26 lut 2015

Graficzny Mam Talent [3]



Witajcie w kolejnej odsłonie naszego graficznego programu Mam Talent!
Dziś dowiemy się, kto przeszedł do półfinału konkursu. Poznamy również zadanie, które czyha na uczestniczki w kolejnym etapie! Rozdam także nagrody dla osób, które odpadły. Kass przygotowała dla Was śliczne sygnaturki, z panami, którzy bez najmniejszych wątpliwości osłodzą gorycz porażki.

Na casting, jak dobrze pamiętamy, graficzki przygotowały sygnatury, z wybranym przez siebie motywem przewodnim.  Oceniało je trzyosobowe jury, które sugerując się Waszymi, Drodzy Czytelnicy komentarzami, zdecydowało, kto przystąpi do kolejnego etapu, a kto niestety będzie musiał nas opuścić.
Jury składało się z trzech wyjątkowych graficzek. Poznajmy je:
 – Sasame Ka – właścicielka bloga Sayonara Namida.  Jak sama pisze – jest dość dziwnym człowiekiem, ale stara się nikomu nie uprzykrzać życia
– Shandie – moja redakcyjna koleżanka. Właścicielka bloga Shandie Life, na którym na razie wstrzymała się z publikacją czegokolwiek. Aktualnie grafikę wykonuje na Natt Liv, a jej szablony możemy podziwiać na Wyimaginowanej Grafice. Grafiką zajmuje się od półtora roku.
– Renfri, która przybywa do nas z Lunedolly.  Pisze o sobie:  panda, żarłok, śpioch, leniuch, zboczeniec, yaoistka.

 Muszę przyznać, że ten skład jest ciekawy, a współpraca z dziewczynami to czysta przyjemność. Bardzo dziękuję Wam za udział w moim projekcie.

 

Nie przedłużając już jednak – przejdźmy do części posta, która interesuje Was najbardziej – wyników!


To było trudne zadanie. Stałam pod drzwiami pokoju, w którym obradowało jury przez kilka godzin. Dziewczyny dyskutowały ze sobą zaciekle. Każda broniła swojego faworyta i ciężko było im dojść do porozumienia w niektórych kwestiach (jestem przekonana, że Sasame Ka rzuciła krzesłem w Renfri). Ostatecznie jednak udało im się wyłonić zwycięzców i opuściły gabinet, by ogłosić, że do kolejnego etapu niestety nie przeszły:
- American Cookie
- Rockmenowa
- Lizzie

Żegnam je z żalem. Życzę powodzenia w dalszej zabawie z grafiką i dużo, dużo weny! Niech ten wynik Was nie zniechęci, a zmotywuje do dalszej pracy. Zapraszam do kolejnych konkursów, które z pewnością niebawem się tu pojawią. Jestem przekonana, że następnym razem pójdzie lepiej!

Jak obiecałam - przekazuję w Wasze ręce te sygnaturki z nadzieją, że wywołają uśmiech na Waszych twarzach.
Kliknij na prezent, by go rozpakować.

LIZZIE

ROCKMENOWA


AMERICAN COOKIE

 

Nie wiem jak Wam, ale mi przez tych panów zrobiło się gorąco... A to jeszcze przecież nie koniec! Muszę podkręcić atmosferę! Poznajcie ocenę jury na temat prac osób, które przeszły do kolejnego etapu.

 

http://2.bp.blogspot.com/-cX26nUyp-UM/VG0YSqzQKJI/AAAAAAAAEPo/H7gJh6XuUoo/s1600/topekamorfati.gif
Shandie:
Szczerze mówiąc, prawie każda praca bleachowej mi się podoba. Sygnatura, którą wykonała na konkurs, jest... nieziemska! Ta prostota mnie bardzo urzekła. I postać... Mmm <3
Sasame Ka:
W tej pracy wszystko mi się podoba. Ciemna kolorystyka, napis i gif. Mimo prostoty, nie można przejść obok tej sygnatury obojętnie.

http://funkyimg.com/i/U5wN.png

Renfri:
Podoba mi się. Mimo że nie przepadam za żadnym z panów 1D (a można nawet powiedzieć, że ich nie rozróżniam), to tutaj wszystko wygląda fajnie. Największym plusem tej pracy według mnie jest kolorystyka i rozłożenie stocków.
Shandie:
Ładnie rozmieszczone napisy, oryginalny pomysł z listem. Ładna kolorystyka, chociaż można by było nad nią jeszcze trochę popracować. Rozmieszczenie stocków i ich wtopienie jak najbardziej na plus.
  http://funkyimg.com/i/UcZP.gif
Renfri:
Ładnie i starannie wykonana, chociaż jakość zepsuł gif. Oryginalny pomysł na wykonanie sygnaturki w dwóch częściach. Ciekawy efekt "przebłysku".
Sasame Ka:
Bardzo dobra sygnatura, a efekt pisania jest genialny! Cała praca robi dobre wrażenie.

http://funkyimg.com/i/UhJe.png
Shandie:
Kaminaka, twoja praca jest... chyba najlepsza! Prace z anime nie są łatwe. Podkreśliłaś ten motyw miłości delikatnymi kolorami. Cudowne!
Renfri:
Jest ładna i estetyczna, chociaż nie ma na niej wiele. Dobrze dobrana czcionka i napis, ładny art i czarująca kolorystyka.

Sasame Ka: 
Mój zdecydowany faworyt. Wszystko w tej pracy dobrze wygląda. Jest mroczna i pełna tajemnic. Victim naprawdę uzyskała cudowny efekt. ;)
Shandie:
Ta prostota jest urzekająca. Trochę kombinowałaś z twarzą i wyszło ci to całkiem nieźle. Do niczego się nie przyczepię, jednak.. pokombinowałabym coś z napisem, ale nie wiem jakby to wyglądało. Musiałabym to zobaczyć. Gratki!

Jak widać Szanowne Jury było naprawdę wymagające. Nie tylko wymagające, ale i miejscami niezdecydowane. W ankiecie, którą wypełniły Sasame Ka, Shandie oraz Renfri dodałam trzy opcje tak, nie oraz waham się.
Poniżej znajdują się prace, które wzbudziły w dziewczynach konsternację, a których los przesądziły pozytywne oceny w komentarzach!
Dla potwierdzenia podam przykłady Waszych opinii.

http://oi61.tinypic.com/2zg5idv.jpg 
Lulu:
Przemawiają do mnie prace Chedey, Jet, a także Tiny Fox :3

http://funkyimg.com/i/UgH4.png
Martyna Piętka:
Jeżeli bym miała wybrać najlepsze to były by to prace: Tiny Fox, Lydii, Chedey i oczywiście Victim.

Jak widzicie - walka była zacięta. Serdecznie gratuluję uczestniczkom, którym udało się dotrwać do półfinału!

W kolejnym etapie konkursu macie za zadanie przygotować nagłówek (900x600px lub 800x600px). Tym razem motyw przewodni jest narzucony, a jest nim TALENT. Możecie przygotować pracę o tematyce muzycznej, tanecznej, aktorskiej... Jakiej tylko Wam się marzy - byleby wiązała się z talentem. Czas macie do 08.03.2015 włącznie.
Link do pracy należy przesłać na adres e-mail: kassfelis@gmail.com, w temacie zamieszczając "Graficzny Mam Talent - półfinał".
W kolejnym etapie o Waszym losie przesądzi nie opinia jury, a sonda, którą oddam w ręce czytelników.
Życzę powodzenia!


A czy Wy zgadzacie się z decyzją jury? Zachęcam do komentowania i wyrażania swoich opinii na temat prac i konkursu!

24 komentarze:

  1. Cóż szkoda ,ale życzę powodzenia innym .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Dostałam się do kolejnego etapu. Jak to zobaczyła to zaczęłam tańczyć na łóżku :) I nie mogę się doczekać tworzenia tej pracy :) Uwielbiam tworzyć różne prace :) Bardzo się cieszę, ach, lecę robić ten nagłówek :)
    Gratuluję osobom, które dostały się dalej i osobom, które nie przeszły, bo wykonały świetną robotę.
    A sygnatury dla 'nie-wygranych' osób są cudowne. Szczególnie przypadła mi do gustu sygnaturka z Danielem :)
    Ale mam banana na ryju :D Tak, dlatego wstawiam uśmiechnięte buźki jak szalona. Tak się cieszę, bo właściwe nie sądziłam, że debiutantka może się wyróżnić.
    Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i życzę powodzenia w kolejnym etapie. :)

      Usuń
  3. Gratuluję wszystkim, którym udało się przejść dalej :) W sumie to jest bardzo mile zaskoczona c:
    Sygnaturki Kass są boskie! Po prostu napatrzeć się nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę.. szkoda, że Kociak nie podała powodów, dlaczego akurat te 3 dziewczyny odpadły, więc swoją opinię napiszę tutaj..
    Lizzie! Twoja sygnaturka nie była zła, stocki i modelka były dobrze dopasowane, co zazwyczaj sprawia trudność innym. Zepsułaś to troszkę teksturką Yassmine, koloryzacją i napisem. Pattern był moim zdaniem niepotrzebny. Ale widać było, że się starałaś! Jesteś początkującą graficzką i nie chcę zamykać Ci drogi do wybicia się i doskonalenia umiejętności! Nie chcę również cię zniechęcać, a wręcz przeciwnie! Mam talent, to konkurs dla osób z doświadczeniem.. dla Ciebie proponowałabym coś dla początkujących i obiecuję, że postaram się w najbliższym czasie zorganizować coś takiego! ;)
    Rockmenowa, do twojej pracy w ogóle się nie przyczepiłam. Była fajna, wszystko do siebie pasowało prócz napisu. Niestety, nie udało się. Ale ty również się nie zniechęcaj! Życzę ci powodzenia.
    American Cookie, w twojej pracy oczy zasłoniła mi Raven. I tylko ona przykuła moją uwagę, co jest chyba plusem. Uważam, że za bardzo nie wysiliłaś. Widziałam na sygnaturce.. teksturę, 3 postacie, koloryzację i napis. To tyle. Coś takiego można zrobić w 5 minut. A według mnie, porządną pracę powinno się robić co najmniej.. 15 minut. Nie mogłam patrzeć wyłącznie na jedną z moich ulubionych postaci.
    To tyle ode mnie na ten temat.
    Co do sygnatur pożegnalnych - sama chciałabym dostać coś takiego z tymi panami :D
    Dziękuję, że mogę być w jury, a nasz skład jest na prawdę... interesujący!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki no cóż niechce nikogo obrazić teraz rozumiem decyzję jurorów i dziękuje za pożegnalną sygnaturkę ale to tak na marginesie nie znam gościa ,a ni nie mój typ faceta ja wolę ciut starszych ,a pożegnalną sygnaturkę dam do nowej notki .

      Usuń
    2. No cóż, kass się starała. Ale myślę, że nie jest taki zły ;)
      Nie ma sprawy, co do sygnaturki. ;)

      Usuń
  5. Uważam że osoby które przeszły do następnego etapu jak najbardziej na to zasługują. Ich prace były wręcz idealne.
    Przegranym życzę powodzenia w następnych konkursach i muszę przyznać że sygnaturki na pocieszenie macie przepiękne.
    Nie spodziewałam się że zacytujecie część mojego komentarza ale bardzo mi z tego powodu miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym prosić o dodanie Scargraf do zawieszonych.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłam zgłoszenie ;) Jak będę robić porządki w linkach, to przeniosę Scargraf ;)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie.

      Usuń
  7. Naprawdę przeszłam dalej? Serio? .-.
    Nie spodziewałam się, jeśli mam być szczera. Bardzo mi miło, że jakimś cudem przez moją pracę dostałam się do półfinału :3
    Gratuluję wszystkim innym, którym się udało, oraz tym, którzy nie przeszli - postaraliście i wasze sygnatury były śliczne, szkoda, że nie będzie was w kolejnym etapie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i życzę powodzenia w półfinale! :)

      Usuń
  8. Nie wiem, dlaczego, ale bawi mnie fakt, że dostałam sygnaturkę z facetem <3
    Rzecz jasna, dziękuję za nią serdecznie. Życzę powodzenia tym dziewczynom, które przeszły dalej :)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my dziękujemy za udział w konkursie. :)

      Usuń
  9. Dobra, opcja "odpowiedz" nie chce mi działać, więc wypowiem się tutaj odnośnie komentarza Shandie: to jest sygnaturka z Raven, to co ja tam miałam wrzucić w dużych ilościach, Nightwinga? Cyborga? Gify ze śmiesznymi kotami?
    I tak, jak mówiłam, n i e używam tekstur, a przynajmniej nie w tej pracy. Sygnatura była robiona ponad 15 minut, spokojnie. Nie miałam po prostu ochoty walić na nią wszystkich możliwych grafik, jakie tylko mam zapisane na dysku. Takie "misz-maszowe" prace uważam po prostu za nieestetyczne. Kwestia gustu autora :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odniosę się tutaj jeszcze do tego komentarza z poprzedniego posta.
      Ja tylko próbowałam dać przykład.
      Kurczę, no trudno mi jest wytłumaczyć ci, o co mi chodziło.
      Jeśli używasz takich obrazków:
      http://static.comicvine.com/uploads/original/12/125570/4290959-3167345500-raven.jpg
      I to jest animowana postać. A ty dodałaś dwie, które nie były animowanymi postaciami. Tylko próbuję doradzić. Wcale nie twierdzę, że n i e używanie tekstur jest złe. Ciężko jest czasem powiedzieć, co znajduje się na pracy, przez dopasowania i efekty.
      I okej, robiłaś ją przez dłuższy czas. Ale biorę pod uwagę, że jesteś początkująca. A to jest graficzny mam talent, więc dla ciebie też proponowałabym na razie konkursy dla młodzików :)
      Mam nadzieję, że teraz rozumiesz, co chciałam powiedzieć. W żadnym wypadku nie potępiam twojego stylu. ;)

      Usuń
  10. Trochę żałuję, że mi się nie udało. Natomiast bardzo dziękuję za sygnaturę. Jest śliczna ♥ Ten "osobnik" na niej też niczego sobie <#
    No cóż, życzę powodzenia pozostałym.
    Lizzie xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba!
      No i bardzo dziękujemy za udział! :)

      Usuń
    2. Lizzie, też mi szkoda troszkę. Ale mówię, postaramy się niedługo zorganizować kolejną edycję NPG w której każdy początkujący będzie miał równe szanse.
      Dam ci przykład.. nie można porównywać prac.. bleachowej, która wyrobiła swój własny styl z pracami osoby, która dopiero uczy się sklejać nagłówki itp. :)

      Usuń
  11. To ja się tak może ogólnie odniosę do tych sygnatur, które zrobiłam dla dziewczyn jako "nagrody pocieszenia".
    Po pierwsze, nie wiedziałam jakich aktorów czy też artystów lubicie, więc starałam się dobrać postać do tego co chciałam napisać na sygnaturach. Trudno trafić w gust kogoś, kogo się nie zna, ale mam mimo wszystko nadzieje, że prace wam się podobają.
    Tak więc, Rockmenowa dostała Josh'a Hutcherson'a, który w Igrzyskach Śmierci wcielił się w rolę Peeta'y Mellark'a.
    Lizzie przypadł Daniel Radcliffe, który większości kojarzy się z tytułową rolą w serii filmów "Harry Potter i ...".
    Natomiast American Cookie otrzymała na sygnaturze Ian'a Somerhalder'a, który w serialu Pamiętniki Wampirów wciela się w rolę Damon'a.
    Mam nadzieje, że mimo wszystko nie zniechęcicie się, a wręcz przeciwnie, wzmocni to w Was chęć tworzenia. Poza tym... mam już w planach 2-gą edycję NPG, czyli Najlepsi Początkujący Graficy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś chciała wiedzieć u mnie ulubieńcy do dojrzali faceci i niestety albo stety większość zajęta wyjątek Carlos Marin .A moim najbardziej ulubionym facetem (oby tego nie czytała jego kobieta :D ) jest mój idol Paweł Apolinarski z Apolinarski group dla tych co go nie znają dam kilka prac znim ,jego grupą i grupą kaskaderów ukraińskich w nowej notce i polecam zajrzeć ps: kass jak robisz wstawkę z tym fajne oznaczonym tekstem na białym tle ?

      Usuń
    2. Hmm... Jakim tekstem na białym tle? Odezwij się na gg i pokaż mi konkretnie o jaki efekt Ci chodzi, a postaram się to jakoś wyjaśnić. ;)

      Usuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »