21 lut 2015

Dyskusje z Katalogiem [2]

(c) Tiny Fox

Hej, hej! To znowu ja!
I przybyłam do was, z pytaniem/propozycją.

Jak wiecie, wiele graficzek posiada swój własny styl. Niektóre są do siebie podobne, niektóre bardzo się różnią.


Próbowaliście kiedyś podzielić style wykonywanej przez was grafiki i je nazwać?
Przedstawię wam kilka prac. Uważam, że mają one bardzo wyróżniające się style. Spróbujecie mi powiedzieć, co je takiego wyróżnia?

 

Moim zdaniem ostatnio prace Yassmine mają bardzo dynamiczne kolory. Takie.. szalone! W tle widać wiele elementów, które dają jakiś efekt.


A co powiecie o Rinne? Jej prace są... niepowtarzalne! Często zadaję sobie pytanie, jak ona to robi :D


Ok. Bleachowa bije wszystkich na kolana! Takiego stylu nigdy wcześniej nie widziałam. Gratki ^^


Prace Misao wszędzie rozpoznam. Jej nagłówki są robione tak.. inaczej! :D


Nie znam się na tym stylu, nie potrafię robić takich prac, więc niewiele o nim powiem. Ale sami powiedzcie, czy to nie oczywiste, że jest to sygnatura Insolatte?


Renfri, w tłumie nagłówków, zawsze wyłapię coś twojego. Można uznać, że zostawiasz po sobie ślady :D

Oczywiście wiele, wiele innych graficzek w swoim stylu mają to 'coś'.

Jednak chciałam też zwrócić uwagę na rzeczy trudniejsze do wykonania, niż nagłówki i sygnatury.

Mam w swoim plecaku, takie koloryzacje niektórych graficzek, które pasują mi praktycznie do wszystkiego. Chodzi mi o Invisible, Renfri oraz Kass.

http://funkyimg.com/i/TTUY.png
http://hostuje.net/file.php?id=0f92a3c61b875471f3da53ef75d08028

Do każdej z mojej pracy, po odpowiednich ustawieniach, te koloryzacje idealnie pasowałyby do nich.

A teksturki? Teksturki! I tutaj może znowu powtórzę grafików, ale chodzi mi po prostu o podanie przykładu. Renfri, Invisible, Yassmine i Jane.

http://funkyimg.com/i/TNAT.png
http://hostuje.net/file.php?id=d61c1f10c3c6668f4eb6e3d7bf57f3ac
http://hostuje.net/file.php?id=c93a37176905dd97eb5cb3b4fb5f79fd

Renfri w teksturach daje dużo stocków, które widać bardzo wyraźnie. U Invisible mam wrażenie, że w każdej pracy są tak jakby... falbanki, czy też kawałki płatków kwiatów. Nie potrafię tego nazwać. Yassmine robi magiczne tekstury, a Jane delikatne, współgrające ze sobą.

Styl wykonywania szablonów.. szczerze mówiąc, uważam, że każdy robi szablony na swój sposób. Można kopiować kody, ale całą resztę pisze się samemu, prawda? Na dodatek kolorystyka i czcionki, przeważnie zależą od nagłówka.

Okej, to teraz moja definicja stylu:
Styl to rodzaj wykonania pracy, którą zawsze rozpozna się w tłumie i będzie potrafiło się określić do kogo ona należy.

Wiele osób dąży do wyrobienia własnego stylu, w tym ja ;)
Jednak czasem mam wątpliwości. Kiedyś pokazałam znajomej kilka prac niektórych graficzek (znajoma nie ma pojęcia o wykonywaniu grafiki) i stwierdziła, że każda praca jest taka sama. Że każda z tych prac przypomina siebie.

Troszkę dużo tutaj nabadźgałam. Więc takie podsumowanie. Co chciałabym dzisiaj od was usłyszeć.

- Czy próbowałaś kiedyś podzielić style graficzek i je nazwać?
- Co wyróżnia nagłówki i sygnatury podane w pierwszej części posta?
- Której graficzki prace najczęściej rozpoznajesz np. w przeglądach tygodnia lub dodatków?
- Co wyróżnia dodatki graficzne podane w tym poście?
- Czy masz jakąś radę dla innych, jak wyrobić swój styl?
- Jaka jest twoja definicja stylu?

Wyraźcie swoją opinię!
A tak na koniec:
Dzięki, że poświęciłeś tą chwilkę czasu i zaglądnąłeś tutaj. To na prawdę motywuje do dalszego działania!





18 komentarzy:

  1. 1. Jak dla mnie są tylko trzy takie "style": narąbywacza, nijaki i normalny. W pierwszym z nich chodzi o to, by nawalić wszystkiego na wszystko, dorzucić jakiś filtr, machnąć kompletnie niepasujący napis i viola! Większość zaprezentowanych w tym poście prac idealnie się w to wpasowuje.
    Styl nijaki to nic ciekawego, a styl normalny posiada wszystko w odpowiednich proporcjach. Najczęściej wliczają się w to szablony minimalistyczne.
    2. Nic a nic. Praca Rinne jest jedyną, która wygląda najlepiej (ale daleko jej do miernej, nie myślcie sobie). Cała reszta to piękne reprezentantki "stylu narąbywacza".
    3. Tylko Zielonego Kociaka tak naprawdę. Pomijam fakt, że nie udało wam się jeszcze dodać czegoś, co byłoby tak naprawdę nowe. Ciągle tylko te same graficzki i amen, nie będzie nikogo innego.
    4. Też nic a nic. Giną w morzu innych, kompletnie przedobrzonych tekstur i tym podobnych.
    5. Nie walić, ile popadnie, ale wszystko na spokojnie przemyśleć i rozplanować. A, no i nie kraść zdjęć i grafik, tylko korzystać z darmowych stocków.
    6. Patrz punkt 1.
    Dziękuję, kłaniam się nisko, do usłyszenia.

    PS. Tak swoją drogą, to dlaczego narzucacie tematy? Ja bym chętnie porozmawiał chociażby o fakcie, że ciągle pokazujecie prace tych samych osób, chyba, że ktoś bierze udział w konkursie czy miesiącu tematycznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tu jest bardzo stronniczy i widać, że bardzo profesjonalny. Zapewne po studiach graficznych, albo nawet po ASP. :)

      PS. To jest ich katalog, więc robią co z nim chcą. Do przeglądów zazwyczaj trafiają prace, które są najlepsze według autorki postu.
      Po co wpychać prace, które się jej nie podobają?

      Tak na zakończenie. Salt, salt everywhere.

      Usuń
    2. Drogi Kurczaku z KFC - bardzo się cieszę, że według Ciebie moje prace wyróżniają się stylem na tle pozostałych dodawanych w przeglądach tygodnia. Zakładam, że to komplement.

      Nie zwracam się jednak do Ciebie w tej sprawie.
      Napiszę starając się wyjaśnić kwestie poruszone przez Ciebie w PSie.

      Chciałabym Cię prosić, byś zerknął chociażby do ostatniego przeglądu tygodnia. Pokazałam tam ponad 20 prac naprawdę różnych osób.

      Z ręką na sercu - przejrzałam wszystkie blogi, które dodały posty dwa tygodnie temu. Rozważałam kilkukrotnie każdą z pozycji zastanawiając się co wrzucić, a czego nie.
      Grafiki tam umieszczone wybrałam sama, według własnego gustu... Ani ja, ani moje współredaktorki nie jesteśmy w stanie bez wyraźnych wskazówek określić co mogłoby się spodobać innym. Dlatego też przeglądy składają się z prac ocenionych przez nas. To subiektywna opinia.

      Byłabym ukontentowana gdybyś na przykładzie właśnie wspomnianego wcześniej przeglądu powiedział czego i kogo tam zabrakło. :)
      Następnym razem, pisząc post podsumowujący grafiki z danego tygodnia z ogromną przyjemnością zwrócę szczególną uwagę nie tylko na moje gusta, ale również opinie Czytelnika.

      Zastanawiam się, czy piszesz, wskazując na jakąś szczególną grupę graficzek. O kogo chodzi? Kogo chciałbyś oglądać w przeglądach? Zakładam, że również przeglądasz blogi zapisane do katalogu, skoro zauważasz na łamach publikowanych przez nas postów braki.

      Zapewniam Cię, że bardzo przykładamy się do pracy, którą wkładamy w ten blog - wszystkie.
      Tworzymy katalog z przyjemnością, a działamy przecież nie tylko dla siebie, ale i dla Was - naszych Czytelników. Wasza opinia jest dla nas ważna. Dlatego też liczę jednak na więcej konkretów.

      Kłaniam się równie nisko i pozdrawiam.
      Zielony Kociak

      Usuń
    3. Misao - Wyrażam tylko swoją opinię i nie skończyłem ASP. Nie trzeba czegoś studiować, żeby pewne rzeczy dostrzegać.

      Owszem, ich katalog, ale skoro ktoś chce rozmawiać z czytelnikiem, to dlaczego tylko na tematy, na które wpada autor postu? Jestem pewien, że gdyby komentujący dodali coś od siebie, mogłyby z tego wyniknąć naprawdę ciekawe i warte przeczytania dyskusje.
      Nikomu przecież nie każę wpychać tego, co jest złe. Proponuję tylko zajrzenie od czasu do czasu na rzadko odwiedzane blogi. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, ile dobra można tam znaleźć. :)

      Zielony Kociaku - owszem, komplement. Co jak co, twoje prace zawsze są przejrzyste, przyciągają uwagę i miło się na nie patrzy, przynajmniej taka jest moja opinia.

      Co do przeglądu, to już piszę. Moim zdaniem brakowało szablonu Andro I Heart you (http://andro1990.deviantart.com/art/Szablon-I-Heart-you-513898019 ), nagłówek Luny Perfect Girl (cóż, został dodany w dzień pojawienia się przeglądu, wiec nie wiem, czy się zalicza), ostatnie szablony selenuhi (graphic-diamond.blogspot.com ) czy The Curse Tyler (http://graphical-thoughts.blogspot.com/2015/02/the-curse.html ). Jak widać na załączonym obrazku, lubię mało, a elegancko.

      Przeglądam wszystko, kiedy tylko mam czas. Chciałbym oglądać graficzki, które rzadko się tu pojawiają, a powinny. W tym momencie nie jestem w stanie wskazać konkretnych autorek. Nicków nie pamiętam, bo zaglądam tu i tam okazjonalnie, mam za to zapisane wszystko w zakładkach na komputerze. Jak tylko wejdę, to powiem już konkretnie o kogo chodzi.

      Jeśli tylko oczekujesz jeszcze jakiś informacji, polecam się.
      Również pozdrawiam i życzę miłego dnia. Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomogłem.
      Kurczak

      Usuń
    4. Na wstępie odwołam się do tego, co pisałeś do mojej przedmówczyni. Zapewniam Cię, że nie jest tak, że nie zaglądamy na inne blogi... Naprawdę.
      Co prawda nie jest tak, że siadając do przeglądu otwieram po kolei każdy blog, który jest w spisie naszego katalogu... Nie jest jednak również tak, że wybieram sobie kilka, moich ulubionych blogów i coś z nich wybieram.
      Widzisz te trzy gadżety tuż pod naszym menu po prawej stronie? To "polecane". W tych gadżetach wyświetlają się ostatnio dodane notki w kolejności chronologicznej.

      Także, gdy mija tydzien i nadchodzi moja kolej na rozkosz, jaką sprawia moim oczom przeglądanie blogów, zwyczajnie sprawdzam po kolei, kto i co dodał w tym tygodniu. Nie pomijam absolutnie żadnego z blogów. Wyłowienie jakiegoś wyławianie talentów stanowi dla mnie ogromną przyjemność.
      Zwyczajne olanie którejś z graficzek tylko dlatego, że pojawiła się w otatnim przeglądzie również nie wchodzi w grę. Tutaj wizytówką jest praca. Nie nick, nie blog z jakiego pochodzi, a to co wykonała w danym tygodniu.
      Nic innego nie ma ani dla mnie, ani dla żadnej z redaktorek znaczenia. Staramy się być obiektywne w tej subiektywności. Nie liczą się sympatie, konflikty, czy niechęć do jakiejś osoby. Liczy się jej praca, to co przedstawia i to, czy jest w naszej opinii estetyczna, czy jest ładna, czy ma w sobie to coś, za co chcielibyśmy ją wyróżnić.

      Oczywiście widziałam prace, które podesłałeś. Wpadłam na nie podczas przeglądania blogów. Nie jest tak, że nie dodałam ich do przeglądu dlatego, że ich nie widziałam - one zwyczajnie mi się nie spodobały. Nie zamierzam tego oczywiście zostawiać bez uzasadnienia, skoro już wskazałeś na te przykłady.
      Andro - kolor czcionki w lewej kolumnie. O ile przegryzłabym jakoś biel w tym miejscu o tyle tych szarości w ogóle nie rozumiem. Czcionka w menu i pierwszych linkach jest za mała w porównaniu do "jakichś linków", gdzie graficzka najwidoczniej zaczęła nieco eksperymentować. Szkoda, że nie rzuciła tego efektu również wyżej... Etykietki zniosło dziwnie na lewo, jak widzisz - nie są na środku, co psuje całkowicie symetrię w tej kolumnie. W mojej opinii ramka w okół głównej części bloga jest za gruba. Moim zdaniem data jest za wysoko... Bardzo rzuca się w oczy też ozdóbka, która znalazła swoje miejsce nad cytatem. Jest rozmazana. Widocznie Andro wykorzystała grafikę lub maskę o bardzo słabej jakości. Tę pracę odrzuciłam niemal po pierwszym spojrzeniem. Moim zdaniem jest zwyczajnie niedbała i choć naprawdę słodka i urocza to niestety niedopracowana. Gdyby posiedzieć nad tym szablonem jeszcze z pół godziny, potestować... Wyszłoby z tego prawdziwe cudeńko. Wreszcie - nagłówek... Zniosło go mocno na prawą stronę. Niemal się styka z blogiem, podczas gdy z drugiej zostało kilka centymetrów miejsca. Nieco niesymetrycznie.
      selenhui - wszystkie trzy prace różnią się od siebie jedynie kolorystyką i prostą grafiką w lewej kolumnie. Z ciekawości pobrałam jeden z nich, by zajrzeć w kod źródłowy. To kilka linijek prostego CSSa. Boli mnie brak polskich liter w czcionce (ramka na tekst) wykorzystanej w pierwszym szablonie... Do tego niewyjustowany tekst (gdy jest go tak dużo) też nie robi najlepszego wrażenia.
      Przyznam, że może w te szablony nie włożono zbyt wiele pracy, ale są estetyczne i zastanawiałam się nad nimi podczas robienia przeglądu. Moje negatywne odczucia jednak przeważyły nad pozytywnymi i zwyczajnie je odrzuciłam.

      Usuń
    5. Tyler - dziwi mnie, że Tyler, osoba której chyba wszystkie szablony do tej pory pojawiały się w naszych przeglądach została podana jako przykład niezauważenia jakiegoś bloga. Przeglądy są co tydzień, ona dodaje notki raz na kilka miesięcy i szablony zawsze wtedy lądują w przeglądach. Tym razem się tak nie stało, bo mimo, że szablon jest dopracowany i naprawdę ładny wydał mi się monotonny. Choć odrobna koloru, który by to wszystko przegryzł... Gdziekolwiek byłaby wskazana przy takiej prostocie. Nadałaby szablonowi wyrazu.
      Szablon Tyler również o mało nie wylądował w przeglądzie. Rozmyśliłam się tuż przed publikacją, gdy po raz ostatni przeglądałam zgromadzone przeze mnie grafiki. Tutaj winę zgonić możesz jedynie na mój gust.

      Następnym razem jednak, obiecuję zastanowić się nie trzy, a dziesięć razy przed odrzuceniem kogokolwiek. :)

      Nie mogę się doczekać nicków graficzek, których do tej pory nie zauważyłyśmy, bo szczerze mówiąc sama jestem ciekawa kiełkujących talentów.

      Usuń
    6. Moja opinia jest taka:
      Większości osób podobają się te prace, które wymieniłam w poście dlatego tam się pojawiły. To nie był żaden przegląd - chciałam zaprezentować prace, które mają w sobie to 'coś' co zwykle rozpoznaję w tłumie. Po co miałabym dawać tym temacie prace graficzek, które mało znam, lub ich nie rozpoznaję? Wtedy post ten nie miałby sensu. Na katalogu nie raz próbowaliśmy promować początkujących, ale co z tego, skoro niewiele z nich się zgłosiło? Jeśli ktoś na prawdę chciałby znaleźć się w przeglądzie mógłby dodać notkę dzień-dwa przed jego pojawieniem się. A jeśli się tak nie stało, można wtedy pomyśleć: "No cóż, mówi się trudno, widocznie moja praca nie była na tyle dobra, aby się tam znaleźć". Nie chcę poruszać tematu gustów, bo to ciężki temat, a każdy wybiera, co mu się podoba. Poza tym nie zajmuję się przeglądami, chyba raz, albo dwa robiłam je w ramach zastępstwa.
      Co do graficzek, które wymieniłaś - chociażby Tyler lub Waniljowa - nie napisałam o ich stylu, ponieważ one w większości wykonują szablony, a co sądzę o szablonach napisałam, jakbyś nie zauważył.
      Mam nadzieję, że wszystko wyjaśniłam.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    7. Na telefonie "polecanych" nie widać ;) Ale zaglądałem na blogi, które się tam pojawiły. A skoro w przeglądach lądują tylko te "wybitne" grafiki etc., to może czas zrobić coś w stylu poradnika, do których mogłybyście wrzucać takie nie do końca doskonałe prace i wyjaśniać, co jest z nimi nie tak? (jak chociażby twoje uzasadnienie do pracy Andro) Myślałyście może nad tym?

      Spokojnie, nie mówię o tym, żeby od razu wywalać wszystkie znane graficzki i wrzucać tylko prace "świeżaków". Po prostu proponuję raz na jakiś czas zastosować odskocznię, dla urozmaicenia.
      (Przycisk "dodaj komentarz" też się często focha.)

      Dobra, zobaczmy, kogo tu mamy. Pierwsza z brzegu: AmericanCookie. Ma kilka naprawdę dobrych prac, w tym miesiącu przez pewien czas miała więcej głosów niż Yassmine w sondzie (teraz jest bodajże na drugim miejscu, jeśli się nie mylę), a widziałem ją tylko w castingu i Miesiącu Tematycznym, do których sama się zgłosiła.
      (jak mi w końcu laptop powróci z naprawy, to dorzucę więcej.)

      Teraz odpowiedź do komentarza Shandie - to są dyskusje z Katalogiem, prawda? Podczas dyskusji wymienia się swoje poglądy na różne sprawy, to my sobie rozmawiamy o przeglądach. A co do większości osób: podzielam zdanie Vanes, które pojawiło się kilka komentarzy niżej.
      Na dzień - dwa przed przeglądem? Ja sam osobiście nie mam zielonego pojęcia, kiedy się on ukazuje, a zaglądam w miarę regularnie, to skąd mają to wiedzieć graficzki, które mają czas wrzucić tylko swoje prace i muszą lecieć do innych zajęć? Bez urazy, ale częstotliwość i czas publikacji przeglądów kojarzy mi się z grą w rosyjską ruletkę :D.

      Poza tym, jeśli np. ktoś dodaje te przeglądy w określonym czasie i akurat wbija się w ten przedział, a już po raz któryś nie został wskazany, to co? "No cóż, mówi się trudno, widocznie moja praca nie była na tyle dobra, aby się tam znaleźć"? Równie dobrze ktoś może stwierdzić, że jest zbyt zajebisty na takie przeglądy (znowu kwestia gustu).

      Waniljowej nie wymieniłem. Tylko Tyler, ponieważ to ona ostatnio dodała szablon. Poza tym, jak ktoś głównie wykonuje szablony, to się chyba nazywa taką osobę szabloniarką? Douczcie mnie w tej kwestii, bo nie wiem.

      Usuń
    8. Okej Kurczaku. xd
      Chciałam najpierw poruszyć tematy, o których bardzo chciałam porozmawiać z innymi. ;) Na pewno po tym zapytam się, czy inni chcieliby o czymś innym pogadać.
      Nie wiem, jak robią to Kociak, Alexx i Sezam, ale ja tak robiłam, więc dlatego napisałam dzień-dwa przed. ;p
      Wiem, że Waniljowej nie wymieniłaś, ale osobiście uważam, że jeśli mówi się o GT to powinno się o niej też wspominać, bo jest współautorką tego bloga.
      Szczerze mówiąc, do szablonu dodaje się grafikę, często wykonywaną samemu. Z tego co zauważyłam, to dziewczyny albo nie dodają jej wcale, albo dodają i tylko zmieniają rozmiar, czy też poprawiają kolory, żeby pasowała do szablonu. I tutaj znowu można negocjować i negocjować. Faktycznie, można je nazwać szabloniarkami, a nie graficzkami, lecz to już zupełnie inny temat.
      Wezmę pod uwagę twoje propozycje. ;)

      Usuń
    9. Kłaniam się nisko i polecam na przyszłość :).

      Usuń
  2. Prace Yass są bardzo szczegółowe i dopracowane. To mi się w nich najbardziej podoba. Bleachowa ma swój bardzo oryginalny i abstrakcyjny styl, powiedziałabym. <3
    Co do koloryzacji to nie ma takich, co do wszystkiego pasuje. Do każdej pracy pasuje inna i to czyni ją niepowtarzalną. Używanie tej samej koloryzacji do wszystkich prac czyni je monotonnym. Trzeba trochę różnorodności, albo osoba oglądająca nasze wypociny się znudzi bardzo szybko.
    Tyle ode mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam.
      Co do koloryzacji, to nie miałam na myśli, żeby używać często tych samych. Po prostu czasem trafiają mi się takie uniwersalne, które pasują prawie do wszystkiego i zawsze mam problem, którą z nich wybrać ;)

      Usuń
  3. Najbardziej urzeka mnie grafika, która jest inna, niż wszystkie. Dlatego z chęcią zaglądam do Yass, Insolatte, i...uciekam na fora. Ale. Grafika Yass zawsze miała to coś i myślę, że robi więcej, niż niezwykle cieszy nasze oczy. I to jest najważniejsze, trochę różnorodności, niepohamowania swoich pomysłów i wyobraźni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety większość graficzek tworzy w jednym stylu. Odwołam się do pracy Misao, którą pokazałaś - mogę wymienić sporo osób, które zrobiłyby bardzo podobną pracę, więc nie uważam, że styl Misao jakoś się wyróżnia. Jeśli chodzi o sygnaturę Insolatte - widać od razu, że jest zrobiona inaczej, ale nie mam pewności, że to naprawdę ona zrobiła, bo już parę osób zaczęło ją naśladować.
    Według mnie niepowtarzalny styl (z tych graficzek wymienionych w poście) mają tylko Rinne i bleachowa, ponieważ trudno znaleźć kogoś, kto robi podobne prace. To uważam za styl - sposób robienia prac, który jest niemożliwy do skopiowania :)
    Styl można wyrobić tylko dzięki nie patrzeniu na innych - znaleźć swój własny sposób tworzenia grafiki (lub czegokolwiek innego, np. rysunków) i nie kopiować innych. W skrócie: nie iść na łatwiznę i się pobawić.
    A dodatków w ogóle nie odróżniam, bo różnią się szczegółami, ale ogólnie są robione na tę samą modłę. Dlatego tekstur od graficzek z naszej blogosfery prawie nigdy nie używam, wolę twory z zagranicy, które nadają świeżości pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styl Insolatte to nie jest jakiś niepowtarzalny styl, i to nie jest tak, że dużo osób zaczęło go naśladować. Insolatte, tak jak i ja, podchwyciłyśmy go z zagranicznych forów, o których napisałam post na Katalogu.
      I w zasadzie też wolę używać tych zagranicznych dodatków. W większości tylko one mi pasują. Koloryzacje, które robią prawie wszystkie graficzki w blogosferze, są dla mnie bezużyteczne. ;c

      Usuń
    2. Ja akurat zawsze rozpoznaję prace Misao, dlatego ją wymieniłam.
      W naszej blogosferze znam tylko dwie graficzki, które tworzą prace takim stylem. Są to Insolatte i Victim. Jednak zawsze potrafię je odróżnić! Grafika Victim jest zwykle.. taka tajemnicza, mroczna - przynajmniej mi się tak wydaje. A Insolatte wykonuje takie.. kolorowe, różnorodne prace. Nie potrafię dokładnie wyjaśnić, jak je odróżniam, po prostu potrafię xd

      Usuń
  5. O ogłoszonko bym prosiła. :)

    Banner:
    http://i.imgur.com/zwuUqGO.png

    Panda Juniors (http://panda-juniors.blogspot.com/) powróciła do świata żywych! Nabór na Panda Graphics(http://panda-graphics.blogspot.com/) został otwarty!
    Chcesz przeżyć niezapomnianą, graficzną przygodę? Marzysz o świetnej zabawie w przyjaznej atmoferze? Wpisujesz do CV umiejętnoć obsługi programów graficznych? Potrafisz tworzyć szablony? A może dopiero raczkujesz w tej kwestii i pragniesz się tego nauczyć?
    Już dziś odwiedź Pandę i zgłoś się do naboru (http://panda-graphics.blogspot.com/p/naborotwarty.html).
    Czekamy właśnie na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »