2 mar 2015

Przegląd tygodnia

(c) Misao, Natt-Liv

Witajcie robaczki! Zdaje mi się, że będziecie mnie mieli dość w tym tygodniu, bowiem mam w tym czasie zaplanowane aż 3 notki ;) i ogólnie dzisiaj ja dla odmiany robię przegląd tygodnia ;) mam nadzieję, że się nikt nie pogniewa. Jej, ale nawet nie wiecie, jaki miałam problem z wyborem. Najchętniej dałabym tutaj wszystkie prace, lecz musiałam z niektórych zrezygnować, by nie przepełnić posta :< także tym razem zapraszam na przegląd tygodnia. Enjoy.



SYGNATURY



W szczególności oryginalna sygnatura ;) Praca jest przede wszystkim lekka, wszystko jest ładnie wtopione. A skoro wybrałam ją spośród wielu, to i musi to coś oznaczać :D



Ah, z pracami Lotus miałam wielki problem, gdy wszystkie mi się podobały. Ciężko było wybrać najlepsze. Więc wybrałam 3. W tej podoba mi się bardzo użycie patternu, który jest fenomenalnie wtopiony, co potwierdza, że wszystkie elementy tworzą jedną, wspaniałą całość!



A tutaj najbardziej podoba mi się tło i sposób, w jaki modelka jest połączona z całością! To prawdziwe mistrzostwo, stopić tak zdjęcie, by wyglądało to należycie. Efekt napisu również jest trafnie wybrany.



Może i ta sygnaturka wydaje się być prosta, ale w głębi tego kryje się jej piękno. Wiele zawdzięcza ona umiejętnie ustawionym parametrom Topazu. Szczególnie podoba mi się tutaj tęczowy gradient w napisie. Kolejną zaletą jest idealne wtopienie stocku z drogą, który zwykle niezbyt dobrze się wkomponowuje.



Mimo, że tak bardzo, bardzo nie toleruję gwiazd kultury masowej, to ta sygnatura bardzo mi się podoba. Moim zdaniem stocki są tutaj bardzo dobrze rozłożone, a największą ozdobą jest tutaj ta karteczka :3



Ładna sygnatura, w szczególności efekt napisu mi się podoba. Stocki są bardo dobrze wtopione, te z tyłu wyglądają, jakby już były od zawsze takim tłem. A modelka nie odstaje od reszty. Jak dla mnie to tylko więcej takich prac!



Według mnie bardzo dużo uroku dodają te małe, białe kwiatuszki, wokół. Stocki w tej sygnaturze też są świetnie stopione. Poza ta sygnaturą podobały mi się też inne od PrettySmilex, lecz musiałam trochę ograniczyć.



Rosesylla otworzyła swojego własnego prywatnego bloga! Jeśli ktoś tam jeszcze nie był, to nie grzech zajrzeć ;) A w tej sygnaturze, pomimo całego chaosu stocków w tle, to wszystko bardzo dobrze się ze sobą łączy i miło się na to patrzy, grafika jak najbardziej na plus ;)


NAGŁÓWKI




Fajny nagłówek. Na pierwszy rzut oka od razu mi się spodobał. Jak dla mnie wyczynem jest skleić tyle postaci obok siebie, żeby to wyglądało dobrze ;) a wiec Mrs.Punk udało się nad tym świetnie zapanować i za to jej gratuluję!



Tak jak zawsze w pracach Lotus podoba mi się połączenie patternu z innymi elementami nagłówka. Sama próbowałam i stwierdzam, że to nie lada wyzwanie! Ponadto podoba mi się też ustawienie i sposób wtopienia tych wszystkich kwiatów. Świetnie to wygląda!



To jest wręcz śliczne! Od nagłówka bije nietuzinkową lekkością. To sprawia, że patrzy się na ten twór z wielką przyjemnością. Stocki są ciekawie ułożone. Intrygują mnie te schody na krawędzi, świetny pomysł na ich umiejscowienie! ponadto całość dopełnia nie lekki, ale nadal ładny efekt Topazu ;)




Ta praca zachwyca mnie szczególnie swoją kolorystyką! Bardzo lubię mroczne prace i ta mnie właśnie oczarowała! Fajnie to wszystko wygląda, elementy dobrze ze sobą współgrają, nic sobie nie przeszkadza. Takich idealnych prac jest mało na blogosferze!


SZABLONY



Szablon oczarowuje swoją prostotą i słodką sówką ;) Przede wszystkim ma ciekawy CSS z bajerami, jednak nie jest nimi zbędnie przepełniony. Znajdują się tutaj różnokolorowe elementy, które do siebie świetnie pasują ;)



Zasada prosty i ładny sprawdza się i tez tutaj. Szczególnie podoba mi się tutaj tło w deszeczki. Trochę mam do niego sentyment, bo w przeszłości sama go dużo używałam ;) Bloczki są lekko przyozdobione, a zakładki dobrze ustawione. Myślę też, że odcienie szarości to najlepsza zaleta tego szablonu. Brawo Kociak!



Tutaj bardzo podobają mi się przede wszystkim nagłówki z datą. Natx świetnie poradziła sobie ze znalezieniem pomysłu na nie i z jeszcze lepszym efektem jej to wyszło! Nagłówek też jest jednoznacznie ciekawy, bardzo urozmaicają go to zielone barwienie.



W tym szablonie bardzo mi się podoba chwyt "bloczek w bloczku". Najlepiej jest to widoczne na "informacji". Bardzo podoba mi się dobrana dobrze do tematyki czcionka, ja wręcz przepadam za nią. Ale to z moich osobistych upodobań. A wracając do szablonu, to posada on te wręcz magiczny nagłówek. Tak trzymać!


(c) PrettySmilex 

To by było na tyle ode mnie dzisiaj. Mam nadzieję, że jakoś bardzo się ze mną nie zanudziliście. Także... trzymajcie się i do zobaczenia!

~ Sezam

14 komentarzy:

  1. Naprawdę udany przegląd. Szablon Zielonego Kociaka to jest czysta perfekcja. Jest taki "przytulny" i ciepły, że gdybym ujrzała go u kogoś na blogu, zostałabym tam czując się jak 'w domu' heh xD. Jest naprawdę niesamowity. Jestem też ciekawa ostatniego szablonu, ale jest źle zalinkowany chyba :)
    Pozdrawiam
    Lean

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przegląd się podoba. Starałam się ;)
      O, przepraszam za błąd, ale dodawałam tę notkę dość późno. Już poprawione ;)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie aż dwóch moich prac.

    Dodałaś tu same perełki... Aż nie mogę się zdecydować, która praca podoba mi się najbardziej.
    No, ale gdybyś podstawiła mnie pod ścianą, wymierzyła we mnie pistolet i powiedziała "wybór albo życie!" zdecydowałabym się na nagłowek Dreidre i ten wykonany przez Mrs. Punk. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie mojej pracy w przeglądzie. Szczerze muszę przyznać że wszystkie prace bardzo mi się podobają. Sygnaturki Lotus nagłówek Mrs. Punk i szablony Zielonego Kociaka to zdecydowane perełki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za dodanie mojej sygnatury :3
    Chciałabym tylko zrozumieć dlaczego 90% grafików musi uwzględniać przed oceną, że tak bardzo nie lubi 1D, albo innych gwiazd, jak gdyby lubienie ich było związane z wiecznym potępieniem. Człowiek to człowiek ;-; Ja osobiście też nie przepadam za niektórymi wokalistami, ale raczej tego nie wypisuję .-.
    Z przeglądu najbardziej podobają mi się szablony Zielonego Kociaka - wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :3 zasłużone :D
      Gdyż wszystko, co tu piszemy jest subiektywne. A druga kwestia to gusta :D NIE MIAŁAM NA CELU URAZIĆ NIKOGO, lecz chciałam podkreślić, że wybierając pracę nie sugerowałam się osobami, na niej widniejącymi, tylko ogólnym wyglądem - odrobina obiektywizmu w tej subiektywnej opinii. Dlatego użyłam słowa "mimo".
      I domyślam się, że jesteś fanką, więc i się oburzyłaś. Ale zapewniam Cię, że gdyby nawet miało mieć to charakter ataku, to nie konkretnie w 1D, więc możesz ochłonąć. Jestem za stara na takie bezcelowe, pozbawione sensu spory i mam trochę oleju w głowie :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
    2. Ojej, nie chciałam, żeby ktoś pomyślał, że się oburzyłam, haha xD. Ja po prostu napisałam tak, ponieważ zauważyłam, że bardzo często graficzki dodają jakąś pracę i po prostu muszą dopisać, że nie lubią np. Justina Biebera. Nie chcę wyjść na opętaną fankę, która broni swoich idoli jak życia. W zasadzie to mam do nich ogromny dystans i rozumiem, że każdy lubi co chce :). Nie oburzyłam się, serio, a tym bardziej mnie nie uraziłaś :3 Pozdrawiam cieplutko xxx

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie moje pracy w przeglądzie!
    Mówiąc szczerze wszystkie prace są świetne jednak moją największą uwagę skupił nagłówek Mrs.Punk, sygnatura prettysmilex i szablony Zielonego Kociaka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale bogaty przegląd ♥ Bardzo dziękuję za pokazanie aż tylu moich prac ;') wzruszyłam się. Wybór jest mega trudny ale chyba z sygnatur PrettySmilex skradła moje serce najbardziej natomiast z nagłówków praca Mrs. Punk. Za to cały przegląd wygrał szablon Kociaka, jest idealny!
    Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o przeniesienie Zaczarowanych Szablonów do blogów aktywnych. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jill co ja widzę?! Jak tylko będę robić porządki, to przeniosę ZS do aktywnych ;)

      Usuń
  8. Sygnatura Lotus wymiata ♥
    Dziękuję za umieszczenie mojej sygnatury w przeglądzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia sygnatura Lotus jest zdecydowanie moim faworytem, a oba szablony Kociaka wprost wymiatają! Jestem nimi wprost urzeczona i czekam na więcej takich fajnych cudeniek :)
    Nie żeby coś, ale czy w jednym przeglądzie powinno być tak dużo prac jednego artysty?
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww moja praca w przeglądzie *.* Dziękować, dziękować :D

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »