31 gru 2014

Przegląd dodatków graficznych

(c) Mrs. Punk, Gallery Gold
Witam serdecznie ;) Jak tam przygotowania do sylwestra? :D wybieracie się gdzieś, czy raczej urządzacie imprezę u siebie? ;) Dotarło już do Was, że to już koniec roku 2014? A jak oceniacie miniony rok? Mi czas od ostatniego sylwestra minął baaardzo szybko (najszybciej wakacje niestety :<), i wiecie co? Wcale nie ciesze się, że jestem o rok starsza, po 18-tce czas płynie jednak inaczej. Ale podsumowując cały rok, to stwierdzam, że jednak było fajnie, pomimo wszystko. Spotkało mnie wiele nowych doświadczeń. No i na koniec mojej paplaniny chcę życzyć wszystkim udanego sylwestra, smacznego Picolo (a dla tych pełnoletnich szampana %D)

Ok. Wysłowiłam się jako tako na wstęp, a teraz zapraszam na przegląd dodatków graficznych ;) dzisiaj trochę bogatszy, niż ten sprzed tygodnia, gdyż chyba każdy z Was spędził więcej czasu, niż zwykle przy komputerze ;)


Tekstury:
(c) Invisible, Unfaithful Heaven
Kolorystyka pierwszorzędnie przykuła moją uwagę do tych tekstur. Ciekawe połączenie błękitu i fioletu. Dodatkowo lekkości tym teksturom dodaje imitacja płatków kwiatów ;)

(c) Invisible, Unfaithful Heaven

Tutaj z kolei mamy niebanalne połączenie dwóch pozornie kontrastujących ze sobą kolorów. Warstwa przypominająca zacieki nadaje teksturom wręcz "artystycznego" wyglądu.

(c) Scar, Scargraf

Owe tekstury przedstawiają mieszankę kwiatów oraz gwiazdeczek :3 No i tutaj znów podoba mi się kolorystyka. Jak sama nazwa wskazuje - piękny błękit ;)
        
(c) Dakota, Blood Bonds

Coś tak niebiesko się zrobiło, nieprawdaż? ;) Ale to nic >D Bardzo ładne tekstkurki wykonała Dakota moim zdaniem ;) z pewnością nadadzą one ikonkom blasku ;)

Speedarty:

(c) Azulmez, Natt Liv

(c) Azulmez, Natt Liv

(c) Renfri, Lunedolly

(c) Renfri, Lunedolly

(c) Misao, Natt Liv
Speedarty może nie są stricte dodatkami graficznymi, ale na pewno warto je obejrzeć, gdyż mogą pomóc w tworzeniu grafiki. Jeśli już nie w celu edukacyjnym, to rozrywkowym ^^

Instrukcje:

(c) Rosesylla, Natt Liv

(c) Lady Spark, Graphic Rhythm
Z instrukcjami jest podobna sytuacja, jak ze speedaartami. Mogą one służyć w celach nauki. Dzięki nim można stworzyć inne ciekawe kompozycje o podobnym lub całkiem innym układzie, niż opisywana w instrukcji praca. Warto pobrać sobie instrukcje i z nimi pokombinować :)

Pliki PSD:

(c) Lotus, Follow the Flame
Plik PSD najlepiej ze wszystkich dodatków instruktażowych pokazują, jak należy tworzyć grafikę, jakie stosować krycie i rodzaje warstw. Dodatek bardzo przydatny, szczególnie dla początkujących grafików.



Koloryzacje:


(c) Invisible, Unfaithful Heaven
Śliczna koloryzacja. Od razu zaciekawiły mnie piękne i stonowane odcienie brązu. Nadają one pracy spokojnej i miłej dla oka kolorystyki.

(c) Kass, One Rehash
U Kass znalazłam wręcz wysyp wspaniałych koloryzacji. Po ich ilości widać, że autorka się starała, by w notce niczego nie zabrakło ;) powyższa koloryzacja to piękna mieszanka rudego i mlecznej biei. Idealnie!

(c) Kass, One Rehash
Kolejna ładna koloryzacja Kass. Szarość łącząca się z brązem i czernią dają taki ciekawy mroczny klimacik. Koloryzacja bardzo ładnie wygląda na ludzkiej skórze. Powoduje efekt bladej karnacji - mi osobiście bardzo to się podoba.

(c) Kass, One Rehash
Chyba mam słabość do połączenia purpury lub granatu z czerwienią. Zawsze takowe koloryzacje kradną moje serce <3 No i właśnie przy używaniu tej koloryzacji zachodzi to zjawisko. Chyba dalej nie muszę się tłumaczyć :D

(c) Kass, One Rehash
Nie było takiej opcji, by ta koloryzacja mogła przejść przy moich oczach niezauważona. Pastelowe brązy i fiolet na prawdę tworzą ładną kompozycję.

(c) Kass, One Rehash
Na prawdę ładna koloryzacja. Poszarzała biel i rudawy brąz bardzo mi się spodobały.

(c) Chedey, Dare to Create
Ta koloryzacja podoba mi się ze względu na zaróżowione cienie, co jest wręcz aż dziwne >D

(c) Dakota, Blood Bonds
Dzięki tej koloryzacji możemy ożywić znacząco pracę, bardzo dobrze wzmacnia ona kolorystykę :) 

(c) Breath, Diaphanerose
Bardzo lubię koloryzacje Breath ;) Ta spodobała mi się z powodu kolorystyki, Lubię granaty i fiolety, dlatego też tej koloryzacji nie mogło zabraknąć w przeglądzie :D

(c) Breath, Diaphanerose
Przyznam, że podoba mi się połączenie głębokiej zieleni i pastelowych kolorów. Dzięki tej koloryzacji można uzyskać właśnie ten efekt ;) takiej wspaniałej koloryzacji nie mogłam zostawić nie tykając >D

Stocki:
(c) Lotus, Follow the Flame

(c) Azulmez, Natt Liv
Każde stoki warto pobierać, nie wiadomo, kiedy mogą się przydać :D a te, zimowe stocki od Azulmez i Lotus nawiązują do pogody za oknem, można przy ich użyciu stworzyć piękną klimatyczną pracę "na czasie" ;)

(c) Dakota, Blood Bonds
(c) Dakota, Blood Bonds
(c) Dakota, Blood Bonds
Jak już powiedziałam, stocków nigdy dość ;) ja szczególnie lubię stocki z modelkami, więc zawsze pobieram każdą paczkę ;) Wtedy mam pewność, że gdzieś znajdę pasujące do grafiki zdjęcie modelki ;)


Czcionki:

(c) Dakota, Blood Bonds
Czcionek tak jak stocków - nigdy dość :D Tutaj na podglądzie widzę kilka ładnych czcionek. Już widzę, jak spełniają się one, jako napis na grafice ;) Uważam, że warto pobrać i tę paczuszkę :D


Mix paczki:
(c) Ariana, Starved Souls
Awwww, jak zawsze liczyłam na Arianę i mnie pozytywnie zaskoczyła <3 Więc tę perełkę zostawiłam na koniec - w myśl "najlepsze na koniec" >D W paczce można znaleźć śliczne tekstury, style topografii do ikon - jeśli ktoś lubi ich używać, stocki, które zawsze się przydają oraz 3 koloryzacje - osobiście najbardziej podoba mi się ta pierwsza :D Dodatkowym atutem jest to, że paczka nie ma hasła, gdyż jest prezencikiem ;) Tylko pamiętajcie, by powiadomić autorkę o pobraniu ;)

Ufff, w końcu udało mi się to napisać. Co raz ktoś zawracał mi głowę i de facto piszę tę notkę od wczorajszego rana. Co chwilę musiałam odkładać laptopa, bo ktoś mnie wołał ;___; No, ale jak widać teraz notka jest kompletna i jest w niej trochę więcej prac, niż w poprzedniej. Postaraliście się kochani graficy <3 a teraz Was żegnam i zapraszam do komentowania, jeśli znajdziecie na to czas :D przecież w tej chwili każdy przygotowuje się do sylwestra! Ja akurat mam wszystko gotowe i czekam tylko na koleżankę ;) Do zobaczenia za tydzień!

13 komentarzy:

  1. Świetny szablon, na prawdę genialny!
    Bardzo dziękuję za umieszczenie moich koloryzacji w przeglądzie, tak bardzo cieszy mnie kiedy ktoś docenia moją pracę ♥
    Mega podobają mi się teksturki do ikon Dakoty szkoda tylko że nie umiem tworzyć ikon i ich nie użyję :p

    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku,
    pozdrawiam serdecznie [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przegląd. To naprawdę dobry pomysł bo można zobaczyc masę dodatków zgromadzonych razem. I bardzo dziękuję za pokazanie moich dodatków :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Właśnie zauważyłam, że Wonder Templates nadal znajduje się w "Zawieszonych", a już dość dawno pisałam z prośbą o przeniesienie mojego bloga z powrotem do "Grupowych". Nie wiem, co się stało. Czy mój komentarz został pominięty, czy się nie wysłał. W każdym razie przepraszam za fatygę, ale po prostu mi na tym zależy :)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. rany, jak tu śliczniutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krytyczna Biel została zamknięta, więc spokojnie można przenieść do zawieszonych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) Czy w ramach partnerstwa mogę prosić o umieszczenie poniższego ogłoszenia?

    Button:
    http://funkyimg.com/i/SpVu.png

    Treść:

    "Katalog Grafików [link: http://katalog-grafikow.blogspot.com/] zaprasza serdecznie wszystkich do wzięcia udziału w Konkursie Noworocznym [pogrubione + link: http://katalog-grafikow.blogspot.com//2015/01/noworoczny-konkurs.html]. O co chodzi? Jakie są zasady? Co oni znowu wymyślili? Sprawdźcie już teraz!

    Szczęśliwego Nowego Roku,
    załoga Katalogu Grafików"

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie skomentowałabym ten post, ale przez ten szablon nie jestem w stanie go przeczytać, serio.
    Komentarz piszę w notatniku, tylko po to żeby Wam go tu przekleić.
    Błagam na kolanach o zmianę szablonu... ;c
    BŁAGAM

    http://i.imgur.com/G3bZZhr.png
    http://i.imgur.com/I46SKIL.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmianę? To trzeba od razu go zmieniać? Nie można przerobić?

      Kociaku! Naprawdę, nie wiem, jak Ty dajesz radę na tak malutkim ekraniku...:< Mi na laptopie się źle pracuje, gdzie mam rozdzielczość 1366x768 (tekstury 900x600 mi się wtedy w całości nie mieszczą w Photoshopie i jest ogromny problem ze zrobieniem wtedy jakiejkolwiek tekstury:<), a co dopiero na takim...

      Zrobiłam screena całego szablonu, otworzyłam Twojego screena, przeciągnęłam screena z szablonem na to, co widać w Twoim ekraniku i ustawiłam do lewej tak, jak powinno być, żebyś widziała całość. Oto, co wyszło:
      http://funkyimg.com/i/SvM9.png
      Wygląda na to, że szablon musiałby nie mieć w ogóle nagłówka prawie, żebyś widziała całość... Chyba, że da radę wstawić jakiś suwak na dole (bo tego akurat nie wiem - jeśli masz pomysł to pisz, jak wstawić taki suwak na dole). W każdym razie cały szablon jest pozycjonowany do prawej wg koncepcji Kass. Pokażę Ci, jaką koncepcję dostałam, był to taki szkic:
      http://funkyimg.com/i/SvMa.jpg
      Kass zastanawiała się, czy da radę coś takiego wykonać, co ona sobie wymyśliła i zależało jej na wiernym odzwierciedleniu tego szkicu. Dlatego właśnie wykonałam wszystko tak, jak chciała. Ścisnęłam wszystko do prawej, ile tylko się dało:p Mogę oczywiście zmniejszyć trochę nagłówek, zmniejszyć szerokość ramek po prawej od postów, troszkę zmniejszyć posty... Ale nie jestem pewna, czy uda mi się zmniejszyć go aż o ponad 300px. Tzn. da się, ale musiałabym zmienić układ. Ramki byłyby wtedy pod nagłówkiem. No albo w ogóle wyrzucić trzeba by było nagłówek. Wszystko zależy od Kass. Niczego nie zmienię bez jej decyzji. Dlatego wrzuciłam tego screena, jakby to wyglądało u Ciebie w Twojej rozdzielczości (czyli widać z tego, jak musiałby wyglądać nagłówek... prawie by go nie było). Mam nadzieję, że z tym screenem Kass podejmie jakąś decyzję dużo łatwiej:)

      Usuń
    2. Podsyłałam Ci już tę stronkę: http://testsize.com/ :) Warto z niej skorzystać i sprawdzać jak szablony wyglądają na innych rozdzielczościach. ^^
      I normalnie daję radę. :)
      I teraz już wsio widzę. Nie spodziewałam się,że uda Wam się ogarnąć tak duży szablon i dostosować go do niższej rozdzielczości... ;3
      Tak czy siak jest cudnie. Bardzo dziękuję. ;*

      Usuń
    3. No i zapomniałam właśnie jej adresu i nie mogłam jej znaleźć, a inne, które znalazłam, mi nie za bardzo działały:/ Szczerze mówiąc, miałam nadzieję, że dostałaś nowy sprzęt na gwiazdkę - chociażby używany monitor, który można by przyłączyć byłby błogosławieństwem xD Bo, jak już mówiłam, musiałam ściśle trzymać się szkicu i wiedziałam, że w takiej koncepcji, jaką zażyczyła sobie Kass, jest to niewykonalne, aby się w szerokości 1024px zmieścić. Kass troszkę ubolewała nad poprzednim efektem, że musimy go zdjąć, ale nie było nawet mowy o tym, żeby pozbawiać kogokolwiek dostępu do katalogu, stąd nie miałyśmy wyjścia i trzeba go było zmodyfikować xD

      Wiem, że dajesz radę, bo inaczej byś nie tworzyła, ale to musi być strasznie niewygodne, jak robisz pracę wielkości 1000x800px na przykład:< Albo duże tapety 1680x1050px (do mojej rozdzielczości - ja tylko takie duże robię:p)... Jest to praktycznie niewykonalne (bo mi akurat nic nie wychodzi, gdy jest mi niewygodnie i nie mam warunków:p), to ciągła walka z suwakami i brak możliwości obejrzenia pracy w całej okazałości bez oddalenia lupką, a z oddaleniem - wiadomo - drobnych szczegółów do poprawki się nie zobaczy...:< Na moim laptopie (szer. 1366px) bym nie dała rady, trafiłoby mnie chyba, gdybym musiała się bawić suwakami, a teraz co dopiero z rozdzielczością 1024px szerokości... Zawsze jak tworzę coś dużego na lapku to mnie trafia:p

      Kociaku, jak już mówiłam - wiem, że się nie spodziewałaś, ale nie było wyjścia <3 Pomysł miałam w głowie już od razu, jak tylko napisałaś i wzięłam się za jego realizację natychmiastowo:D Wszystko mogę dostosować, nie ma rzeczy niemożliwych:) Trzeba tylko wtedy z pewnych rzeczy zrezygnować, a w tym przypadku była to jakaś inna, ciekawa koncepcja układu, która wymagała nieco większej przestrzeni. No ale jakby nie było - wisiała tu choćby przez ten krótki czas i zrobiła furorę, więc Kass może być z pomysłu dumna:D Teraz my mamy trochę ziejącej pustki po lewej, no ale jakoś to przeżyjemy xD Najważniejsze, że każdy może korzystać:)
      I naprawdę nie ma za co dziękować! <3 Katatog istnieje dla ludzi - bez ludzi nie miałoby to sensu. Dlatego nie było nigdy takiej opcji, żeby kogokolwiek pozbawić możliwości korzystania z tej strony:)

      Usuń
    4. Wiesz, może rzecz w tym, że ja swoją przygodę z grafiką może i rozpoczynałam na innym sprzęcie, ale ten mam dłużej i... Zwyczajnie się przyzwyczaiłam. :)
      Gdybyś nie miała innej opcji pewnie też byś dała radę. ^^

      Ale fakt - ten design wyszedł Wam cudownie - ukłony w stronę Kass za pomysł i Twój za świetną realizację.
      Gratki. ^^

      Usuń
    5. Pewnie tak:) Ale i tak widząc np. takiego iMac'a byłoby mi źle xD Bo ja tak kocham wolną przestrzeń, że nie wyobrażam sobie mieć jej mniej... Po postu gdy otwieram Photoshopa muszę mieć miejsce, inaczej się duszę:p

      Cieszę się ogromnie, że ten szablon przypadł Ci do gustu <3 Muszę przyznać, że gdy dostałam szkic byłam bardzo zaintrygowana tym pomysłem i postanowiłam, że za wszelką cenę go wykonam jak najwierniej xD Ale sama się nie spodziewałam takiego efektu końcowego:p Wiesz, bez kolorów i zobaczenia tego na własne oczy ciężko było sobie to wyobrazić:) W głowie miałam tylko te kształty ze szkicu i nic poza tym:p Reszta już wyszła w trakcie wykonywania, wszystkie detale itd.:p Dlatego cieszę się, że wykonanie podoba Ci się niemniej niż sam pomysł Kass <3

      Usuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »