15 paź 2014

Wyniki Etapu I-wszego NPG roku 2014



Etap I-wszy konkursu na Najlepszych Początkujących Grafików roku 2014 już za nami, a co za tym idzie znamy już wstępne wyniki i układ rankingu.
Przypominam, że do konkursu zgłosiło się 7 początkujących graficzek, które postanowiły się sprawdzić i poznać opinię innych na temat swoich prac. Przy ocenianiu prac zgodziły się pomóc: bleachowa, Renfri, Misao, prettysmilex, Avia Tinar oraz Rosessyla, a także trzy graficzki z załogi Katalogu Graficznego: Invisible, Shandie i kass. Teraz pora przejść do ocen i wyników sondy.

Praca Evelyn:

bleachowa: Praca Evelyn jest bardzo ładna pod względem kolorystyki, jednak mam pewne zastrzeżenia. Nie za bardzo pasuje mi kolorystyka postaci, odbiega od reszty. W niektórych przypadkach to pasuje, ale tutaj niestety nie za bardzo. Napis fajnie wykonany. Jego umiejscowienie również jest bardzo dobre.
Shandie: Evelyn, czasem widuję Twoje prace w przeglądach i serio, podobają mi się. Dobrze dobierasz stocki, które współgrają ze sobą i w tym nagłówki też tak jest. Odpowiednio wymazana modelka, no kurcze, serio jest ładnie. Niestety, ale dwa elementy bardzo mnie kują w oczy. Po pierwsze - mam wrażenie, że użyłaś dwóch koloryzacji - jednej do modelki, a drugiej do pozostałych elementów, chociaż wiem, że tak nie jest. Modelka, a raczej jej kolory kontrastują z pomarańczowo-czerwonym tłem. Po drugie - napis, oj napis! Nie cierpię, kiedy kolor ozdobnego napisu jest po prostu biały. Jeśli ma być ozdobny, to idźmy na całość. Natomiast ten mniejszy napis nie jest dopasowany do większego. Widać, że nagłówek jest jesienny, co mi się bardzo podoba.

Invisible: Po samym spojrzeniu na tą prace czuje się jesień. Kolorystyka typowo jesienna. Wszystko na pracy ma swoje miejsce, rozmieszczenie jest w porządku. Jednak napis kolorystycznie nie pasuje. Mogłaś pobrać kolory z pracy. Fajnie, że próbowałaś kombinować z rozmyciem w ‘Happiness’ jednak w tej pracy to nie pasuje.

Misao: Na pierwszy ogień idzie praca Evelyn. Szczerze powiedziawszy, mi osobiście się nie podoba, ale każdy ma swoje inne gusta. Tło mi pasuje do jesiennego tematu, ale postacie (wycięcie, kolorystyka, układ) już tak nie za bardzo. Zdjęcia w centrum pracy są zimne, a tło wokół ciepłe. Chyba jednak głównym problemem tutaj jest rozmieszczenie i kolorystyka zdjęć postaci.


Praca Hope:

Renfri: Jestem wielką fanką prac Hope i topazu, aczkolwiek tutaj jest go zdecydowanie za dużo. Psuje calutką kompozycję nagłówka, a wielka szkoda. Sama koncepcja jest ciekawa, rozmieszczenie stocków bardzo dobre, wszystko tworzy spójną całość. Od pracy wręcz czuć jesienny klimat. Bardzo podobają mi się tu kolory; uwielbiam połączenie zieleni z czerwienią. Dostrzegam tylko jedne, malutki punkt, który okropnie mnie irytuję. Mianowicie, jedna ręka modelki po lewej jest jasna, a druga ręka oraz twarz czerwone. Wiem, to błahe, możecie mnie wyzwać od hipokrytkek, bo u mnie w pracach często jest podobnie, ale staram się dostrzegać takie rzeczy, a łatwiej ocenić czyjąś prace niż swoją. 

Avia Tinar: Choć osobiście nie przepadam za pracami, w których stocków jest od groma, to ta praca przypadła mi do gustu. Nie mam się do czego przyczepić, wszystko dobrze wtopione, cytat czytelny (no może oprócz literki G, ale to już byłaby przesada z mojej strony), nie za długi. Chociaż jak dłużej patrzę na tą babeczkę to jest zbyt czerwona. Wychodzi na to, że sama sobie zaprzeczam. Praca jest dobra, zawsze będzie jakieś ale. Tym razem błędy są minimalne (czerwona kobieta i może jednak za dużo tych stocków).

Invisible: W sumie odnosząc się do tematyki jesiennej – liście bardzo fajnie się tutaj prezentują. Jednak sama koloryzacja jakaś taka mało jesienna (przynajmniej dla mnie). Mi jesień kojarzy się z masą kolorów – żółty, czerwony, brązowy, pomarańczowy. Jest to bardzo kolorowa i żywa pora roku, czego tu niestety nie widzę. Dodatkowo twarze postaci są czerwone co wygląda nieciekawie i zdecydowanie psuje efekt. Napis w porządku.

kass: Zdecydowanie podoba mi się sposób wykonania pracy, szczególnie połączenie stocków oraz napis. Nieco gorzej jest jednak z kolorystyką, która na postaci jest zdecydowanie za czerwona i zbyt ciemna. Jeśli mnie też oczy nie mylą, to użyłaś za dużo topazu. Wystarczyłoby zmniejszyć krycie warstwy z nim.

Praca Fluffy Cookie:

prettysmilex: Jedna z ładniejszych prac, które tu zobaczyłam. Strasznie podoba mi się ułożenie modelki i kompozycja całości. Ślicznie się to prezentuje. Kolorystyka także pasuje do reszty, jest taka jesienna. Jedynymi minusami w tym nagłówku jest napis, który według mnie kompletnie tu nie pasuje, oraz topaz, którego jest odrobinę za dużo.

Shandie: Fluffy Cookie w niektórych nagłówkach i sygnaturach widzę, że masz minimalny problem z doborem stocków, czego nie widzę w tym nagłówku, co mnie bardzo cieszy. Wszystko ze sobą współgra. Pierwsza modelka ma za bardzo wymazany lewy policzek, bo widzę pod nim liście. Wiem, że nie powinnam, ale w tej pracy dałaś dużo topazu i to mi się podoba. Zazwyczaj daję się minimalną ilość, do poprawienia jakości obrazu lub efektu. W tej pracy to pasuej. Ale to jest tylko moje widzimisię. Napis... tak, będę się czepiać! Ozdobny napis ma troszkę za bardzo wyraźny cień, a napis zwykły nie jest w ogóle dopasowany. Za duża czcionka i umieszczenie go w niedopowiednim miejscu psuje wszystko. :( Chyba stosując topaz, dałaś go również na napis, czego nie powinnaś robić. Podpis jest zbyt widoczny. Zwykle zmienia się jego krycie. Poszłaś w fiolety, pomarańcze i żółcie - kolory, które kojarzą mi się wyłącznie z jesienią. :) 

Avia Tinar: Kolejna praca stockowa. Pod względem barw jest lepsza od poprzedniej, którą oceniałam (czyli praca Hope). Ilość stocków jest podobna, również wszystko pięknie wtopione, połączone. Cytat nie za długi, czytelny. W tej pracy znalazłam jeden mankament (oprócz dużej ilości stocków). Fluffy użyłaś za dużo Topazu, czy tam rozmycia gaussa, czy innego ustrojstwa o podobnym efekcie. O ile na kobitce tego aż tak nie widać to w tle, aż za bardzo.

Invisible: Ogólnie cała koncepcja pracy zdecydowanie na plus. Kolory bardzo fajne, jednak dałabym im więcej nasycenia. A co na minus? Przesadzenie z topazem i napis. Gdybyś dała mniej topazu to cała praca prezentowałaby się lepiej. Szczególnie widać to, że dałaś go za dużo w podpisie. Co do napisu – nie, nie i jeszcze raz nie. Czcionka od exotic kompletnie źle dobrana. I napis ‘ I feel so’ dałabym raczej w białym/biało-beżowym kolorze. 

Praca Vanes:

Rosessylla: Gdy widziałam ten nagłówek w małej wersji, tej która jest w postach na katalogu, moje pierwsze wrażenie było niezbyt dobre. To jednak się zmieniło, gdy kliknęłam na zdjęcie i moim oczkom ukazała się Twoja praca w oryginalnej wersji. Bardzo mi się podoba i pomimo moich początkowych wahań co do kolorystyki, to przyznam, iż teraz nie wyobrażam sobie tego nagłówka w innych barwach. Na dodatek ten słodziutki kotek, od którego nie mogę oderwać wzroku. Dzięki niemu ta praca jest wyjątkowa. Małym minusem jest napis. Odstęp liter bym z pewnością zmniejszyła i przesunęłabym go, aby nie najeżdżał na ten liść. Poza tym wszystko jest dobrze. :)

Shandie: Vanes, oceniając ten nagłówek mam wrażenie, że jesień nie jest Twoją ulubioną porą roku, gdyż zastosowałaś w nim takie... mało żywe kolory. I wiesz, że gdybym ja zgłosiła się do tego konkursu, zrobiłabym tak samo? Stocki troszeczkę ze sobą nie współgrają, ale to nie rzuca się za bardzo w oczy. Kurczę, patrzę na pracę i widzę tylko tego pięknego kotka! Jak mogłaś go w ten sposób wykorzystać? xD Niestety, ale koty nie kojarzą mi się z jesienią. Napis, napis, i jeszcze raz napis. Wydaję mi się być niedopasowany, ale on po prostu mi się nie podoba. Nie wiem dlaczego. Jesień w tym nagłówku symbolizują tylko 3 elementy: napis "autumn" i dwa stocki: liść i  droga pokryta liśćmi. Gdybym nie wiedziała jaka ma być tematyka, prawdopodobnie nie zgadłabym, że jest to jesień.

Misao: Nagłówek całkiem sympatyczny, szczególnie ten kotek, chociaż nie lubię kotów ;) Jak dla mnie za mało kontrastu na pracy.

kass: Bardzo ciekawy pomysł na nagłówek. Szczególnie spodobał mi się ten kociaczek (uwielbiam koty!). Jednak mam pewne zastrzeżenia do kolorystyki, jak i do napisu. Jakaś ta praca jest taka… mdła. Jakby Cię już jesienna chandra dopadła.

Praca Victim:

bleachowa: Praca Victim różni się stylem od pozostałych dwóch, które musiałam ocenić. Nagłówek wygląda na dobrze rozplanowany, jednak gryzie mnie niedokładnie wycięcie tekstury, która przedstawia burzę z piorunami. ie wiem, czy to było zamierzone, czy nie, ale mi się nie podoba. Napisy i kolorystyka na plus.

Rosessylla: Kiedy tylko ujrzałam ten nagłówek, na moich ustach pojawił się uśmiech. Lubię prace wykonane w tym stylu, a Twoja od razu zyskała moją pozytywną opinię. Wszystko jest bardzo dobrze wycięte, kompozycja również świetna... Myślę jednak, iż ten napis "all I want, is peace, silence" jest już zbędny. Ogólnie jednak całokształt jest wyśmienity i chciałabym oglądać więcej takich prac w Twoim wykonaniu. ;)

prettysmilex: Kompozycja całego nagłówka jest bardzo pomysłowa i pasuje do siebie. Jedynie napis między modelkami mi nie pasuje, bo zwyczajnie jest niewidoczny. Myślę, że kolorystyka mogłaby by być troszkę jaśniejsza i wtedy nagłówek prezentował by się jeszcze lepiej. No i popracowałabym nad dokładniejszym wycięciem postaci, bo strasznie rzuca się w oczy to, że modelka jest źle wycięta. 

Renfri: Oho, nagłówek w nowym stylu! Bardzo lubię takie prace, ale wygląda na to, że żeby wczuć się w klimat musisz jeszcze trochę popracować. Napis ciekawy, kolory są ładnie dobrane, ale jak dla mnie jest tu trochę za ciemno. Nie rozumiem tylko, dlaczego za modelką po lewej jest to lustro. Według mnie powinnaś zastąpić je czymś innym, na przykład ciekawą teksturą. Jest niedokładnie wycięte (o tu) i wygląda brzydko. Kontrast - jest. Kolory - są. Brakuje mi tu tylko kilku tekstur lub patternów, przez co praca jest pustawa.

Praca Lotus:

bleachowa: Gdy zobaczyłam pracę Lotus, od razu nasunęło mi się na myśl "ale zamieszanie". Te kwiatki mnie irytują. Są porozrzucane w randomowych miejscach. Poza tym postać jest nieco rozmazana. Na myśl przychodzi mi topaz, ale to chyba nie jest to... Kolorystyka i napis, to jedyne co ratuje ten nagłówek. 

Rosessylla: Śliczny, jesienny nagłówek, na który przyjemnie się patrzy. Kolorystyka zdobyła moje serce, a kompozycja jest bardzo dobra i w tej kwestii raczej nie mogę się do niczego doczepić. Dobry dobór stocków, jednakże to białe drzewko mi tutaj nie pasuje. Ono lepiej wygląda w pracach, gdzie jeszcze jest jakiś element biały. Na tej pracy stock jest sam i prezentuję się średnio. Jeśli chodzi o napis, to zmieniłabym jego miejsce. Myślę, że trochę wyżej, po prawej stronie modelki wyglądałby bardzo dobrze. Z doświadczenia jednak wiem, że z napisami jest duży problem, a jeszcze gorzej jest wtedy, gdy nam się podoba coś, a innym już nie do końca. :) Grafikuj dalej, bo ja na Twoje prace będę patrzeć z przyjemnością. 

Misao: Ogółem podoba mi się praca. Napis bardzo ładny, wtopienie stocków również, jednak bez białego drzewka wydaje mi się, że by było ładniej. Jednak biały to bardziej zimny kolor i nie podoba mi się w takim zestawieniu. Nawet to rozmycie dodaje pracy urok.

kass: Kolorystyka jest fajna, taka w klimacie jesiennym.  Jednak nie przekonuje mnie do końca dobór stocków. Najbardziej niepotrzebne wydają się te białe gałązki i porozrzucane kwiatki. Jeśli chodzi o napis, to zmieniał bym jedynie jego kolorystykę i może położenie.  Np. gdybyś go umieściła nieco wyżej, po lewej stronie modelki oraz gdyby zwykły tekst był biały. Jednak całość wydaję się mimo wszystko spójna, a to jest spory plus.

Praca Andro:

prettysmilex: Co do tej pracy mam mieszane uczucia. Z jednej strony graficznie nic mi nie pasuje w tym szablonie, ale z drugiej widać, że autorka zna się na HTML'u i CSS'ie. W nagłówku nie pasuje mi nic. Stocki wyglądają jakby zostały ułożone obok siebie i zostały wymazane w "prostokąty", kompletnie się ze sobą nie komponują. Gdyby ramie modelki wyżej nie nachodziło na twarz modelki poniżej, to bym się nie czepiała wycięcia. No i napis, jest za zwyczajny. Popracowałabym tylko nad grafiką, bo z kodami autorka sobie radzi całkiem dobrze.

Renfri: Nie chcę wyjść na niemiłą, ja po prostu mówię co widzę. Ta praca mi się nie podoba. 1. Tekstury! Żadnej tu nie widzę. Pamiętaj: Tekstury to bazy do prawie wszystkich prac graficznych i powinny się tam znajdować. 2. Stocki! Zostały połączone byle jak i użyte jako baza pracy, a jak już wyżej powiedziałam: w tym celu każdy początkujący grafik powinien wykorzystać tekstury. Chyba, że doskonale opanowałaś patent rozmieszczania zdjęć, ale w to raczej wątpię. 3. Modelka! Ładne zdjęcie, lecz nie jest ono wycięte jak należy. Według mnie powinnaś zmniejszyć trochę rozmiar gumki i zwracać na to więcej uwagi. Na twarzy i włosach modelki widać fragmenty stocków, przez co mam wrażenie, że wcale nie przyłożyłaś się do tej pracy. 4. Napis! Jest w złym miejscu i ucięty przez dostosowanie go do bloggera. Powinnaś skorzystać z instrukcji na napisy Anusi. Twój cytat ma zbyt prostą czcionkę i jest zdecydowanie za duży. 5. Kolory! Jest tyle ślicznych, jesiennych odcieni, a Ty nawet nie dodałaś koloryzacji. Słaby kontrast, wiele niepasujących do siebie kolorów. Moim zdaniem, Andro, powinnaś popracować nad tym wszystkim. Na przyszłość zwracaj na to większą uwagę.

Avia Tinar: Tutaj mamy szablon, a miało być graficznie. To jak? Mam oceniać tylko nagłówek? Ok. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy, to dwie czerwone plamy na górze. Kolejne, złe wtopienie postaci, następnie dopatrzyłam się uciętego cytatu. Dlaczego ucięłaś cytat, Andro? Później zobaczyłam kolejne czerwone plamy. Wcześniejsze prace było jednolite, głównie. Nie chodzi o to, że kolorowość jest zła, ale powinno być lżejsze przejście między kolorami. Nad wtopieniem postaci, jak również i innych zdjęć, też musisz jeszcze popracować. A już uciętego cytatu Ci nie daruję!

kass: Szczerze mówiąc, nie wiem od czego tutaj mam zacząć. Nie podoba mi się sposób w jaki wykonałaś nagłówek. Jest on nieestetyczny, brakuje w nim tekstur, które powinny być bazą Twojej pracy. Stocki są źle połączone. Nie mówiąc już o wycięciu modelki, które aż woła o pomstę do nieba. Napis jest też wykonany, jakby na odwal, a do tego został ucięty. Jedynym plusem jest całkiem przystępne wykonanie kodowania CSS.

Wyniki głosowania w sondzie wraz z ocenami jury:

Evelyn: 14 + 3 + = 23
Hope: 29 + 1,5 = 39,5
Fluffy Cookie: 18 + 1,5 = 28,5
Vanes: 28 + 2,5 1,5 = 36
Victim: 11 + 3 + 3 = 22
Lotus: 8+ 1 + 3,5 = 18,5
Andro: 10 + 0,5 = 13,5

Wyniki sondy znajdziecie tutaj. Natomiast według ogólnej punktacji, na ten moment kolejność jest następująca:

  1. Hope
  2. Vanes
  3. Fluffy Cookie
  4. Evelyn
  5. Victim
  6. Lotus
  7. Andro

Gratuluję całej siódemce, która odważyła się wziąć udział w konkursie.
Teraz pora na ogłoszenie właśnie dla Was drogie uczestniczki. Do 29.10 macie czas, aby nadesłać prace do Etapu II. Tym razem macie narzuconą formę, a więc musicie wykonać sygnaturę o wymiarach 500x200. Potem znowu pojawi się post z Waszymi pracami wraz z linkiem do sondy, a potem podsumowanie Etapu II-giego.
Możecie również powoli już myśleć o pracy do Etapu III-ciego, w którym macie całkowitą dowolność formy oraz tematyki.

Dziękuję również graficzkom, które zgodziły się pomóc przy ocenianiu prac. Te same graficzki będą oceniać również prace w Etapie II-gim.

xoxo,
kass

19 komentarzy:

  1. Dziękuję za opinię i głosy, wezmę je sobie do serca i postaram się coś naprawić w mojej grafice. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJ!! Avu jest granatowym kolorem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Tak mi jakoś ten granat do Twojego nicku pasował. xD

      Usuń
    2. Idealnie! Avia lubi granat (kolor, owoc, broń) :D

      Usuń
    3. O.o nawet jest taki minerał... Nieźle...

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za opinię <3 postaram się jak najbardziej poprawic :) Gratuluję pozostałym uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem prace Victim i Vanes powinny zamienić się miejscami. Victim zrobiła "coś" mniej powszechnego, inną techniką. Uważam, że została niedoceniona ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie miałam na myśli docenienie tylko innej techniki, bo nagłówek wygląda cudnie :)

      Usuń
    2. Ronnie mam nadzieje, że Victim pokażę jeszcze lepszą prace w Etapie II-gim. ;) Bo to tylko początek konkursu. ;)

      Usuń
  5. Dziękuje bardzo za opinię, tego właśnie było mi trzeba szczerej konstruktywnej opinii, do reszty zgłoszeń jeszcze bardziej się przyłożę i wezmę wasze rady do serca

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za oceny :) Shandie, jesień jest dla mnie najgorszą porą roku i nie lubię tego jej przejściowego klimatu. Mi się koty kojarzą z jesienią, ponieważ moja kocica przyjechała do mnie właśnie w październiku. Ale to takie samo stwierdzenie, jakbyś powiedziała, że modelka z innej pracy kojarzy Ci się z tą jesienią. Po prostu chciałam zrobić coś innego, ponieważ nudzą mnie prace z samymi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest cudna! Te cudowne, umierające liście w ciepłych kolorach. Dezorientacja pogodowa, bo nie wiesz czy jest ciepło czy zimno. Zaduszki i nawiedzające Cię duchy w środku nocy!
      Nie wiem dlaczego ludzie tak nie lubią jesieni... Jesień jest fajna! :D

      Usuń
    2. Nie jestem przyzwyczajona do prac ze zwierzętami, wybacz. Ale + za to, że zrobiłaś coś nowego ;)

      Usuń
    3. Avia, jesien niestety nie jest cudowna, jesli jest ona caly rok, jak tu gdzie ja mieszkam czyli Irlandia ._.

      Usuń
  7. Dziękuję za opinie. :)) Właściwie nie starałam się przy tej pracy i nie jest to 'nowy styl', jednakowoż...Dzięki za wszystkie uwagi. I gratki dla innych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że mogłam przeczytać szczerą opinię o mojej pracy, fakt teraz jak patrzę na moją pracę to mogłam inaczej ją zrobić no cóż, tak musiało być :D Z wyników i tak jestem zadowolona, może w drugim etapie mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o umieszczenie ogłoszenia

    Na początku button:http://www.bankfotek.pl/image/1802071

    SNW pilnie poszukuje nowych stażystów. Zapraszamy wszystkich chętnych do NABORU (tutaj link:http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/p/nabor-otwarty.html ) Zapewniamy miłą atmosferę i możliwość kształcenia swoich umiejętności!
    Administratorka SNW
    Dodo Comello

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za opinie, to bylo kiedy jeszcze tak bardzo kochalam Topaz (Bo dopiero go pobralam) i zabardzo nie wiedzialam jak uzywac xDDD Ogolnie na poczatku podobal mi sie naglowek a potem przestal bo jest tak jak pisalyscie za duzo topazu i napis nie pasuje. Ale czlowiek uczy sie na błędach ;D

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »