5 maj 2014

Przegląd Miesiąca Tematycznego - Kwiecień

  
(c)Agusia_

Kochani, trzeci Miesiąc Tematyczny za nami, a co z tym się wiążę, pora na trzeci Przegląd MT. Motywem przewodnim prac była kategoria Seriale, zgłosiło się 26 blogów, z czego 24 umieściło prace.
Linki do notek tematycznych: wonder-templateslunedollybrillammenterose-perdugraphique-du-mondeunfaithful-heavenlucrimeindiesynthremindmelove, panda-graphics (12), natt-livgraphic-rhythmgold-rushedzatsune-graphicsszablonovodotyk-magiiszablono-sferaterriblecrashwiosenne-graffitikrytyczna-bielevenyouth, graphicpoison (12345678910111213141516171819), shessomee (123).
Wraz z moim gościem wybrałam najciekawsze prace z podanych wyżej notek. Z większości blogów w przeglądzie pojawi się jedna praca każdego autora. Przy przeglądzie pomaga mi dzisiaj... Anaya z dusza-anayi.blogspot.com oraz zatracone-dusze.blogspot.com.
Prace przedstawione będą według podziału: nagłówki, tapety, szablony, sygnatury. Ikony są ozdobą dzisiejszego przeglądu.

  
(c)Rosesylla

Nagłówki:
Anaya: Tak, to znów Pamiętniki wampirów! Nagłówek wpadł mi w oko i po prostu musiał się tu pojawić. Nawet nie wiem, co napisać. Jest po prostu cudny :)

kas s: Moim zdecydowanym faworytem z notki #Brill jest ten nagłówek. Ma on śliczne kolory, ciekawą koncepcję wykonania i nic tutaj nie jest w nadmiarze.

Anaya: Kocham jego oczy! Jak tylko na Rose Perdu pojawiła się notka i ją podlukałam, wiedziałam, że to właśnie ten nagłówek zamieszczę. Wiem, powtarzam się, ale cóż poradzę. Po prostu się w nim zakochałam <3

kas s: Ja natomiast jako fanka serialu Teen Wolf nie mogłam nie umieścić tego nagłówka. Agusia_ przestawiła tutaj najbardziej dramatyczną scenę (chyba ze wszystkich 3 sezonów), podkreślając całą sytuację ciemną kolorystyką z elementami czerwieni. Po prostu cudo!

kas s: Aquite uwielbiam Twój minimalizm. Praca wydaję z jednej strony pusta, a z drugiej pełna. Dodatkowo stock z wodą poniżej twarzy Sherlocka - istna rewelacja, ponieważ nadaję on głębi pracy.

kas s: December wykonała bardzo ciekawy nagłówek. Urzekła mnie tu przede wszystkim koloryzacja. Do tego idealnie dobrane stocki. No po prostu brawo! 

Anaya: Tutaj nie potrafiłam się zdecydować. Wybierałam między czterema pracami, które chętnie bym tu wstawiła. Padło na ów nagłówek. Dlaczego znów pytacie (a może i nie)? Pierwsze skojarzenie, jakie nasunęło mi się na myśl, nie może zostać tu napisane. Ale użyję nieco lżejszego określenia. Oczy tej aktorki mówią Jestem wredną jedzą i nic ci do tego. Czy ja dobrze kojarzę? To ona występowała w serialu H2O wystarczy kropla?
Nagłówek strasznie mi się spodobał. Wyszedł nieziemsko :)

kas s: Mi osobiście bardziej przypadł do gustu nagłówek z Sherlockiem i Watsonem. Świetna koloryzacja, która podkreśla urodę obu panów. Do tego genialnie dobrane stocki, które odzwierciedlają tematykę serialu.

Anaya: Prosty, pogrążony w mroku nagłówek. Nie wiedziałam do końca, który wybrać. Padło na ten, bo ma w sobie nutkę tajemniczości. Również sygnaturki, jakie zaprezentowała Happiness wyszły jej bardzo ładnie.

kas s: Idealne połączenie zdjęć, które razem podkreślają całą sytuacje z zaistniałej sceny z jednego z ostatnich odcinków 3 sezonu Teen Wolf. Zrobiłaś ten nagłówek tak genialnie, że po prostu nie mogłam go tutaj nie umieścić.

Anaya: Zdecydowany faworyt notki. Jak go tylko zobaczyłam, zakochałam się! Chyba to te zabójcze spojrzenie tego faceta. Kupił mnie tym! Strasznie podoba mi się koloryzacja. Pozostałe prace Misao również są przepiękne. 
  
 kas s: Ta praca spodobała mi się najbardziej. Chociaż nie powala ona na kolana i jeszcze jej czegoś brakuje, to jednak jest ona według mnie najlepszą pracą w Twoim wykonaniu z tej właśnie notki.

kas s: Nagłówek autorstwa Nath ma bardzo dobrze dobraną kolorystykę. Dodatkowym plusem jest niewielka ilość stocków zawartych w pracy. Mankamentem natomiast są źle dobrane czcionki w napisie oraz jego kolor, a także zbyt widoczny podpis.

kas s: Śliczna koloryzacja, ciekawy układ postaci, fajnie dobrane tekstury, to dzięki tym rzeczom nagłówek Nathalie jest tak niesamowity. Jedyne co tutaj nie pasuje to kolor napisu, jest on zdecydowanie za ciemny do tak żywych kolorów.

Anaya: Po raz kolejny wybrałam prace z Niną. Nagłówek jest skromny, ale z tak zwanym pazurem. Ten tygrys, który gdzieś tam czai się w ciemnościach urzekł mnie. Odezwała się moja kocia natura i słabość do wszystkich kotowanych futrzaków.
Praca podoba mi się też ze względu na kolorystykę. Ah te ciemne barwy! 

Anaya: Wiecie co? Kiedy tylko otworzyłam link do bloga Renfri, poczułam się tak, jak zakupoholik na wyprzedaży albo dziecko w sklepie z cukierkami. Padały odgłosy zachwytu, same oh i ah, aż w końcu zdałam sobie sprawę, że mam poważny problem. Nie wiedziałam, za co mam się brać. Renfri ma niesamowity talent! W końcu, kiedy opadła euforia, a jej miejsce zastąpił zdrowy rozsądek (o ile coś takiego w moim przypadku istnieje), musiałam coś wybrać. Padło na ten oto nagłówek, który wam zaprezentowałam. Ma coś w sobie takiego, co po prostu mnie ciągnie do niego. I nawet nie wiecie, jak bardzo się raduję. Nawet me serce samo rapuje. Choć koło rapu może to leżało, ale ważne by nieźle brzmiało!

Anaya: Ah Belle… “Piękna I Bestia” – no kto tego nie zna. „Once Upon a Time” jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych seriali. Trochę opuściłam się w oglądaniu. Jak zwykle wymówką jest brak czasu. Może kiedyś nadrobię… Tak czy owak kiedy tylko zobaczyłam notkę, wiedziałam, że to właśnie ten nagłówek wam zaprezentuję. Może to ten róż, może sama Belle. Po prostu mi się podoba.
  kas s: Rosesylla podbiłaś moje serce tym nagłówkiem! Uwielbiam serial "Once Upon a Time", a Twoja praca z Bellą jest po prostu świetna. Gdy ją zobaczyłam to wiedziałam, że to właśnie ona się pojawi w tym przeglądzie. 

Anaya: Wybrałam ten, a nie inny, ponieważ mam straszną słabość do tego aktora! Uwielbiam go. Cała notka była poświęcona serialowi „Czas honoru”, którego niestety nie miałam okazji oglądać. Napięty grafik… Żeby doba miała przynajmniej dwie godziny więcej… Royalrockin wykonała świetną robotę. Zaprezentowała sporo prac, które cieszyły oko.
Szablon wyszedł świetnie!

kas s: Nagłówek z "The Vampire Diaries", który jest tak tajemniczy, że nie wiem co mam konkretnie o nim napisać. Podoba mi się wykonanie oraz dobór stocków i koloryzacji. Po prostu całość oddaje charakter serialu, a przynajmniej to jaki powinien on być.

kas s: Nie oglądam tego serialu, ale ten nagłówek jest moim zdecydowanym faworytem wśród prac Vanes z notki tematycznej. Jest on minimalistyczny, z fajnym połączeniem odcieni brązu i szarości. Po prostu cudo!


  
(c)Yassmine

Tapety:
Anaya: Totalnie kupiłaś mnie tym nagłówkiem. Zielony jest jednym z moich ulubionych kolorów, za co masz dodatkowy plus. Praca wyszła bardzo subtelnie i pięknie. Teoretycznie ma on wystarczające wymiary, żeby nazwać go nawet tapetą. 
 kas s: Genialne połączenie kolorów w odcieniach zieleni z delikatnymi elementami fioletu. Do tego fajnie dobrane stocki. Miasto w tle jest również dodatkowym plusem tutaj.

Anaya: Bez wahania wybrałam tę oto tapetkę. Jest po prostu genialna i jeśli tylko nie zapomnę, w wolnej chwili ją sobie pobiorę na pulpit. Mam tylko nadzieję, że skleroza mnie nie dopadnie.
December zaprezentowała sporo prześlicznych prac. I choć było w czym wybierać, moim faworytem okazała się właśnie ta tapeta. 

Anaya: Spośród prac, jakie zaprezentowała Andro, wybrałam właśnie ten oto nagłówek. Gra o Tron, bo o tej tematyce jest, nie jest znanym mi serialem, choć sama nazwa obijała mi się gdzieś o uszy. Nagłówek wyszedł bardzo prosty. Może gdyby był nieco wyższy, mógłby posłużyć za tapetę :)

kas s: Kolejna praca z "Once Upon a Time", ale za to jakie wykonanie! Renfri, obie wersje tej tapety są świetne, jednak bardziej przypadła mi do gustu ta z tą ciemniejszą koloryzacją. Świetnie dobrane stocki, dobry układ kompozycji. Na prawdę cudowna praca.

Anaya: Tapeta z serii “Pamiętniki Wampirów”. Wybrałam ją, ponieważ spodobał mi się „bijący” od tej pracy mrok. Wspaniała koloryzacja, minimalizm i raz jeszcze mrok. Osobiście obejrzałam jedynie kilka odcinków. Było to za czasów „Zmierzchu” i tej całej mody oraz manii na punkcie wampirów. Nie za specjalnie przypadło mi do gustu. Aczkolwiek główna bohaterka to zaprawdę piękna kobieta. Oczywiście nie można pominąć tych dwóch przystojniaków po bokach.

  
(c)aquite

Szablony:
Anaya: Oho A. zaszalała i to pozytywnie! Osiem szablonów i pięć nagłówków – zacieram łapki, przeglądam i bum! Padło na właśnie ten szablon. Dlaczego? Świetne kolory, niezła grafika i wszystko dopieszczone CSSem. Wahałam się między tym, a innym szablonem z Niną, ale znów kupiły mnie kolory i nie mogłam się oprzeć!
kas s: Tutaj zgadzam się z Anayą, A. wykonała naprawdę sporo prac do notki MT, ale to właśnie ten szablon podoba mi się najbardziej. Ma śliczne kolory, paleta odcieni fioletu. Do tego prosty, ale jednak ciekawy CSS i subtelny nagłówek. Super!

(♥ nagłówek)
Anaya: Zaprezentowała jeden szablon, który oczywiście zwala z nóg. Animowany nagłówek jest wisienką na szczycie tortu. Pozazdrościć talentu. Bleachowa ma swój genialny styl, który jest po prostu jedyny w swoim rodzaju. Świetna robota :)
kas s: bleachowa zaprezentowała nam jeden szablon, ale za to jaki. Nagłówek z elementem animacji, prosty CSS pasujący do kolorystycznie do tego cudnego nagłówka.

Anaya: Cara zaprezentowała sporo pięknych prac. Pomimo tego, iż Arrow strasznie mnie kusiło, wybrałam dr House. Szablon wyszedł pięknie. Uwielbiam fiolet i głównego bohatera, więc nic więcej do szczęścia mi nie trzeba. No i znów poszedł rym :)

kas s: U Cary miałam problem z wyborem pracy, bo najchętniej pokazałabym je wam wszystkie! Jednak po dłuższym i głębszym zastanowieniu, doszłam do wniosku, że to właśnie szablon nawiązujący do serialu "Star-Crossed" podoba mi się najbardziej. Nie wiem czy to przez to, że polubiłam niesamowicie ten serial, czy dlatego, że ubóstwiam tego aktora, czy po prostu przez to, że szablon jest tak genialnie wykonany. Prosty, a jednak ma coś w sobie.

Anaya: Prosty CSS i do tego delikatny nagłówek. Idealne połączenie. Aktorka wydaje mi się znajoma, ale nie potrafię sobie przypomnieć. Jednakże już po raz drugi wybieram z nią prace J. Czyżby to znów było H2O wystarczy kropla?

kas s: Cóż tu mogę powiedzieć... Hm... Ładna koloryzacja, prosty CSS. Jedynie wykonanie nagłówka mogłoby być lepsze.

Anaya: I po raz kolejny zielony kolorek. Effey dodała tylko jeden szablon. A szkoda! Praca wyszła uroczo i żałuję, że nie było ich więcej.
kas s: Effey wykonała jeden szablon, a szkoda, bo widać, że dziewczyna ma ciekawe pomysły. Kolory zieleni, to tutaj ogromny plus.

Anaya: Anaya po raz kolejny przekupiona zielonym kolorem. Serial kojarzę, oglądałam kilka odcinków i najlepsze jest to, że występuje tam jeden z moich ulubieńców – Matt Cohen <3
kas s: Serial kojarzę, chociaż nigdy go nie oglądałam. Podoba mi się tutaj przede wszystkim wykonanie nagłówka, bo CSS jest dosyć tutaj skromny.

Anaya: Wybrałam ten szablon, bo ze wszystkich prac spodobał mi się najbardziej. Z tego co widzę, Fearless nagłówek wykonała wraz z StrayHeart. Szczerze powiedziawszy nie znam tego serialu i nigdy o nim nie słyszałam. A o czym mowa? O „The secret circle.
kas s: Zdecydowanie najlepsza praca w wykonaniu Fearless z pośród tych, które wykonała. Dlaczego? A pewnie dlatego, że jest to praca łączona ze StrayHeart. Widać tutaj działalność obu dziewczyn.

Anaya: Nie znam serialu, ale mordki na nagłówku są znajome. Moim zdaniem zdecydowany faworyt wśród prac Inginii. Całokształt prezentuje się bardzo ładnie :)

kas s: Ciekawy nagłówek oraz prosty CSS. Po przejrzeniu Twoich prac z notki tematycznej, uznałam, że właśnie ta jest najlepsza pod każdym względem.

Anaya: Połączenie czerwonego i szarego koloru jest, moim zdaniem, jedną z lepszych kombinacji. Na tym szablonie prezentuje się to całkiem całkiem. A do tego wszystkiego delikatny i prosty CSS. Praca wyszła ładnie :)
kas s: Ah... Jak ja lubię połączenie czerni z czerwienią. Osobiście serialu nawet nie kojarzę, ale wykonanie szablonu mi się niesamowicie podoba.

Anaya: Minimalizm jest obecnie bardzo na topie. Sama mam ostatnio manię na jego punkcie. Lilacfumes zaprezentowała nam kilka prac, z których to właśnie ten szablon spodobał mi się najbardziej. Prosty, skromny, delikatny.

Anaya: Strasznie podoba mi się w nim nagłówek. Kolorystyka szablonu również jest bardzo ładna, a do tego wszystkiego skromniutki CSS.
kas s: Ahh. Bardzo finezyjny nagłówek, który jest niesamowitą ozdobą tego szablonu. No i skromniutki CSS.

Anaya: Om om om cudny szablon! Początkowo chciałam wstawić sygnaturę, ale ostatni szablon mnie oczarował! Boski! <3
kas s: Nie oglądam tego serialu, jednak wykonanie szablonu przypadło mi do gustu. Wszystko jest tutaj stonowane, przez co ładnie się ze sobą komponuje i idealnie współgra.

Anaya: Szablonik z gatunku minimalistycznego. Prosty, skromny, ale za to ładny :) Niestety nie znam ani jednej postaci z nagłówka. Szkoda, szkoda.
kas s: Tutaj odnoszę wrażenie, że Sellyx pobawiła się jedynie odrobinę CSS'em. Bo nagłówek wygląda jak wzięty z google graphic, jedynie dodany został napis i podpis. Mogę się oczywiście mylić, ale takie właśnie mam wrażenie.

Anaya: Nie potrafiłam się zdecydować. Wybrałam ten szablon ze względu na uroczy na główek, ale też ze względu na bardzo prościutki, a zarazem idealnie pasujący CSS. Całokształt prezentuje się cudownie!
kas s: Sherlockowa wykonała kawał dobrej roboty! Nagłówek jest śliczny. Ma niesamowite kolory, te odcienie żółci i pomarańczy są ogromnym plusem. Do tego prosty CSS, który nadaje harmonię temu szablonowi.

Anaya: Bardzo podoba mi sie ten szablon, ze względu na kolory, minimalizm i prosty CSS. Można z czystym sumieniem pogratulować i życzyć więcej takich prac. Cieszy oko i jest schludny :)
kas s: Szablon Switch'a cechuje prostota. Zdjęcie promocyjne z TVD ma zmienioną koloryzację oraz dodany napis. Za to CSS idealnie komponuje się z tym nagłówkiem, przez co otrzymujemy śliczny minimalistyczny szablon.

Anaya: Początkowo chciałam wstawić szablon z The Walking Dead, który wyszedł naprawdę świetnie, ale ale (zawsze musi być jakieś ale!) nie mogłam się oprzeć. Hannibal, bo o tym serialu mowa, skradł moje serce. Mocno zgrzeszę, jeśli powiem, że pierwszy raz widzę ten serial na oczy? (A co Ty kobieto ostatnio oglądałaś?...) No tak, idiotyczne pytanie. Tak czy owak jak tylko skończę przegląd, zabieram się za ten serial <3
Co do szablonu – mina tego faceta przypomina mi ten słynny obraz z uśmiechniętą babką Mona Lisa. W sumie nawet nie wiem czemu właśnie z tym dziełem mi się skojarzyło.
Ględzę zdecydowanie za dużo. Vanes, jedynie dwa słowa mogą określić ten szablon – jest zajebisty <3

Anaya: Gossip Girl – szablon minimalistyczny, piękny, cudna grafika. Nic dodać, nic ująć. Z notki spodobał mi się jeszcze szablon z Pamiętniki wampirów, ale minimalizm wygrał. Uwielbiam takie szablony w Twoim wykonaniu, Kociaku :)
kas s: Mimo, że nie przepadam z "Gossip Girl" to muszę przyznać Kociaku, że szablon wyszedł Ci bardzo interesująco. Prosty, minimalistyczny nagłówek. Do tego równie prosty CSS, ale całość wygląda naprawdę schludnie.

  
(c)Happiness

Sygnatury:
Anaya: I po raz drugi wita was Hannibal . Również i tu nie potrafiłam się zdecydować. Wahałam się między tą sygnaturą, a Housem, którego też wielbię. Nie wiem, co to takiego, ale ten obrazek ma coś takiego, co mnie przyciąga. Sygnatura bardzo ładna. Nie mogę oderwać oczu :)

kas s: Happiness ta sygnatura to coś pięknego. Świetnie dobrana koloryzacja. Dobrze rozmieszczone stocki. Wszystko tutaj do siebie idealnie pasuje. No brawo!

Anaya: Strasznie podoba mi się sygnatura, otwierająca notkę. Jest przepiękna. Aktora kojarzę z parodii „Zmierzch”, której zacny tytuł brzmi „Wampiry i świry”. 
kas s: Ah... Jak tylko zobaczyłam notkę na natt-liv i tą sygnaturę, to wiedziałam, że ona tutaj się pojawi na 100%. Dlaczego? Bo jest prosta, ma w sobie coś takiego, że przykuwa wzrok. Do tego idealnie dobrana koloryzacja. No po prostu super.

Anaya: Przepiękna sygnatura I po prostu nie mogłam się jej oprzeć. Początkowo chciałam wstawić tu pewien szablon, ale jednak sygnaturka zbyt mocno mnie kusiła :P

Anaya: I kolejna sygnaturka, która mi się bardzo spodobała. Nathalie dodała jedynie dwa nagłówki. W sumie po otworzeniu strony, wiedziałam, że to właśnie to małe cudo się tu pojawi :)

kas s: Nigrum wykonała sygnaturę w bardzo ciekawy sposób, przypomina mi to lekko logo stacji Viva. Em... Kolorystyka jest stonowana. Co prawda szału aż takiego tutaj nie ma, ale jednak to najlepsza, moim zdaniem, praca w wykonaniu tej autorki.

Anaya: Przeglądając prace Orbitki od razu w oko wpadła mi ta sygnaturka. Wyszła bardzo ładnie. No i znów te Pamiętniki :P

kas s: Wykonanie bardzo fajne. Super kolorystyka. Minimalizm. Tylko kurcze ten napis... No to jest coś co działa bardzo na nie korzyść, bez napisu, sygnatura była by dużo lepsza.

Anaya: Sygnaturka, która od razu rzuciła mi się w oczy. Bardzo ładna, fajna kolorystyka i ponownie ta aktorka. Nie znam jej imienia (wstydź się!).
kas s: Zdecydowanie najlepsza praca z notki MT u Selly. Fajna wiosenno-letnia kolorystyka, ciekawy napis i fajne połączenie stocków.

kas s: Ah... Uwielbiam ta kolorystykę! Do tego aktorka, którą lubię. Jedyne moje zastrzeżenia, to ozdobna czcionka (mogłaby być inna) oraz odrobinę za duża ilość topazu.

Anaya: Sygnaturka ze wszystkich prac spodobała mi się najbardziej. Pozostałe prace Yass również są piękne, ale jednak to właśnie wpadła mi w oko. Jakby to powiedziała moja koleżanka ten facet ma obłęd w oczach . Wygląda na świra, więc musi tu być.
kas s: Yass, jak sama napisałaś w poście sądziłaś, że będzie tego więcej, ja również tak sądziłam i miałam nadzieje, że notka u Ciebie powali mnie na kolana. Niestety. :( Z prac związanych z serialami to właśnie ta sygnatura przykuła moje oko. Ciekawa kolorystyka, dobór zdjęć i stocków. No i ten posąg anioła, dzięki któremu dostrzegłam magie tutaj.

  
(c)Renfri

Zgłaszając się do przeglądu, postawiłam sobie za cel umieszczenie od każdego autora po jednej pracy. Cieszę się, że tak dużo osób wzięło udział w Miesiącu Tematycznym, a prace były przecudowne. Było w czym wybierać. Momentami nawet nie wiedziałam, na co się zdecydować. Wszystkim osobom gratuluję i zachęcam do wzięcia udziału w kolejnym MT :)

  
(c)Herbesi

Jak sami widzicie, przegląd wyszedł bardzo obszerny, ale nie ma co się dziwić skoro zgłosiło się tak wiele blogów, a w tym jeszcze więcej autorów. Mam nadzieje, że wybrane przez nas prace przypadną wam do gustu.

xoxo
kass

12 komentarzy:

  1. Wow. Jaki przegląd ;D
    Cieszę się, że została tu umieszczona moja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem proponuję segregację według tematyki :D Wtedy lepiej widzieć jakie seriale, książki etc. są bardziej lubiane przez blogerów/graficzki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to by było trudne, bo niektórych seriali nawet nazw nie znam, bo ich nie oglądam. ;)

      Usuń
    2. To fajnie by było następnym razem zapytać się o tytuł serialu i faktycznie posegregować według tematyki. Jest mnóstwo szablonów i nagłówków z jednego serialu to fajnie by było je jakoś sensownie poukładać, żeby nie zostawiać takiego okropnego misz-maszu.

      Usuń
  3. Świetny przegląd! Nie umieszczę faworytów... bo za dużo XDD Switch, Renfri, Yass, royalrockin, Auite, Brill i December - z pamięci jadę, ale to ich prace (z resztą jak zwykle) najbardziej mi się podobały :)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ogrom prac w dzisiejszej notce, aż dostałam oczopląsu przeglądając to:)
    Bardzo fajnie że postarałyście się umieścić pracę z każdego zgłoszonego bloga. Trudno jest wybrać faworytów,ale nagłówek Renefri teraz i oglądając go na blogu zapadł mi w pamięci.
    Ps.Dziękuję za umieszczeni dwóch moich prac.

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest przegląd. <33 Ile tego, Miki się nie może napatrzeć...
    W sumie nie mam faworytu. Wszystkie wybrane prace są wspaniałe i widać, że sporo się napracowałyście. :)

    Pozdrawiam. <:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromny przegląd! Ja ze swojej strony chciałabym podziękować za umieszczenie moich prac w przeglądzie. Moim faworytem jest szablon z House'm <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooo ale dużo prac, Sherlockowa bardzo się cieszy, bo widzi wiele jej ulubionych seriali *.*
    Bardzo spodobała mi się tapeta Renfri i December - szkoda tylko, że nie są na moją rozdzielczość ekranu xD Zapamiętałam nagłówki royalrockin (głównie przez aktora i serial), Agusia_ i #Brill. Szablon Cary (za House'a), Nielivki (och, Ben, więcej nie trzeba dopisywać <3), Invisible i oczywiście Ronnie *.* Sygnatury aguite, Misao, Nath, royalrockin i Yassmine (Doktor <3). Ikona aquite z Johnem - po prostu kocham <3 Ogółem wszystkie prace miały to coś, ale wyżej wymienione chwyciły mnie za serce ;D
    PS. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow spory przegląd. I dziękuję za umieszczenie moich prac :). Faworytów nie mam, bo praktycznie wszystkie prace miały w sobie "coś".
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. padam, po prostu padam, odwaliłyście kawał dobrej roboty! jest na co popatrzeć. Każda praca ma w sobie jakiś interesujący element :)
    Dzięki za umieszczenie mojego szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przegląd fantastyczny - ten miesiąc tematyczny wypadł niesamowicie. Wszystkie prace royalrockin podbiły moje serducho. Z nagłówków moimi faworytami są : Breaking Bad w wykonaniu Vanes *cudowny serial, cudowna praca!* nagłówek Renfri - świetne kolory i ta niesamowita jakość, praca świetna. Jeśli chodzi o szablony to ten z Housem.... CUDO! Wspaniale sklejony nagłówek. Również szablon lilacfumes jest świetny - coś innego, minimalizm w super wydaniu. Uf... nie wiem czy to jest składne i ładne ale tyle wspaniałych prac, że aż musiałam wyrazić swój zachwyt. Ekipa KG odwaliła kawał dobrej roboty, graaaatulacje!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »