29 cze 2014

Happy Birthday!

Witajcie.
Otóż dzisiaj mamy bardzo wyjątkowy dzień, ponieważ nasza kochana Kass obchodzi swoje urodziny. Załoga katalogu postanowiła zrobić jej prezent urodzinowy, a mianowicie tapetę z… Gwiezdnych Wojen! Pracę graficzną tworzyli Switch, Alexx, Shandie oraz Invisible, lecz ona stwierdziła, że tej tapecie nic nie brakuje, więc po prostu zatwierdziła, że nadaje się na prezent. Alexandra Russo i Shandie zrobiły drugą tapetę, gdyż Alexandra nie posiada PS’a tylko Gimp’a. Uznałyśmy, że Kass będzie miała dwie tapety na zmianę :-D Niestety, nie miałam możliwości skontaktowania się z Mind, gdyż nie miała dostępu do komputera, ale wiem, że z całego serducha życzy Kaśce wszystkiego najlepszego ;-)
Przejdźmy do części głównej, a mianowicie prezentów. Switch (Słicz), Alexx (Francza), Alexandra Russo (Olek), Amadeus (Amanda) oraz Shandie (Szandi) napisali czym jest dla nich katalog graficzny i co czuli, gdy Kass dała im tą wspaniałą szansę bycia w załodze.

Alexx

Katalog Graficzny jest dla mnie odskocznią od dnia codziennego, miejscem, dzięki któremu poznałam wielu fantastycznych, zdolnych i miłych ludzi :) Nigdy nie pożałuję decyzji wstąpienia tutaj. Pamiętam, jak bardzo cieszyłam się kiedy Kass przyjęła mnie na staż. Jest to niesamowita przygoda :]
Kaś, z okazji urodzin życzę Ci dużo szczęścia, zdrówka, cierpliwości, masy pomysłów i spełnienia marzeń! Ogromnie dziękuję za to, że zawsze mogę liczyć na Twoją pomoc ♥ 100 lat kochana!

Alexandra Russo 

Na początku Kass chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia i pomyślności. Życzenia są ogólnie, bo nie wiem czego Ci tak naprawdę życzyć. Każdy jest inny i ma inne marzenia. Życzę Ci, żebyś zdobyła to co sobie wymarzysz i żebyś długo nie opuściła Katalogu i graficznej części blogsfery. Wszystkiego najlepszego!
Szansa, którą mi dałaś przyjmując mnie do katalogu jest cudowna. Mogę bliżej poznać niektórych grafików poprzez wywiady, które mi przydzieliłaś. Tym bardziej dziękuję Ci, że nie zwróciłaś uwagi na mój wiek, bo nie oszukujmy się, ale jestem od Ciebie dużo młodsza (nie chcę Cię tu w żaden sposób urazić, żebyś nie pomyślała, że uważam Cię za starą). Przez to i kilka innych rzeczy Katalog jest dla mnie bardzo ważny.
Pamiętam moje zdeterminowanie i wielką chęć dołączenia do załogi KG. Można więc od razu pomyśleć, że ucieszyłam się gdy dostałam odpowiedź twierdzącą od Kass, a jednak. Byłam na początku rozczarowana, bo chciałam robić przeglądy tygodnia, niestety trzy osoby mnie uprzedziły. Moje smutki szybko odeszły, gdy Kass zaproponowała mi inną „posadę”. Niesamowicie się wtedy ucieszyłam. Nie wiem jak to inaczej opisać. Po prostu- cieszyłam się. Byłam też podekscytowana, bo w sumie nigdy nie przeprowadzałam wywiadów. Mimo kilku moich wątpliwości, bardzo się cieszę, że wysłałam zgłoszenie.

Switch 

Kass. Na początku mojego przemówienia :D Chcę Ci życzyć wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i czego tylko sobie zapragniesz :) Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w tym wydarzeniu ;D Mija właśnie drugi miesiąc odkąd jestem na Katalogu Graficznym. Jak to się stało ? Wchodząc na KG zauważyłem ogłoszenie "Pomoc potrzebna od zaraz". Przeczytałem jego treść, wysłałem maila i bumm jestem na Katalogu. Cieszyłem się niezmiernie. Ustaliliśmy, że będę pisał artykuły. Bardzo spodobała mi się ta praca. Polubiłem przebywać na KG i polubiłem także całą załogę. W trudnych decyzjach, sprawach, nie tylko na Katalogu ale też i prywatnie zawsze można było się zwrócić do ciebie z prośbą o pomoc, radę. My wszyscy na Katalogu włącznie ze mną dużo Ci zawdzięczamy. Chcę jeszcze powiedzieć, że Katalog Graficzny jest dla mnie czymś w rodzaju domu, przystani. Można się tu odnaleźć, wypowiedzieć, być takim jakim się jest. Bardzo Ci za to dziękuję, bo masz w tym bardzo duży udział. Żyj sto lat :P

Shandie 

Kaśku… zgłosiłam się do Katalogu Graficznego z nadzieją, iż będę mogła poznać innych grafików i nauczę się wykonywać ‘porządne’ prace graficzne.  No i co? No i się udało. Nieraz pomagałaś mi udoskonalić moje prace, żeby jakoś wyglądały, dzięki temu odnalazłam jakiś tam swój styl. Wspierałaś mnie w trudnych chwilach, dawałaś różne rady dzięki czemu moje życie się bardzo zmieniło. Nie zwracałaś uwagi na mój wiek.. Bo przecież wiek, to tylko cyferki, prawda? Dziękuję Ci, za to że jesteś i zawsze mogę zwrócić się do Ciebie o pomoc. Życzę Ci dużo, duuużo zdrówka, żebyś nam nie chorowała, szczęścia, powodzenia w życiu i aby Twój nowy blog graficzny odniósł ogromny sukces!

Amadeus

(kiedy Amadeus podeśle nam życzenia, zrobimy edit i wkleimy je tutaj;) 


Teraz chcemy zaprosić Was na NOWY BLOG GRAFICZNY KASS! ONE RE#ASH RUSZA JUŻ DZISIAJ!

http://one-rehash.blogspot.com/

Przejdźmy do tapet :D

Tapeta dla Kass by MakotoMoon
by Alexx, Switch, Invisible, Shandie

Tapeta dla Kass (2) by MakotoMoon
by Alexandra Russo&Shandie


Tutaj w ramach wywiadu, który miał się pojawić w czwartek, a specjalnie przesunęłam go na dzisiaj, aby opowiedzieć Wam o historii Kass.
Wstawię tu fragment, który napisała do artykułu Switch’a.

Moja historia z grafiką rozpoczęła się, gdy dołączyłam do administracji strony o serialu TVD (The Vampire Diaries dla niewtajemniczonych) w 2010 roku tuż przed studiami. Dlaczego właśnie tam? Ponieważ nie zawsze mogłam dorwać drugą adminkę odpowiedzialną za oprawę graficzną, aby mi zrobiła jakieś tam banerki do newsów. Dlatego też właśnie znalazłam sobie jakiś program graficzny, był to bodajże Zoom Studio (czy jakoś tak) oraz PhotoFilter (chyba, to było tak dawno temu). No i tak sobie robiłam te beznadziejne banerki. Były one źle wykadrowane, aktorzy byli zawsze zniekształceni, nakładałam tam jakieś gradienty i lekko zmieniałam kolorystykę. I od co, byłam jakoś tam zadowolona.
Potem od owej koleżanki dostałam mojego PS'a CS5, którego nie mogłam rozgryźć przez jakieś 2 miesiące, a raczej nie miałam też na to czasu. Jak w końcu zaczęłam go rozumieć, to z pomocą przyszła mi jeszcze dodatkowo Misao, którą poznałam właśnie na tamtej stronie. I tak oto Misao stała się poniekąd moja mentorką, jak i "hejterką" moich prac. Do tej pory pamiętam jej cudowne słowa "Podaj mi wiadro".
No i tak sobie tworzyłam przez jakiś czas, bawiąc się w PS'ie, nie rozumiejąc jeszcze do końca wszystkich funkcji. Aż w końcu znalazłam swój własny styl, który wciąż się rozwija, itd.
Można więc rzec, że grafiką zajmuję się już prawie 4 lata. I powiem wam, że od czasu do czasu jest ona dla mnie świetnym oderwaniem od tego co się dzieje dookoła mnie. Ale nie tworzę za dużo prac, więcej robię koloryzacji.
Ale to nie koniec. Kiedy Kass dostała się na studia, miała taki przedmiot jak „Fakultet”, którego tematyką był blogging, więc musiała założyć sobie bloga i pisać na nim po angielsku. Tworzyła prace graficzne i właśnie na nim je publikowała. Nazywał się colorful-eyes, który jest aktualnie blogiem próbnym :D Potem był blog graficzny, a mianowicie Unfaithful Heaven, ale niestety ze wzglądu na to, iż przekazano jej władzę nad Katalogiem Graficznym musiała zrezygnować z UH, gdyż nie miała czasu na prowadzenie dwóch blogów na raz. W tejże chwili Kass działa na swoim NOWIUTKIM BLOGU – ONE RE#ASH, KTÓREGO GORĄCO POLECAM!

To na koniec jeszcze raz wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, weny i.. spełnienia marzeń :*

Edit:
STOO LAAT STARA DUPOO, ŻYJ NAM DŁUGO STARA DUPOO
utwór w wykonaniu Słicza i Szandi
 







22 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń! Sto lat Kass! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego! Sto Lat ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 100lat , spełnienia marzeń ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego <3. 100 lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego. Dużo zdrowia *to najważniejsze*, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka, wytrwałości i udanych wakacji <3 Gratki dla załogi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Dziękuję Wam za tą niespodziankę. Napisałam to już co prawda na konfie na gg, ale tutaj napiszę to jeszcze raz. Jesteście najlepszą ekipą!
    Ogromnie mi się podobają tapety, ta ze Star Wars jest już na pulpicie. :D
    Dużo też dla mnie znaczy to, że napisaliście czym jest dla Was Katalog Graficzny i jak odbieracie mnie jako adminkę i ogólnie jako osobę.
    Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo poprawiliście mi tym humor.
    I muszę się przyznać, że... Jak czytałam ten post po raz pierwszy na komórce, to się aż... Popłakałam ze wzruszenia.

    Dziękuję również wszystkim, którzy złożyli mi życzenia w komentarzach. Jesteście niesamowici!

    Jeszcze raz Wam ogromnie dziękuję za wszystko! :*:*:*:*

    Btw. Piszę to po raz drugi... Ten blogger mnie dobije kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stara dupa.
      (pomińmy fakt, że jesteśmy w tym samym wieku, bo i tak jesteś starą dupą, Katarzyno :D) A tak btw, prześladujecie mnie z tym wiadrem, na litość boską XD

      Usuń
    2. Lena sama jesteś Starą dupą. :P
      I no sorry, to wiadro to był taki Twój znak rozpoznawczy. :D

      Usuń
    3. Naaah, stfu.
      Nie prawda XD Ale pamiętam jak wtedy wszyscy się mnie bali D: Lena była z lekka przerażająca.

      Usuń
    4. Oj tak. Byłaś postrachem, a teraz... Taka potulna Lenuś się zrobiła. :P

      Usuń
    5. Po prostu dorosłam XD

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego Kass :) Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Kass :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego!
    Fajną masz załogę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. I wiem. Moja załoga jest genialna. :D

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego, kass ;) Zdrowia, szczęścia. Czego tylko sobie zamarzysz.

    Niniejszym ogłaszam iż wiosenne-graffiti zostało usunięte.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!
    Na pewno praca z taką ekipą jest samą przyjemnością :)

    No nic, ja tylko mogę życzyć spełnienia marzeń i tego co w życiu najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »