19 mar 2015

Graficzny Mam Talent [4]

Witam wszystkich!

Ten etap jest naprawdę emocjonujący nawet dla mnie, a przecież jestem tylko prostą prowadzącą. Widzicie, do ostatniej chwili zwlekałam i czekałam, w nadziei, że nadejdzie więcej prac. Ostatecznie na półfinał do Graficznego Mam Talent zgłosiło się jedynie 4 z 6 zapowiadanych uczestniczek. 
Ufam, że to wypadki losowe, techniczne, czy inne tego typu rzeczy, a nie zwyczajne lenistwo zadecydowało o Waszej absencji podczas tego etapu. Wierzę w to całym sercem i z tego właśnie powodu poprosiłam utalentowaną, wspaniałą Kass, by dla Was również przygotowała nagrody. Zgodziła się. Znajdziecie je poniżej, w dalszej części notki.
Jak zapewne pamiętacie, w kolejnym etapie konkursu, nasze uczestniczki miały się zmierzyć z nagłówkiem to z góry narzuconej tematyce. To TALENT miał je zainspirować do stworzenia pracy. 
Nie przedłużając już jednak - zachęcam do pozostania przed monitorami, rozwinięcia postu i zapoznania się z przygotowanymi na nasz konkurs pracami, nagrodami pocieszenia dla uczestniczek i co najważniejsze- sondą, w której zdecydujecie kto dostanie się do finału!
(c) Lizz Kaviste



Zacznę od nagród pocieszenia, które lądują w ręce dziewcząt, które nie nadesłały swoich prac.
Kliknijcie na swój nick, by zobaczyć, co przygotowała dla Was Kass!

JET

CHEDEY

Śliczne sygnaturki, prawda? Mnie znów zalał pot, gdy tylko pomyślałam, że mój nick mógłby się znaleźć na tak gorąąącej pracy.
Może to dlatego, że mam słabość do obu tych panów?

A teraz to na co wszyscy czekali!

Przedstawiam Wam prace przygotowane dla nas przez uczestniczki Mam Talent. Jury pozostało w tym samym składzie. Powitajcie brawami Sasame Ka, Renfri oraz Shandie, które wypowiedziały się na temat prac! Zapoznajmy się zatem z ich opiniami oraz (co wazniejsze) nagłówkami, które przygotowały dla nas uczestniczki półfinału - bleachowa, Kaminaka-chan, Lydia, Tiny Fox oraz Victim. Przyjrzyjcie się uważnie - w końcu to właśnie Wy w tym etapie decydujecie kto dostanie się do finału konkursu!


http://s5.ifotos.pl/img/mt2bpng_wnsraer.png

Shandie: Bleachi pokazała tutaj kombinacje z górnej półki. Na pierwszy rzut oka, ta praca nie wydawała mi się zbytnio ciekawa. Ale po dłuższym przypatrzeniu stwierdzam, że jest całkiem fajna. Ale jedna rzecz mnie najbardziej drażni - kolorowa CL jest źle wycięta! Nie wiem, czy specjalnie tak zrobiła, czy po prostu taki efekt..w każdym razie, mi to się absolutnie nie podoba.
Renfri: Ten nagłówek jest na pewno oryginalny, jednak czegoś w nim mi brakuje. Sama nie wiem czego... Tak całość do mnie trochę nie przemawia. Jednak w całej tej pracy zachwycam się napisem, jest świetnie wykonany! ;)

http://funkyimg.com/i/UAsP.png

Renfri: Plusik za Luhana, ale tło nagłówka jest zbyt jaskrawe w porównaniu do postaci. Ładnie rozmieszczony napis, ale mógłby być bardziej kolorowy i mieć ciekawsze efekty.
Sasame Ka: Jest ładna, skromna, choć czegoś mi w niej brakuje. I te oczy tak trochę mnie przerażają. Ale ogólnie praca jest estetyczna.

http://funkyimg.com/i/UHAZ.png

Sasame Ka: Podoba mi się, najbardziej w tej pracy urzekła mnie dziewczynka na pierwszym planie. Praca wydaje mi się taka beztroska, kojarzy się trochę z dzieciństwem, wielkimi marzeniami o zostaniu artystą.
Renfri: Ciekawy nagłówek, rozmieszczenie stocków bardzo dobre, a zdjęcia oryginalne.
http://funkyimg.com/i/UC5H.png
Shandie: Tiny, twój nagłówek jest genialny. Po prostu nic nie brakuje, ani nic nie ma w nadmiarze. Jedynie troszkę mi napis nie pasuje, ale szczegółów się nie czepiamy.
Sasame Ka: Oesu, uwielbiam! Czarno-biała kolorystyka to strzał w dziesiątkę! Uwielbiam
Edzia i to co wyprawa ze swoją gitarką. Ta praca jest naprawdę dobra. ;) 
http://funkyimg.com/i/S7pH.png
Shandie: Ta praca bardzo mi się podoba. Ładna kolorystyka, postać i wszystkie elementy do siebie pasują. Jednak.. dwa minuski - napis troszkę niewidoczny i patrząc na ten nagłówek, musiałabym się długo zastanawiać, że chodzi o talent.
Sasame Ka: Przyznam, że praca bardzo mi się podoba. Ma w sobie to "coś", choć trudno mi powiedzieć co dokładnie. I jakoś ten cytat z piosenki, jak najbardziej mi w tej pracy pasuje. I ta stonowana kolorystyka, całościowo trafia w moje gusta.

A Wy? Co sądzicie o powyższych pracach? Zgadzacie się z opinią jury?
Na te pytania możecie odpowiedzieć w komentarzach, na które czekam z niecierpliwością!

Powoli zbliżamy się do finalnej części posta.
Poniżej znajduje się sonda. Koniecznie wybierzcie, która z prac podoba Wam się najbardziej. To Wy decydujecie kto dostanie się do ostatniego etapu Graficznego Mam Talent!

SONDA 


Głosowanie kończy się z dnia 27 marca o godzinie 15. Tego samego dnia przedstawię wyniki. Pojawią się nagrody, dla osób, którym nie udało się dotrzeć do finału, a także założenia ostatniego etapu naszego konkursu - w tym zadanie konkursowe.
Czekajcie z ręką na pulsie!

Pozdrawiam serdecznie i czekam na komentarze.

8 komentarzy:

  1. Dla mnie zdecydowanie praca Tiny Fox wymiotła wszystkie. Od postaci, połączenia stocków, kolor czarno-biały i to wszytko jest takie perfekcyjne, że nie widzę tu żadnych błędów czy niedoróbek. I wielki plus tak ode mnie za Ed'a człowiek talent idealnie pasuje do tematu prac ;)
    Inne prace również były dobre, nagłówek Lydii jak spostrzegła Sasame Ka taki beztroski i przepełniony "magią". No i bardzo oryginalna praca Victim również nieziemska. Jednak w sondzie można zaznaczyć tylko jedną osobę i jest nią Tiny Fox ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak mało osób przesłało prace, byłoby jeszcze ciekawiej!
    Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma, nie?
    Tak więc, moim faworytem jest praca Tiny Fox. Ed jest, hm, kwintesencją talentu, rzekłabym, więc idealnie wpasował się w temat. Do tego te nutki i krzaczki dodają uroku.
    Bardzo podoba mi się jeszcze nagłówek Lydii, oryginalny pomysł. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku chciałbym powiedzieć że sygnaturki dla dziewczyn są piękne. I jeszcze do tego Tom :** No ale przejdźmy do prac. Wszystkie są przepiękne! Opiszę każdą z nich.

    Nagłówek 1(bleachowa) - ogólnie mi się podoba. Bardzo fajny pomysł. Napis jest idealny. Jednak nie podoba mi się wycięcie kolorowej postaci i te kreski na twarzy po prawej stronie.

    Nagłówek 2(kaminaka-chan) - trochę razi w oczy, ale ja lubię takie kolory. Bardzo mi się podobają napisy które tutaj dodałaś. Nie pasują mi te oczy i szczerze mówiąc trochę mnie przerażają ale ogólnie nie jest źle.

    Nagłówek 3(Lydia) - Mój zdecydowany faworyt. Uwielbiam tą prace i wszystko co się na niej znajduje. Wszystko świetnie dobrałaś a ta dziewczynka bardzo kojarzy mi się z marzeniami, takimi dziecinnymi które każdy kiedyś miał. Dla mnie bomba!

    Nagłówek 4(Tiny Fox) - świetna praca! Podoba mi się że jest ona czarno-biała. No i do tego Ed. Bardzo podoba mi się ta gitara na górze. Idealnie dobrałaś stocki i wszystkie elementy ze sobą współgrają.

    Nagłówek 5(Victim) - bardzo fajna praca. Taka inna od wszystkich. Fajnie dobrane elementy. Podobają mi się te ptaki. No i przepiękny napis. Jednak zgadzam się z Shandie - nie widać że chodzi tu o talent.

    No to moja taka ocena na szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, ale moje serce zdobył nagłówek Tiny Fox. Takie cudo! Perfekcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwnie się czuję, mierząc z osobami, które grafiką zajmują się już od dawna.
    Po pierwsze nagrody są przepiękne. ,,You're so sexy.'' - Awww, cudne. Potem zrzuciła mnie na kolana praca Victim, nie wiem, jak uzyskała taki ładny efekt wygładzenia, bo Topaz Clean to to nie jest. Modelka przepiękna, tylko nijak to się ma do talentu, to i tak jest przepiękna praca.
    Blechowa, twoje prace są zawsze inne, oryginale, i podziwiam cię, że nie boisz się próbować czegoś innego. Ale niebiesko-pomarańczowa, półprzezroczysta postać trochę zniszczyła efekt, gdybyś wyrównała kolory, efekt byłby lepszy (w mojej opinii).
    Zielony Kociaku, brawa za (znowu) dobrze dopracowaną notkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie, praca Victim jest najlepsza. ;D Chociaż wszystkie są genialne. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej dzięki mnie nikt nie odpadł - poświęciłam się dla WAS - gorąco trzymam kciuki za Was dziewczyny i dziękuję za prezent, ciesze się że mogłam brać udział i dzielić z wami ten czas <33

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »