25 kwi 2014

Przegląd tygodnia

Cześć kochani! To znowu ja. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że przegląd jest tak późno dzisiaj. Niestety złe samopoczucie, kłopoty zdrowotne i uczelnia to czasami połączenie wybuchowe i wychodzi jak wychodzi. Ale znacie mnie też już trochę i możecie mieć pewność, że ten przegląd będzie bardzo obfity. Wybrałam dla was jakieś 17 prac, więc będzie czym nacieszyć oczy. :D

Ładny i prosty nagłówek ze stonowaną kolorystyką. Dobrze pasujący do niego kod CSS, który nie przyćmiewa nagłówka, a tylko nadaje mu uroku. To właśnie cechuje szablon wykonany przez Arcanum.


Śliczna kolorystyka, dobrze dobrane stocki i idealnie pasujący napis. Razem tworzą niesamowitą sygnaturę, która bardzo mi się podoba, no i musiałam ją przez to tutaj dodać.

Ariana wykonała bardzo ciekawy nagłówek. Kolorystyka jest tutaj super, napis również pasuje. Stocki są dobrze do siebie dobrane. Ale kurcze... Te wycięcia postaci mają wiele do życzenia. Minusem jest też zapisanie pracy w formacie .jpg.

Blacky podbiłaś moje serducho dzisiaj. Delikatny nagłówek, który jest dodatkowo minimalistyczny. Ogromny plus dla Ciebie za to. Prosty CSS, który nie przyćmiewa nagłówka. No i idealnie dobrane kolory.

bleachi jak zobaczyłam ten szablon... to zaniemówiłam wręcz! Kolory takie jak lubię, czyli połączenie odcieni czerni i szarości z czerwienią. Do tego odważyłaś się niesamowicie przy wykonaniu nagłówka. Brawa dla Ciebie!

Co tutaj przykuło moją uwagę? Trójka moich ulubionych aktorów na jednym nagłówku! To tak przede wszystkim. A poza nimi? Ładna, stonowana kolorystyka i śliczny, prosty CSS, czyli to co lubię najbardziej.

Chedey bardzo ładna kolorystyka. Do tego minimalizm na nagłówku. Jedynie ten napis razi trochę w oczy. No i kochana, taka rada na przyszłość, nie zapisuj nigdy prac w formacie .jpg.

Mimo, że mamy już wiosnę, to na nagłówku Dakoty widnieją kolory bardziej jesienne. Jednak praca ta cechuje się ciekawym połączeniem postaci oraz tym, że składa się w sumie dodatkowo tylko jeszcze z tekstur.

Faith... Nagłówek tutaj jest po prostu śliczny! Połączyłaś 3 zdjęcia jednej modelki, dodałaś idealną do nich koloryzacje i umieściłaś napis. Jednak to wszystko nadaję takiej delikatności pracy. Jedynie co by można było poprawić to czcionki dobrane w tytułach gadżetów w kodzie CSS.

Mimo, że nie oglądam Sherlocka, to szablon Lizz przypadł mi do gustu. Hm... Zapewne dzięki tej barwnej i żywej kolorystyce oraz stonowanej kolorystyki w kodzie.

Wzięłam do przeglądu ten szablon, bo jest minimalistyczny, a takich jest teraz bardzo mało. Nagłówek to raptem zdjęcie Niny i kilka tekstur od KrypteriHG, a mimo to jest idealny do całości pracy.

W tej sygnaturze, zresztą jak w większości prac prettysmilex, urzekła mnie kolorystyka i dobór stocków. Po prostu wszystko do siebie idealnie pasuje.

Tutaj mogłabym napisać to samo co powyżej do pracy tej samej autorki. A więc tylko dodam co mi tu nie pasuje. Tym czymś jest, jak na moje oko, za duża ilość topazu. Ale poza tym to układ pracy jest super.

Szablon prawie że Potterowski. Prosty nagłówek oraz prosty kod CSS, razem tworzą spójną całość. Także ogólnie praca jest super. Ale... No właśnie zawsze muszę mieć "ale"... Ale napis na nagłówku to mógłby być zrobiony inną czcionką i byłoby o wiele lepiej wtedy.

Tą pracę wybrałam tak naprawdę jako pierwszą. Dlaczego? Bo royalrockin starała się zachować tutaj minimalizm, który tak bardzo lubię i sama staram się zachować w swoich pracach. Do tego ciekawa kolorystyka, za co leci kolejny pluski.

Ahhh... Ten szablon podoba mi się niesamowicie. Dobrze dobrane stocki w nagłówku, idealne łączenia, nawet napis mi nie przeszkadza. Kod CSS prosty i nie przepełniony zbędnymi bajerami. Brawo Switch!

I na sam koniec szablon wspólny Vanes i Kaeru. Jeśli dobrze zrozumiałam, to Kaeru zrobiła ten prostu i jasny nagłówek, a Vanes wykonała do niego równie prosty i nie przesadzony kod CSS. Razem tworzą coś na prawdę dobrego.



Jeszcze raz przepraszam Was za to, że przegląd jest tak późno! Mam nadzieje, że serio mi to wybaczycie.
No i oczywiście, mam również nadzieję, że przegląd wam się spodoba. ;)

xoxo
kass

16 komentarzy:

  1. Szablon bleachowej naprawdę rządzi. :D
    Warto zobaczyć go na stronie dla której został zrobiony bo na żywo wygląda jeszcze lepiej! :)
    Praca Vanes i Kaeru również baaaardzo mi się podoba.

    ...Chyba jestem troszkę stronnicza. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace Caudire, Lizz, prettysmilex i Vanes&Kaeru podobają mi się najbardziej.
    Dzięki za wrzucenie mojego szablonu, nie myślałam, że spodoba się tak wielu ludziom ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny szablon Blacky, od pierwszego spojrzenia, gdy tylko zobaczyłam go w tym tygodniu na da, urzekł mnie również szablon Rayne;) poza tym prace prettysmilex wymiatają. Przegląd bardzo ciekawy, rzeczywiście dużo prac i było co oglądać. Mam tylko jedno pytanie - kass, pod którym względem nagłówek royalrockin jest dla Ciebie minimalistyczny? xd bo osobiście określiłabym go każdym przymiotnikiem, tylko nie tym xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie praca minimalistyczna to taka, na której nie ma zbyt dużej ilości stocków. :D Może mam dziwne określenie na to, ale cóż :D

      Usuń
  4. Jej, cieszę się, że znalazła się tutaj nasza praca z Kaeru :)
    Według mnie najlepsza jest praca bleachowej, ponieważ na pewno nie wszyscy szabloniarze podjęliby się takiej tematyki, a jeszcze mniej osiągnęłoby taki efekt. Oprócz tego szablonu podobają mi się prace Lizz, Switch i Blacky.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon bleachowej jest cudowny, ta ocenzurowana tematyka dodaje mu uroku :D Praca Blacky też jest śliczna. Ogółem moi faworyci to praca Switch i Chedey :) Dziękuję również za zwrócenie uwagi na moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatni chyba źle zalinkowany. A to co mi się podoba to nagłówek z Anją (zakazany owoc), nagłówek Dakoty i prettysmilex *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pokazanie tutaj mojego szablonu. Cieszę się, że się podoba. Ale jest chyba źle zalinkowany, bo nie chce się otworzyć :D Mi najbardziej podobają się prace Prettysmilex, Vanes i Kaeru,chociaż wszystkie są świetne *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam i podgląd działa. ;) Musiałam jakoś źle wkleić ten link wcześniej. ;)

      Usuń
  8. Bogaty przegląd. Faworyty moje, to prace prettysmilex, bleachowej, Faith i Lizz. ♥
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za dodanie mojej pracy do przeglądu. Moimi faworytami są prace Blacky, prettysmilex, royalrockin i Faith :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udany przegląd ;) Moje serce podbił szablon Arcanum, Blacky, nagłówek Dakoty, sygnatura prettysmilex, nagłówek royalrockin no i jeszcze szablon switchine :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojej pracy ^^ Z szablonów najbardziej podobają mi się te autorstwa bleachowej, Caudire oraz Vanes i Kaeru, a z nagłówków prace Prettysmilex i royalrockin :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogłoszenie:
    http://3.bp.blogspot.com/-3XSfrOwdbks/U1AZMWsyAkI/AAAAAAAAAjo/Db23lp_onAA/s1600/button.png
    Lubisz tworzyć grafikę? Nie straszny Ci CSS i Html? Nie czekaj. Szabloniarnia Sleepinrain prowadzi nabór (zalinkowane do: http://sleepinrain.blogspot.com/p/kontaky.html). Każdy mile widziany :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny jest ten od Black z kruczych szablonów ;)

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »