poprawienie mnie, zaraz wprowadzę zmiany w poście... I muszę jeszcze minaturki podmienić, bo widzę, że zrobiłam błąd w nazwie bloga :/

      Usuń
  3. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka w przeglądzie, ale szablon robiłam razem z Happines ;)
    Najbardziej podobają mi się prace Anusi i szablon royalrockin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się szablon Renfri. Jak go zobaczyłam, zakochałam się <3 Ten róż skradł moje serce. Ogółem piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przegląd ;) Wiele bardzo dobrych prac, nawet mam kilku swoich faworytów ;)
    Szablon Brill ma genialne kolory, zakochałam się w nich, powiewa tak wiosennie ;) Nagłówek Aquire jest moim zdaniem perełką tego przeglądu, jest prosty i inny niż wszystkie, ma w sobie to coś ;) Sygnatura Insolatte powaliła mnie na kolana! Genialny pomysł i wykonanie :D Szablon Renfri również jest świetny i praca royalrockin, kiedy go już widziałam na Szablonownicy od razu się w nim zakochałam, cudowny <3

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace *-* moje faworyty to sygnaturka Anusi , nagłówek A i szablon Chedey <3 Cudeńka ... Dziękuję ,za uwzględnienie i dodanie to przeglądu mojego nagłówka . Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie, Merida Waleczna jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałaś wiele prac to sobie pomyślałam, że może jakaś pandowa będzie, a tu nic ;_;
    Podobają mi się prace royalrockin, Milky Way, Jane i Insolatte. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie, bardzo mi miło :) Najbardziej spodobał mi się nagłówek Insolatte - minimalizm w BARDZO dobrym wydaniu, zaś z szablonów to zdecydowanie te autorstwa royalrockin i Brill ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi miło, że mój szablon znalazł się w przeglądzie ;) Wpadła mi w oko sygnatura Insolatte, jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie :)
    A faworytów wybierać nie będę, bo jest ich za wiele :D
    Udany przegląd Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »