5 maj 2014

Jak się to zaczęło ? - Wasze historie

Tak jak obiecałem, pokażę tutaj wysłane historie. Smuci mnie tylko to, że tak mało osób je wysłało, bo tylko dwie. Jestem im bardzo wdzięczny i informuję, że można swoje historie nadal przesyłać. A teraz zapraszam do czytania.


Historia Kaeru
Początki... to było tak dawno temu :) Zawsze jest to pierwsze pytanie we wszelkich wywiadach. Mnie zachęciła Lizz Kaviste, ale mimo to było ciężko. Jak ja patrzę na swoje pierwsze prace to mam ochotę parsknąć śmiechem prosto w monitor. Zaczynałam w Paintcie i zrobiłam nagłówek używając narzędzia "spray" (nawet nie pamiętam jak się dokładnie nazywał ._.).
Muzyka ma bardzo wiele wspólnego z blogaskową grafiką - chociażby cytaty na wielu szablonach. Ja ogólnie źle funkcjonuję bez muzyki, trudno mi zrobić coś twórczego bez jakiegoś dźwięku w tle. Nie musi to być koniecznie muzyka, dźwięk telewizora czy rozmowa z przyjaciółką też jest dobra. Z drugiej strony kiedy rozmawiam trudno jest mi czegoś nie robić z rękami. Muszę skupić swoją uwagę na więcej niż jednej rzeczy, bo inaczej bardzo się męczę. Brzmi dziwnie, ale tak jest :)

Z wyimaginowanej podusi :>

Historia Zielonego Kociaka
Warto chyba zacząć tę opowieść od tego w jaki sposób trafiłam w ogóle na blogi.
Bo wszystko zaczęło się od Naruto. Tak, od Naruto.

       Trafiłam bowiem na bloga grupowego, w którym prowadzone było coś na kształt RPG właśnie w klimatach tego anime. Później rozglądałam się za innymi tego typu gierkami. Były jakieś Hogwarty, jakieś obozy... W międzyczasie troszkę rysowałam, z rysunku tradycyjnego przerzucałam się powoli na taki bardziej cyfrowy. 
       Bawiłam się w programach graficznych starając się podrasować to, co na kartce napaćkałam.  Z tych właśnie blogów zobaczyłam szablon. Z Czarnej Dalii... Ktoś może pamięta tę szabloniarnię? Bo ona właśnie była moją pierwszą! Tworzyłam tam szablony bodajrze jako Jasmine, albo Klarkia... Pamiętam to troszkę jak przez mgłę, choć szczerze mówiąc ostatnio w czeluściach imageshacka znalazłam kilka szablonów przygotowanych właśnie na Dalię. Tak... Odbiegłam trochę od tematu.
       Bo prawda jest taka, że ja od razu do Dalii nie dołączyłam. Pamiętam, że ktoś zaproponował mi stworzenie  szablonu na jednego grupowca. I stworzyłam. Pochwalili mnie i wtedy właśnie stwierdziłam, że mogłabym tam spróbować.Później znalazłam pandę design. I bawiłam się na dwóch szabloniarniach, jako, że od naprawdę dawna anime było moją pasją. A CD słynęła bardziej z takich... Fantasy szablonów. Na Pandzie mogłam się bardziej wyżyć w nieco innych klimatach. :D
       Ja zrezygnowałam z grafiki jeszcze przed upadkiem onetu. Zrezygnowałam, gdy zorientowałam się, że wszystkie blogi zaczynają się przenosić na blogspot. A ja tego nie ogarniałam za bardzo. Dlatego też przestałam się bawić w grafikę... Nie potrafiłam się przekonać do blogspot, do tych wszystkich, dziwacznych kodów.Aż w końcu, na jednym z forum (o dziwo, to też była gierka w klimatach Naruto) podczas zabawy w oprawę graficzną mojego nowego dziecka zaczynałam poznawać CSS. Zorientowałam się, że nie jest taki straszny... Postanowiłam zapisać się na Pandę. Zapomniałam praktycznie wszystkiego, niezbyt orientowałam się w programach graficznych, których używałam wcześniej. Nawet nie przyznałam się na początku bleachowej, że to ja... :D Że byłam z nimi na onecie. Wysłałam normalne zgłoszenie do naboru. Przyjęto mnie, bo choć przygotowane szablony nie należały do jakichś najlepszych, bleachowa stwierdziła, że widzi potencjał z tego co pamiętam. No i jestem tu z Wami! Tak właśnie wyglądała moja droga do tego punktu. Skomplikowana... Efekt Motyla bym powiedziała!!

13 komentarzy:

  1. Powiem, że całkiem ciekawy pomysł! Czasem fajnie tak poczytać jak to się wszystko zaczęło. Mam nadzieję, że będzie to kontynuowane w następnych miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wysłania własnej historii :D

      Usuń
    2. Jeśli pomogę w rozwoju katalogu to oczywiście! Na jaki majl mam podsyłać? :)

      Usuń
    3. switchperfect4@gmail.com

      Usuń
  2. żeby tylko ktokolwiek mnie znał i był ciekawy mojej historii to byłabym chętna, ale, że cóż..
    haha, ale świetny pomysł :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz, pisz. Ja jestem ciekawy

      Usuń
    2. Kociaku, skąd? :o oł gad, jedna osoba, łuhuu! :D
      Switch, mogę napisać. Na e-mail? :)

      Usuń
    3. Może być na e-mail ;D

      Usuń
  3. Wyszło świetnie ;p
    Teraz tylko muszą się...inne osoby zachęcić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł- świetny. Po przeczytaniu tych tych historii muszę stwierdzić, że moja jest całkiem nudna...
    Anyway, czekam z niecierpliwością na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony Kociaczku, po e-mailu cię nie rozpoznałam, ale miałam twój numer gg i do tej pory figurujesz na liście jako Klarkia :p
    Ciekawy pomysł na post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ty także wyślesz swoją historię. Bo strasznie jestem jej ciekawy.

      Usuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »