15 lut 2015

Przegląd tygodnia

(c) monika4451 / wolfiegee

Witajcie, Drodzy Czytelnicy!
Zastanawiam się czy to ferie, czy ten walentynkowy klimat natchnęły Was do pracy. W tym tygodniu grafiki było naprawdę sporo! To właśnie skłoniło mnie do kilkukrotnego zastanowienia nad tym, czy dana praca powinna znaleźć się w tym przeglądzie. Z jednej strony chciałam pokazać Wam jak najwięcej, z drugiej jednak nie miałam na celu zawalenia Was wszelkimi rodzajami, różnorakich prac, przez które musielibyście przez kilka następnych godzin scrollować katalog. 
Mimo wszystko stworzyłam całkiem pokaźną kolekcję. 
Przed Wami przegląd dwudziestu czterech nagłówków, szablonów i sygnatur, które pojawiły się na blogach w okresie 8-15 lutego i najbardziej przypadły mi do gustu.
Przegląd urozmaicają ikonki, które opublikowaliście się w ostatnim tygodniu na Waszych stronach.
Zapraszam!

(c) Arcanum / arcanum-quieti

SYGNATURY

http://funkyimg.com/i/UasT.gif 


Nie znam tego zespołu, ale gif, którego użyłaś od razu przypadł mi do gustu, Evelyn. Świetnie dobrałaś napis (wiem, że wielu z Nas ma problem z dopasowaniem tego) i połączyłaś wszystko w spójną, minimalistyczną całość, która cieszy oko.



http://2.bp.blogspot.com/-mrbLQ1kAqro/VN5G2J_nU1I/AAAAAAAAGxk/51lnSmW1ua0/s1600/sygnatura%2B28%2Bby%2BSayonara%2BNamida.png


Po prostu uwielbiam styl Sasame Ka! Może ma to coś wspólnego z moją sympatią do formy sztuki jaką jest anime..? Pewnym jest jednak, że na Sayonara Namida ciężko znaleźć coś co nie wzbudziłoby we mnie pozytywnych odczuć jeśli chodzi o estetykę wykonania prac. Przy tej sygnaturce zdecydowałaś się na zgrabne połączenie dobrze dobranych tekstur z wyjątkowo ślicznym artem. To właśnie urzekło mnie tu najbardziej.

http://2.bp.blogspot.com/-FXKgnveuSbc/VN3gpFoARoI/AAAAAAAAA6Q/_RuYERAvJkM/s1600/Bez%2Bnazwy-1.png

Sygnatura Breath jest po prostu urocza, rozkoszna. Kojarzy mi się z kartką walentynkową. Dobre wykonanie i naprawdę oryginalny styl! Taką grafikę chętnie podarowałabym mojemu wybrankowi z okazji Dnia Zakochanych.

http://1.bp.blogspot.com/-O1K6H9o-G94/VNkcURbLHvI/AAAAAAAAK-I/bqv6qscIXWc/s1600/first%2Bblood.png

Skromna, ale naprawdę dobra sygnatura stworzona przez Rockmenową uwiodła mnie przede wszystkim swą prostotą i kolorystyką (uwielbiam połączenia czerwieni, szarości i czerni). Bardzo ciekawa koncepcja na połączenie ze sobą stocków. Świetnie, że zdecydowałaś się na nieużywanie modela/modelki... Tu właściwie pojawia się tylko jej cień. Podobają mi się takie eksperymenty. Czekam na więcej.

http://3.bp.blogspot.com/-0ma_6xqcZTY/VN9DCW1A8iI/AAAAAAAABGI/sS5WFoK8Mzc/s1600/Heart%2BAttack%2Bsygnaturka.png
Lotus udało się tutaj w naprawdę świetny sposób połączyć ze sobą wszystkie teksturki, stocki, koloryzacje i napis w spójną całość. Sygnatura spodobała mi się od razu. Kojarzy mi się tak... Zwyczajnie magicznie.  Oby więcej takich cudeniek.

http://2.bp.blogspot.com/-DgRrcLrWEzQ/VNgAPOotU2I/AAAAAAAAAoc/q3a_e-2UIHg/s1600/1.png

Scar w swojej pracy postawiła na coś co lubię najbardziej - spokój i harmonię. Wszystko tutaj ma swoje miejsce, nic nie jest upchane na siłę.Człowiek ma ochotę zrelaksować się i odpocząć słuchając jakiejś spokojnej ballady i spoglądając właśnie na tę sygnaturkę.

http://1.bp.blogspot.com/-YRsdw1XN5LE/VNttXjeLyII/AAAAAAAADZw/SoJutQR8tKU/s1600/d.ana.gif 

Naprawdę trudno jest w odpowiedni sposób wtopić gif w używaną przez Nas teksturę. Youngmiś podołała temu zadaniu jak mało kto! Muszę przyznać, że jestem coraz większą fanką jej prac.

http://1.bp.blogspot.com/-diCv27BwB-w/VOCdzToTnrI/AAAAAAAAAWY/OthUZeBQVdI/s1600/But%2BI%2Bkeep%2BCRUISING%2B~%2BEvelyn%2C%2BGNS.png

 Taka ciepła kolorystyka zdaje się robić coraz modniejsza. Mnie to cieszy bo podoba mi się ona. Zdecydowałam się na wyróżnienie tej sygnatury głównie ze względu na nią. Poza tym jest po prostu bezbłędna. Świetny pomysł z tymi liniami, które oddzieliły jedno zdjęcie od drugiego. Wygląda to trochę jak struny harfy. Poza tym bardzo ładnie dobrane stocki, modelka śliczna... Miodzio!

(c) Scar / Scargraf
 

NAGŁÓWKI

 
http://2.bp.blogspot.com/-yccF8GzNJTQ/VNe79Q7KWYI/AAAAAAAABWc/hc813ROXf4E/s1600/felicti.png

 Do wyróżnienia tej pracy skłonił mnie jej niebanalny kształt i kolorystyka. Taką wstążeczkę chętnie przygarnęłabym do nagłówka na swój blog.

Nagłówek, który może być również tłem na facebooka. Oryginalny pomysł. Luna obiecuje, że w następnej jej notce pojawi się szablon z tą właśnie pracą. Nie skłamię mówiąc, że nie mogę się jej doczekać. Zdecydowała się na naprawdę ładną modelkę. Coś jest w tych sarnich ślepiach. Ta grafika jest naprawdę bezbłędna - nie wiem jak Wy, ale ja nie mam się tu do czego przyczepić.

http://3.bp.blogspot.com/-IPCNKPTaTe4/VNtvBHG7esI/AAAAAAAACTs/Z8V1JPZaBHQ/s1600/Untitled-1.png 
Znów to kształt skłonił mnie do decyzji, by umieścić w przeglądzie ten nagłówek. Prócz tego naprawdę ładne barwy, świetnie dobrane stocki... Jeden z moich faworytów w przeglądzie tygodnia.
 

http://3.bp.blogspot.com/-eW7pT3jBDmk/VN5MgV8JvzI/AAAAAAAAEK4/rwPMyomrk8c/s1600/blend.png 
Orbitka zdecydowała się na naprawdę odważną kolorystykę... I nie tylko - sesja, którą wybrała również jest oryginalna i odważna. Nagłówek nie jest mdły, jest wyrazisty. Całość kojarzy mi się odrobinę z naprawdę lubianym przeze mnie Halloween, z jesienną nocą.

 

Tym nagłowkiem Happiness zamyka post pożegnalny na Wyimaginowanej Grafice. Jest bezbłędny - jak niemal wszystko w całej karierze tej graficzki. Mam taką cichą nadzieję, że Happiness jednak jeszcze do nas wróci, a zabawa z grafiką znów będzie jej sprawiała tyle radości co kiedyś.

(c) Ariana/Straved Souls


SZABLONY

http://funkyimg.com/i/UaFA.png 
Bezbłędne połączenie pięknego nagłówka z profesjonalnym CSSem!
Widać, że nie tylko ja tęsknię za wiosną. Ten szablon bez najmniejszych wątpliwości jest wręcz wołaniem o jej nadejście. To moja ulubiona praca z całego przeglądu.


http://funkyimg.com/i/U67n.png 
Insolatte jak zwykle spisała się na medal. Delikatny, subtelny szablon idealny dla recenzentów książek. Śliczny obrazek w nagłówku i niebanalny CSS łączą się w niesamowitą całość. Podoba mi się forma menu, na które zdecydowała się graficzka.

http://1.bp.blogspot.com/-Luk1CQb5BBA/VNtvMFrB6gI/AAAAAAAACT8/_WBYL0iAAaM/s1600/zayn%2Bpodgl%C4%85d.png

Muszę przyznać, że zazdroszczę Tiny Fox takiej rozdzielczości... Skupmy się jednak na szablonie. Połączenie różu z delikatną szarością chwyciło mnie za serce od razu. To jeden z tych layoutów, który z pewnością przypadnie do gustu każdemu.

http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2015/030/6/9/_z__still_die_by_skrzydlami_alatum-d8fzxjw.png

http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2015/033/f/0/_007__the_mad_hatter_by_skrzydlami_alatum-d8gfzkm.png

Jak widać zdecydowałam się umieścić w przeglądzie dwa szablony od Alatum. Nie mogłam zwyczajnie zdecydować, który jest lepszy... Obydwa chwyciły mnie za serce od razu. Miłość od pierwszego wejrzenia - serio! Pierwszy szablon jest dopracowany jak mało który w całej blogosferze.W drugim nagłówek świetnie przechodzi w dół, a lewa kolumna w górę... Świetny efekt "rozdartej kartki". To po prostu dzieła sztuki. Obydwa przyciągnęły moją uwagę od pierwszej chwili.

http://funkyimg.com/i/Ufn6.png

Cudowny CSS i genialny motyw na zdjęcie w lewej kolumnie od razu przypadły mi do gustu. Ariana potrafi stworzyć szablon minimalistyczny jak mało kto. Gratuluję tak udanej pracy i liczę, że w przyszłości natknę się na jeszcze więcej takich.

http://funkyimg.com/i/TBXY.png

Elementy na tym blogu wyglądają trochę jak rozsypane na ziemi kartki. Skojarzyło mi się to wszystko z lekkim chaosem, który Jane bez najmniejszego trudu ułożyła tak, by czytelnik bloga szybko się w nim odnalazł. Bardzo ładny szablon. Zazdroszczę zamawiającej, że będzie miała takie cudeńko na swojej stronie.

http://th02.deviantart.net/fs71/PRE/f/2015/042/3/0/lily_and_james_by_lydialowa-d8hlay0.png

I znów odrobinę powiało Walentynkami. James i Lily to chyba moja ulubiona para z Harrego Pottera. Tutaj połączeni zostali na szablonie w ciepłych barwach. Rozmazane tekstury, na które Lydia zdecydowała się w ramkach wyglądają naprawdę cudownie, a gradient w cytacie i komentarzach wygląda naprawdę elegancko. O, to dobre słowo, by określić ten layout - elegancki.

http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2015/044/6/a/tauriel_i_kili_by_ronnierathbone-d8hva1c.png

Elfka i Krasnolud z Hobbita na naprawdę ładnie wykonanym nagłówku, to coś co skłoniło mnie do podjęcia takiego, a nie innego wyboru w kwestii dzisiejszego przeglądu. Ta parka świetnie się razem prezentuje. Włosy tego rudzielca w połączeniu z zielonymi barwami szablonu były bez najmniejszych wątpliwości dobrym ruchem. Im dłużej patrzę na ten layout, tym większą darzę sympatią układ zamknięty na blogu.

fc05.deviantart.net/fs71/f/2015/043/9/6/owen_wilson_by_annvanes-d8hpxxk.png 

 Vanes tym szablonem udowadnia, że wcale nie trzeba masy stocków, by nagłówek robił dobre wrażenie. Doskonale połączyła tekstury, zdecydowała się na genialne barwy i prosty CSS. Podoba mi się menu na tym layoucie.

http://funkyimg.com/i/Ugoj.png 
Ten szablon jest po prostu genialny! Układ po części zamknięty, po części otwarty... Znakomite przejście z nagłówka do tła. Idealnie użyty topaz na nagłówku. Świetnie dopracowany kod. Brak mi słów po prostu, by opisać jak bardzo podoba mi się przygotowany przez Rosemond design.
 

(c) Zaula / medarkdream

Korzystając z okazji, przypominam o organizowanym przez Katalog Graficzny Graficznym Mam Talent.  Macie jeszcze kilka dni na przygotowanie sygnatur, a zapewniam, że na uczestników czeka nie tylko świetna zabawa, ale i niebanalne nagrody graficzne!
To wszystko ode mnie na dziś. Podoba Wam się przegląd? Macie jakichś faworytów? Zachęcam do wyrażania swoich opinii w komentarzach!
Pozdrawiam.
Zielony Kociak

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie (:
    Mi z tego przeglądu najbardziej spodobała się praca Alatum, jest genialna w swojej prostocie (: Wszystko do siebie idealnie pasuje i jakbym tylko prowadziła (odpowiedniego do tematyki tego szablonu) bloga, to na pewno bym go pobrała (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Nie spodziewalam sie by komukolwiek spodobala sie ta sygnatura, dziekuje za jej umieszczenie :) A ikony? Moje ikony? Tutaj? To juz w ogole swieto :) Szablony Vanes i Ariany wygraly wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za pokazanie moich prac i takie miłe słowa :)
    Rzeczywiście zebrało się tyle śliczności, że nie potrafię wybrać co najbardziej przypadło mi do gustu. Wszystko jest niesamowite :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za dodanie mojej sygnaturki :3 Jak miło zobaczyć swoją pracę i wiedzieć, że komuś się podoba ♥

    Jestem zauroczona nagłówkiem Orbitki! Jest świetny!:3

    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za dodanie mojej sygnaturki. Tylko szkoda, ze nie została jeszcze dopisana Evelyn, gdyż to była współpraca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie mojej pracy:)
    Sygnaturka Scar, nagłówek Luny i oraz nagłówek i szablon Tiny Fox najbardziej mnie urzekły:)
    Uwielbiam przeglądy w Twoim wykonaniu Kociaku!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohohohoh, jaka niespodziewanka *o* Pięknie dziękuję za umieszczenie moich prac w przeglądzie!
    Te wszystkie ikonki są takie piękne ;_; Nigdy nie umiałam robić najprostszych ikon. Czarna to magia dla mnie.
    Z przeglądu najbardziej podoba mi się nagłówek Happiness, ostatni szablonik i oczywiście sygnatura Sasamki <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, strasznie dziękuję za wyróżnienie! I oczywiście za tak miłe słowa <3 Całkowicie się nie spodziewałam :3
    Mnie osobiście urzekły wszystkie sygnaturki, bez wyjątku ^^
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak na chwilkę, ale konkretnie: bardzo dziękuję za pokazanie moich ikonek! ^^ Ostatnio nie mogę się nacieszyć sygnaturkami Evelyn. Nagłówek Luny i szablon Ariany to moi faworyci. Chociaż jest tutaj spoooro perełek. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za wyróżnienie mojej skromnej sygnatury . Postram się częściej właśnie nie dawać modeli zwróconych do nas ale w drugą stronę ,Dziękuje za to iz moja skromna praca się tu znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o nadania ogłoszenia o treści:

    ( obrazek: http://oi62.tinypic.com/10yi9t2.jpg )
    Drodzy Czytelnicy,
    Chciałabym zaprosić Was z całego serca na wyjątkowy wpis, który jest moim szczodrym podarunkiem dla Was. Mam nadzieję, że czas jaki mi poświęcicie będzie czasem owocnym.
    I przeglądając wpis dostaniecie iskierkę radości, miłości a może nawet inspiracji i chęci zmian.
    Kochani bramy do mojego graficznego świata są otwarte dla Każdego - http://www.reinwencja.blogspot.com - Zapraszam

    JET

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie mojej sygnaturki :3
    Prace Alatum wymiatają <333 Ogólnie udany przegląd.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »