26 sty 2015

Przegląd tygodnia

© December Dayt

Witajcie.
Tak, przegląd dość późno, ale jakoś za późno się za niego zabrałam, a nie chciałam go robić tak na odwal się i się do niego przyłożyłam. Liczę na Waszą wyrozumiałość, drodzy czytelnicy.
Do tego dodaliście, w tym tygodniu tyle prac, że aż nie mogłam oczu nacieszyć. Wybrałam takie, które według mnie są najlepsze i...To właśnie je będziecie mogli za chwilę obejrzeć. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zachęcam do wyboru faworytów w komentarzach!


NAGŁÓWKI

Zaczniemy od nagłówków. Widziałam ich w tym tygodniu tyle, że ciężko było mi się zdecydować... W końcu jednak udało mi się wybrać te moim zdaniem najlepsze spośród najlepszych.


Tę pracę Yassmine widziałam już w komentarzu na Spisie Graficznym do jednego z wyzwań. Muszę przyznać, że od razu pochwyciła moje serducho. Kolorystyka jest bezbłędna, stocki dobrze dobrane, tekstury również... Po prostu genialna. Nic dodać nic ująć. Gratuluję talentu, Yass. 
Bleachi jak zawsze na kolana powala unikalnym stylem i oryginalnością. Z takiej graficzki trzeba brać przykład. Uwielbiam jej pracę. To jedne z tych które chciałoby się umieć kiedyś zrobić. Zgadzacie się ze mną? 


Oryginalny dobór kolorystyki nakłonił mnie do wyboru właśnie tego nagłówka Sasame Ka. Do tego rzecz jasna - jak zwykle w przypadku tej graficzki - jest bezbłędnie zrobiony. Tutaj chyba nawet najlepsi marudersi nie będą mieli się czego przyczepić.


Nie od razu byłam przekonana do tego nagłówka - przyznaję z ręką na sercu. Zwykle mam tak, że im dłużej na pracę (nawet swoją) patrzę, to tym mniej mi się podoba. Tutaj o dziwo jest zupełnie odwrotnie. Mimo braku sympatii do pracy na pierwszy rzut oka, przy drugim zerknięciu coś w mojej piersi drgnęło. Uznałam, że jest magiczna, że zasługuje na wyróżnienie. I tak własnie wylądowała w przeglądzie. 

Azumes prezentuje w swojej grafice coraz bardziej wyklarowany, coraz bardziej taki... jej styl. Kolorystyka świetna, napisy ładnie współgrają do tego ta tekstowa teksturka. Czego chcieć więcej?

Ostatni wybrany przeze mnie nagłówek wykonała Nez. Przypadło mi do gustu rozmieszczenie postaci i stocków. Do tego ten napis w centrum... Jest naprawdę urzekający i cieszy oczy.

SYGNATURY


©  Zaula

Wybierając sygnatury nie kierowałam się jedynie moim zmysłem estetyki, ale i oryginalnością, którą w mojej opnii autorki się wykazały.


Uwielbiam sygnatury Sasame. Zwłaszcza te z rysunkowymi postaciami. Tutaj zaryzykowałaś stosując dość ostrą dla oka kolorystykę. Muszę przyznać, że efekt jest naprawdę świetny.


Sygnatura Aracanum nacechowana jest przyjemną kolorystyką i dziwną tajemniczością, która od razu przypadła mi do gustu. Gratuluję udanej pracy. 


Lotus ma ode mnie szóstkę z plusem za takie umiejscowienie i dobór modela. Taki tajemniczy "jakbyuśmiech" na jego twarzy, zegar w którym jest osadzony i otaczające go płomienie dają naprawdę fajny efekt.


 Animowana sygnaturka od Tiny Fox. Fajnie dobrałaś stocki i wkomponowałaś w to wszystko gif. Do tego ostatnio coraz bardziej przekonują mnie do siebie odcienie szarości.


Breath, świetnie odnajdujesz się w takich kolorach i w takim stylu. Fajny motyw z kołem fortuny. Oryginalna, kolorowa sygnaturka, którą chętnie bym gdzieś na forum, w opisie sobie ustawiła. 


Kiedyś zrobię sobie takie bordowe włosy, zobaczycie! Na tej sygnaturze czerwień fajnie współgra z zielenią. Cudownie wycięłaś modelki, dobrałaś stocki, a napis... Gdyby nie on ta praca pewnie by się tu nie znalazła. Podoba mi się jego umiejscowienie, czcionka.. To on nadaje charakteru temu rudzielcowi.


RAGNAR! Spośród sygnatur to mój faworyt. Cudownie oddałaś charakter tej postaci i klimat serialu. Poczułam jak bardzo mi tęskno za Wikingami. Zaraz rusza kolejny sezon, prawda? Nie mogę się doczekać.


 SZABLONY

© Selly

No i moja ulubiona część przeglądu. Szablony. To w nie trzeba włożyć masę czasu, serca i... Jak się okazuje - efekty są powalające. 
Zresztą zobaczcie sami.

Ten nagłówek to totalny, bezzaprzeczalny wygryw. Do tego ciekawie, zgrabnie dopasowany kod, nierażąca po oczach kolorystyka (a przy takim nagłówku coś takiego mogło zajść!). Widać, że wiedziałaś do czego dążysz... I bez najmniejszych wątpliwości do celu dotarłaś. Nic tylko brać i na blogu ustawiać!

Nie lubię Zmierzchu znaczy szczególnie jakoś mocno nic do niego nie mam. Ot, prosty film do kotleta, ale.. Przez ten nagłówek nabrałam ochoty by obejrzeć go jeszcze raz. Wybrałaś ładne zdjęcia tych brzydkich (w mojej opinii) ludzi i stworzyłaś takie cudo, że ah! Kod dopracowany w każdym milimetrze. Super sprawa. Gratuluję tak udanej pracy.


Ładneee! Nadałaś dziewczynom z Pretty Little Liars charakterku. Lubię odcienie szarości i czerni wymieszanej z czerwienią. Nie zawsze stanowi to udany trójkąt, ale w tym szablonie bez najmniejszych wątpliwości tak właśnie jest.


To jeden z najlepszych szablonów jakie widziałam w całej swojej karierze. Serio. Jest taki jaki szablon być powinien. Niczego niepotrzebnie tu nie naćkała. Jest estetycznie i prosto, choć rzecz jasna widać, że włożyłaś w niego sporo pracy. Bloga z takim cudem na głównej stronie odwiedzałabym często i z rozkoszą. To mój faworyt spośród szablonów.
Dusiek! To jest naprawdę dobre! Kojarzy mi się z designem gier przeglądarkowych. I to wcale nie jest złe! W końcu takie designy robią profesjonaliści. Świetnie rozmieściłaś menu. Wszystko jest czytelnie. I przede wszystkim... Oryginalne. Drugiego takiego na blogspocie nie uświadczysz. Brawo. I prosimy o bis!


Jeszcze raz z tego miejsca gratuluję Vanes wytrwałości (już rok spędziła na blogspocie!), postępów i ciężkiej pracy, która przyniosła efekty, życzę Ci żeby... Żeby po prostu tak dalej szło. A szablon wybrałam akurat ten, bo mimo, że modelki na nim nie są najbardziej urodziwe, to barwy i CSS jaki do tego stworzyłaś są po prostu genialne. Akwarium w stopce wymiata.


Na dziś to wszystko ode mnie.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego!


14 komentarzy:

  1. Świetny przegląd, na prawdę piękne prace wynalazłaś i w nażdej jest coś ciekawego i niepowtażalnego. Dziękuję za wyróźnienie mojego szablonu, pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kociaku kolejny raz zaskakujesz genialnym przeglądem! Pięknie i bogato - o to chodzi! Same wspaniałe prace się pojawiły, nie można oderwac od nich wzroku. Dziękuje za umieszczenie mojej pracy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym powiadomić, że blog everlasting wishes jest już aktywny i można go przenieśćz zakładki "zawieszone".

    P.S. Jest literówka w tytule linku. Nie powiino pisać Everlastking Wishess tylko Everlasting Wishes.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przegląd :)
    Zdecydowanie urzekły mnie: nagłówek Yass i Sasame Ka i Ariany. Wprost cudowne! Z sygnaturek Lotus jak zwykle pokazała klasę (obłędny! kocham, kocham, kocham!), a szablon Mrs. Grey podchwycił moje serducho!
    No i oczywiście nietuzinkowy szablon autorstwa Vanes! Pomysł nietypowy, a wykonanie naprawdę porządne. Jestem na tak! :)
    Pozdrawiam! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem te rybki są prześliczne, nie obrażaj ich :>
    Syngatura Eveline oraz szablon StrayHeart najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vanes zyskujesz woczach mego taty ,gdyby miał bloga na blogspot to pewnie by pobrał taki szablonik jako iż jest wędkarzem .

      Usuń
  6. Moimi faworytami są: sygnatura Sasame Ki i Breath. Przegląd jest bardzo fajny i rzetelnie zrobiony. Szczerze powiedziawszy są to jedny z najfajniejszych jakie dotąd czytałam. Nie ma komenatrzy typu "Fajne bo fajne" tylko konkretne uzasadnienia. Ogółem jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociaku, Twoje przeglądy to najlepsze, jakie dotąd były! Zgadzam się z Qun, są rzetelne i każda praca poparta jest argumentem, widać, że dbasz o czytelników. ;)
    Dziękuję za dodanie mojej pracy! Według mnie najlepiej spisały się Yass, Sasame Ka i Lotus. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za umieszczenie mojej sygnatury :)
    Zdecydowanie nie potrafię wybrać faworyta, wszystko jest zbyt śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za uwzględnienie mojej pracy:) zauważyłam też literówkę w mojej nazwie, zamiast z - s.
    co do prac wszystkie znalazły tu swoje miejsce, na które zasłużyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie tam nie ma S przy Twoim nicku. ;D
      Porównaj z Vanes, Yassmine, Sasame Ka. ;)
      To z.

      Usuń
    2. Ale za to L mi chyba gdzieś uciekło. o.O

      Usuń
    3. nie, nie chodzi mi o czcionkę:) pod podglądem jak jest opis to zamiast s jest z. a z tym l nie zauważyłam, ale też haha

      Usuń
  10. Dziękuję za umieszczenie aż dwóch moich prac. ^^

    Bardzo lubię twoje przeglądy Kociaku, zawsze są takie dokładne. :>
    Co do nagłówków moimi faworytami są: praca Yassmine, bleachowej, Ariany ;3
    Z sygnatur: Arcanum, Lotus, Tiny Fox, Breath, Misao i Eveline Dee
    Za to z szablonów Mrs. Punk(ten nagłówek! <3), Jane(ta to już powala na kolana swoimi pracami :3) i Vanes za te piękne modelki :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »