19 lut 2015

Graficzny Mam Talent [2]


Witajcie na castingu do Graficznego Mam Talent!
Nie jestem niestety ani Hołownią, ani Prokopem, ale postaram się poprowadzić ten konkurs tak, by zarówno nasi Czytelnicy jak i Uczestnicy byli zadowoleni.
Myślałam o jakimś czerstwym jak zeszłoroczny chleb sucharze na wstęp, ale... Tym razem Wam to odpuszczę. W końcu nie chcę Was zbyt szybko spłoszyć.

W zamian za to, na początku pokrótce streszczę Wam zasady.
Na castingu Uczestnicy stanęli przed wyzwaniem nie tylko graficznym - za zadanie mieli wykonać sygnaturę, której tematykę należało umotywować w kilku słowach. Motyw rzecz jasna nie będzie oceniany, ale miło będzie przeczytać kilka słów na temat prac, prawda? A może i taka argumentacja będzie dla Was znacząca? Może przekona Was do danej pracy?
Dlaczego Was? Bo to właśnie wyrażone w komentarzach opinie będą szczególnie brane pod uwagę w trakcie oceny prac przez nasze jury, którego skład poznacie już w kolejnym poście.
Tymczasem zapraszam Was na zapierające dech w piersiach występy graficzne! Z poprawnym zgłoszeniem w progi Graficznego Mam Talent zawitało aż 10 osób!
Zostańcie przed monitorami, bo będzie się działo. Oj, będzie się działo.

Jako pierwsza przed publicznością staje bleachowa! Właścicielka bloga pretty-sinner, oraz administratorka panda-graphics.
Wybór tematyki uzasadniła takimi oto słowami:


Motyw przewodni mojej sygnatury, to piosenka koreańskiej grupy EPIKHIGH "Amor Fati". Od pierwszego przesłuchania bardzo mi się spodobała. Potem gdy przeczytałam tekst, to jeszcze bardziej ją pokochałam. I tak, przy tej piosence powstało wiele prac, w tym sygnatura, którą postanowiłam wystawić w konkursie. Jest banalnie prosta, jednak dla mnie stanowi pewnego rodzaju wiadomość. Ma swój klimat. No i dla odmiany polski tekst.

http://2.bp.blogspot.com/-cX26nUyp-UM/VG0YSqzQKJI/AAAAAAAAEPo/H7gJh6XuUoo/s1600/topekamorfati.gif

Co prawda sygnaturka jest nieco wyższa niż powinna, ale... Chyba przymkniemy na to oko, prawda?

Drugą uczestniczką naszego konkursu okazała się być Rockmenowa! Właścicielka bloga o nazwie bliźniaczej do jej nicku, której staż sięga czasów onetu.

Na  pracy widnieje   Patrick  Jane   z   serialu  Menatlista.
http://funkyimg.com/i/TZEZ.png

 Jak zapewnia autorka - lubi ten serial. Stąd też pomysł na wykonanie z jego bohaterem sygnatury.

Znacie American Cookie? Jeśli nie to koniecznie zajrzyjcie na Szabloniarnię w Łatki! Cookie jest tam administratorką i (póki co) jedyną autorką.
Ta graficzka również wzięła udział w naszym konkursie. Wykonała pracę z Raven - bohaterką serialu Teen Titans. Jak uzasadnia swój wybór?

Wybrałam taką tematykę, ponieważ uwielbiam Młodych Tytanów (wersję komiksową, kreskówkę oraz Młodzi Tytani Akcja!) i staram się ją promować" na "uwielbiam Młodych Tytanów (wersję komiksową, kreskówkę oraz Młodzi Tytani Akcja!) i staram się ich promować.
http://i62.tinypic.com/2uztdlv.jpg


Jako czwarta na graficznej scenie Mam Talent stanęła Lizzie. Marzycielka (bo taki przymiotnik widnieje przed jej nickiem) prowadzi bloga allquitedifferently, gdzie można podziwiać jej graficzne poczynania.
Swój motyw przewodni przedstawiła i umotywowała w ten sposób:

Moim motywem przewodnim jest baśń, ponieważ wydaje mi się to być takim "innym" tematem. Większość prac wstawianych na blogi przez grafików przedstawia raczej bohaterów filmowych, bądź książkowych oraz modelki i osoby sławne. Poza tym dużo osób woli obejrzeć film, czy serial by poznać jakąś historię przedstawioną w książce, a takowa posiada także ilustracje. Każda ilustracja przedstawia jakieś wydarzenie i moja sygnaturka też. Jednak warto dodać, że nie jest to jedna historia, ponieważ patrząc na taką pracę możecie wymyśleć mnóstwo wydarzeń, które być może dzieją się na ukazanej ilustracji.
http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2015/041/5/3/sygnaturka__2_by_lizzie_26-d8hgt7u.png


Tiny Fox - kolejna uczestniczka naszego konkursu jest właścicielką popularnego w graficznym zakątku bloga graphic-foxes.
A co Tiny Fox pisze o swojej... Choć może lepiej zapytać:  What does the Fox say?

Osobiście w tej sygnaturze podoba mi się naprawdę wszystko i jestem z niej niesamowicie dumna. Mam nadzieję, że chociaż w drobnym stopniu ukazuje mój talent, jeśli takowy istnieje.
Hm, wybrałam taką postać, ponieważ bardzo lubię tego pana, a w zasadzie jest moim idolem i prace z nim zazwyczaj mi wychodzą, ponieważ czuję wtedy największe natchnienie, jeśli można tak powiedzieć, haha. Napis pomagała wybrać mi moja przyjaciółka, ponieważ akurat co do tego nie mam talentu i jestem w tym beznadziejna. Stwierdziłyśmy, że ten cytat będzie pasował idealnie. Moim zdaniem nawet ta kartka papieru i ozdobna czcionka stanowią jakiś ważny fragment. Starałam się, żeby wszystko tworzyło ładną, prostą całość i mam nadzieję, że mi wyszło.
http://funkyimg.com/i/U5wN.png


Szóstą uczestniczką naszego Mam Talent okazała się być osoba, która odważyła się tworzyć. Już wiecie o kim mówię? Przed Wami autorka bloga dare to create - Chedey!

Motywem pracy jest... miłość. Jednak to nie jest miłość szczęśliwa. Przedstawia raczej dziewczynę dotkniętą czarem zakazanej, czy nieodwzajemnionej miłości. Tworzyłam ta prace 14 lutego i chciałam pokazać, że tego dnia jest więcej samotnych, zranionych, czy cierpiących ludzi niż zakochanych. Łamię konwenanse! Walentynki to wcale nie taki radosny dzień jak go pokazują media i większość z nas nie przepada za tym 'świętem'. Nieszczęśliwcy łączmy się! xd
http://funkyimg.com/i/UcZP.gif


Walentynki chyba nie tylko w Chedey obudziły motywację do pracy. Jet - właścicielka Reinwencji również podjęła się miłosnej tematyki, motywując ją w taki sposób:
Motywem przewodnim mojej pracy jest  MIŁOŚĆ - uczucie tak potężne, że może nadawać barw naszemu życiu ale z drugiej może być źródłem cierpienia. Uczucie o którym pisali poeci, uczucie o którym powstawały piosenki, uczucie z powodu którego zabijano, zostało przedstawione w mojej pracy z innej perspektywy - z perspektywy człowieka współczesnego, 100 lata temu mogłabym za ten manifest twórczy zostać spalona, dziś prezentuje go jako wolny człowiek. Nie jest to tradycyjna koncepcja miłości, ale czy taka miłość jest w czymś gorsza? Czy ludzie o innej orientacji, pochodzeniu, rasie nie mają prawa do  miłości? Praca ta jest przesycona zimnymi męskimi barwami - mężczyzna homoseksualny to wciąż mężczyzna. W sygnaturze mnóstwo rys i zadrapań a więc jest to obraz cierpienia - jakie osoby te muszą pokonać aby być szczęśliwe. Jak widać mimo to,  ludzie  Ci są szczęśliwi gdyż mają siebie. Wyzwoleniem i ukojenie może być tylko miłość, miłość drugiej osoby. Pracę dedykuję wszystkim, tym których miłość odbiega od standardowej koncepcji. Kochajcie i bądźcie kochani.
http://oi61.tinypic.com/2zg5idv.jpg

Lydia z land of grafic jako pierwsza zdecydowała się uchylić nam rąbka tajemnicy i opowiedziała o swojej graficznej historii. Zachęcam do tego, by w kolejnych etapach uczestniczki również opowiedziały o swojej drodze. Od początku do obecnego momentu!
Zanim zatem zapoznamy się z pracą, którą Lydia dla nas przygotowała, poznajmy nieco bliżej ją samą.

Moja historia z grafiką, jak wiele innych, rozpoczęła się od tego, że chciałam sobie znaleźć szablon na bloga. Przeglądałam różne szabloniarnie, natrafiałam na katalogi i z jakiegoś powodu najbardziej urzekło mnie Land of Grafic. Pamiętam jak pod jeszcze starym nickiem zamawiałam szablon u Mii, a jak go dostałam to był dla mnie po prostu ósmy cud świata ^^. Jednak czekanie na zamówienie trwało dobrze ponad miesiąc, a ja się niecierpliwiłam. Uznałam, że na między czasie sama coś stworzę. Oglądałam różne tutortiale, speedarty, czytałam instrukcje, no i udało mi się stworzyć mój pierwszy szablon, z którego byłam niezmiernie dumna. Powisiał sobie przez dwa tygodnie zanim go zmieniłam na ten od Mii.
Jednak, jak się okazało, tworzenie nieźle mnie wkręciło i robiłam różne prace tak dla siebie, a ich jedyną publiką była moja najbliższa przyjaciółka. To ona namówiła mnie na wysłanie arkusza zgłoszeniowego do LOG’a i jestem jej za to niezmiernie wdzięczna. Teraz jestem tu już trochę ponad rok i ani trochę nie żałuję

Jak widać - dobrze mieć przyjaciół. Zwłaszcza takich, którzy nie będą obawiali pchnąć się nas w tę dobrą stronę! Choć ciśnie mi się na palce jeszcze kilka słów komentarza - nie będę przedłużała. Przedstawiam zatem motyw oraz pracę Lydii:

Zawsze uwielbiałam parringLily i Jamesa z Harry'ego Pottera. Ostatnio ponownie czytałam przedostatnią i ostatnią część HP, w których zawartych było całkiem sporo wątków o rodzicach Harry'ego i to właśnie zainspirowało mnie do wykonania tejże sygnaturki.
http://funkyimg.com/i/UgH4.png


Do grona zgromadzonych na castingu uczestników dołączyła prawdziwa debiutantka! Jak wspomniała w zgłoszeniu, Kaminaka-chan nie posiada bloga graficznego. Koncentruje się na fanfickach. Dzięki moim niesamowitym zdolnościom inwigilacyjnym udało mi się poznać jego nazwę! Literacką twórczość Kamiko poznać możemy czytając kolorowy-ametyst.
Motyw przewodni nasza uczestniczka przedstawiła i umotywowała w ten sposób:

Postaram się uzasadnić motyw swojej pracy. Przede wszystkim jest to miłość. W końcu niedawno były Walentynki. To jest symbol również mojej miłość do anime. Z racji tego, że całkiem niedawno manga Naruto została zakończona, postanowiłam zrobić sygnaturę właśnie z tego anime.
Sygnatura ma nazwę: Stwórzmy swoje własne przeznaczenie. Słowa te to odniesienie do przemyśleń jednego z bohaterów mangi, który umarł. Na pracy widnieją postacie Sakury Haruno i Sasuke Uchihy.
http://funkyimg.com/i/UhJe.png


W Mam Talent nie mogło zabraknąć kogoś z załogi Katalogu Graficznego. Na odwagę, by stanąć w szranki z pozostałymi grafikami zebrała się właścicielka bloga dark flames - Julia, znana nam bardziej jako Victim, Vic.
A jak umotywowała swoją pracę? Przekonajcie się sami!

Przewodnim motywem myślę że można nazwać 'mroczność', a sygnaturkę zrobiłam, ponieważ...nawiązuje jako tako do tego, jak się czuję i piszę.
http://funkyimg.com/i/Uje2.png

I jak? Podobają Wam się prace uczestników castingu? Co o nich sądzicie? Z pewnością nie tylko ja, ale i oni liczą na Wasze opinie! Postarajcie się choć w kilku słowach wyłonić swojego faworyta, albo... skomentujcie wszystkie prace.
To Wasze zdanie przesądzi o tym, kto dostanie się do kolejnego etapu i zawalczy o naprawdę znakomite nagrody!
Już w przyszłym tygodniu 3-osobowe jury wyłoni zwycięzców, a uczestnicy dowiedzą się co czeka ich w półfinale konkursu.

22 komentarze:

  1. Właśnie się zorientowałam, jakiego byka w tekście walnęłam. Czy dałoby się zmienić: "uwielbiam Młodych Tytanów (wersję komiksową, kreskówkę oraz Młodzi Tytani Akcja!) i staram się ją promować" na "uwielbiam Młodych Tytanów (wersję komiksową, kreskówkę oraz Młodzi Tytani Akcja!) i staram się ich promować"? Niby niewiele, ale sens trochę zmienia.

    Sygnaturka Kamiko podbiła moje serce. Jest po prostu idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, bo coś źle się tekst wkleił :P Nie chodziło mi o zostawianie tylko tego zdania, ale po prostu podmiany słowa "ją" na "ich", tylko tyle :)

      Usuń
  2. Hmmmm... Podoba mi się sygnaturka trzecia. Wszystko się ze sobą tak ładnie komponuje i przedstawia mroczną stronę Raven. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się sygantura tiny fox. Lekko rozbudowana ze świetną kolorystyką no i jeszcze Harry *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się prace Jet, Victim oraz Kamiko-chan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zrobiła na mnie wrażenie praca Victim. Jest idealna! Aż czuję emocje zamknięte w tej postaci...
    Oprócz tego podobają mi się prace Kaminaki-chan oraz bleachowej, ponieważ są proste i ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemawiają do mnie prace Chedey, Jet, a także Tiny Fox :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, cały konkurs jest wspaniale zorganizowany i dopracowany. Wszystkie opisy są ładnie i zgrabnie ułożone. Widać, że Zielony Kociak włożyła w to wiele pracy. :) Miło popatrzeć na przepiękne sygnatury, nie spodziewałam się, że zawita tutaj taki wysoki poziom.
    A i zauważyłam mały błąd, a mianowicie użycie nicku Kimiko-chan, zamiast Kaminaka-chan. I jak widzę po komentarzach to inni też powtarzają ten błąd.
    Nie wiem, czy osoby, które brały udział też mogę się wypowiadać, więc powiem jedynie, że widzę, że każdy się bardzo napracował, mimo iż to zaledwie sygnatura.
    Pozdrawiam,
    Kaminaka-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia skąd wzięła mi sią Kimiko. ;D
      Już naprawiłam. Przepraszam za błąd i bardzo dziękuję za słowa uznania - faktycznie, trochę nad tym posiedziałam i cieszę się, że to doceniasz. ^^

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się to że pojawia się coś innego. Konkurs jest bardzo ładnie zorganizowany i wszystko estetycznie wygląda. Dobrze że jest dużo chętnych na taki konkurs.
    Sygnatura 1 - podoba mi się prostota tej sygnaturki bo znajduję się na niej tylko gif i napis. Całość jest utrzymana w mrocznych kolorach i to jak najbardziej do mnie przemawia.
    Sygnatura 2 - bardzo podoba mi się wykonanie tej sygnaturki. Fajnie że dodane są jeszcze zdjęcia a tym takim a'la albumie bo bardzo fajnie to wygląda. Jedyne do mi przeszkadza to napis tą mniejszą czcionką.
    Sygnatura 3 - te kolory jak najbardziej do mnie przemawiają. Taka mroczna czerwień. Wykonanie mi się jak najbardziej podoba.
    Sygnatura 4 - kolejna świetna sygnatura! Bardzo ładny dobór tekstur a te paski po bokach tylko dodają jej uroku. Jedynie przeszkadza mi to że napis jest tak mało widoczny.
    Sygnatura 5 - to jest dopiero mistrzostwo! Idealne kolory. Niebieski i szary to jest to! Do tego idealny dobór tekstur i stocków! Jak najbardziej pasuje na niej ta kartka i napis.
    Sygnatura 6 - kolejne cudo. Jak najbardziej podoba mi się motyw tej sygnatury. Do tego świetny dobór zdjęć i tekstur. Podoba mi się także to że napis wygląda tak jak by się go pisało gdyż jest to wyjątkowe.
    Sygnatura 7 - podoba mi się to że ktoś podjął się takiego tematu i nie boi się tego. Wykonanie bardzo mi się podoba, takie proste ale oddaje wszystko to co trzeba.
    Sygnatura 8 - nie znoszę parringu Lily i Jamesa ale sygnaturka jest przepiękna. Genialny dobór tekstur i zdjęcia są przepiękne! Do tego taki świetny napis i idealna koloryzacja.
    Sygnatura 9 - super że pojawiła się też praca od debiutantki. Do tego jak najbardziej mi się ona podoba. Świetnie dobrany napis i genialne kolory.
    Sygnatura 10 - dobrze że i ktoś z załogi dołączył do konkursu. Muszę powiedzieć że ta sygnaturka jest przepiękna! Jedna z najlepszych jakie widziałam. Jest taka inna i mroczna i jak najbardziej mi się to podoba.

    Jeżeli bym miała wybrać najlepsze to były by to prace: Tiny Fox, Lydii, Chedey i oczywiście Victim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za miłe słowa o mojej pracy :) To jedyny komentarz, w którym zostałam pochwalona...
      Wiem, wiem, że mały ten napis, ale starałam się, by uwgę przykuwało słowo "story" czyli pozwolę sobie ująć motyw przewodni :)
      Lizzie

      Usuń
  10. Sama chętnie bym się zgłosiła, miałam już nawet pomysł na sygnaturkę, niestety w ostatnich dniach zabrakło mi czasu na cokolwiek :<
    Moim faworytem jest praca Chedey. Jesteś moim zwycięzcą tego postu! <3
    Zaraz potem uplasowała się praca Victim, Kaminaki-chan oraz Jet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tiny Fox to mój faworyt :>>>> podoba mi się też minimalistyka Victim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przypadła mi do gustu praca bleachowej ze względu na klimat i postać c:
    American Cookie.. RAVEN<3 Ale muszę niestety powiedzieć też, że sygnaturka jest troszkę.. niedopracowana. Ogólnie jest dobrze xd
    Chedey, super animacja, tylko że niezbyt podoba mi się kolorystyka ;)
    Kaminaka, nic dodać, nic ująć :D
    W pracy Victim sytuacja się powtarza. Taki minimalizm.. po prostu mega! :)
    Pozdrawiam,
    Shandie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedopracowana? Czyli co konkretnie jest z nią nie tak, bo nie rozumiem? O.o

      Usuń
    2. Zakładam, że jesteś początkującą graficzką, tak jak ja. Tylko, że z trochę mniejszym stażem. ;)
      Pierwsze co zobaczyłam w twojej sygnaturze to Raven, którą ubóstwiałam, kiedy byłam młodsza. Ale zaraz potem, zauważyłam że użyłaś obrazków z dwóch różnych krain.
      Obrazek prezentujący animowaną Raven troszkę mi nie pasuje, do dwóch pozostałych, które ukazują nam narysowaną Raven prawdopodobnie w jakimś specjalnym programie do tego typu prac. I to jest dla mnie bardzo sprzeczne.
      Dla mnie to tak, jakbym zrobiła sygnaturę, na której znalazłaby się postać z anime, a w tle dodałabym zwykłe stocki (chodzi mi o zdjęcia prawdziwych rzeczy). No troszkę to jest takie... ;)
      Poza tym, wstawiłaś tam trzy postacie, chyba teksturę, nałożyłaś koloryzację, napis i gotowe. Jak dla mnie to za mało. Wymieniłam cię w mojej liście faworytów ze względu na próbę tej kombinacji i postać.
      Rozumiem cię, kiedy sama próbowałam zmajstrować coś z anime, również zrobiłam to samo, co ty. Dopiero później moja znajoma, bardziej doświadczona graficzka uświadomiła mi, że tak nie powinno się robić.
      Teraz jest wszystko zrozumiałe?
      Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie ;)

      Usuń
    3. Teen Titans to nie było, nie jest i nigdy nie będzie anime, to raz. Anime =/= animacja.
      Dwa - nie używam tekstur. Raz mi się może zdarzyło, ale nie w tej pracy. Poza tym stawiam na minimalizm. Po grzyba walić mi tam zegarki i jakieś dzikie węże?
      W sensie nie powinno się majstrować z anime, czy majstrować cokolwiek?
      Dziękuję za obszerną odpowiedź :)

      Usuń
  13. Nie wiem czemu uśmiałam się tak bardzo, kiedy przeczytałam "What does the Fox say?" :')
    Moim faworytem jest praca Victim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za te miłe słowa, co do mojej sygnaturki. Nie sądziłam, że komukolwiek przypadnie go gustu... c: Tymczasem do mojego przypadła praca Tiny Fox. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moimi faworytami są Tiny Fox i Victim choć reszta (wyłączając mnie co bym nie wpadła w samo uwielbienie ) Wykonała również kawał dobrej roboty .

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »