24 paź 2014

Wywiad z Chedey

(c) Chedey, dare--to--create

Witam w kolejnym poście! Przepraszam za opóźnienie, ale cóż, trudno znaleźć czas pomiędzy natłokiem nauki, zadań domowych, sprawdzianów itp. itd. Wywiad przeprowadzony został z Chedey. Zapraszam do lektury!



A: Hej Chedey. Może na początek (jak to zwykle bywa) powiesz nam, ile zajmujesz się grafiką? Ktoś namówił Cię do jej tworzenia?
Hej hej, witam wszystkich czytających c; Ile zajmuję się grafiką? Ooo, zaraz sprawdzę datę stworzenia pierwszego nagłówka, bo nie ośmieliłam się go usunąć :) No wychodzi na to, że ponad rok. Pierwsza moja praca została zrobiona 5. września 2013r. Haha, o jezu, jeszcze byłam z niej taka dumna, a teraz wiem, że była okropna xd Nikt mnie nie namówił, to była moja decyzja. Jak się zaczęło? :D No po prostu weszłam w świat opowiadań bloggerowskich. Widziałam u dziewczyn takie fajne szablony to stwierdziłam, że też muszę jakiś zdobyć dla swojego bloga. Przy okazji Internety mnie poniosły na jakieś blogi graficzne, gdzie były tutki. No pierwszym moim tutorialem był ten od Lizz Kaviste i Kaeru c; Stwierdziłam, że zrobię coś swojego. Zrobiłam. Jak? I have no idea >.> Miałam jedną teksturę, zero ozdobnych fontów, zero koloryzacji i stocków... Podpytałam się koleżanki co sądzi: pokazałam jej mój pierwszy szablon i jakiś szablon bardzo dobrej graficzki (Chyba z graphicpoison). Ona (teraz wiem, że z grzeczności-chwała jej) powiedziała, że mój jest fajniejszy. Hahah. Bożeeeeee, jak ja mogłam się porównywać z doświadczoną graficzką? :D Zresztą...Gdyby nie koleżanka to stwierdziłabym, że nie potrafię robić szablonów i nie byłoby mnie dzisiaj na blogspocie. No ale jej się podobało. No jaką miałam radochę!   ' Komuś się podobają moje prace, no to muszę to jakoś wykorzystać'- zapewne tak myślałam. Co lepsze: zrobiłam dwa szablony i otworzyłam swojego bloga graficznego xD I w dodatku reklamowałam go na twitterze. Do dziś się z tego śmieję :D Nie znałam katalogów, blogów,grafików, więc ten mój pseudoblog przetrwał 2 dni xd No, ale potrzebowałam troszkę czasu, w końcu dobiłam się do jakiegoś bloga na staż, mój pierwszy staż w życiu- jaki to był ambitny staż..... :D
A: Czy Krucze Szablony to pierwszy blog na którym działałaś?
Oj, nieee. Tak naprawdę przed Kruczymi były chyba 2 blogi. Ale nie byłam tam jako Chedey, miałam inną, nieistotną nazwę. Byłam słabo rozpoznawalna, słabiutko mi szło, miałam jakąś przerwę, przez którą trochę się poduczyłam i zaczęłam na nowo jako Chedey. Ta daaa :)
A: Miałaś kiedyś moment zwątpienia? Czy wydawało Ci się, że grafika to jednak nie jest to i że się do tego nie nadajesz?
I to nie jeden! Chociaż w sumie.... może trochę mylę moment zwątpienia z brakiem weny. To drugie bywa bardzo często xd Taki moment zwątpienia miałam jak już wcześniej wspomniałam, jak jeszcze nie byłam Chedey. Nie potrafiłam w sumie zbyt dużo i nie dziwię się, że zwątpiłam. No, ale jak to się mówi- człowiek upada po to, żeby się podnieść :) I tak zrobiłam.
A: W "Top 10 Grafików Lata" zdobyłaś 80 głosów. Spodziewałaś się tak dużej liczby?
To było dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Dzięki takiemu wynikowi podbudowałam się trochę i uwierzyłam w swoje możliwości. Już opowiadałam na Dare to Create jak bardzo się cieszę :D Spodziewałam się bycia gdzieś tak na szarym końcu, no ale śledziłam co jakiś czas głosowanie i widziałam, że jestem zaraz za tymi najlepszymi. Wow!
(c) Chedey 

A: Jaka jest Twoja ulubiona szabloniarnia, a jaki ulubiony blog graficzny?
Ja nie potrafię wybrać najlepszych z najlepszych :o Zbyt dużo ich, ale postaram się ;) szablonarnia: Graphic Poison blog prywatny: Breatherain, TC, Starved Souls, Impressole, prettysmilex
A: Skoro jesteśmy przy temacie blogów- co uważasz o przybywającej liczbie blogów prywatnych i malejącej liczbie szabloniarni?
Myślę, że graficy nie chcą zakładać szablonarni, bo jest to związane z dużą odpowiedzialnością, a na prywatnych pracuje się na własną rękę. Po części rozumiem. No i wiadomo, że na niektórych szablonarniach grafik ogranicza się tylko do szablonów, a każdy chciałby robić coś więcej. Jednak na moje początkujący graficy powinni najpierw zdobyć gdzieś doświadczenie pod okiem starszych grafików [czyli w szablonarniach] i dopiero wtedy zakładać blogi prywatne. Bo po co robić bałagan? Co za dużo to niezdrowo. Wchodzę na katalog, 437357923859045904 blogów prywatnych. Ludzie no. Większość i tak wchodzi na góra 3-4 blogi prywatne, a reszty zapewne nie zna. W taki sposób nie idzie zaistnieć :/ Nie lepiej dostać się na jakiś znany blog grupowy, gdzie więcej ludzi wchodzi? ;)
A: Jaka kategoria prac Twoim zdaniem wychodzi Ci najlepiej?
Najlepiej? To zależy. Jednego dnia dobrze mi się robi nagłówki, a drugiego mi nie wychodzą. Wiem, że ZAWSZE mi NIE  wychodzą ikonki, jakoś nie mam ręki do takich maleństw. Nie moja smykałka xd Bardzo lubię robić sygnatury i chyba darzę je największą sympatią ;)
A: Opowiesz nam o swoich zainteresowaniach?
Jestem Chedey, w realu Kasia. Jestem dziewczyną, której włosy są tak samo zakręcone jak jej życie ;) Lubię sport. Uwielbiam oglądać nogę i siatkę, a grać lubię w ręczną. Ogólnie to lubię grać w większość gier na wfie, ale nienawidzę biegać- grrrrr! Lubię oglądać seriale: TVD, PLL, the new girl, teen wolf. Muza: Green Day, Happysad, Yellowcard, Coldplay, The Fray, Artur Rojek, Dawid Podsiadło, The Beatles, U2 i inne :D No i w sumie mam zdolności plastyczne, maluję co nieco. Od dziecka biorę udział w konkursach plastycznych, w których dobrze mi idzie. W sumie świetnie bym portretowała, bo kiedyś się tym zajmowałam, ale no niestety- lenistwo, nie chciało mi się  dalej ćwiczyć i rozwijać.:( Ale za to z malarstwa przerzuciłam się na grafikę, co mnie cieszy ;D

Koniec? Koniec. :cc Dziękuję bardzo za zainteresowanie, to miłe ;). Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam, że chcesz ze mną wywiad przeprowadzić CCC: Pozdrawiam wszystkich <3
Dziękuję(my) za poświęcony czas :)
Mam nadzieję, że wywiad przypadł Wam do gustu i że nie będziecie źli za małe opóźnienie :3
O kim jeszcze chcielibyście się coś więcej dowiedzieć? Jakie macie propozycje?
Dziękuję za uwagę i do następnego!
xoxo

4 komentarze:

  1. Świetny wywiad:) Uwielbiam prace Chedey i z tego co widać ona sama jest świetną osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad. ^^
    Chedey prezentuje się naprawdę sympatycznie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Czy mogę prosić o umieszczenie zalinkowanego banneru jako ogłoszenie? Ten obrazek: < klik > z odnośnikiem do Dotyku Magii.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeejka. Proszę o opublikowanie ogłoszenia. ;3

    Button: http://funkyimg.com/i/JLES.png

    Już 7 XI 2014 na Pandzie ukażą się prace z finalistami znanej i lubianej gry w ostatnią literę. Tym razem w notce ukażą się gry komputerowe, a mianowicie: Sacred, Devil May Cry, Yakuza 4, Amnesia.
    Jak zazwyczaj, również i tym razem zapraszamy wszystkich zainteresowanych do wykonania prac z powyższymi motywami. Bez różnicy, czy to będzie sygnatura, ikonki, szablon, czy nawet tapeta - forma jest dowolna!
    Wszystkie przesłane przez Was arcydzieła opublikowane zostaną na Pandzie!

    Tego dnia również ruszy kolejna runda zabawy, której tematykę wybieracie właśnie Wy. Wystarczy wybrać propozycję spośród wyszczególnionych w sondzie.
    Zapraszamy do podjęcia się wyzwania Pandy, oddawania głosów, a później - wspólnej gry.

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »