7 wrz 2014

Przegląd Bloga Prettysmilex

(c) prettysmilex

Witamy wszystkich w kolejnym poście z serii przeglądów blogów. Dziś przybywamy do was z przeglądem bloga graficznego prettysmilex. Ja (Natx) i Invisible wybrałyśmy 15 prac, które zobaczycie w dalszej części notki. Zapraszamy do czytania i oglądania :)

Natx:  Bardzo podoba mi się ta sygnatura. Zawiera w sobie to 'coś'. Szczególnie zwróciłam uwagę na kolorystykę, która totalnie mnie oszołomiła. Jestem fanką kombinowania z różnymi kolorami w pracach graficznych, tak więc ta praca wyjątkowo mi wpadła w oko. Ocena ogólna 10/10.
Invisible: Praca mi się podoba. Choć mnie nie powala, jak wiele innych w wykonaniu prettysmilex. Kolory żywe, fajne. Te tarcze zegarowe chyba jakoś mi nie pasują. Sama nie wiem.  Ocena ogólna: 8/10.

Natx: W tej pracy najbardziej podobają mi się niebieskie akcenty. Wszystko bardzo ładnie ze sobą współgra, ale zmieniła bym położenie napisu, ze względu na to, że 'wchodzi on na głowę' (dosłownie) mniejszej postaci. Ocena ogólna: 10/10.
Invisible: Śliczne połączenie kolorystyczne. Uwielbiam czarno-białe prace z dodatkiem jakiegoś innego koloru. Tutaj bardzo ładnie to wygląda. Ocena ogólna: 9,5/10.

Natx: Nagłówek wygląda, jakby był bańką, co dodaje mu wyjątkowości. Cała 'główna' zawartość znajduje się w 'kręgu'. Jest to jedna z najbardziej wyjątkowych prac prettysmilex, według mnie. Ocena ogólna 8/10.
Invisible: Mnie jakoś ta praca nie urzekła. Nie podoba mi się to, że ta kula jest taka bardzo jasna u dołu - zmieniłabym to. Poza tym stocki i modelka okej. Ocena ogólna: 5/10.

Natx: Nie potrafię uzasadnić wyboru tego nagłówka, być może ze względu na to, że po prostu mi się podoba. Nie mam mu nic do zarzucenia. Znów praca tworzy jedną całość. Ocena ogólna: 9/10.
Invisible: Podoba mi się. Jedyne co bym zmieniła to usunęłabym lampion po prawej stronie przy samej krawędzi. Ocena ogólna: 8/10.

Natx: Sygnatura jest dla mnie nieco 'niezrozumiała'. Nie rozumiem wtopienia postaci. Zwyczajnie mi się to jakoś nie podoba. Ale muszę stwierdzić, że oprócz postaci, praca jest na prawdę ładna. Ja bym może jeszcze tylko ten napis zrobiła albo winnym kolorze, albo w innym miejscu, ponieważ jest według mnie dość mało widoczny. Ocena ogólna: 8/10.
Invisible: W tym wypadku zgadzam się z moją przedmówczynią. Umiejscowienie i wtopienie postaci jest dosyć dziwne. Jednakże kiedy patrzy się na prace całościowo to wygląda naprawdę bardzo ładnie. Ocena ogólna: 8,5/10.

Natx: Podoba mi się całokształt. Stocki są wyraźnie widoczne, a postać ciekawie umieszczona. Ocena ogólna: 9,5/10.
Invisible:  Kolorowe paski dają tu bardzo ciekawy efekt. Dodatkowo ciekawe wycięcie. Jedyne co można by tu zmienić to wtopienie postaci - cała sygnaturka ma raczej ciemne tło, a wokół postaci według mnie jest za jasno. Ocena ogólna: 9/10.

Natx: Urzekła mnie tutaj kolorystyka. Nagłówek wygląda tak 'ciepło'. Aż miło się na niego patrzy. Dobra robota. Zdecydowanie :) Ocena ogólna: 10/10.
Invisible: Bardzo fajna, wiosenna kolorystyka. Podoba mi się, jednak czegoś mi tutaj brakuje. Ocena ogólna: 8/10.

Natx: Praca jest bardzo dobra, ale przeszkadza mi bardzo stock po lewej z 'krzyżem'. Być może to tylko moja głupia czepialska strona się odzywa :P Ogólna ocena: 8,5/10.
Invisible: Fajna praca - ciekawy pomysł z napisem. Ten krzyż - wszystko byłoby w porządku gdyby dokładniej go wtopić. Ocena ogólna: 9/10.

Natx: Coś jest w tej pracy, co nie pozwala mi oderwać od niej wzroku. Niestety nie potrafię powiedzieć co. Ocena ogólna: 9,5/10.
Invisible: Tutaj zgodzę się z moją przedmówczynią. Jedyne co bym zmieniła - wytarłabym tą rączkę po lewej stronie. Ocena ogólna: 9/10.

Natx: Śliczna praca. Na prawdę. Jest w żywym i ciepłym odcieniu zieleni, a akcenty czerwieni w postaci bardzo ładnie wyglądają. Napis również ciekawy, choć ja bym zrobiła go bardziej wyraźnym. Ale to kwestia gustu :) Ocena ogólna: 8/10.
Invisible: Bardzo fajna praca. Podoba mi się tu to, że jest głównie w odcieniu zieleni z małymi akcentami czerwieni i bieli. Napis również ciekawy. Ocena ogólna: 8,5/10.

Natx: Coś mi się dzieje ostatnio z tą kolorystyką - przepraszam. Po prostu każdą pracę jaką widzę, oceniam najwnikliwiej z kolorów. Tak również będzie w przypadku tej, ponieważ kolory są idealnie dobrane. Ponownie też przyczepię się do napisu, bo tak jakoś mi nie pasuje. Może kwestia położenia lub punktu widzenia? Ocena ogólna: 8,5/10.
Invisible: Wszystko tutaj do siebie pasuje. Jakbym nie wiedziała, że prettysmilex zrobiła tą prace to mogłabym śmiało stwierdzić, że była ona całością od samego początku. Ocena ogólna: 9/10.

Natx: Po prostu nie mogę oderwać się od tego nagłówka.  Jest niesamowity. To odbicie dłoni w kolorze... idealne połączenie z czernią i bielą. Tak na prawdę, to można zamiast czerwieni dać każdy kolor, a będzie to i tak dobrze wyglądać :) Genialna praca. Ogólna ocena: 10/10.
Invisible: Tutaj znowu zgodzę się z moją przedmówczynią. Ręka dodaje pracy uroku. Ocena ogólna: 9,5/10.

Natx:  Zdecydowany mój ulubieniec w dzisiejszym przeglądzie. Świeczki dodają tajemniczości, jak i schody, okna w tle i ramka wokół postaci. Wszystko jest jednością.Ocena ogólna: 10/10.
Invisible: Kolorystyka magiczna. Naprawdę jak patrzę na tą pracę to widzę jedność. I ma taki fajny klimat. Ocena ogólna: 10/10.

Natx: Piękna praca. Wszystko jest ładnie dobrane. Związane z tematyką, no a kolory przepiękne. Na prawdę wspaniała praca. Niestety te napisy to mnie chyba nigdy nie zadowolą :/ Przepraszam ;)
Ogólna ocena: 8/10.
Invisible: Ta praca jakoś średnio do mnie przemawia. Sama nie wiem. Kiedy na nią patrzę to jakby niczego jej nie brakowało, sama nie wiem co bym poprawiła. A jednak... jakoś jej nie widzę. Może to moje widzi mi się. Ocena ogólna: 6/10.

Natx: Ach ta czerwień :) Po prostu idealnie wykonana sygnaturka. Jestem pod wielkim wrażeniem. Tym razem napisy zostawię w spokoju :P Ogólna ocena: 8,5/10.
Invisible:Wszystko ładnie tylko... ta twarz mniejszej postaci zdecydowanie za jasna. Ocena: 9/10.
---
To chyba tyle z naszej strony na dziś. Jak wam się podobało? Nie zgadzacie się z nami? A może myślicie tak samo? Zapraszamy do komentowania! 

2 komentarze:

  1. Śliczne prace.
    Same perełki. :D
    Udany przegląd. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca z Shailene <33

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »