7 sty 2015

Przegląd dodatków graficznych

(c) Sasame Ka, Sayonara Namida

Witajcie kochani. Udał Wam się sylwester? Mi niestety nie... Było niestety nudno, a jedynym poruszeniem była rozwalona choinka ;___; Mam nadzieję, że Wy spędziliście go ciekawiej.
A jutro do szkoły ;___; słabo mi się robi na myśl o siedzeniu na matematyce i oglądaniu oblicza matematyczki ;___; w dodatku mam jutro aż 9 lekcji ;___;
Wystarczy tego wstępu, nie chcę Was załamywać na początku ;) zapraszam na przegląd ;) troszkę się tego uzbierało, było dużo wolnego i większość miała czas przygotować coś na swoje blogi ;)


Tekstury:
(c) Sasame Ka, Sayonara Namida
Ładne tekstury, klimatyczne, pasującej do pogody za oknem. Idealnie nadadzą się do grafiki tworzonej tylko i wyłącznie teraz - o tematyce zimowej ;)





(c) Dakota, Blood Bonds
Prace i dodatki Dakoty zawsze mnie zachwycają ;) chyba w każdym moim przeglądzie umieściłam jakieś jej prace :D te tekstury podobają mi się ze względu na to, że są w oryginalnych kolorach ;) zwykle nie widuję tekstur w kolorach brązu ;)


(c) PrettySmilex
Jeszcze nie zdarzyło mi się wstawiać tutaj prac PrettySlimex ;) powyższe tekstury są moim zdaniem śliczne :) Szczególnie te błękitne. Obie wersje kolorystyczne zawierają leciutkie wzorki.


(c) Lotus, Follow the Flame
Lotus, jak zwykle zachwyca :D Powyżej mamy do czynienia z pięknymi teksturami w morskim klimacie ;) nie wiem, jak Wy, ale ja jeszcze takich nie widziałam ;)


(c) Lotus, Follow the Flame
Kolejne piękne tekstury od Lotus w ciekawych kolorach ;) bardzo dobrze się na nich prezentują kropelki rosy ;) dodają ciekawy efekt.


(c) Jane, Szablon Caffee
Jej, jakie śliczne tekstury! I to w takich egzotycznych kolorach :D Ogólnie bardzo lubię zielone tekstury, kojarzą mi się one z ciepłą wiosną <3 szczególnie miło jest na nie popatrzeć, gdy za oknem mam tony śniegu.


(c) Korneliaaa, Anpir Art
A to Ci niespodzianka! Jestem zaskoczona, że trafiłam na takie cudeńka na tym właśnie blogu ;) Tekstury wyglądają "no bogato" >D moim zdaniem, warto je pobrać ;)


Koloryzacje:
(c) Breath, Diaphanerose
Mówiłam już, że uwielbiam koloryzacje Breath? Zawsze znajdą się takie, które kradną moje serce <3 


(c) Pretty Smilex
Śliczna koloryzacja moim zdaniem! Nadaje obrazkowi ciekawych kolorów, w ciekawym również połączeniu. Chętnie zobaczę ją użyta w Waszych nagłówkach ;) pamiętajcie tylko by powiadomić autorkę o pobraniu ;)


(c) Miki, Graphic Mess
Na tej koloryzacji prezentuje się delikatna zmiana kolorów, która mi odpowiada ;) Przyda się ona osobom, które nie lubią drastycznych zmian kolorów w swojej grafice ;)


(c) Andro, Wyspa Twórczości
Genialna koloryzacja moim zdaniem. Transformuje kolory obrazka na wiele ciekawsze i weselsze - z brązów na lekką purpurę ;) To znacząco ożywia prace :D


(c) Rosesylla, Natt Liv
Wszystko, co wychodzi od Rosesylli jest moim zdanie wspaniałe! Podziwiam talent tej graficzki ;) A na powyższej koloryzacji mamy z kolei ogrom ślicznego błękitu wraz z połączeniem pastelowych kolorów. Piękne, prawda?


(c) Sona Sukini Ana, Beautiful Graphics from Pain
Wspaniałość! Awww, powiało trochę mrokiem ;) tutaj, moim zdaniem jest piękne przejście z granatu do fioletu ;) Zawsze lubiłam ciemne kolory i nie mogłam przejść obok tej koloryzacji obojętnie, cudo!


Pliki PSD:

(c) Pretty Smilex
Pretty Smilex wynoszę już dzisiaj pod niebiosa! Chyba to w rekompensacie, że dopiero pierwszy raz pisze o jej wspaniałościach ;) caaała paczka plików PSD przyda się każdemu do zrozumienia struktury tworzenia grafiki i podpatrzeniu nowych chwytów ;)


(c) Mrs. Punk, Gallery Gold
Ta sama sytuacja, jak powyżej. Początkującym grafikom polecam naukę właśnie z plików PSD. Tam wszystko jest pokazane "od kuchni" i najlepiej wtedy zrozumieć, jak zrobić jakiś dobry dodatek ;)


(c) Lotus, Follow the Flame
Awww, a to jest już wręcz perełeczka. Nagłówek jest śliczny, Lotus jest również na tyle wspaniałomyślna, że uchyla rąbka tajemnicy wykonania tego majstersztyku. 


Speedarty:
(c) Renfri, Lunedolly
Speedart do obejrzenia dla rozrywki ;) Uczy i bawi xD


Stocki:
(c) Szablono Sfera
(c) Szablono Sfera
(c) Miki, Graphic Mess
Wszystkie stocki do wiadomego celu ;) Tradycyjnie wstawiam kilka paczuszek na koniec ;)


Już myślałam, że nie dodam tej notki. Dzięki "kochanemu" "rodzeństwu" nieustannie dzisiaj (i nie tylko dzisiaj) zrywało mi połączenie z internetem ;___; a i tak z tego powodu się spóźniłam, bo jest już grupo po północy. Gdybym nie szła do szkoły, to bym jeszcze sobie jakiś film obejrzała, ale niestety teraz jestem zmuszona iść spać, bo generalnie już bym nie wyrobiła ;__;
Trzymajcie się, dobranoc!

11 komentarzy:

  1. Nie chcę być nieuprzejma, ale chyba troszkę przesadzasz z emotkami. Najciężej się czytało pierwszy akapit. Co to ";__;" w ogóle przedstawia?
    Dalej uśmieszki na końcu każdego zdania.
    A, że jest grupo po północy... Uh. Nie skomentuję.

    Przeglądzik bardzo fajny. Jest w czym przebierać. Najbardziej mi chyba przypadły do gustu tekstury od Sasame Ka i Jane.
    Pewnie niebawem przespaceruję się na ich blogi żeby je pobrać.
    Świetnie, że dajesz odnośniki do konkretnych notek na obrazki. Nie trzeba za daną rzeczą szperać po całym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko przegląd :) znalazłam kilka dodatków, które i mi ostatnio przypadły do gustu :)
    Co do sylwestra spędziłam całkiem fajnie :) nowy rok też przywitałam w miarę dobrze. Teraz zżera mnie stres bo jutro czeka mnie pisemny egzamin państwowy, a za tydzień praktyczny, czuje się jak przed matura :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te przeglądy ♥ Bardzo trafiony pomysł :) Tak jak pisał Kociak - odnośniki to świetna sprawa. I dziękuję za pokazanie moich dodatków :) Moim zdaniem Pretty Smilex zabłysnęła wybornymi dodatkami!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ano, te odnośniki to fajna rzecz. Przeglądzik udany, zdecydowanie.
    Ja sama najlepiej uczę się z PSD i speedartów, jakoś tak mi najłatwiej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo miło zobaczyć w przeglądzie dodatków swoje tekstury :3 Wpadły mi w oczko tekstury od Jane i Lotusa (mam nadzieję, że dobrze odmieniłam ;---;), speedart od Renfri i paczki stocków. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Weszłam tutaj, by zobaczyć dodatki wspaniałych grafików. Nigdy bym się nie spodziewała, że dasz tu coś mojego. Naprawdę jestem teraz niesamowicie szczęśliwa.
    Dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należało Ci się, świetne są te tekstury ;)

      Usuń
  7. Znalazłam tu moją koloryzację. Jestem mile zaskoczona, dziękuję. :)
    Najlepsze tekstury od Sasame. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu pierwszy raz i trudno mi się odnaleźć, prowadzę bloga, czy wykonujecie nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to jest katalog graficzny. Nie blog, który wykonuje nagłówki :D

      Usuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »