14 wrz 2014

Przegląd bloga Sayonara Namida

(c)Sayonara namida

Hej, cześć i czołem wszystkim! Powracam do was (dziś tylko ja - Natx, ponieważ Invisible się rozchorowała, biedaczka :C) po kolejnym męczącym tygodniu nauki. U was też tak źle? A może lepiej? Dziś na rozweselenie przybywam z przeglądem bloga Sayonara namida prowadzonego przez Sasame Ka (Natalię). Blog został założony dnia 18.05.14, a rozpoczął swą działalność 1.06. Tak więc nie przeciągając dłużej --> Zapraszam :D

Natx: Hm... ta praca jest taka... sama nie wiem jak to określić. Postać mi się bardzo podoba i napis. Co do stocków, to lepiej z pewnością wypowiedziała by się Invi ;) Ocena ogólna: 7/10.

Natx: W tej pracy niesamowicie mi się podoba zieleń. Ostatnio spotkałam się z wieloma pracami, które zawierały w sobie nutkę zieleni. Bardzo ładnie to według mnie wygląda. Niestety sama nie wiem czemu, ale nie podoba mi się wycięcie postaci. Wygląda tak... dziwnie trochę na granicy jej i otoczenia. Ocena ogólna: 7/10.
Natx: Powiem tak: podoba mi się ta praca, ale czegoś mi brakuje. No i jeszcze mam jakieś 'coś' do tej postaci z tyłu. Tak jakoś według mnie dziwnie wygląda :P Wystarczyła by chyba jedna, ale kwestia gustu ;) A no i ten podpis autorki jakoś mi przeszkadza w każdej pracy. Jest bardzo widoczny. Ale każdy robi jak uważa ;)
Ocena ogólna: 7/10.
Natx: Ta sygnatura mi się bardzo podoba. Jedynym, do czego się przyczepię, to napis. Może po prostu czcionka?? Ocena ogólna: 9,5/10.
Natx: Moja ulubiona praca na dziś. Ma taki swój klimat. Wygląda jakby postać była z innego świata, a wszystko wokół niej jest 'dobrym' chaosem. Wiadomo, że nie wolno z nim przesadzać, ale myślę, że tutaj jest ok.
Ocena ogólna: 10/10.

Natx: Mam nieco mieszane uczucia do tej sygnatury. Przede wszystkim dobór stocków i ich wtopienie. Według mnie nie wygląda to zbyt dobrze. Napis jest tutaj chyba najlepszą rzeczą.
Ocena ogólna: 5/10.
 
Natx: Podoba mi się bardzo kolorystyka tej pracy. Napis też jest dobry. Nie wiem co mogłabym tutaj jeszcze dodać.
Ocena ogólna: 8/10.

Natx: Neutralny kolor w połączeniu z wyraźnymi, to dobry pomysł. Myślę, że praca jest jak najbardziej udana. Napis również jest w porządku.
Ocena ogólna: 9,5/10.

Natx: Coś z zupełnie innej beczki. Podoba mi się taka tematyka. Całość wygląda jak z bajki. Napisy bardzo dobrze dobrane. Rażą mnie jednak te mocne kolory w niektórych miejscach. Może tak miało być?
Ocena ogólna: 7,5/10.

Natx: Praca, która pojawiła się na początku. Podoba mi się. Kolorystyka ładna, stocki również, a napis nie ma nic do zarzucenia.
Ocena ogólna: 9/10.

Natx: Sygnaturka ciekawa. Powiem szczerze, że ma w sobie to coś. Według mnie oczywiście. Napis myślę idealny.
Ocena ogólna: 9/10.

  Natx: Praca jest w porządku. Może dość mocna, ale według gustu :P Napis dobry, ale kiepsko go widać. Być może kwestia tylko zmiany położenia, albo koloru.
Ocena ogólna: 7/10.
Natx: Ach ikonki... bardzo dobra robota. Zdecydowanie mi się podoba połączenie kolorów, położenie napisów i całokształt.
Ogólna ocena: 9,5/10.

Natx: Bardzo ładna kolorystyka. Napis ładnie się prezentuje. Całość wygląda bardzo ciekawie. Nie wiem, czy mogę coś jeszcze więcej dodać.
Ogólna ocena: 7/10.

________________________
Mam nadzieję, że przegląd jest udany, bo sama bez Invisible to tak trochę dziwnie się czuję dodając notkę :/ Trzymam za nią kciuki, by jak najszybciej wyzdrowiała.
A wy zgadzacie się z moją opinią? 
Nie? To zapraszam do komentowania i wyrażania własnych opinii ;)
BTW, to z niecierpliwością czekam na koniec stażu, bo bardzo mi się tu podoba, no i oczywiście chciała bym zostać na dłużej ;)
Dobra. Nie zanudzam. Pozdrawiam!
Do kolejnego przeglądu!

7 komentarzy:

  1. Udany przegląd nie ma co :* najbardziej spodobała mi się ta zielona praca z listkami oraz ostatnia sygnaturka. Blog wygląda interesująca ^_^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, miło, że wybrałaś mojego bloga na przegląd! :) Cóż co do pracy z listkami i źle wyciętej modelki, sama to zauważyłam, ale używałam renderu, więc już z nim nic nie mąciłam :) W każdym bądź razie dziękuję za opinie do każdej z prac :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, uśmiałam się trochę. Mam takiego szerokiego banana na ryjku. Już tłumaczę - chodzi o to, że w wielu momentach mamy oddzielne zdanie. Ten zielony nagłówek jest cudowny i uważam, że to niezbyt dobre przycięcie dodaje mu uroku. Z drugiej strony ta druga sygnaturka, której dałaś 9.5 mnie nie podoba się wcale xD Interesujące, nie uważasz?
    Przegląd bardzo udany, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma własne zdanie ;) w pełni szanuję twoje ;)

      Usuń
    2. Ja do Twojego też nic nie mam :D

      Usuń
  4. Hej. Chciałam tylko poinformować ,że zawieszam Me Dark Dream na czas bliżej nieokreślony.

    Pozdrawiam. x

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) Czy mogę prosić o publikację ogłoszenia? Treść:

    Button: http://1.bp.blogspot.com/-iZhboLjZbZc/U9eHKk0knVI/AAAAAAAANkI/kSvGJD-im94/s1600/button.png

    "Poszukujemy kompanów do naszej załogi! Oferujemy przyjemną pracę w miłej, ciepłej atmosferze. Zgłosić się może każdy - bez względu na wiek czy płeć. Jedynym warunkiem jest znajomość zasad poprawnej polszczyzny, umiejętność posługiwania się bloggerem na poziomie podstawowym oraz miłość do grafiki. Wszystkich zainteresowanych prosimy o zgłaszanie się drogą mejlową. Nasz adres: katalog.grafikow@o2.pl. Gorąco zachęcamy!

    Szukamy osób na stanowiska m.in redaktora ds. poradników, a także kuriera nowości. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ (link: http://katalog-grafikow.blogspot.com/p/buttony_20.html).

    Pozdrawiam!"

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »