6 lip 2014

Gifowe sygnatury

(c)Renfri

Witam! Mój pierwszy post tutaj powinien być...Ani nie za nudny, ani zbytnio...Bez sensu. Ma być neutralny. Dlatego właśnie wybrałam coś, czego tu chyba jeszcze nie było, a jeśli było, to na pewno nikt nie skupiał się na tym w całym poście. Jak nazwa wskazuje, omówimy sobie krótko gifowe sygnatury, czyli sygnatury z...gifem. Obrazkiem w rozszerzeniu .gif, ruchomym, jakkolwiek.
 Wszyscy musimy przyznać - mają w sobie swój urok. Ale jeśli coś jest ładne, to na pewno trzeba trochę pracy w to włożyć. ;) Ja akurat nie zgłębiam tajemniczej techniki tworzenia tych sygnatur (brak odpowiednich programów). Lecz instrukcje na ich stworzenie można i tak teraz łatwo znaleźć.

 (s) Sasame Ka

 (c) Shandie

 (c) Rinne

 (c) Lizz Kaviste

(c) Mrs.Punk

 Nie wystarczy wybrać gifa i go wygumować. Trzeba dopasować go do tematyki, oraz wpasować tak, żeby zbytnio nie było widać krawędzi. Najbardziej spisuje się ten od Sasame. Dzięki gifom możemy bardziej się wczuć w to, co nam chce ktoś przekazać. No i cieszą oko.
 Te i inne sygnaturki podbiły niejedno serducho i mam nadzieję, że coraz więcej osób będzie je tworzyć. To taka miła odmiana od tych 'zwyczajnych'.
 A kim właściwie jestem ja? Nie poświęcajmy tego postu na mnie. Jestem Victim i znajdziecie mnie albo na Zaczarowanych Szablonach, albo na moim nowym blogu Living Ruin - i tyle. Wytrwałości dla mnie, następny post będzie o wiele dłuższy. ;) Miłego dnia, V.

P.S. Sygnaturka Rinne to właściwie nie gif, lecz...pewnie przejście pomiędzy animacjami, ale podoba mi się. I jest, hmm...ruchome? ;)

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście gifowe sygnaturki mają coś w sobie ^^ Wszystkie z tego psota są cudowne <3

    Ja chciałam prosić o opublikowanie ogłoszenia:
    "W blogosferze ukazał się kolejny prywatny blog graficzny, tym razem mojego autorstwa. Na Evidens Graphic znajdziesz nie tylko gotowe prace na bloga, ale także dodatki graficzne do tworzenia własnych. Zapraszam serdecznie! Eveline Dee :)"
    I button do ogłoszenia: http://4.bp.blogspot.com/-f-Q7IOU-Sk8/U7lDFfmDhTI/AAAAAAAADoI/zXxlIPTXscc/s1600/button.png

    Z góry dziękuję za opublikowanie.
    Pozdrawiam mocno
    Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *posta xd

      I zapomniałam o linku: http://evidens-graphic.blogspot.com/ :P

      Usuń
    2. Eveline... A zgłoszenie bloga do spisu też napisałaś? Bo tylko wtedy dodam ogłoszenie.

      Usuń
    3. O matko... nic tylko facepalm.
      Przepraszam Cię bardzo za to, ale dzisiaj od 9 do 15 dokańczałam to wszystko na komputerze i nie mogłam się doczekać aż podam ogłoszenie... Wszystko przez moje otumanienie. Jeszcze raz przepraszam.
      Zgłoszenie już wysłałam.

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Nie ma sprawy. ;) Każdemu może się zdarzyć.

      Usuń
  2. A kto pierwszy w ogole zrobil taka sygnature z gifem w polskiej blogosferze? :D najbardziej podoba mi sie ta od mrs.punk i sesame ka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, wiedziałam to :D Dajcie mi czas, to napiszę xd

      Usuń
    2. To nie była może Insolatte? :D Nie jestem pewna, ale pierwszy raz u niej taki bajer widziałam.

      Usuń
    3. Zagadka dnia, lubię rozkminy, ale też mi się wydaje że Insolatte ;d

      Usuń
  3. Ooo Vicuś poszalała :) W sumie ja też nie widziałam takiego postu z samymi ruchomymi sygnaturami :> A pomysł na to fajny :D

    Czekam na więcej twoich artykułów :)

    Ta sygnatura od Mrs.Punk jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się również pomysł podoba :)
    Mrs.Punk i Sesame Ka cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »