4 cze 2014

Przegląd Dodatków Graficznych


Cześć :)) Jestem tutaj nową stażystką, która ma zająć się przeglądami dodatków graficznych. Mój nick to Jaejoong. Może ktoś mnie kojarzy? ^^ Strasznie długo odwlekałam tą notkę... Ale nie zagłębiajmy się w to, tylko może przejdę do dzisiejszego przeglądu teksturek. 

Frustracja wyczarowała takie śliczne teksturki ♥. W 3 i 4 została użyta dosyć ciekawa kolorystyka. Bardzo ze sobą kontrastująca, ale i tak świetnie wyglądają. Chyba sama się skuszę i się po nie wybiorę ^^. 








A teraz dwie paczuszki od Sherlockowej. W pierwszej teksturki według mnie wyglądające troszkę na "galaxy", ale to tylko moje zdanie, ktoś inny może powiedzieć, że przypominają mu chmury ^^. W kolejnej mamy  z... czekajcie to wygląda tak troszkę jak miecze świetlne, albo coś innego... Nie będę zagłębiać się w szczegóły, wiem tyle, że mi się one podobają ^^.



Przejdźmy teraz do jedynych teksturek do ikon, które znalazły się w przeglądzie. Wykonane przez StayHeart. Uwielbiam te kolorki - połączenie czerwieni i zieleni. Takiej koloryzacji graficy zwykle nie używają. Chyba boicie się tych odcieni :D



Myślę, że mój pierwszy przegląd wam się choć troszeczkę spodobał. Wiem, że mało teksturek, ale wy chyba coś nie lubicie ich robić... No trudno, następnym razem będę was bić jak będzie mało dodatków (no co wy, tylko tak sobie żartuję...). I teraz mam do was pytanko. Którym dodatkom chcielibyście, żebym się przyjrzała i je oceniła w następnej notce? Wyboru dużego nie macie, ale jakieś na pewno wybierzecie ^^. 

Pa pa! I oczywiście do następnej notki (jeśli przeżyję...).

28 komentarzy:

  1. Fajny przegląd :) Tylko szkoda że nie ma do tych dodatków linków :/ Może w następnej notce przyjrzyj się koloryzacją?
    Pozdrawiam,
    Alex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są blogi gdzie tekstur jest więcej niż 4 i więcej niż 100. Może tak bardziej się wysilić następnym razem? ; ) Sam pomysł ok ale jest troche za mało.

    W sondzie na blog prywatny prowadzi blog który ostatnio miał aż 1% głosów. Niech dziewczyna ma naprawdę nie przeszkadza mi to ; ) ale pękam ze śmiechu gdy czytam jak ona śmieje się z innych grafików na twitterze i nazywa ich "biczes". Naprawdę bardzo profesjonalnie ; )
    http://i58.tinypic.com/6fnrld.jpg
    Jeśli chcecie się jeszcze pośmiać to zapraszam na bloga http://graphicsbyme4you.blogspot.com/ gdzie w najnowszym poście dziewczyna obraża się na cały świat i nawet pokusiła się o szantażowanie czytelników ; ) Jak nie będzie komciuf to ona nie napisze instrukcji. Co za strata!

    Są tutaj ludzie którzy tworzą z pasją i nie są w stanie przestać. Za to takie osoby jak Robyn Gleams w ogóle nie powinny tworzyć jeśli chodzi im tylko o pokazanie kto tu jest "biczes".

    Pozdrawiam
    F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki F., że wspomniałaś o tej sondzie. Teraz to ja się zastanawiam co z tym fantem zrobić. Hm.m... Może by tak zrobić post i zapytać o to innych grafików?

      Usuń
    2. Chyba przesadzasz, Anonimie. Dziewczyna robi całkiem niezłe prace, poza tym nie rozumiem czemu wyśmiewasz jej "obrażanie się na cały świat". Wydaje mi się, że w podanym przez nią kontekście jest to całkiem sensowne? To oczywiste, że chce być informowana o pobieranych szablonach i chce, aby pobierający byli wobec niej w porządku.
      Poza tym, to "biczes"... Ja tam nie odniosłam wrażenia, że skierowała to w stronę innych grafików. Chyba chcesz nakręcić niepotrzebną aferę.

      Usuń
    3. Gela a spójrz na sondę w tym momencie. Utworzyłam ją 4 dni temu, a tu nagle taka ilość głosów i wszystko na nią. Nigdy jeszcze tak nie było i wydaje się to jednak podejrzane. Więc może to też jakoś wpłynęło jednak na tego Anonima i jego wypowiedź.

      Usuń
    4. W takim razie co zrobiła? Zhakowała? Dziewczyna ma na twitterze 4 tysiące obserwatorów, więc jeśli część z nich zagłosowała, to tak ją wywindowało. Nie widzę problemu. :)

      Usuń
    5. Gela, ale czy sonda nie polega na wybraniu NAJLEPSZEGO bloga? Osoby, które na nią głosują wchodzą w link z twittera, 80% nie było pewnie na żadnym z innych wymienionych w sondzie blogów, więc nie mogą porównać jednego z drugim.
      To tak, jakbyś miała wybrać najlepszą książkę z, powiedzmy, 20 innych których nawet nie czytałaś.
      Teraz dostrzegasz problem?

      Dobranoc.

      Usuń
    6. Nope, wciąż nie dostrzegam problemu. Ludzie wybierają najlepszego bloga. Takie są zasady. Osobiście znam wiele blogów z tej listy, jednak nie wszystkie, więc czy to oznacza, że nie mogę oddać głosu?

      Usuń
    7. Poza tym naprawdę sądzicie, że na te blogi głosują jedynie szabloniarki etc.? Przecież znajomi, którzy znają tylko danego bloga też oddadzą głos na przyjaciółkę, dziewczynę, matkę.

      Usuń
    8. Ja tam widzę problem i według mnie trzeba zmienić sposób głosowania, na pewno nie przez takie sondy... może jakieś komentarze czy coś?

      Usuń
    9. Zgadzam się z Gelą. Nie wierzę, żeby głosowali sami szabloniarze i pobierający.

      Usuń
    10. Mia jeśli nie podoba ci się miejsce które zajmuje twój blog w sondzie to proponuję więcej nad blogiem pracować a nie narzekać. Sondy są tradycją i wiele osób na nie czeka każdego miesiąca! a w komentarzach nie zagłosuje nikt tak samo jak było we wcześniejszych konkursach z komentarzami.

      Usuń
    11. Hę? W którym miejscu Mia napisała, że nie podoba jej się miejsce, które zajmuje? o.O

      Usuń
    12. To jak jej się podoba to niech nie narzeka

      Usuń
  3. Sonda jak sonda ale żeby zaraz tak się tym chełpić? Jeszcze gdyby było czym ale sama o te głosy na twitterze żebrała a jedna sonda nie poprawi jakości jej prac która do najlepszych niestety nie należy ani też nie sprawi że z dnia na dzień osiągnie jakiś sukces.

    W skrócie powiem tak: dziewczynie zależy tylko na komciach i fejmie, nie tworzy z pasją jak inni i jeszcze bezczelnie nazywa innych grafików od "biczes". To niesmaczne i nie na miejscu. Co ma w ogóle znaczyć zdanie "TAK SIĘ ROBI KARIERĘ BICZES"?! Od kiedy grafika blogowa to kariera a nie pasja i hobby?
    Tej dziewczynie sodówa uderzyła do głowy i jeśli tworzy tylko by komuś pokazać że są jej dziwkami i są od niej gorsi to po prostu jest pusta. Stwierdzam fakty, nie obchodzi mnie wynik sondy. Bo co ten wynik jej da, skoro nie jest on decyzją odwiedzających blogi graficzne a jedynie decyzją jej obserwatorów na twitterze u których wyżebrała głosy?

    Nie mam nic więcej do dodania bo wszystko jest jasne.
    F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadmiernie się burzysz. Dotknęło Cię to w jakiś sposób? Ja odebrałam to jako żart, Ty starasz się wywołać aferę. Po co? Może zamiast obrabiać dziewczynie dupę za plecami, skonsultujesz się z nią w tej sprawie?
      Nie widzę w jej poście żebrania o komentarze, wręcz przeciwnie. Ja również chcę być informowana o pobraniu szablonu i właśnie do tego pije Robyn Gleams. Tak ciężko przeczytać ze zrozumieniem?

      Usuń
    2. Niektórych grafików faktycznie oburzyła wypowiedź Robyn, kiedy nazwała ich 'biczes'. Jeśli chodzi o sondę, to polecanie się na twitterze i Bóg wie jeszcze gdzie jest nie fair. Owszem, nikt nie zakazuje tego, lecz wszyscy graficy siebie szanują i nie 'proszą' (jednak to co napisała Robyn nie wyglądało na prośbę) o głosy. Ponad to nie słyszałam nigdy o Robyn, ani o jej blogu. Kiedy go przeglądnęłam zauważyłam, że szablony są bardzo podobne do prac... Yassmine.
      http://funkyimg.com/i/HD3s.png
      Administracja na pewno nie zostawi tak po prostu tej sprawy. Nie chcemy przecież, żeby ktoś był urażony.
      Pozdrawiam,
      Shandie

      Usuń
    3. Wiesz, Yass to jedna z popularniejszych graficzek i można powiedzieć, że każde graficzne "dziecko" próbuje się do niej upodobnić. Ja tam zbytnio podobieństwa nie widzę.

      Usuń
    4. Gela Twoje argumenty są bezrozumne. W ogóle jakim prawem się odzywasz tutaj broniąc kogoś komu się wydaje że jesteśmy tu by podkładać sobie świnie? Graficy tworzą bo to kochają. Jeśli ktoś tu jest by się wywyższać i tworzy po to by pokazać innym że są gorsi zamiast z nimi współpracować i podawać sobie pomocne dłonie to nie powinien siebie nazywać grafikiem ani nawet należeć do katalogu.

      Anonimie spójrz w galerię tego bloga.
      http://gallery-playwiyhmehideadnseek.blogspot.com/
      Menu po prawej stronie jest zgapione z menu katalogu graficznego powyżej. Widzisz? Mogła zrobić to na tysiąc sposobów ale uparła się że musi to wyglądać jak spis blogów na katalogu bo wykonała go Yass. Zgadzam się z Shandie że wszystkie są strasznie podobne do prac Yassmine i to nie dlatego że mam hopla na jej punkcie lub bo mam chorobę mózgu (bo tak nie jest!!!!) ale dlatego że mam oczy i trochę już tworzę by wiedzieć takie rzeczy.

      Na zakończenie coś o Robyn Gleams. Myślałam że mnie szanuje bo w komentarzach zawsze pisała mi same słodkości. Teraz widzę że się jedynie podlizywała byle u niej zostawić komentarz. Jak mogła wyłudzać głosy i jeszcze pluć nam w twarz mówiąc: tak się robi karierę suki. To nie jest współpraca jaka powinna być w blogosferze tylko podkładanie świni. Ma hopla na punkcie sławy, komentarzy i statystyk. To nie jest normalne bo prawdziwy grafik nie tworzy dla cyferek ani nie nazywa blogowego koleżeństwa po fachu od suk.

      Rozumiecie że w tej sytuacji muszę pozostać anonimowa. Jestem pewna że będzie próbowała mnie zniszczyć za to że napisałam tu prawdę o niej. Robyn Gleams wiedz że nie tylko ja się na tobie poznałam i dopilnuję żeby poznali się też inni którym słodziłaś i oszukiwałaś ich, ja naprawdę się postaram.

      Usuń
    5. A ja nie życzę sobie, żebyś mnie obrażała, bo pisząc, że moje argumenty są bezrozumne sugerujesz, że nie mam rozumu, a sądzę, że takowy posiadam. -.- W tej chwili nie jesteś lepsza od dziewczyny, w sprawie której toczy bój. Poza tym nie mów mi co mogę, a czego nie. Jest to publiczna dyskusja, więc wypowiedziałam się na podstawie tego co przeczytałam. Twoje osobie animozje mało mnie obchodzą, póki nie są poparte solidnymi argumentami. Robyn Gleams nie znam od tej strony, którą przestawiłaś, ale wciąż obstawiam przy swoim - niech się dziewczyna też wypowie.

      Usuń
    6. Jak widać nie ma odwagi się wypowiedzieć a nikt jej prosić nie będzie bo odpowiedź będzie pewnie w stylu "najpierw uklęknij na kolana a potem poproś bicz".

      Może masz rozum ale masz gdzieś wszystkich grafików i ich dobro twierdząc że Robyn jest super a "biczes" nie jest złym słowem tylko żartem. To bardzo kiepski żart bo wszystkich nas obraża!

      Usuń
    7. To jest jakaś paranoja. xD
      Po pierwsze: bez wątpienia mam rozum, także wychilluj.
      Po drugie: nie mam gdzieś "grafików". Chociaż właściwie mam z nimi znikomy kontakt.
      Po trzecie: proszę o cytat, w którym napisałam, że laska jest super. Tak to jest niesmaczny żart, ale wciąż żart.
      Jezu, jak wy do tego wszystkiego poważnie podchodzicie. Co najmniej, jakby zależało od tego Wasze życie. Bez jaj... o.O

      Usuń
    8. Wyobraź sobie że dla artysty jego sztuka się liczy. Jeśli grafika jest czyjąś pasją to jest to dla niego ważne i już a jeśli dla ciebie nie jest to pewnie robisz to dla fejmu jak Robyn.

      Usuń
    9. Przynajmniej mam cywilną odwagę, żeby się podpisać. ^_^
      Nie jestem artystką, grafika jest dla mnie formą zabawy, czy nawet odprężenia.
      Jaki fejm, do diabła? Musisz być niezwykle płytka skoro uważasz, że wykonuję swoje prace dla sławy. I serio, artysta? Chyba nie wiesz, co oznacza to słowo.

      Usuń
    10. Hm, może i jej prace są podobne do prac Yass, ale wybacz - ostatnio była o tym sprawa. Ktoś stwierdził, że prace Frustracji, (którą kocham i podziwiam) są podobne do prac Yassmine co jest kompletną bzdurą. A teraz znalazłeś sobie, drogi Anonimie, na cel inną graficzkę, hę? -.-

      Usuń
    11. Dajcie jej spokój. To dobra szabloniarka. A wy robicie z niczego wielką aferę. O nie. Nazwała nas "biczes"! Tragedia -.-. W pełni zgadzam się z Gelą.

      Usuń
    12. jeśli się mogę wtrącić to dziękuje
      Robin od dawna jest autorką szablonów na moich blogach takich jak
      http://youmyeverything-spisfanfiction.blogspot.com/
      http://anythingcouldhappen-ff.blogspot.com/
      http://dems-in-wonderland.blogspot.com/
      http://zwiastuny-demetria.blogspot.com/
      i wszyscy są zaintrygowani jej szablonami
      co do zhakowania ankiety NIC takiego nie miało miejsca !
      Autorka pisała do KAŻDEGO autora bloga który ma ustawiony jej szablon czy może zagłosować bo jej bardzo zależy na wypromowaniu bloga prosiła na twitterze KAŻDEGO kto kiedykolwiek miał jej szablon nie wiem czy wiecie ale zanim powstała szablonarnia GBM4Y Robin robiła szablony jedynie na zamówienie a zamówienia można było składać w zakładce na jej blogu z ff dlatego ma tak dużo osób pod sobą
      wiecie co mi powiedziała gdy prosiłam ją żeby zrobiła mi szablon podobny do waszego na spis YME?
      powiedziała że NIGDY nie będzie robić prac podobnych do innych
      nie wiem dlaczego sprzeczacie się o to że TC nie jest na 1 miejscu może i Yass robi ładne szablony może i odkryła nową modę ale kto wciąż chce oglądać to samo? kto chce oglądać szablony dokładnie skopiowane od niej? nieliczni Yass zrobiła rewolucję w grafice ale jej dni już minęły
      jeszcze co do szablonu na YME zacytuję słowa Robin "Tylko jednym szablonem się inspirowałam. Był to szablon na spis ff, i z administratorką miałyśmy problem jak zmieścić taką ilość etykiet na blogu. Ona podała mi linka do jednego z blogów Yass i poprosiła o coś takiego, więc zrobiłam to. Chciała prawie taki sam szablon, czego zrobienia odmówiłam pisząc, że nie mam zamiaru kopiować prac innych.
      Ja nie wypisuję na innych blogach kto czym się 'inspirował' i co 'kopiował' pomimo tego, że połowa szabloniarni robi niemalże takie same szablony, różniące się jedynie kolorystyką." zgadzam się z Robin w 100% i nie rozumiem waszych oskarżeń

      Usuń
  4. http://graficzny-pudelek.blogspot.com/2014/06/building-newsy-tak-sie-robi-kariere.html

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »