9 paź 2014

Wywiad z Insolatte

(c) Insoatte, 94Jellies
Hej! Jestem z wywiadem dla was! Zdążyłam jeszcze w czwartek. Znowu dzięki szybkiej odpowiedzi osoby z którą przeprowadziłam wywiad. Jak widać po tytule wywiad jest z Insolatte. Udało nam się wspólnie szybko z tym uwinąć :) Zapraszam do lektury!


A: Witaj Insolatte! Zacznę od podstawowego pytania, które zawsze jest w wywiadzie, a mianowicie- od kiedy tworzysz?
Witam Cię! Hmm tworzę bodajże od 2006 roku. Wtedy po raz pierwszy założyłam bloga i zmierzyłam się z grafiką. Fakt że wtedy wszystko co tworzyłam wyglądało dosyć śmiesznie, ale dla mnie było idealne i takie piękne :d
A: Kto lub co skłoniło cie do wejścia w świat grafiki?
Chyba pierwszy raz zobaczyłam takie prace na deviantarcie i na zagranicznych blogach. Od razu mi się to spodobało i chciałam również tworzyć coś takiego. Jak się bardziej w to wgłębiłam to znalazłam parę blogów na których były różne ciekawe instrukcje i z nich korzystałam i pomału wychodziło mi to coraz lepiej.
A: A dlaczego zdecydowałaś się na, nazwijmy to "inny" styl? To znaczy- bardzo się wyróżnia... nie wiem jak to powiedzieć... Po prostu prace są inne, niepowtarzalne, podczas gdy prace innych grafików bywają do siebie podobne.
Zawsze lubiłam się wyróżniać (nie jestem hipsterką) i nie chciałam robić tego co robią wszyscy. Przyznam szczerze że miałam obawy czy tego typu grafika komukolwiek by się z polskich grafikomaniaków spodobała, ale chyba wszyscy odbierają to całkiem dobrze, więc bardzo mnie to cieszy. To daje kopa do dalszego tworzenia :)
A: Przejdźmy teraz do tematu bloga. Skąd nazwa 94Jellies? Czy to nawiązanie do roku urodzenia?
Zgadłaś! :) Nazwa przyszła sobie spontanicznie gdy siedziałam z kumpelą u mnie w pokoju i grałam na smartfonie w jakąś grę w której się skakało galaretką i zbierało jakieś punkty. Były urocze i postanowiłam że mój blog będzie miał nazwę galaretka, ale potem mi to nie pasowało i dodałam 94. Tak powstał 94jellies :d
(c) Insolatte

A: Jakiś czas temu, bodajże w sierpniu, założyłaś wraz z dwoma innymi osobami forum Graphictoday. Jak wpadłaś na taki pomysł?
W sumie można powiedzieć że ja na to nie wpadłam, bo od 2012 jestem zarejestrowana na zagranicznym forum o grafice Shadowplay i chciałam zrobić coś dla naszych polskich grafików, ale bardzo długo odkładałam ten pomysł. Potem na swoim blogu spytałam się bloggerów czy to
dobry pomysł i dostałam pozytywne odpowiedzi. Victim i moja dawna koleżanka zgodziły się mi pomóc i jakoś to poszło. Teraz forum niestety troche nam umilkło, ale planuje nowy szablon i szukam nowych moderatorów. Każda pomoc mi się przyda.
A: Mieszkasz niedaleko Kolonii, w Niemczech. Zdradzisz nam czemu tam, a nie w Polsce?
Kiedyś było u nas krucho z pieniędzmi, więc rodzice postanowili wyjechać za granicę. Przez 6 lat z bratem mieszkałam u babci i dziadka, ale z czasem zaczynało mnie irytować to że nie mogę być przy rodzicach. Skończyłam podstawówkę i w końcu usłyszałam pytanie czy chciałabym mieszkać w Niemczech. Bez zastanowienia się odpowiedziałam że tak. Początki były trudne, bo wiadomo inny język, inni ludzie i inna kultura, ale z czasem się oswoiłam. Teraz mogę nazwać to moim drugim domem.
A: Masz jakieś hobby, oprócz grafiki komputerowej?
Mam! Jeszcze rysuję, ale od jakiegoś czasu coraz mniej i wydaje mi się że to już mnie tak nie cieszy jak kiedyś. Jest jeszcze Zumba! Uwielbiam tańczyć i może nie wychodzi mi to jakoś najlepiej, ale nie tańczę dla kogoś tylko dla siebie dla własnego samopoczucia :) Od razu się wtedy lepiej czuję!
A: Jesień jest (a przynajmniej powinna być) już za oknami. Lubisz ta porę roku czy nie za bardzo za nią przepadasz?
Nie lubię! Wprawia mnie w zły nastrój. Jest wtedy tak ponuro i ciągle pada brr...No i na dodatek jest duża wilgotność w powietrzu przez co moje kręcone włosy puszą się jeszcze mocniej i wyglądam jak pudel.
A: Dziękuję za poświęcenie czasu :)
Również dziękuję że zechciałaś przeprowadzić ze mną wywiad.
Mam nadzieję że nikogo nie zanudziłam. Trzymajcie się! <3

Jeszcze raz dziękuję Insolatte za poświęcenie czasu, bo wiem że teraz po rozpoczęciu zarówno roku szkolnego, jak i akademickiego mało kto znajduje czas na takie rzeczy.
Mam nadzieję, że wywiad wam się spodobał! :)
Czekam na propozycje następnych osób do wywiadu... O kim chcielibyście co nieco poczytać?
Pozdrawiam <3

4 komentarze:

  1. OK, w takim razie wiem kogo męczyć z niemieckim :p
    Krótki ale ciekawy wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad ;)
    Niedaleko Köln? Przynajmniej 2-3 razy w roku zatrzymuję się tam, kiedy jadę do Holandii :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo proszę! Następnym razem zapraszam na kawkę ^^

      Usuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »