19 paź 2014

Przegląd Bloga Wolfie GEE

(c) monika4451/Wolfie GEE

Witam was wszystkich w kolejnym poście z serii 'przeglądów bloga'. Dziś wzięłam <jak to widać w tytule posta> bloga Wolfie GEE prowadzonego przez monikę4451. Mam nadzieję, że spodoba się lekturka i moje oceny prac. Dziś nie będę już przedłużać, także zapraszam :)


Na pierwszy ogień ikonki: 

Natx: Mnie te ikonki bardzo się spodobały. Napisy bardzo ładnie dopasowane, ale jednak u góry nieco za jasne. Widać to szczególnie w drugiej ikonce od lewej. Ale być może to był zamierzony zabieg? Kto wie. W każdym razie ogólnie prezentują się ciekawie.
Ocena Ogólna: 8/10

Natx: Te ikonki również według mnie są jak najbardziej udane. Wszystko jest na miejscu. Napisy bardzo ciekawie zrobione, co dodaje takiego 'smaku' całości. W trzeciej ikonce to tło pod napisem- takie jakby 'spływające'. Bardzo fajny efekt.
Ocena Ogólna: 10/10.

Natx: Czy tylko ja uwielbiam ten film? Wspaniale ukazuje to, że powinno się kochać osobę nie za wygląd, ale za charakter i sposób bycia. Już na wstępie masz u mnie za te ikonki plusa. Wspaniale dobrane napisy, oraz kadry z filmu. Naprawdę wspaniała rzecz.
Ocena Ogólna: 10/10.


Teraz pora na nagłówki:

Natx: Bardzo ładna kolorystyka i napis. Stocki i ich umiejscowienie tworzy całość. Jedyną rzeczą, do jakiej się przyczepię (bo jakże było by inaczej :D) są postacie. Jakoś nie pasuje mi ta wielka twarz modelki. Zajmuje bardzo dużo miejsca, a ta mniejsza modelka wydaje się zupełnie nie potrzebna. Poza tym pod jej rękoma widzę stocki i teksturę spod spodu, co nie wygląda estetycznie. Nie chcę tutaj mówić, że nie wolno być oryginalnym. Można, ale trzeba uważać by nie przekraczać pewnej granicy, bo czasem możemy przesadzić i coś może być po prostu tandetne.
Ocena Ogólna: 7/10.

Natx: Ach te współprace graficzne... sama ostatnio się w to wciągnęłam. Fajna sprawa. Powiem szczerze, że nagłówek mi się bardzo podoba. Pomysłowo dobrane stocki, jak  i koloryzacja. Napis też ciekawie wygląda. Dobra robota dziewczyny.
Ocena Ogólna: 10/10.

Natx: Kolorystyka bardzo ładna. Jest pełno kolorów, co wcale według mnie nie jest złe. Jedyne, co mi przeszkadza, to masa elementów na rękach modelki i duża ilość bieli, która w nie których miejscach aż razi. Napis bardzo pomysłowy. Szczególnie to &. takie lekko przeźroczyste. Podoba mi się.
Ocena Ogólna: 8/10.

Natx: Mój faworyt w tym poście. Śliczne połączenie odcieni zieleni i fioletu. Bardzo ładnie to wyszło. Napis również dobry. Nie odwraca całkowicie uwagi od nagłówka, ale jest widoczny. To dobrze, bo zdarzają się napisy albo w ogóle lub słabo widoczne, albo zbyt mocne. Ten jest w sam raz.
Ocena Ogólna: 10/10.

Natx: Czyżby kolejny faworyt? Zdecydowanie. Świetnie dobrana koloryzacja i napis. Naprawdę ciekawa kompozycja stocków i modelek. Świetna robota. Nie mam nic do dodania.
Ocena Ogólna: 10/10.

Natx: Hm... na pewno widzę tu jakiś pomysł... czy w stu procentach udany? Nie wiem. Jedna postać kolorowa, druga nie. Na pewno coś innego. Mnie się podoba. Jedyne co jest według mnie troszkę złe, to napis. Za mały. Ale całość wygląda obiecująco.
Ocena Ogólna: 8,5/10.

Natx: Bardzo ładna praca. Tylko to wtopienie postaci.... :C Oj nie. postać na samym dole ma obcięte za bardzo u góry włosy i widać tam elementy spod spodu. To niestety nie pasuje...
Ocena Ogólna: 8/10.

Natx: Wszystko super, pięknie ładnie. Ok. Ale co do wtopienia postaci będę się czepiać. Jeśli źle się wtopiło tą postać u samej góry (najmniejszą) można było się bez niej obyć. Myślę ,że i tak by fajnie wyszło. Ogółem mówiąc wszystko jest na miejscu oprócz tej postaci.
Ocena Ogólna: 9/10.

Nadszedł czas na sygnaturki:

Natx: Wspaniała kolorystyka. Naprawdę cudowna. Napis również śliczny. Wszystko jest na swoim miejscu. Jedyne co mi się nie podoba to wtopienie kwiatka po lewej. jest jakby taka 'linia' oddzielająca jedno od drugiego.
Ocena Ogólna: 9/10.

Natx: Zdecydowanie za mocne kolory. A napis urwany z kosmosu. Jednak mimo wszystko coś mnie urzekło w tej pracy.
Ocena Ogólna: 7/10.

Natx: Bardzo ładny niebieski :) Mam słabość do tego koloru. Jednak znów nie pasuje mi wtopienie postaci. Wybaczcie, że jestem taka czepliwa. Reszta (mówię tu o napisie) jest idealna.
Ocena Ogólna: 8/10.

I szablony:

Natx: Niesamowicie mi się podoba ten szablon. No na serio świetna robota. Bardzo podoba mi się nagłówek. Genialny.
Ocena Ogólna:10/10.

Natx: Prosty ładny szablon. Coś co jest sprawdzone. Nie mam zastrzeżeń. Dobra robota ;)
Ocena Ogólna: 10/10.

To tyle na dziś! Chciała bym jeszcze powiedzieć, że dopatrzyłam się tekstur od moniki4451 w bodajże tej notce. Bardzo mi wpadły do gustu, także spodziewaj się, że za niedługo poinformuję cię, jeśli je pobiorę. Mam nadzieję, że oceny wam się podobają. Wstyd się przyznać, ale dopiero dziś pomyślałam o przeglądzie i robię go kompletnie na szybko i to jeszcze u mojej cioci na kompie. Także wybaczcie mi.
Zapraszam do wyrażania swoich opinii w komentarzach.
Pozdrawiam!
Do za tydzień!
Natx

5 komentarzy:

  1. Ok. Także. Ten tego. DZIĘKUJĘ! :) Przez Ciebie szczerzę się teraz jak głupek do ekranu. Dziękuję również za opinie, które są dla mnie sporym kopniakiem. Zawsze po przeczytaniu komentarzy zastanawiam się, czy ja naprawdę jestem aż tak ślepa, że nie widzę pewnych szczegółów? Wtapianie, wtapianie i jeszcze raz wtapianie... Cały czas się uczę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze łatwiej ocenić czyjąś pracę, niż swoją ;) Także tym się nie przejmuj.
      Cieszę się ,że ci się podobał przegląd.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetny przegląd!:)
    Tylko naprawdę piszemy razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach.. przepraszam. Nie zbyt dobrze się czułam, a teraz leżę w szpitalu. Postaram się poprawić to jak tylko wrócę. Dziękuję za zwrócenie uwagi! Cieszę się, że przegląd się podobał!

      Usuń
  3. Proszę o dodanie ogłoszenia:
    "Krytyczna Biel zaprasza na Halloween 2014
    dnia 31.10 na blogu Krytyczna Biel odbędzie się impreza tematyczna, oczywiście pod hasłem Halloween 2014, będzie dużo prac, dużo materiałów do pobrania.
    Zapraszamy załoga KB"
    Link do Buttonu: http://funkyimg.com/i/Ncbb.png
    blog: http://krytyczna-biel.blogspot.com/
    Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »