27 maj 2014

Graficzne Gadki

(c) Junkieangels

Hej. Co tam, jak tam ? Maj dobiega końca. Dni stają się coraz gorętsze a co to oznacza ? Z tymi gorętszymi dniami, to tylko tak żeby zapełnić miejsce =) Ale kontynuując wraz z końcem miesiąca następuje koniec Miesiąca Tematycznego Maja - Na podstawie książki. Dlatego wpadłem na pomysł abyśmy porozmawiali co nie co na temat książek. Zapraszam do czytania moich wypocin.


Myślę, że większość, a może nawet wszyscy z was kochani czytelnicy, czyta książki. Dla wielu jest to odprężenie się, dla innych inspiracja itp. itd. 

Ja osobiście preferuję tematykę fantastyczną. Na moim koncie najwięcej przeczytanych książek jest właśnie w tym temacie. Zaczęło się chyba od Harry'ego Pottera, a może od Opowieści z Narnii. Obydwie te serie przeczytałem. Później Percy Jackson, Olimpijscy Herosi, Gra o Tron (jestem właśnie w trakcie czytania pierwszej części), Hobbit, Trylogia Igrzysk Śmierci i wiele innych, których nie będę tu wypisywał. A wy jakie książki lubicie ? 

Myślę/wnioskuję, także, że nie jest przypadkiem to, że właśnie tematem Miesiąca Tematycznego są książki. Przecież samo się nie wybrało. Kiedy przeglądam blogi graficzne, to często widzę jakieś znane postacie książkowe, oczywiście przeważnie jest to ekranizacja, ale jednak. 

            Wasze zadanie =) Napiszcie jakie książki lubicie i dajcie mi rady, co mam poprawiać w moich artykułach i o czym pisać. Proszę jest to dla mnie ważne. 
          PS: Przepraszam, że taki krótki artykuł, ale ta impreza graficzna i wgl. ale mam nadzieję, że jutro się wyrobię z nowym.

10 komentarzy:

  1. Ja tam uważam, że to bardzo fajny temat na artykuł :). Choć szkoda, że taki krótki! (Rozumiem jednak twój brak czasu, z którym też się zmagam). Ostatnio zamierzałam pobrać sobie na tableta ebooka "Gra o Tron", ale ciągle waham się, czy spodoba mi się czy też nie. Polecasz? Oczywiście osobiście fantastykę i sc-fi kocham. I również innym chciałabym tutaj zrobić reklamę "Gry Endera". Wspaniała książka. Nie kierujcie się filmem na jej odstawie, ponieważ jest totalnym niewypałem i wlecze się jak flaki z olejem. Natomiast powieść Orsona Scotta to zupełne przeciwieństwo ekranizacji! Całusy.

    PS: Dziękuję za docenienie mojej sygnaturki, aż mi się ciepło zrobiło, kiedy ją tutaj zobaczyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z "Grą o Tron" miałem tak samo, nie wiedziałem czy zaczynać, jednak spróbowałem i naprawdę polecam. Choć wiem, że nie każdemu może się ona spodobać. Co do "Gry Endera", to właśnie coś myślałem, ale najpierw muszę skończyć jedną.

      A co do sygnaturki to naprawdę mi się podoba. Cieszę, się też, że artykuł się podoba :D

      Usuń
  2. O! Ja polecam właśnie Grę o Tron i wiele książek J. D. Salingera (np. Buszujący w zbożu).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam książki. Dzięki nim mogę odpocząć, odprężyć się i odsunąć od siebie wszystkie problemy. Na swoim koncie również mam Igrzyska, Harry'ego Pottera, Morze Spokoju, Dom Nocy i całe mnóstwo innych.
    Pozdrawiam,
    Alexxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja siedzę w domu z powodu okropnego kataru, który nie chce odpuścić, i dzisiaj przeczytałam już 200 stron którejś-tam książki z serii Świata Dysku Pratchetta. Jeśli ktoś lubi fantastykę napisaną lekkim językiem z dużą dawką absurdu - ta seria jest idealna. Ogólnie czytam dużo, najczęściej fantastykę właśnie, ale też czasem jakieś horrory (szczególnie Kinga) albo kryminały (chociaż po tym, jak napisałam własny kryminał na konkurs, mam ich już dosyć).
    Moimi ulubionymi tytułami będą Trzej Muszkieterowie (love forever ;p), Kroniki Wampirów Anny Rice, książki Ziemiańskiego, trylogia Diabelskie Maszyny Cassandry Clare - Dary Anioła też, ale już mniej mi się podobają, Igrzyska Śmierci... Dużo tego :D
    PS "PS" pisze się bez żadnych znaków interpunkcyjnych, szlak mnie trafia, kiedy widzę taki błąd ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że to błąd interpunkcyjny ale, nie wiem zawsze mi tu pasuje dwukropek i takie już mam przyzwyczajenie :)

      Usuń
  5. Ja jestem na urlopie, ale i tak Ci skomentuje ten artykuł. :)
    Jeśli chodzi o mnie, to podobnie jak Ty uwielbiam fantastyke. Nawet wziełam ze sobą do szpitala książke "Paranormalność", ktorą bede czytać już drugi raz. Książka jest niesamowita i mam nadzieje że powstanie do niej ekranizacja ;)
    Oczywiscie Potter, Igrzyska oraz (o zgrozo) saga Zmierz zostaly przeze przeczytane. Ale polece wam rowniez serie Świat Nocy autorstwa L.J.Smith ;)
    Calusy ze szpitala! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo fajny pomysł na artykuł. Fajnie by było gdyby był dłuższy, ale cóż.
    Jeśli o mnie chodzi to uwielbiam czytać, ale nie mam jakiegoś ulubionego gatunku... Chyba dlatego,że nie lubię ograniczeń. Do moich ulubionych książek zdecydowanie należą: "Harry Potter", " Dom Nocy","Anioły i Demony", "Pretty Little Liars", "Dracula", "Pamiętniki Wampirów", "Igrzyska Śmierci", "Gra o Tron... i może lepiej skończę wymieniać, bo to się będzie ciągnąć i ciągnąć xd.
    Calusy
    P.S jeśli są jakieś błedy to wybaczcie- piszę z telefonu xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o umieszczenie ogłoszenia:

    http://4.bp.blogspot.com/-GUtQxU4r1FU/U3d5uvhOIxI/AAAAAAAABxw/xChWSXwmpZY/s1600/buttonimpreza.png

    Już w tą sobotę wielkie otwarcie La Seva Princesa!
    Dużo grafiki, specjalna niespodzianka... i jeszcze coś, co nie daje mi spokoju, a o czym musiałam gdzieś napisać.
    Zapraszam po raz kolejny, sobota 31.05.2014r. godzina 21.00 na La Seva Princesa.
    Besos, Eff. ♥

    Pozdrawiam, Eff. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej (:

    Razem z Tyler organizujemy konkurs -> http://graphical-thoughts.blogspot.com/2014/05/bikini-dla-twojego-bloga.html

    Konkurs trwa do 29 czerwca. Należy wykonać szablon od zupełnych podstaw samodzielnie - ma być to szablon letni. Można korzystać z instrukcji na GT oraz innych, ale ma być to głównie praca własna.
    Nagrodami są: oprócz wykonanego przez siebie szablonu, zamówienie, które zrealizujemy razem z Tyler, a poza tym tydzień, przez który button bloga zwycięscy będzie wisiał na GT.
    Szczegóły pod linkiem :)

    Byłybyśmy niezmiernie wdzięczne za jakieś mało ogłoszonko albo informację (:

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »