1 sie 2014

Przegląd tygodnia

  
(c) royalrockin

Witajcie kochani. Już dawno robiłam przegląd tygodnia, ale dzisiaj wzięłam zastępstwo za Alex x.
Jako, że przypada dzisiaj 70-ta rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, to ten przegląd też jest nieco wyjątkowy. Dzisiejszy dzień najlepiej opisała chyba  royalrockin na swoim blogu indiesynth.
70-siąt lat temu, o godzinie 17:00 w Warszawie padły pierwsze strzały powstańcze. Nikt wtedy nie przypuszczą, że walka o naszą wolność będzie trwała tak długo. Lecz, między innymi, to dzięki tym dzielnym ludziom, często w naszym wieku, możemy mówić, że jesteśmy wciąż polakami. Minęło tak wiele lat, lecz pamięć o nich nie gaśnie. I mam nadzieje, że nigdy nie zgaśnie. Że młode pokolenie wciąż będzie pamiętać o tych, którzy oddali swoje życie, aby inni mogli żyć... lepiej.

kass: Praca Agusi jest fajnie wykonana. Chociaż te żółte plamki do mnie nie przemawiają. Może lepiej by było z czerwonymi? Jednak mimo wszystko, praca jest schludna.


kass: W tym nagłówku podoba mi się najbardziej kolorystyka. Plus jest też połączenie stocków, które wpasowały się idealnie w tło. No i przede wszystkim praca jest estetycznie wykonana.
Alex Russo: Przyznam, że rzadko widuję żółte prace i nie zawsze mi się one podobają, ale ta skradła moje serce. Oko na samej górze wygląda świetnie, a "skrzydła" po bokach dodają wszystkiemu uroku. Stocki idealnie dopasowane. Nie mam żadnych zastrzeżeń.

kass: Sygnatura jest bardzo fajnie wykonana. Ciekawe połączenie stocków i dobrze wykonany napis. No i połączenie szarości z czerwienią, czyli to co lubię najbardziej.

kass: Kocham minimalizm i prostotę. A Arianna połączyła te dwie cechy w powyższym szablonie. Jest on jasny, przejrzysty. Do tego dopracowany CSS z ciekawymi efektami. Szablon idealny na bloga pamiętnikowego?

Alex Russo: Zaintrygowała mnie od pierwszego zobaczenia. Najbardziej modelka (chociaż nie do końca wiem czy tak mam to nazwać) - w połowie dziewczyna, w połowie szkielet. Wszystko świetnie ze sobą współgra, a koloryzacja jeszcze bardziej to podkreśla.

kass: Bommie wykonała nagłówek łącząc odcienie szarości i koloru niebieskiego. Może nie wszystkie elementy do siebie do końca pasują, ale efekt końcowy jest bardzo ciekawy.
Alex Russo: Szary z niebieskim cudownie się tu prezentuje. Stocki świetnie do siebie pasują, a te jakby krzaczki (nie wiem jak to nazwać) dodają uroku całej pracy. Pracę wyróżnia też brak jednego wyróżnionego słowa, które zazwyczaj jest pisane ozdobną czcionką. Szczerze mówiąc jedyną rzeczą jaką bym zmieniła to delikatne czarne tło pod napisami.

kass: Estetyka, ciekawa kolorystyka i niewielka ilość stocków. Plus jest tutaj również napis, który idealnie się komponuje z tłem.

Alex Russo: Cudowne kolorki! Świetnie dobrane, delikatne stocki. Te trójkąty, prawdopodobnie od Krypteriahg, świetnie pasują do całości. Ale najbardziej urzekł mnie napis. Ładna czcionka i ładny kolor. Ogółem mówiąc, ta praca bardzo przypadła mi do gustu. 

kass: Zdaje się, że December tutaj eksperymentowała. A praca ma jak najbardziej same plusy. Jest estetyczna, bardzo fajnie wykonana. Oby więcej takich prac w Twoim wykonaniu. ;)

kass: Sygnaturka prosta, można wręcz powiedzieć, że minimalistyczna. Plusem jest tutaj również połączenie zieleni z czerwonymi elementami kwiatowymi.

kass: Jak zwykle estetyka i precyzja. To główne cechy prac Insolatte. Po prostu praca jest idealna.

kass: Coś mi w ten pracy nie pasuję, nie wiem do końca jednak co. Ale ze względu na mój sentyment do postaci z Harry Potter'a, ten nagłówek musiał się tu znaleźć.

Alex Russo: Bardzo ładne połączenie stocków. Minimalistycznie, ale jak efektownie. Sądzę, że gdyby było dodane coś jeszcze, to byłoby tego już za dużo, a tak jest w sam raz. Nie mam się do czego przyczepić. 

kass: Praca jest ciekawa. Fajnie dobrane stocki. Tylko ta kolorystyka jakoś mi nie pasuję do końca. Jednak coś w tej sygnaturze jest. Oby tak dalej.

kass: Prosta sygnatura. Bez zbędnej przesady w ilości tekstur i stocków. Jedyne czego bym się tu mogła czepić, to napis, w którym jest niepotrzebnie dodany gradient.

kass: Przepiękny szablon. Maksymalnie dopracowany. Przypomina mi wygląd stron prowadzonych w WordPress'ie. Po prostu mistrzostwo. Ogromne brawa dla Ciebie Lizz.

Alex Russo: Znowu połączenie szarości z czymś. W tym przypadku jest to zieleń albo bardziej morski kolor... W każdym razie bardzo ładnie się to komponuje Do stocków nie ma się jak przyczepić. W całej pracy jedynie czcionka wyróżnionego słowa nie pasuje, ale nie wygląda źle. 

kass: Prostota tego szablonu mnie zachwyca. Czysty minimalizm. Szkoda tylko, że u góry jest taka duża luka. Szablon wyglądał by o wiele lepiej, gdyby jej nie było.

kass: Czyżby Renfri też kombinowała? Jeśli tak, to jest to kolejna praca w tym przeglądzie. No i bardzo podoba mi się to połączenie błękitu i czerni. Po proszę więcej takich prac w Twoim wykonaniu.
Alex Russo: Bardzo ładna sygnatura. Znowu niebieski z szarym! Nie ukrywam, że bardzo podoba mi się to połączenie. Dopasowane stocki, bądź tekstury, tworzą ze sobą bardzo ładną całość.

kass: Bardzo fajnie wykonany CSS. Prosty nagłówek, w idealnie dobranych kolorach. Całość prezentuję się fenomenalnie.

kass: Patriotyzm, czyli to co wyróżnia prace royalrockin. Uwielbiam Cię za to. I chyba będę to powtarzać za każdym razem, gdy wezmę jakąś Twoją prace do przeglądu.

kass: Świetny nagłówek z bohaterami serialu "Czas Honoru". Kolorystyka idealnie pasująca do dzisiejszego dnia.
Alex Russo: Nagłówek jest szaro-czerwony... Nie wyobrażam sobie, aby mógł mieć inne kolor niż ten, ponieważ gdyby zamiast czerwonego był jakikolwiek inny kolor wyglądałoby to bardzo źle. Żołnierze, tekst, znak Polski Walczącej, wszystko idealnie pasuje do siebie i do głównej tematyki notki, z której pochodzi praca, czyli Powstania Warszawskiego. Cudowna praca.

Alex Russo: Gdy zobaczyłam tą sygnaturę, to wiedziałam, że musi się znaleźć w przeglądzie. Napisy przypominające nam o tej uroczystości, bardzo kojarzą mi się z drukiem z jakiejś starej gazety, co jeszcze bardziej mi się podoba. Czarno-białe, a właściwie szare tło, kojarzy mi się ze starym filmem,  a jednak na obrazie bez kolorów znajdują się czerwone plamy - jak dla mnie krople krwi. Nie wiem czy to tylko moje wymysły czy autorka to wszystko zaplanowała, ale bardzo mi się to podoba. 

kass: Świetna kolorystyka. Idealnie dobrane stocki. Jedynie co mi nie pasuje, to ten zwykły napis. Dałabym go chyba inną czcionką na Twoim miejscu.

kass: Ahhh... Piękne połączenie fioletu i brązu. No i te oczy... Hipnotyzują, brawo za to.
Alex Russo: Te oczy - genialne! Uwielbiam fiolet, więc jeszcze bardziej to wszystko mi się podoba, ale oczy - one przebijają wszystko. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że zmieniłabym nieco napis, ponieważ ten mi średnio pasuje do tej pracy.

Alex Russo: Mroczna praca - takie lubię. Wszystko bardzo dobrze do siebie pasuje, a twarz modelki wyraża więcej niż tysiąc słów. Do tego te przebłyski pomarańczy, czerwieni... Cudowne!

kass: Prosta, aczkolwiek mająca coś w sobie sygnatura. Ciekawy efekt z tym smokiem Ci wyszedł. To tak, jakby napis znajdował się na ogniu, którym ten smok zionął.

kass: Przejrzysty, prosty i jasny szablon w wykonaniu Zauli, czyli czysty minimalizm. Jedyne co bym zmieniła, to zdjęcia Edda odwróciła bym w druga stronę, i może umieściła je jeszcze pod nawigacją.


Mam nadzieje, że wszystkie wybrane przez nas prace przypadną Wam do gustu. No i wybaczcie tak późną porę dodania przeglądu, ale jak sami widzicie, prac jest bardzo dużo. Zanim się przebrnęłyśmy z Alex Russo przez wszystkie blogi, zanim wybrałyśmy prace, to jednak trochę czasu nam to zajęło.

Życzymy udanego wieczoru (nocy) oraz weekendu.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy w przeglądzie (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za aż dwie (:O) moje prace! :)
    Moimi faworytami (choć naprawdę ciężko było ich wybrać) są prace Arcanum, Pauuliny oraz Dissentire.
    Wszystkie wybrane prace są wspaniałe, świetna robota. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za umieszczenie mojej pracy.:)
    Wszystkie prace są śliczne nie potrafię wybrać ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Arcanum♥, Lizz Kaviste, StrayHeart, Invisible, Ariana, royalrockin.... Tak dużo faworytów :>
    Świetny przegląd, gratulacje ;)))
    I dziękuję za umieszczenie moich prac :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka w przeglądzie <3
    Wszystkie prace są cudowne, więc ciężko mi napisać która najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Dziękuję Ci za wzmiankę o tej notce. Mam nadzieję, że dzięki temu to, co chciałam przekazać trafi do szerszego grona. :)
    I cieszę się, że dodatki przypadły Wam do gustu. Naprawdę nie spodziewałam się tylu miłych słów, więc dziękuję bardzo! :)
    A moimi faworytami z tego przeglądu są prace Arcanum, Insolatte, Lizz Kaviste, Renfri oraz StrayHeart :)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i owszem - plamy na jednej z moich sygnatur miały symbolizować krew, to zamierzony efekt :)

      Usuń
  7. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie. :>
    Insolatte, Lizz Kaviste, StrayHeart - to ich prace skradły w tym przeglądzie moje serducho. Oczywiście reszta także bardzo ładna. :>
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie^^.
    Moimi faworytami są Insolatte, Pauulina i Lizz
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie aż dwóch moich prac *-* i za te miłe słowa. Ogromnie się z tego cieszę. Kurczę, tak wiele tych prac, że trudno wybrać faworyta. Najbardziej przykuły moją uwagę prace Lizz Kaviste i royalrockin ;3

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »