4 sie 2014

Przegląd Miesiąca Tematycznego - Lipiec

   
(c)Effey

Kochani, przed nami szósty już przegląd Miesiąca Tematycznego. Motywem przewodnim prac była kategoria Minimalistyczne, zgłosiło się 14 blogów, z czego 13 zamieściło prace.
Linki do notek tematycznych: panda-graphicsszablon-caffee, dare--to--create (1 i 2), classical-graphics,  unfaithful-heavenstarved-souls, lunedollyswitchfine, graficzny-gwiazdozbior (1 i 2), kropla-sztuki, grungeyouthministerstwo-szablonowrockmenowa.
Wraz z moim gościem wybrałam najciekawsze prace z podanych wyżej notek. Prace pojawiły się z niemalże wszystkich blogów. Przy przeglądzie pomaga mi dzisiaj... Caudire z maudlaisy.blogspot.com.
Prace ułożone są według autorów. Ikony, podobnie jak poprzednio, są ozdobą dzisiejszego przeglądu.
  
(c)Renfri

Caudire: Dawno nie widziałam tak ładnej sygnatury, więc od razu skradła ona moje serce. Alex x idealnie pokazała tutaj, że wcale nie potrzeba używać kilkunastu stocków, aby praca wyglądała ładnie i oryginalnie. Ogromny plus za to!

kass: Alex x, pokazałaś tutaj, że wystarczy kilka stocków (np. 2) lub tekstur, aby stworzyć coś oryginalnego. Podoba mi się tutaj również kolorystyka, która jest prosta i stonowana. Również ciekawym elementem jest tutaj napis, z którym poradziłaś sobie świetnie.

Caudire: Świetnie dopracowany CSS to coś, co charakteryzuje prace Ariany. Widać to również na tym szablonie. Co tu dużo gadać, praca jest idealna i jak najbardziej zasługuje na to, by znaleźć się w tym przeglądzie.

kass: Muszę powiedzieć, że ten szablon skradł moje serce. Jest tak dopracowany, a jednocześnie tak prosty... No to co kocham w minimalizmie. Mam również nadzieje, że ten styl przypadł Ci do gustu, bo świetnie się w nim obracasz.

Caudire: Podoba mi się tutaj kontrastująca z szarościami jaskrawa żółć, która komponuję się tutaj fantastycznie. Jedyne co mi przeszkadza, to wygląd stopki posta, jakby dodać letter-spacing do tej czcionki i większy paddin po lewej, moim zdaniem, byłoby już po prostu idealnie.

kass: Szablon ma jak najbardziej świetne połączenie kolorystyczne, które tutaj pasuję niesamowicie. W przeciwieństwie do Caudire, mi nie pasuje umiejscowienie autora i komentarzy. Te dwa elementy mogłyby być nieco niżej, dzięki czemu ten fragment przestawiał by się dużo bardziej estetycznie.

Caudire: Tutaj mamy kolejny przykład prostoty, która prezentuje się naprawdę znakomicie. Właśnie to cienię w pracach Bleachowej, że nie są one za bardzo przekombinowane. Pomysł z ołóweczkiem bardzo mi się podoba.

kass: Co tu dużo mówić, bleachi jak zwykle wykonała kawał dobrej roboty. Widać, że odnajduję się jakoś w temacie prac minimalistycznych. Zachowana estetyka i prostota, w połączeniu z kolorystyką, nadają całemu szablonowi elegancji. No i ten ołóweczek. On jest mega.

Caudire: Gif wygrał tutaj wszystko. Kolory idealnie pasują do grafiki, a oprócz tego mamy tu również bardzo ciekawy układ. Mam tylko jedną uwagę - czcionka w stopce posta. Według mnie nieco odstaje od pozostałych. Poza tą drobnostką szablon jest na prawdę udany.

kass: Jejku ten jelonek... Można się zakochać. Szablon jest na prawdę udany. Jedyne co bym zmieniła, to... Zamieniła bym nagłówek z prawą kolumną (post i gadżety), tak, żeby jelonek na to patrzył. Wtedy byłoby już całkiem idealnie.

Caudire: Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to bardzo ładne, wakacyjne kolorki. Szablon według mnie idealnie nadawałby się na jakiegoś bloga lifestajlowego. Skromny CSS jest idealnym dopełnieniem całości.

kass: Świetne, wakacyjne kolory, które od razu rzucają się w oczy. Do tego jasne, patternowe tło oraz prosty, skromny CSS. Po prostu szablon idealny na bloga w stylu pamiętnika, lub jak to Caudire zauważyła, lifestajlowego.

Caudire: Bardzo ciekawy pomysł z tymi ptaszkami po bokach, sama bym na coś takiego nie padła, więc biję pokłony. CSS jak dla mnie dobrze się komponuje z całością. Jedynie co mi nie pasuje, to czcionka w napisie "Let it go".

kass: Zgadzam się tutaj z Caudire. Szablon jest bardzo pomysłowy, ale i dopracowany. Jednak oprócz napisu "Let it go", zadbałabym również o zdjęcia lepszej jakości. Ponieważ po przybliżeniu podglądu, moje bystre oko zauważyło piksele przy dłoni dziewczyny oraz przy ptaszku.

Caudire: Znowu króluje prostota. Dunst potrafi robić na prawdę świetną grafikę, ale według mnie, dobrą decyzją było wrzucenie tutaj zwykłego, nieprzerabianego zdjęcia. Bardzo podoba mi się menu w kształcie rombów, sama nie potrafiłabym takiego wykonać, więc tym bardziej podziwiam.

kass: Dunst podziwiam Cię za ten dopracowany CSS. Menu jest tutaj cudowne, a do tego stanowi bardzo fajny element ozdobny szablonu. Do tego jest to jak najbardziej, uwielbiany przeze mnie, minimalizm w całej swej okazałości.

Caudire: Szablon dosyć prosty jeśli chodzi o grafikę i CSS, ale mimo wszystko ładnie się prezentuje. Uwielbiam szarości, a oprócz tego podoba mi się pattern w tle. Jest to fajna, nieprzesadzona praca.

kass: Estetyka, to cechuje ten szablon. Poza tym, jest on jasny i przejrzysty. Prosty pod względem grafiki i CSS'a, czyli minimalistyczny.

Caudire: Sygnatura nie ma zbyt wielu zdjęć i dodatków, ale za to bardzo fajnym elementem jest tutaj kontrastowa kolorystyka. Napis idealnie dopełnia całość.

kass: Piękna kolorystyka oraz idealnie dopełniający całość napis. Plus jest też tutaj niewielka ilość stocków oraz tekstur.

Caudire: W tej pracy najbardziej rzuciło mi się w oczy ciekawe wykonanie borderów i bardzo fajny dobór kolorów. Układ prosty, ale tutaj jest to jak najbardziej wskazane. Bardzo mi się podoba.

kass: Szablon jak najbardziej minimalistyczny. Prostota oraz wykonanie kodu CSS jest tutaj... bardzo efektywne. Tak jak już to stwierdziła Caudire, wykonanie borderów jest na prawdę ciekawe.

Caudire: Gif z krówką jest przeuroczy, chyba każdy przyzna mi racje. CSS bardzo mi się podoba. Nie jest przeładowany, co akurat jest atutem tego szablonu. Gratuluję wykonania.

kass: Jeju.. Krówka! Caudire masz racje, jest ona przeurocza. CSS jest prosty, co jest tutaj ogromnym plusem. I jeszcze raz... KRÓWKA! xD

Caudire: Sygnatura jest prześliczna, ma bardzo ładne kolorki i idealnie oddaje temat miesiąca tematycznego. Widzę literówkę w napisie i to właściwie jedyne, do czego mogłabym się przyczepić.

kass: Gdy zobaczyłam tą sygnaturę, to od razu wiedziałam, że musi się ona tutaj znaleźć. Jest ona śliczna, prosta, ma piękne kolory. Oddaje również idealnie tematykę tego miesiąca tematycznego. Jedynie ta literówka... Napisałaś "becouse", a powinno być "because". Ale cóż, każdemu może się zdarzyć, nawet mi.

Caudire: Nie wiem, czy to jakaś gotowa grafika, czy Nielivka sama nad nią pracowała, ale prezentuję się naprawdę fajnie. CSS nie jest przesadzony i to tutaj pasuje. Jak dla mnie całość wygląda prosto, ale jednocześnie ciekawie.

kass: Sama nie wiem co mi się tutaj bardziej podoba. Czy grafika z Minionkami czy CSS. Hm... A może jedno i drugie? Tak, z pewnością. Szablon jest na prawdę niesamowity. No i... Minionki!

Caudire: Nie jestem pewna, ponieważ na podglądzie nie widać, ale wydaje mi się, że Renfri do tego szablonu użyła gira zamiast zwykłego zdjęcia, co czyni prace jeszcze ciekawszą. Po raz kolejny bardzo podobają mi się kolory i użyte arkusze kodowania.

kass: Bardzo fajna, stonowana kolorystyka. Wszystko tutaj do siebie pasuję, przez co zachowana jest w tym wszystkim harmonia. Podoba mi się.

Caudire: Ze wszystkich umieszczonych w tym przeglądzie prac Renfri, ta podoba mi się najbardziej. Według mnie ma najciekawszy układ, grafikę i kolory. Kass bardziej podobała się druga praca, o takim samym układzie, ale z inną grafiką. Ostatecznie jednak przekonałam ją do tej, ponieważ moim zdaniem, nie mogło jej tutaj zabraknąć.

Caudire: Fajne, jaskrawe kolorki, ciekawy układ i bardzo fajna, pomysłowa grafika. Praca pasuje idealnie do tematu tego miesiąca tematycznego. Nie zmieniałabym tutaj absolutnie nic.

kass: Świetne kolory, ciekawy układ i bardzo pomysłowa grafika. Szablon byłby idealny na blog w stylu pamiętnika, tak mi się wydaję.

kass: Ładne kolorki, prostota i brak przepychu. Sygnatura bardzo mi się podoba, chociaż ma pewien mankament, którym jest mniejszy napis. Gdyby był on biały, albo w innym jasnym kolorze, to byłoby idealnie.

Caudire: Kolejna prosta raca, z ubogim CSSem, ale prezentuje się bardzo ciekawie. Roug tutaj pokazuje, że nie trzeba kodowania na kilka stron A4, żeby szablon wyszedł oryginalnie. Kawał dobrej roboty.

kass: Kiedy zobaczyłam ten szablon to od razu pomyślałam o mojej siostrzenicy, która ma prawie 2 latka. Ona by Cię pochwaliła za kawał dobrej roboty piskami, bo kocha koty. Ja za to powiem tak od siebie, że szablon jest dopracowany i to widać. Brawo dla Ciebie za prostotę.

Caudire: Uwielbiam prostotę i kolorystykę tej sygnatury. Napis pasuje według mnie idealnie, osobiście miałabym pewnie problem z tak dobrym dopasowaniem go, jak zrobiła to Sasame Ka, więc dodatkowe pochwały dla niej za to.

kass: Szalenie podoba mi się ta kolorystyka i dobór tekstur. Mogę śmiało powiedzieć, że przeszłaś samą siebie i po raz kolejny mnie miło zaskoczyłaś.

Caudire: Uwielbiam takie jaskrawe kolory, wszystkie na tym szablonie są dobrane doskonale. Jedynie mam problem z polem obok posta. Tak jak pisałam o szablonie Ariany wcześniej, według mnie, przydałby się tu padding-left i letter-spacing. Poza tym szczególikiem, do którego musiałam się przyczepić, praca pięknie się prezentuję.

kass: Padłam i nie wstaję. Te kolory mnie powaliły. Jasne tło i jaskrawe odcienie, to super połączenie. No, ale muszę się też do czegoś przyczepić. Autor, godzina i komentarze mogłyby być ciut niżej, i już całkiem byłoby perfekto. No i wtedy to już bym całkiem padła z wrażenia.

Caudire: Tak jak kocham całą sagę Harrego Pottera, tak po prostu zakochałam się w tym szablonie. Genialne pomysły w takim wyciętym tłem pod kolumnę oraz na karty po najechaniu. Praca trafiona w dziesiątkę.

kass: Nosz kurde... Włączył się mój sentyment do Harry Potter'a. Trzeba jednak też przyznać, że szablon mimo, że skromny to jest pomysłowy.

Caudire: W szablonach minimalistycznych najbardziej liczy się pomysł i tutaj mamy idealny tego przykład. Praca jest niepowtarzalna i bardzo oryginalna, menu na tych sznureczkach po prostu wgniotło mnie w fotel. Vanes wszystko dokładnie obmyśliła i wykonała po prostu genialnie.

kass: Jak tylko zobaczyłam ten szablon to pomyślałam sobie "Władca marionetek". To menu po prostu wymiata. Zrobiłaś to tak genialnie, a przy tym zachowałaś pełny minimalizm. Ukłony i brawa dla Ciebie Vanes.

Caudire: W końcu przyszedł czas na mojego osobistego faworyta tego przeglądu. Jak dla mnie szablon jest po prostu idealny. Kolory są dobrane znakomicie, ciekawie napisany CSS, każdy element dopracowany ze starannością. Pattern po prostu trafiony w dziesiątkę. Całość wygląda bardzo profesjonalnie.

kass: Zgadzam się tutaj w 100% z Caudire. Szablon Kociaka to też i mój faworyt tego przeglądu. Szablon jest perfekcyjny w swej prostocie. Kociak dodatkowo udowodnił, że grafika nie jest potrzebna, aby szablon wyglądał dobrze, ba bardzo dobrze.


  
(c)Alex x

Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tak bogatym przeglądzie. Wszystkie prace oceniało się znakomicie, przede wszystkim ze względu na ich wysoki poziom. Uczestnicy tego miesiąca tematycznego spisali się doskonale! :) 
Dziękuje Kass za zaproszenie do pomocy przy przeglądzie, starałam się to zrobić jak tylko potrafię. Mam nadzieje, że w sierpniu również tak wiele blogów opublikuje równie wspaniałe prace do miesiąca tematycznego, a komuś na moim miejscu będzie się je oceniać i wybierać tak trudno, jak przyszło to mi. :>


Dziękuję wszystkim uczestnikom Miesiąca Tematycznego. Wiem, że dla większości z Was to było ogromne wyzwanie, ale podołaliście mu. Dlatego mam do Was prośbę, jeśli zaczęliście zabawę z minimalizmem i Wam to wychodzi, to nie rezygnujcie z tego. Minimalizm to sztuka, którą coraz rzadziej można spotkać w naszym blogerowym świecie.

Mam nadzieje, że prace, które wybrałyśmy z Caudire wspólnie, przypadły Wam do gustu.

xoxo
kass

13 komentarzy:

  1. Dzięki za opinię ♥ Wszystkie prace są cudne *0*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię kręcę. :) Bardzo się cieszę, że mój szablon to dla Was faworyt. ^^
    Dziękuję za zamieszczenie tutaj mojej pracy.
    Świetnie się czytało Wasze komentarze na temat wszystkich. <3
    Ciężko mi wybrać faworyta, prace są przecudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tradycyjnie, polegacie na uznanych grafikach. A co z młodymi niedocenianymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem pretensji, przecież zostały tutaj pokazane prace tych osób, które się zgłosiły do projektu...

      Usuń
    2. Fakt, wszystkie osoby, które zgłosiły się do projektu pojawiły się w tym przeglądzie. :)
      Fail. xD

      Usuń
    3. " polegacie na uznanych grafikach" a czy przypadkiem nie chodziło o to, że Kas s przy wyborze prac pomagała znana graficzka? Ja przynajmniej tak to rozumiem.

      Usuń
  4. Byłabym okropna, gdybym choć spróbowała wybrać faworyta... Nawet jeśli miałoby to być kilka prac. Wszyscy spisali się niesamowicie świetnie. Nic tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, tyle cudownych prac :> (i nie sądziłam, że moje choć w jakimś stopniu przypadną do gustu xd). Faworyta nie mogę wybrać... Same perełki! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za umieszczenie moich prac! :) Mi osobiście najbardziej przypadły do gustu prace Chedy i Renfri.

    Chciałabym też poprosić o zamieszczenie ogłoszenia :) Jego treść to:
    Od dawna szukasz dodatków z ulubionym serialem? Już nie musisz! KROPLA SZTUKI zaczyna swoją pierwszą akcję - MIESIĄC SERIALI! Od dzisiaj - przez cały miesiąc pojawią się posty z serialową grafiką właśnie na Twojego bloga! Zapraszam :)
    button - http://funkyimg.com/i/JNCY.png

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam, Nielivka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za opinie! Cieszę się, że moje szablony się spodobały. :)
    Wybranie faworytów byłoby okrutne, ponieważ wszystkie prace są na wysokim poziomie i trzeba przyznać, że minimalizm w polskiej blogosferze jest niesamowicie wyszukany i dopracowany. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że i szablon i sygnatura się podobają - mimo drobnych błędów.
    Tyle pięknych prac, że aż trudno wybrać faworyta :) Najbardziej chyba urzekł mnie szablon Vanes z tymi sznureczkami, ale inne prace są równie cudowne :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie za opinie! :)
    Ciężko wbrać faworytów,ale dostałam kociokwiku na widok prac Arianny i Zielonego Kociaka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za uznanie. :D
    Najbardziej chyba podobają mi się prace Renfri, Sasame oraz Zielonego Kociaka.

    Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »