25 wrz 2014

Wywiad z Arianą

Wszyscy już mówili, ale powtórzę jeszcze raz- przepiękna sygnatura Ariany ♥

Hej! Kolejny czwartek, kolejny mój post. Muszę przyznać, że było blisko, abym zawaliła, ale dzięki szybkiej odpowiedzi... no właśnie- kogo? Z kim postanowiłam przeprowadzić wywiad? Tytuł posta chyba mówi sam za siebie ;) Dzięki szybkiej odpowiedzi Ariany udało mi się wyrobić jeszcze w czwartek.
Jak powiedziałam pod ostrzał idzie dzisiaj autorka Starved Souls. Zapraszam do lektury!



Alexandra Russo: Witaj Ariana! Opowiedz nam o swoich początkach w dziedzinie grafiki komputerowej. Kiedy się twoja przygoda rozpoczęła?
Cóż, nie można mnie nazwać weteranem blogosfery – na poważnie zajęłam się szablonami po wstąpieniu w szeregi I Will Catch You If You Fall w październiku, jednak początki moich prac można było zobaczyć na moim blogu z opowiadaniem już w czerwcu 2013 roku. Zaczęło się dość banalnie: potrzebowałam szablonu na bloga. Zamówiłam go, czekałam miesiąc, dwa – w tym czasie okazało się, że graficzka zrezygnowała z tworzenia –i moje zdenerwowanie sięgnęło zenitu, więc postanowiłam sama się tym zająć. Zaczynałam na GIMPie, a w kodach pomagał mi Tajemniczy Ogród i Land Of Graphic. Ostatnio, gdy zobaczyłam swoją pierwszą pracę, śmiałam się sama z siebie, pamiętając, jaka byłam z niej dumna. :)
A: Z czego czerpiesz inspiracje na wszelakie szablony czy też prace graficzne?
Inspiracja nadchodzi wszędzie. Ostatni szablon wolny wymyśliłam na lekcji historii. :) Zdecydowana większość pomysłów nadchodzi w niespodziewanych momentach, poprzez zauważenie ciekawego kształtu, dziwnej faktury czy też ot tak, podczas „grzebania” w zgromadzonych już stockach. Działa to na zasadzie „o, ładne, może by coś z tym zrobić?” :)
A: Zdradzisz nam skąd bierzesz wspaniałe arty, które wykorzystujesz w szablonach swoich minimalistycznych?
Proces jest prosty: szukam słowa, które najlepiej opisuje to, co chcę umieścić na szablonie. Następnie szukam odpowiednich grafik bądź tworzę je sama. Często też napotykam je przypadkiem, podczas przeglądania stron internetowych.
A:  Jest jakiś typ prac, które robisz z największą chęcią lub takie za które zabierasz się niechętnie?
Właśnie prace minimalistyczne wywołują we mnie największy entuzjazm i chętnie porzuciłabym grafikę bardziej złożoną na rzecz minimalizmu, jednak mam już sentyment do tej drugiej. Prawdziwą zmorą są dla mnie ikonki, których nie rozumiem, nie potrafię wykonywać i uznaję za stratę czasu.
A: Jakiś czas temu odeszłaś z I will catch you if you fall, planujesz kiedyś jeszcze dołączyć do jakiejś szabloniarni ?
Nie planuję tego. Być może dlatego, że nie jestem entuzjastką prac z większą grupą ludzi. Jestem zdecydowanym typem indywidualisty i wolę sama się wszystkim zająć, mieć nad wszystkim kontrolę.  Poza tym nadchodzi matura i łączenie nauki, Starved Souls i do tego szabloniarni byłoby strzałem w kolano i na pewno jedno musiałoby ucierpieć.
A: Wiem, że jesteś Echelonem. Jakie zespoły, jakich wykonawców lubisz oprócz 30 Seconds To Mars?
Nie jestem tylko w Echelonie. :) Gdyby tak mnie zaszufladkować, to byłabym też Killjoy’em (My Chemical Romance), Flowem/Flowerem (Florence + The Machine), Sinnerem (Panic! At The Disco) i kilkoma innymi. Kocham też słuchać Happysadu oraz Lady Pank.
A: Skoro jesteśmy przy twoich upodobaniach- jakie filmy najbardziej lubisz?
Przepraszam, muszę to napisać, ale uwielbiam oglądać filmy z Jaredem Leto. I to nie przez sentyment do 30STM, po prostu to człowiek-orkiestra, potrafiący wszystko, grający genialnie każdą rolę. Uwielbiam też filmy z Willem Smithem oraz Tomem Hanksem. Ostatnio bardzo spodobał mi się „Dawca Pamięci” (ale to chyba przez Alexandra Skarsgarda). Tak naprawdę nie mam ulubionego gatunku, bo w serce może się wryć i komedia, i horror. :)
A: Dlaczego wybrałaś nick Ariana? Przyznam szczerze, że to pytanie nurtuje mnie już od jakiegoś czasu.
Dość dziwna historia, od małego uwielbiałam to imię, wtedy myśląc, że nie istnieje (dowiedziałam się, że istnieje… z miesiąc temu) i tylko ja je znam. Potem nazwałam tak pierwszą swoją Simkę i tak zostało. Już mocno się z nim zżyłam i nie wyobrażam sobie zmiany nicku.
A: Dziękuję za poświęcenie czasu :)
Nie ma za co dziękować, to miłe wyróżnienie! :)
Liczę, że wywiad wam się podobał.
Z kim chcielibyście następny? Macie jakieś propozycje?
Do następnego!

PS: Przepraszam za to białe tło, ale za nic nie mogę się go pozbyć ;/ Dziękuję monika4451 za pomoc :)

4 komentarze:

  1. Świetny wywiad! Bardzo lubię Arianę, więc chętnie się czegoś o niej dowiedziałam ^_^. Czekam na kolejne artykuły <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopiowałaś wywiad z poczty lub komunikatora, prawda? Skopiowałaś również tło. Możesz usunąć z wersji html tego posta każde wyrażenie background: white lub zaznaczyć cały wywiad i usunąć formatowanie przez wciśnięcie ikonki T z czerwonym krzyżykiem, ale wtedy będziesz musiała znowu ustawiać, co jest cytatem. Na przyszłość wklejaj: ppm > wklej jako zwykły tekst. To wszystko do spraw technicznych. Bardzo fajny wywiad. Ariana to też świetna rozmówczyni, ciekawa osoba i genialna graficzka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda kopiowałam, ale najpierw przekopiowałam to do worda. Jak dotąd to zawsze działało, nie wiem co się stało tym razem. Dziękuję za rady! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Arianę i czytając wywiad znalazłam kilka cech wspólnych w tym te same upodobanie do muzyki <3

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »