18 kwi 2014

Przegląd tygodnia

Hej. Z tej strony Invisible. Dzisiaj to ja przygotowałam dla was przegląd. Robię to po raz pierwszy. No cóż, zaczynamy!
 
http://i.imgur.com/YrzSq4u.png
Praca ma śliczne kolory. Ja jedynie dałabym mniej topazu. Poza tym nie mogę nic tej pracy zarzucić.

 
http://funkyimg.com/i/GREc.png
Uszati naprawdę się postarała. Piękne kolory. Śliczny nagłówek. Wszystko pięknie współgra. Nic dodać, nic ująć.

http://4.bp.blogspot.com/-jvQnnYksgWA/U0wCvV-Tt2I/AAAAAAAABvA/Vj5O1U1P2-M/s1600/nag%C5%82%C3%B3wek151.png
Kolory bardzo fajne. Całość ładna. Jedyne do czego bym się przyczepiła - starłabym dokładniej tę błyskawicę z Lily.

http://i830.photobucket.com/albums/zz221/Rosesylla/Letitgo_zpsa9e66bdd.png
Ojej. Nie wiem co powiedzieć. Śliczna praca. Po prostu piękna. Wszystko tutaj pasuje. Praca jest jedną, wielką i piękną całością.

http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/f/2014/108/6/7/_1089___every_word_by_little3jules-d7ez4cp.png
Nowa stażystka to zdecydowanie dobry nabytek. Śliczny szablon. Podbił moje serduszko. No i jest czarno-biały.

http://www.funkyimg.com/i/GQyf.png
Hmmm.. Co tu dużo mówić. Piękny nagłówek i dopracowany CSS tworzą cudną całość.

http://funkyimg.com/i/GHmj.png
Kiedy zobaczyłam ten nagłówek. Wydał mi się taki, hmm.. magiczny. Dlatego też się tutaj znalazł.

 ---
To tyle na dziś. Mam nadzieję, że wybrane przez mnie prace się wam spodobają. Jeśli miałabym spośród nich wybrać swoich faworytów to wybrałabym szablon Uszati i szablon Victim. Z nagłówków wybrałabym zdecydowanie pracę Rosesylli i Prettysmilex.


19 komentarzy:

  1. Nagłówek StrayHeart jest genialny, bardzo mi się podoba i skradł moje serce już na początku tego tygodnia, kiedy został opublikowany. Nawet nie wiem czemu, ma po prostu to coś. ;)
    Szablon Yassmine jest równie świetny. Choć mi podoba się głównie grafika, to css także trafiony.
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały przegląd. Wszystkie prace są cudowne. Najbardziej podoba mi się pierwszy i ostatni nagłówek :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie. :)

    Moimi faworytami jest praca Uszati i Yassmine. ♥

    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu....Bardzo dziękuję za umieszczenie mnie w Przeglądzie. I za miłe słowa. ;-; Mi osobiście bardzo się podoba praca Strayheart. Wszystkie są piękne, oprócz mojej.
    Pozdrawiam załogę, i Wesołych Świąt. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przegląd. Moje serce podbił nagłówek prettysmilex i szablon Yass. Praca nowej stażystki, Victim, faktycznie ma interesujący nagłówek, jednak css jest ubogi i to według mnie w tym szablonie szwankuje.
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponowałbym też robić przeglądy tych mniej znanych blogów. Myślę, że na to zasługują. A nie tylko Ci popularni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tu są same popularne osoby to nie wiem kto powinien do przeglądu trafić. Nie sądzisz że wystarczy już marudzenia na ten temat? Może od razu napisz:
      MÓJ SZABLON NIE ZNALAZŁ SIĘ W PRZEGLĄDZIE! JAK MOGLIŚCIE?! PĘKA MI SERCE!!!!!&32167!!!!
      Może najpierw niech początkujący się czegoś nauczą? Najpierw naucz się tworzyć tak zaje*iście jak inni potem publikuj i dopiero po publikacji licz na trafienie do przeglądu a nie publikujesz choć nie umiesz nic i liczysz że ktoś to wstawi do przeglądu. Nie uważasz że w takiej kolejności kiedy nic nie umiesz to będzie raczej antyreklama dla twojego bloga jeśli ktoś to w przeglądzie pokaże? To nie jest dom Matki Teresy z Kalkuty. Tu nikt się nad początkującymi nie ulituje i nie pochwali za brak umiejętności. Grafika to ciężka praca trzeba w to włożyć serce i mnóstwo pracy. Nie miesiąc ani rok. Ci którzy są w przeglądach tworzą dużo dłużej niż rok i zapracowali na to latami pracy. Doceńcie to i przestańcie marudzić a zamiast marudzić ruszcie się do pracy i bierzcie z nich przykład.
      Pozdrawiam,
      D.

      Usuń
    2. Ja sama tak kiedyś twierdziłam...No ale cóż. Stare dzieje. Tu nie chodzi o to, że są wybierane tylko popularne osoby. Mnie ktoś zna? Tu chodzi o to, co tworzysz. I przepraszam bardzo, ale jakżeby nie dać tych prac (oprócz mojej) do Przeglądu, jeśli są tak piękne, i dziewczyny wkładają w to tyle serca? Co do czasu tworzenia, panie drugi anonimowy, zgodzę się. Ja tworzę krócej, więc tak właściwie...Już nie wiem. Lecz nie potrzebna tu spina. ;p Panie pierwszy anonimowy. Może pan pokaże pana prace? :)

      Usuń
    3. Victim brawa dla Ciebie! Popularność nie ma tu nic do rzeczy. W przeglądach liczy się tylko grafika. Może się trochę spinam ale kto by się nie spinał po tylu takich beznadziejnych komentarzach jak ten powyżej? Postanowiłam że komentarz będzie pełen spiny może do niektórych coś w końcu dotrze że trzeba ruszyć cztery litery i pracować a nie siedzieć na katalogu i liczyć na cud: "a nuż moja grafika na ich monitorach zaprezentuje się mniej beznadziejnie niż u mnie i trafię do przeglądu". Tacy ludzie mnie załamują i myślę że nie tylko mnie.

      Usuń
    4. Tu nie chodzi o popularne osoby, a o popularne blogi, bo zawsze brane pod uwagę są 4 te najwyżej stojące i jakieś dwie prace z mniej znanych blogów, byleby nikt się nie czepial. Ot, cała logika KG ;) Pozdrawiam
      Magdziak

      Usuń
    5. To, że czasem taki przegląd wyjdzie nie oznacza to od razu, że taka jest logika KG. Gdybyś dobrze się przyglądała poszczególnym przeglądom oraz spojrzała kto który wykonuje to byś pewnie tak nie pisała.
      W przeglądach zawsze pojawiają się prace tych autorów, których prace wydają się najlepsze osobie robiącej przegląd.
      Pozdrawiam
      kass

      Usuń
  7. Nosz kurde, to jest PRZEGLĄD TYGODNIA, do przeglądu tygodnia trafiają TYLKO te rzeczy, które się osobie, która ten przegląd tygodnia robi, podobają! co w tym trudnego do zrozumienia? Oczywiście wiadomo, że większość mniej popularnych blogów robi chu.jowe szablony i nie ma co ukrywać. Większość osób uważa się tylko za graficzki, a wygląda jakby w paincie tworzyły! Blogi popularne zdobyły popularność poprzez genialne i cudowne prace, które tworzą, więc nic dziwnego, że z ich blogów prace znajdują się w przeglądach, ba- moim zdaniem koniecznie powinny się w nich znajdować. Więc skończcie te bóle dup.y, bo są serio bez sensu, zwłaszcza teksty typu "dajcie szanse innym, mniej popularnym blogom", czy "znowu ona? znowu jej praca". Waszym zdaniem więc przegląd tygodnia powinien upaść i pokazywać chu.jowe szablony, zamiast tych najlepszych?
    Mam dla was radę- zamiast bólów dupy, weźcie się do roboty, żeby stworzyć coś godnego do przeglądu graficznego, do którego byle gów.no nie powinno trafić. Blogi tzw przez was popularne widać, że w robienie grafiki wkładają dużo pracy, wysiłku i jakąś część siebie, dlatego ich prace są takie piękne i że tak powiem na miarę przeglądu.
    _
    Przepraszam za przekleństwa, ale to już serio jest wkurzające, że ludzie złoszczą się, że śliczne prace są zamieszczane w przeglądach, bo brakuje im tych beznadziejnych szablonów/ nagłówków/ sygnatur, itp. Przecież to nawet bez sensu, wiadomo, że w przeglądzie pojawiają się te według autorki najlepsze prace i co poradzić, że śliczne prace wykonują tylko nieliczne osoby?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejj, są też inne piękne prace poza przeglądem. :D Ja się zawiodłam na przykład że nie zobaczyłam tu tego jelonka od bleachowej bo naprawdę genialnie jej wyszedł. ^^
      Albo, że Rinne tu nie trafiła bo zasypała swój blog falą świetnych szablonów. :D

      Usuń
    2. Oj, też mi się te szablony bardzo podobały i też liczyłam, że się pojawią, ale jednak tak się nie stało. Nie każdy lubi anime, więc może to też jakoś wpłynęło... Chociaż nie powinno. Poza tym każdy ma inny gust i to też wychodzi.

      DERMÈ :)

      Usuń
  8. A ja tak z inną sprawą... czemu mój blog rinne-tworzy.blogspot.com został dodany do zawieszonych? Być może to jakieś przeoczenie czy cuś, gdyż ostatni post ukazał się dokładnie tydzień temu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rinni to wszystko dlatego, że na Twoim blogu przez dłuższy czas nie było notek, a blogów zawieszonych nie dodawałam do żadnej grupy.

      Usuń
    2. Rinni? Dobrze, że nie "Rinnie" Hahaha :D
      Domyśliłam się, że to o to chodziło, jednak wolałam nie pisać "Ej, zabierajcie RT z zawieszonych, nie widzicie, że wróciłam?" xD Bynajmniej dziękuję za przywrócenie na powrót mojego bloga do "żywych" ;)
      Dziękuję i znów pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Jej... Wybacz za to przekręcenie nicku! Nie wiem co mi się wydawało, że powinnam tak napisać... O.o
      W każdym razie... Dobrze, że napisałaś komentarz z tą wiadomością. ;) Zawsze ewentualnie mogłaś też napisać na maila. To nie byłby żaden problem :)

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Proszę o opublikowanie ogłoszenia o treści:
    "Ostatnia szansa na dołączenie do załogi unfaithful-heaven (w nazwie link: http://unfaithful-heaven.blogspot.com/)! Nabór trwa do 14.05.
    Wszystkie szczegóły w zakładce "Nabór".
    Serdecznie zachęcamy do udziału ;)"
    A nad ogłoszenie obrazek: http://funkyimg.com/i/GZ7W.png zalinkowany do http://unfaithful-heaven.blogspot.com/

    Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »