13 lis 2014

Przegląd Miesiąca Tematycznego - Październik

Kochani czytelnicy, przed nami kolejny przegląd Miesiąca Tematycznego - dziś Październik. Motywem przewodnim prac była Kobieta. Zgłosiło się 12 blogów, z czego pracę zamieściło 11. Linki do notek macie tutaj: wyspa-tworczości, crystal--candy, follow-the-flame, everlasting-wishess, the-most-beautiful-world-graphics, szablony-by-ollutka, imagined-graphic, unique-graphic, szablono-sfera, panda-graphic, rockmenowa. Wraz z moim gościem wybrałam najciekawsze prace z podanych wyżej notek. Prace pojawiły się z niemalże wszystkich blogów. Przy przeglądzie pomaga mi tym razem... TinyFox, która przybyła z graphic-foxes.
Prace ułożone są według autorów.


http://4.bp.blogspot.com/-eedBtihhWr0/VEvX0PGRtQI/AAAAAAAAH6M/e6o3A3zz5ok/s1600/gif%2Bandro.gif
TinyFox: Nagłówek bardzo mi się podoba, mimo, że osobiście nie przepadam za różowym. Po dłuższym spoglądaniu na pracę stwierdziłam, że rzeczywiście wygląda lepiej bez napisu, sama w sobie tworzy w głowie już coś w rodzaju historii, hm, nie wiem jak to określić. Jedyne, co nie przypadło mi do gustu to sposób w jaki została wycięta "główna" modelka, trochę odstaje od reszty.

kass: Praca ciekawa, chociaż nie do końca związana z tematyką przewodnią MT Październik. Podoba mi się tutaj jedynie koloryzacja, bo do reszty wykonania mam pewne obiekcje. Chociażby to, że stocki / tekstury nachodzą na postaci. No i brak napisu, co wcale nie jest plusem.
  
http://funkyimg.com/i/Nhxj.png
  TinyFox: Ta sygnaturka jest w moim mniemaniu naprawdę urocza i podoba mi się w stu procentach :3.

kass: Śliczna koloryzacja. Ciekawie dobrane tekstury. Dobrze wykonany napis. Jedyny minus to to rozmycie postaci.
http://funkyimg.com/i/Nhx3.png
TinyFox: Tutaj również wszystko prezentuje się bardzo ładnie, tak delikatnie. Jedynie napis trochę mi się nie podoba, zmieniłabym nieco jego kolor.

kass: Praca sama w sobie nie jest zła. Jednak dobór stocków i koloryzacji, nie do końca do siebie pasują, przez co praca wydaję się nieco mdła.
http://funkyimg.com/i/NcWd.png
TinyFox: Wow, po prostu wow. Ta praca jest przecudowna. Uwielbiam takie klimaty, ten nagłówek wygrał moje serce :).

kass: Świetny nagłówek. Dobrze dobrane stocki, które są ułożone w ciekawy sposób. Dobre ułożenie postaci względem reszty oraz całkiem fajny pomysł na napis. Chociaż tą ozdobną czcionkę to bym zmieniła na jakąś inną.

http://3.bp.blogspot.com/-6mqilqPGNdE/VEI6p7ye1RI/AAAAAAAAALY/BAFt1qGpqdQ/s1600/Just%2Bpaint%2Bthe%2Bpicture%2Bof%2Ba%2Bperfect%2BPLACE.jpg
 TinyFox: Ładna, nieskomplikowana, spokojna praca. Jedyne, co nie przypadło mi do gustu to napis, odróżnia się nieco od reszty.

kass: Hm... To jest nagłówek czy plakat? Bo nie jestem do końca pewna. Jednak nie pasują mi tutaj stocki z pajęczyną oraz wykonanie napisu. Minusem jest też wycięcie postaci. Ucięłaś Emmie kawałek brody. Nie ładnie...

http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2014/291/0/6/header__1_by_kredoll-d839fwq.png
 TinyFox: Patrząc na to czuje wyraźny klimat. Wszystko jest dopracowane i niesamowicie ładne :).

kass: Hm... Ciekawy dobór stocków, bo mimo, że nie mają ze sobą nic wspólnego, to tworzą spójną całość. Bardzo dobra koloryzacja, ponieważ nadaję pracy lekkiej tajemniczości. No i nie mam też zastrzeżeń do napisu. ;)

http://funkyimg.com/i/N826.png
  TinyFox: Muszę przyznać, że wybranie prac Evelyn było trudne, wszystkie były bardzo ładne, zazdroszczę talentu :D. Ten nagłówek przyciąga swoją oryginalnością i świeżością, nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z miętą (taaak, jestem dziwna). Aż brakuje mi słów, żeby go opisać, po prostu cudo!

kass: Nagłówek jak najbardziej minimalistyczny, czyli w sumie to co lubię najbardziej. Jednak nie do końca pasuje mi tutaj dobór kolorystyki, ponieważ prawy i lewy bok odstaję bardzo od środka pracy.
http://funkyimg.com/i/N7Zr.png
TinyFox: Patrząc na tą sygnaturę czuję prawie to samo, co przy patrzeniu na wcześniejszy "miętowy" nagłówek. To wcięcie wygląda świetnie, znowu wszystko jest dopięte na ostatni guzik.

kass: Podobnie jak wyżej. Praca ciekawie wykonana, jednak boki odstają od centralnej części pracy. Do tego ta jarzębina (?) w ogóle tutaj nie pasuje.

http://3.bp.blogspot.com/-53BImxHbhzA/VEa7zoUJ2nI/AAAAAAAABmw/ROYYZmgymcc/s1600/Secterts.png
TinyFox: Piękny, klimatyczny nagłówek, taki harmonijny. Lubię czarno - białe grafiki, bardzo mi się podoba :).

kass: Prosta praca w odcieniach szarości. Mimo, że lubię takie klimaty, to tutaj mi to nie pasuje.

http://xveenom.deviantart.com/art/Naglowek-1-Post-Tematyczny-489678768
TinyFox: Podobają mi się kolorki i stocki, ale uważam, że napisów jest za dużo. Sprawiają, że trudno właściwie skupić się na odbiorze, nie wiadomo gdzie podziać wzrok. Poza tym nagłówek jest bardzo ładny.

kass: Po pierwsze za dużo tekstu! Po drugie, źle dobrane stocki. Za to koloryzacja jak najbardziej jest w porządku.

http://madison-d.deviantart.com/art/Szablon-by-Madzia-D-Szablono-Sfera-11-490601670?ga_submit_new=10%253A1414255437
 TinyFox: Ładny szablonik z prostym, pasującym css'em. Nic dodać, nic ująć :).

kass: Prosty szablon. Nie przesadzony CSS. Ale wydaję mi się, że troszkę poszło po jakości nagłówka.


http://inginiaxoxo.deviantart.com/art/Template-490619362?ga_submit_new=10%253A1414261132

 TinyFox: Śliczny szablon, nagłówek oddaje swój klimat, jest taki bajkowy :). Hm, zastanowiłam bym się odrobinę nad patternem, mi nie koniecznie pasuje do reszty.

kass: Ładny, dopracowany CSS. Pasujący idealnie do kolorystyki nagłówka, który jest bardzo dobrze wykonany. Jedyna rzecz jaką bym zmieniła, to pattern w tle. Według mnie powinien być bardziej subtelny.

http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2014/278/e/3/_panda_graphics__don_t_look_at_me_like_that_by_ble_by_roxxia-d81qa3h.png
 TinyFox: Widziałam szablon na podglądzie live, naprawdę przypadł mi do gustu. Jest w nim coś, co na pewno się wyróżnia. Css też jest popisowy, przechylone strony prezentują się świetnie :3.

kass: bleachi jak zwykle kombinuje, czyli "czemu by nie zrobić linków po skosie?". Jak zwykle zaserwowałaś dopracowany CSS i ciekawie wykonany nagłówek. Także to co lubię najbardziej w Twoich pracach.

http://funkyimg.com/i/N2x3.gif
  TinyFox: Ładna sygnaturka, patrząc na nią czuję taki jakby chłód, wiejący od monitora. Lubię zimę, więc ta praca również mi się podoba. Ma w sobie to coś.

kass: Ciekawa sygnatura. Bardzo ładne kolorki. Jednak ja odpuściła bym sobie tą animację z wodospadem. No i jak zwykle... NAPIS! Proszę Cię poprawiaj czcionki, dobieraj je lepiej. Bo to woła po pomstę do nieba.
Mam nadzieję, że wszyscy uważają moje oceny za słuszne, ja sama twierdzę, że każda praca jest naprawdę ładna, a autorki bardzo się postarały. Nie wiedziałam do końca jak do tego podejść, bo sama jestem jeszcze co prawda graficznym przedszkolaczkiem, haha. Myślę, że nawet mi wyszło, pisałam po prostu to, co widziałam i uważałam za prawdziwe. Bardzo dziękuje Kass za zaproszenie do udziału w ocenianiu, a wszystkim graficzkom życzę dużo, dużo weny, róbcie dalej to co robicie, bo wychodzi wam niesamowicie!
Pozdrawiam, Lis x.
______________________
Tak właśnie kończy się dzisiejszy przegląd. Swoje oceny dodam po niedzieli, także sprawdzajcie tą notkę. Zapraszam do komentowania!
Kass!
(Post publikuje Natx ze względu na to, iż Kass nie może

6 komentarzy:

  1. Hej. Chciałabym poinformować ,że Dark Dream wraca do żywych.=)

    + Prosiłabym o umieszczenie ogłoszenia:
    button
    Dark Dream wraca do żywych.Z tej okazji 17 listopada o godz. 20:30 odbędzie się impreza graficzna pod tematyką zieleni.

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. ^^
    Fajna tematyka to i prace fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przegląd, jednak najbardziej urzekła mnie praca Andro. Po prostu się zakochałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Prosiłabym o umieszczenie mojego małego ogłoszenia:
    Lady Spark w końcu ułożyła sobie wszystkie sprawy i wróciła do świata grafiki! Pojawił się właśnie pierwszy post na Graphic Rhythm oraz możliwość zamówienia szablonu. Zapraszam!
    Link do buttona: http://i61.tinypic.com/168sqs5.png
    Prosiłabym, żeby nazwa bloga była zalinkowana: http://graphic-rhythm.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  5. Moimi faworytami są prace Evelyn i Diany. :D
    Dziękuje za wyróżnienie mojego szablonu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje właśnie stram się wprowadzić też do mego nowego szablonu odcienie zimy ,które będą za niedługo ukazane wtedy też pojawi się niespodzianka dla tych co pomogli dokonać mi wyboru więc będe potrzebowac pomocy przy ogłoszeniu

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »