1 kwi 2014

Wyniki rankingów marca

Najlepsza szablonarnia marca to Zaczarowane Szablony #2nd Win,
Drugie miejsce zajmuje Graphic Poison #2nd,
Trzecie miejsce zajmują Wonder Templates [-1], Panda Graphics [-1]

W rankingu na najlepszy blog prywatny marca zwycięża Terrible Crash #7thWin,
Na drugim miejscu mamy Moon Templates [n],
a na trzecim Imagined Paradise #2nd
Pozostałe wyniki

Serdecznie gratuluję zwycięzcom, a pozostałym blogom życzę powodzenia w kwietniu, do boju!



W tym miesiącu Zaczarowane Szablony utrzymało się na pierwszym miejscu, podobnie jak Graphic Poison na miejscu drugim. Natomiast Panda Graphics i Wonder Templates spadło na miejsce trzecie w tym miesiącu. Na miejscu 4 zadebiutowało Remind Me Love. Na miejscu 5 zadebiutowały Zatracone Dusze.
Terrible Crash już po raz 7 z rzędu zwycięża w kategorii blogów prywatnych, ale na 2 miejscu mamy debiut w postaci Moon Templates. Natomiast Imagined Paradise utrzymało swoje dotychczasowe 3 miejsce. Dalej mamy Brillamente, które utrzymuje się na 4 pozycji. 

Nowe blogi dodane w marcu:
szablonarnie: Euphoriax1
prywatne: Victim of horrorWho knows not me94jelliesOur silent skiesStunning Graphics

Od tego miesiąca będziemy mieć aż 3 kategorie, w których będziemy wybierać nasze ulubione blogi.

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny nowy szablon, brawo. :) Duuuużo lepszy niż ten wcześniejszy, tylko ten nagłówek wygląd tak obco, słabo się "wtapia", ale tylko ten element mi się nie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nagłówek tak jakoś nie pasuje :D

      Usuń
    2. U mnie świetnie się wtapia, to zależy od komputera chyba. :)

      Usuń
  2. wywalony główny! :D
    choć mi też trochę nagłówek słabo się wtapia, bo kolorystycznie ok, ale tak jakoś dziwnie :p
    Panda spadła :C, mam nadzieję, że w kwietniu znów się wybijemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy szablon. Osobiście bym poprawił nagłówek, ale reszta wręcz BOMBA <3 Yass, brawo! Tylko, ten nagłówek. Wiesz... poprawisz?

    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, tak to jest, jak się zagląda na kompa późnym wieczorem - zasypana milionem wiadomości xD
      Kochani! Ja nie bardzo wiem, co mam poprawić. Chcecie żeby był bardziej na środku? Bo jeśli chodzi o wtopienie to u mnie wygląda na wtopiony, sprawdzałam na dwóch laptopach. Mam bardziej wymazać? Ciężko mi określić, co poprawić, skoro najprawdopodobniej u Was wygląda to inaczej - znowu...
      W ogóle nie rozumiem czemu to tak jest, że na różnych komputerach są różne kolory i kontrasty. Co nie, Kas s? Miałyśmy ogromny z tym problem, bo u Kas s wyglądało to wszystko zupełnie inaczej. Jak dodałam kolor, który był beżowy, u niej był brzydkim różem xD Z kontrastem też jest problem. Jak robię szablon na swoim stacjonarnym komputerze i np. łączę nagłówek z tłem to wymazuję krawędzie i wygląda na dobrze wtopiony, ale jak tylko spojrzę na to na lapku to okazuje się, że nie wymazałam połowy rzeczy, podczas kiedy na stacjonarnym NIE BYŁO tego ani trochę. Tragedia.
      Przyznam szczerze, że ten szablon był sprawdzany i na lapku, i na stacjonarnym, więc tym razem nie mam odniesienia. Bardzo proszę Was o dokładne wskazówki! <3

      Usuń
    2. Dokładnie Yass. Ten beż na moim lapku wyglądał tak okropnie, że lepiej nie mówić. I na prawdę nie wiem o co chodzi z nagłówkiem, bo u mnie wygląda też na dobrze wtopiony.
      Serio, to wszystko zależy do komputera, karty graficznej i sterowników chyba. Bo inaczej nie da się tego wytłumaczyć.

      Usuń
    3. No masakra jakaś. Tak mnie to denerwuje... Jak oczywiście dowiem się, co jest nie tak - mogę poprawić:)

      Usuń
    4. No to czekamy w takim razie na podpowiedzi. Co nie Yass? ;) Może rzeczywiście u kogoś to inaczej wygląda jeszcze... O.o

      Usuń
    5. Oczywiście, dam screen jak to u mnie wygląda. Proszę:

      http://funkyimg.com/i/GE5W.png

      W mojej opinii góra i prawy bok odcina się od reszty. No nie ma tego fajnego przejścia. Takiego płynnego xD Tylko grafika, ciut wtopienia, ale CIUT tylko. I bach.... Zaraz kolor, którego nazwy nie znam. I poznawać nie chcę, bo to zUo :D.
      Chyba, że to było zamierzone. No, ale kurcze. Słabo to wygląda. :c I jak już się czepiam... Jak masz to wielkie menu u góry, nie? Wydaje mi się, że miedzy czcionką, a tłem poszczególnych linków jest zbyt mały kontrast i utrudnia to poszukiwania.
      To chyba tyle ^_^

      R.

      Usuń
    6. Raion ale ja to wciąż widzę tak jak jest u mnie.. Niestety... Nawet podgląd nic nie da. Bo to wszystko zależy od tego głupiego monitora, karty graficznej i sterowników...
      Chyba, że Yass jednak coś dostrzeże.;)

      Usuń
    7. U mnie wygląda tak samo jak na screenie, ale mi chodzi, że się tak wypowiem 'ni z tego, ni z owego' ten nagłówek ma się do całości :p takie ogólne wrażenie sprawia.. no nie wiem jak to ująć XD

      Usuń
    8. No nic... To zobaczymy co da się z tym zrobić :)

      Usuń
    9. Raion, tego się nie da nam pokazać na screenie, bo nasze komputery i tak ten screen czytają tak samo, jak bloga. Jeśli ustawię sobie w kompie wyłączenie czerwieni, to u mnie wszystko będzie zielone, niebieskie itd., ale wysyłając Ci swój "niebieski screen" i tak zobaczysz go u siebie w pełni kolorów, razem z czerwonym. Inne kolory są zapisane w obrazie, a inne wyświetla Ci komputer:<
      Czyli nie że nie podoba Ci się samo wtopienie, tylko mam zdjąć róż, żeby nie był zaraz przy miejscu wtopienia? Od razu dodam, dlaczego tak nagłówek wygląda. Otóż cały ten panel z blogami miał być wysokości tego nagłówka. Z Kas s ustaliłyśmy najpierw wymiary nagłówka - miał być mały i taki też wykonałam. Dopiero później, w trakcie tworzenia wyszło, że mógłby być trochę wyższy. Mogę zrobić go od nowa, no ale to dopiero w weekend - z lapkiem już nie chcę współpracować przy tym szablonie:p
      Jeżeli chodzi o kontrast tła i czcionki linków - u mnie znów na obu komputerach jest wszystko dobrze widoczne, bo tak jak mówiłam - każdy komputer ma swój kontrast i inaczej to wyświetla. Najlepiej widać to na jasnych, czarni-białych szablonach. U mnie na stacjonarnym jasnoszarego nie zobaczysz, będzie wyglądał jak biel, a tu na lapku od razu tak ciemny szary, że aż za bardzo... Próbowałam to ustawić, normalnie postawiłam w domu lapka obok monitora, ale niestety się nie da ustawić już lepiej:< Trochę poprawiłam sobie te ustawienia, ale to i tak nie zmieni faktu, że mój laptop nigdy nie będzie miał tak fajnych kolorków jak monitor w domu...:<

      Usuń
  4. Według mnie jego wymazanie jest trochę nie halo, ale nie wychodzę stąd już nigdzie, tu jest pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek i szablon czysta poezja - u mnie wszystko wygląda dobrze, a przynajmniej tak mi się zdaje! :) Uwielbiam te wielkie menu u góry. Ale jeszcze co do tego nagłówka to chyba niektórym chodzi o to, że tak jest ucięty z dołu, ale to kwestia kto co tam lubi.

    xo, aquite.

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak w ogóle to w cała notka jest miesiąc do tyłu :p
    nie zmieniłaś lutego na marzec XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Dzięki bleachi :* Nawet nie zauważyłam. Jestem tak zaganiana ostatnio. O.o
      Zaraz poprawię :D

      Usuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »