30 gru 2014

Przegląd Miesiąca Tematycznego - Listopad

Drodzy czytelnicy dziś przed nami kolejny przegląd z serii Przeglądu Miesiąca Tematycznego - tym razem z miesiąca Listopada. Motywem przewodnim prac była Miłość Zgłosiło się 8 blogów, z czego pracę zamieściło 5. Linki do notek macie tutaj: follow-the-flame, rockmenowa, szabloniarnia-w-latki, gallerygold, unique--graphic. Prace pojawiły się ze wszystkich blogów.

Kass: Mimo, że nie przepadam za gwiazdkami Disney'a, to muszę przyznać, że wykonanie tego nagłówka najbardziej przypadło mi do gustu. Stocki zostały fajnie dobrane i ułożone. Jedyne co mi nie pasuje, to ten czarny napis. Z jasnym byłoby o wiele lepiej.

Natx: Ciekawa kompozycja. Podoba mi się ten piorun dzielący obie postacie. Naprawdę ciekawy efekt.  Myślę, że trzeba jeszcze popracować nad napisem. Jak jest 'ME' to kiepsko widać 'E'. Poza tym jest wiele efektów na napis. Można by pokombinować fajnie.

Sezam: Pomysłowo. Plamki czerwieni odpowiednio ożywiają czarno-biała pracę. I pomimo tego, że nie trawię osób z nagłówka, to praca ogólnie cieszy oko :3 jednak dziewczyny powyżej mają rację co do czarnego napisu, i to jest jedyne, co mi tu przeszkadza.

Kass: Jak dla mnie te rozmazane postaci są takie... Ni z gruchy ni z pietruchy. Praca ogólnie jest za ciemna. Do tego po raz kolejny ciemny napis, który kompletnie tutaj nie pasuje.

Natx: Ten nagłówek dużo bardziej podoba mi się od poprzedniego, lecz napis również mi tu nie pasi. Ally jestem pewna, że jeszcze nas tym zaskoczy i zrobi napis, który mnie się spodoba.

Sezam: Mimo tego, że postaci na pracy są mało ostre i trochę zbyt ciemna koloryzacja zawiniła, to mam tu swój ulubiony element, a mianowicie świeczuszki po prawej stronie. Moim zdaniem one nadają klimatu ;)


Kass: Skromny nagłówek. Prosty CSS, który wydaję się niedopracowany. Do tego całość wydaję się jakby za mgłą.

Natx: Może CSS nie jest bardzo wymyślny, ale pomysł na nagłówek mi się podoba. Kolorki również moje.

Sezam: Prosty szablon, nagłówek dość ciekawy. Ale jeśli miałabym poprawiać ten szablon to dałabym jakieś lekko-pastelowe tło, zamiast tej wręcz rażącej bieli i zmniejszyła zaokrąglenie rogów.

 Kass: Lotus, ten nagłówek to zdecydowanie jeden z moich faworytów jeśli chodzi o Twoje nagłówki. Fajnie dobrane stocki i bardzo dobrze ułożone. Wszystko składa się na spójną całość. Bardzo fajna kolorystyka. Jedyna rzecz, która rzuciła mi się w oczy, to napis. Kochana czy tam jest "wil"? Chyba chodziło Ci o "will".

Natx: Lotus po prostu mnie urzekła tą kolorystyką. Poza tym całość prezentuje się genialnie. Wszystko jest takie miękkie, delikatne. Można pozazdrościć. A napis? Bajeczny. Jeszcze te paski po bokach... zakochałam się.

Sezam: Śliczny nagłówek! Bardzo podoba mi się pomysł ze wzorkiem po bokach. Poza tym kwiaty i świeczki dobrze się komponują ze wszystkim. A najlepszą ozdobą wg mnie jest właśnie tekstura z liniami kończącymi się bąbelkiem :D najlepszy nagłówek w tym przeglądzie ;)

Kass: Kolorystyka taka sama jak w poprzednim nagłówku. Stocki bardzo podobne. Fajnie dobrane i ułożone. Jednak nie przepadam za tą parą, więc to jest mój jedyny mankament tutaj. :)

Natx: Ta sama sytuacja. Nic dodać nic ująć. Z mojej strony ukłony.

Sezam: Chociaż nie przepadam za postaciami z nagłówka, to podoba mi się prześwitująca spod spodu tekstura i ogólne fenomenalne dopasowanie stocków. Podsumowując - ładna praca, chociaż przyznam, że poprzednia odrobinę bardziej mi się spodobała.

Kass: Za to tutaj... Ahhh! Jestem normalnie zauroczona tą sygnaturą. Śliczne kolorki. Fajne wykonanie. Dobrze dobrane elementy pracy. I jeszcze jedna z moich ulubionych par. xD

Natx: Jestem wielką fanką zarówno książki jak i filmu. Kocham Dary Anioła. Sygnaturka z gifem, to wspaniały pomysł. Jeszcze zrobiłaś to tak efektownie, że czapki z głów.

Sezam: Jaka słodycz stąd bije! Ajjj >D ogólnie bardzo estetyczna sygnaturka, kolorki współgrające ze sobą. Bardzo mi się podoba. Kolejna świetna praca Lotus.

Kass: Punk stać Cię na wiele więcej i dobrze o tym wiesz. Jakoś mi tutaj pusto w tym szablonie. Za szaro. I jeszcze to tło się tak odcina od siebie.

Natx: Mrs.Punk zachwyciła mnie samym pomysłem na szablon. Jest delikatny, ale spełnia tematykę. Czego chcieć więcej?

Sezam: Czegoś mi brakuje w tym szablonie. Może jakiegoś kolorystycznego akcentu? Może bardziej symetrycznego układu?

Kass: Ahhh... Igrzyska! Śliczna kolorystyka. bardzo pomysłowy napis. Tylko... Czemu tutaj jest Katniss i Finnick?!

Natx: Sygnaturka po prostu fenomenalna. Koloryzacja dodaje jej tego czegoś. Sprawia, że jest wyjątkowa. Nie mam słów, które mogły by jakoś opisać moje zadowolenie.

Sezam: Kolory ciekawie ze sobą kontrastują tutaj. Troszkę wydaje mi się postacie tutaj za ciemne, ale ogólnie jest w porządku ;)

Kass: Jej... Mam sentyment do tej bajki. Uwielbiam ją wręcz. Do tego śliczna prosta kolorystyka. Prosty CSS, który jest tutaj plusem zdecydowanym.

Natx: Szablon, w którym główną rolę gra nagłówek, i to jaki! Tak słodko się zrobiło... Dobrze wykorzystane kolory w szablonie, tematyka spełniona.

Sezam: Ten szablon zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Nie wydaje się pusty, no i nagłówek, mimo, że bez bajerów fajnie łączy się z postami. Jedynie mniej podoba mi się kolor linków, ale to jest drobnostka.

Kass: Cudowna kolorystyka. Dobrze dobrane stocki. Fajne ułożenie postaci względem innych elementów. Nie mam się czego czepić po prostu. :)

Natx: Również czytałam książkę i oglądałam film, jeśli chodzi o aktorów. Coś wspaniałego. Choć nie szczególnie podobają mi się kolory i dopatrzyłam się złego wycięcia postaci w jednym miejscu, to nagłówek i tak jest niczego sobie.

Sezam: Przede wszystkim zaciekawiła mnie kolorystyka, dodanie torowiska w stockach bardzo mi się podoba w tym przypadku. Ogólnie ciekawie. Jedynie me oczy gryzą jakby "lewitujące" kwadraciki po prawej stronie. Po lewej już one wyglądają znacznie lepiej.

Kass: Gdybym tak zasłoniła te napisy i wyobraziła sobie, że postaci nie są zniekształcone i, że są dobrze wycięte, to byłoby super. Ale jednak.. Nie mogę zaprzeczać temu co widzę. Poza kolorystyką i doborem niektórych stocków... To nic tutaj mi się nie podoba. Źle wykonany napis. Podpis zbyt widoczny. Źle wycięte postaci... Ale mimo wszystko z całej notki tematycznej, tylko ten nagłówek mi przypadł do gustu...

Natx: Myślę, że wszystko było by okey, gdyby nie wycięcie postaci, zbyt duży podpis autorki i za duże 'małe' napisy. Podobają mi się te motylki po bokach. Jak dla mnie zawsze były oznaką miłości.

Sezam: Tej pary też nie lubię, ale dobra. Ich pozostawię, bo się czepię wielu rzeczy. Pierwszym potknięciem jest zbyt dokładne wytarcie postaci, a wręcz odcięcie im kawałków ciała ;__; może na ciemniejszym tle wyglądałoby to lepiej? Nie podobają mi się też napisy, zwykłą najzwyklejszą czcionką i wyrównanie wierszy - nie są one wyśrodkowane, ani nic. Podpis autorki jest też zbyt duży i w złym miejscu. Ale za to motylki fajnie tutaj wyglądają, chociaż ja bym zmieniła ich obrót, powielając ten stock.

Jak sami widzicie, dzisiejszy przegląd wygląda nieco inaczej, ponieważ został zrobiony przez załogę Katalogu. Przepraszam również, że nie został on dodany dużo wcześniej (życie prywatne płata nam różne figle i nic na to nie poradzimy). Mam jednak nadzieje, że wybrane przez nas prace chociaż odrobinę przypadły Wam do gustu. :)

9 komentarzy:

  1. Dlaczego akurat Love is Love, który ze wszystkich dotychczas zrobionych szablonów jest najbrzydszy nawet i dla mnie ._.? Take The Pain Away, Girls From Outer Space... dlaczego największa paskuda? Reszta była jeszcze gorsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brane pod uwagę były wyłącznie prace z notek tematycznych. Z każdej notki były wybierane najlepsze naszym zdaniem prace, z tych które zostały umieszczone w danej notce związanej z MT.

      Usuń
    2. Czyli reszta z tej notki była jeszcze gorsza...?

      Usuń
    3. Po prostu akurat ten szablon wpadł nam w oko. Co nie znaczy, że tamte były gorsze.

      Usuń
  2. Hej, hej! Chciałam powiadomić, że GalleryGold zmienia kategorię z prywatnego na grupowy :3

    Poza tym, wiem, że w tym szarym szablonie jest tak za szaro. Ale nie wiedziałam już, co wykombinować. A poza tym, Katniss i Finnick, bo lubię to ich zdjątko ;3

    Nu, to wszystko. Pozdrawiam i dziękuję!
    Udanego sylwestra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo dziękuję bardzo za opinię dziewczyny ♥ Podniosła mnie na duchu :* I wogóle to świetny przegląd - chyba jeden z najlepszych przeglądów MT do tej pory :)
    Według mnie szablon Mrs. Punk z Zakochanego Kundla jest genialny - prosty i uroczy ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji proszę o dodanie ogłoszenia :

      Zapraszamy do wspólnej noworocznej zabawy! Już 1 stycznia o godzinie 15:00 na blogu Follow the Flame pojawi się post z pierwszą imprezą graficzną! Czeka na Ciebie mnóstwo nowych prac oraz dodatków. Świętuj z nami pół roku istnienia bloga oraz Nowy Rok! Zapraszam serdecznie, Lotus
      Button: http://funkyimg.com/i/S2oQ.png
      Z góry dziękuję ♥

      Usuń
  4. Dziękuję za szczerą krytykę i opinie co do moich prac. :D Sama uważam, że muszę popracować nad napisami, ale w Gimpie nie ma dużo efektów, niestety. :( Nie ma co.
    Pozdrawiam,
    Ally xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Szanuje krytykę no cóż muszę jeszcze popracować nad szczegółami widać gdzie duże napisy pasują to pasują jak np Kass ,to krótki Nick ,a Rockmenowa dłuższy .

    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »