18 sty 2015

Przegląd Tygodnia

(c) Nielivka/Kropla Sztuki
Cześć i czołem wszystkim! Weekend minął jak z bata strzelił, a ja na osłodę przychodzę do was z przeglądem najlepszych prac tego tygodnia :) W tym tygodniu zaszaleliście, bo notek pojawiło się dość sporo. Spośród tych wszystkich prac wybrałam trzynaście i mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu.
Zapraszam do przeglądu tygodnia!
Wyświetlanie ariana.png
Świat Lodu i Ognia to jedna z moich największych miłości ♥ Aktualnie Grę o Tron czytam i jestem nią totalnie zachwycona :) Dlatego też nie mogę oderwać wzroku od nagłówka z Aryą. Uwielbiam minimalistyczny styl Ariany, który z każdą pracą jest coraz lepszy i wszędzie bym go poznała. Cieszę się, że autorka zdecydowała się na kolorystykę złożoną głównie z szarości, gdyż dzięki temu CSS genialnie współgra z klimatem nagłówka.
Wyświetlanie caudire.png
W pracy Caudire i Vanes oczarowała mnie przede wszystkim kolorystyka. Kiedy na nią patrzę, pierwsze co przychodzi mi do głowy to zapach świeżo zaparzonej kawy. Oprócz tego, warte wyróżnienia jest pomysłowe wykorzystanie tekstur, które dały genialny i spójny efekt.
Wyświetlanie evelyn.png
Evelyn podbija moje serce swoimi pracami, jak Iggy Azalea muzyczny rynek. W tym nagłówku podoba mi się dosłownie wszystko : koloryzacja, dobór stocków, napis. Pozwolę sobie jednak pochwalić idealne wykonanie tej pracy - nie widzę tu żadnych niedociągnięć, oraz coś, co strasznie mi się spodobało, a mianowicie to światło padające na twarz Iggy. Wygląda to niesamowicie!
Wyświetlanie hope.png
Pierwsza myśl, jaka naszła mnie po ujrzeniu tej pracy, to "Japitole, ten ogień jest genialny". Kolejną było "Japitole, ta koloryzacja jest genialna". W końcu jednak doszłam do wniosku, że "Japitole, to najgenialniejsza praca tego tygodnia". Hope, zrobisz mi z tego tapetę? *O*
Wyświetlanie insolatte.png
Wiecie, albo nie wiecie (choć pewnie wiecie), że jestem miłośnikiem stylu Insolatte. Patrząc na jej prace widzę kawał dobrej roboty, ale też to, że graficzka wkłada w nie całe swoje serce. Sygnatury, nagłówki czy szablony : wszystko to jest perfekcyjnie wykonane, nie ma tam żadnego zbędnego elementu. Doceniam przede wszystkim kompozycję tej pracy. Sama w życiu nie zrobiłabym czegoś tak spójnego z tylu elementów.
Wyświetlanie lizz_kaviste.png
Jejku, ale ten nagłówek jest magiczny. Lizz jest jedną z niewielu graficzek, które tak dobrze potrafią bawić się cieniem. Ciemniejsza góra nagłówka przechodzi delikatnie w jaśniejszą u dołu. Bardzo podoba mi się również CSS tego szablonu : niby nie skomplikowany, ale bardzo dokładnie wykonany, bez żadnych mankamentów. Kodowanie powinno być uzupełnieniem nagłówka, a nie dodatkiem do niego. A Lizz wyszło to just świetnie!
Wyświetlanie lotus.png
Po raz kolejny w tym przeglądzie muszę użyć słowa magiczny. To chyba idealne określenie dla nagłówka Lotus. Coś pięknego! Brak słów, po prostu :')
Wyświetlanie mrs.grey.png
Czy to jest Lily Collins? Nie mam pewności, aczkolwiek jeśli to naprawdę ona, to wygląda tu bosko :o Mrs.Grey zdecydowała się na dość odważną i rzadko spotykaną kolorystykę - plus za to! Śliczny napis i dobrze wtopione elementy sprawiają, że nagłówek ten zasługuje na wyróżnienie :)
Wyświetlanie sasameka.png
Śliczny nagłówek w ciekawym stylu razem z minimalistycznym CSSem tworzą godny uwagi szablon. Z chęcią użyłabym go na moim blogu :) I ta Inwokacja w gadżecie z tekstem :')XD 
Wyświetlanie scar&ariana.png
Wow, jestem w pozytywnym szoku, bo nigdy bym nie pomyślała, że Scar i Ariana razem stworzą coś tak dobrego. Nie żebym wątpiła w zdolności tych graficzek - co to, to nie. Jednak zawsze wydawało mi się, że mają dwa odmienne style... a tu proszę, taka miła niespodzianka! I chcę więcej takich cudeniek!
Wyświetlanie strayheart.png
StrayHeart, jeśli to czytasz, to koniecznie podaj mi nazwę czcionki z nagłówka oraz nazw postów i gadżetów. Jest niesamowita i idealnie pasuje do klimatu tego szablonu :) Bajerancki samochód i przystojniak w skórzanej kurtce - czego chcieć więcej?
Wyświetlanie victim.png
Vicuś, ty nie przesadzasz czasami? Nie za dużo masz tego talentu? Daj trochę :c
A co do nagłówka : śliczna kolorystyka, napis, wszystko, wszystko, wszystko. Nic dodać, nic ująć <3
Wyświetlanie yassmine.png
Sherlocka wolę w wersji Benedicta Cumberbatcha, ale Downey może być :D
Ten. Nagłówek. Jest. Przepiękny.
Ta ucięta twarz Roberta... i te niesamowite napisy...
I złoto, i błękit i w ogóle... kurczę, znowu mi słów zabrakło! WOW!

I to by było na tyle.
Zazwyczaj piszecie w komentarzach swoich faworytów z danego przeglądu, więc...
powodzenia, bo ja bym chyba nie podołałaXD
Bye!
Alex x


Edit : Małe pytanko od załogi :)
O czym wy, czytelnicy, chcielibyście poczytać i co was interesuje?
Bylibyśmy wdzięczni za wasze odpowiedzi w komentarzach :))

15 komentarzy:

  1. Świetny przegląd Alex x <3
    Bardzo dziękuję za umieszczenie mojej pracy ♥
    Według mnie "Japitole" zasługuje na wielkie wyróżnienie, świetna praca! Właściwie to z przeglądu trudno wybrac faworyta bo każda praca ma swój niepowtarzalny urok. Zarówno Yass, Ariana, Hope, Evelyn, Lizz i każda inna zasługują na wyróżnienie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :) Starałam się robić prace jak najlepiej :) I tak, na nagłówku jest właśnie Lily :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O boziu, najgorszą rzecz jak zwykle wybrałaś, małpo ;pp Przesadzasz. Dziękuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko ja nie mam miniaturek? ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć zupełnie nie znam się na grafice to moim faworytami są prace Ariany, Lizz i Evelyn .
    Hmm... Może jakiś wywiad z mniej znaną graficzką lub osobą która odeszła? ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy. :3 Ja osobiście nie mam faworyta, wszystkie prace są genialne! ^^ Dziękuję jeszcze raz. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :)

    Kurczę, tyle cudownych prac, nie mam pojęcia, którą wybrać. Chyba najbardziej spodobały mi się nagłówki Evelyn, Mrs.Grey, Ariany i Scar, Hope i oczywiście Yass <3 Bardzo podoba mi się też szablon Ariany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, dziękuję za dodanie mojego szablonu! Nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia obu prac, zarówno współpracy ze Scar jak i mojego szablonu. ;)
    Moimi faworytami zostały prace Ins, Lizz Kaviste oraz Lotus. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie. ;)

    Szablon Ariany wymiata! <3 Podoba mi się także szablon Lizz, Strayheart (Avril! <3).
    Co do nagłówków moimi faworytami są: praca Caudire i Vanes, Evelyn, Scar i Ariany, Victim <333 i Yassmine(te kolory! ;o).

    Sygnaturka Insolatte taka ładna. <3

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »