16 mar 2015

Przegląd tygodnia

  (c) Rockmenowa

Witam Czytelników!
Lepiej późno niż wcale, nie?
Miałam świetny weekend, przez co zabrakło mi czasu na przeglądnięcie blogów. Zrobiłam to w późny, niedzielny wieczór - starałam się jednak do tego przyłożyć. Mam nadzieję, że przegląd Was nie zawiedzie.
Muszę przyznać, że nie próżnowaliście w tym tygodniu i ciężko było mi wybrać te najlepsze prace. Ostatecznie zdecydowałam się na wyróżnienie siedemnastu dzieł, które pojawiły się w okresie 9-16 marca.
Zapraszam na ten mały, graficzny poczęstunek.


SYGNATURY

http://funkyimg.com/i/UWxr.jpg
 Delikatna i subtelna praca Evelyn urzekła mnie nie tylko wzorowym wykonaniem, ale i oryginalnym wykorzystaniem motywu miarki, którą widzimy w prawym, górnym roku. Miała dziewczyna świetny plan i zrealizowała go w stu procentach. Nic tylko czynić pokłony w jej stronę!
http://4.bp.blogspot.com/-D7uE3tYNSYU/VQVscONuP8I/AAAAAAAAG_M/mlmeqzBdGTw/s1600/sygnatura%2B31%2Bby%2BSayonara%2BNamida.png
Niepowtarzalny, oryginalny styl Sasame Ka, to coś co rozpoznałabym wszędzie. Rozkoszą jest patrzeć na prace tej artystki. Trzeba przyznać, że tym razem również się spisała. Genialnie dobrany art połączony z ciekawymi stokami, uzupełniony ciepło-ciemną kolorystyką i cudnie dopasowanym napisem. Nic dodać, nic ująć.

http://1.bp.blogspot.com/-ySS9NkysFqA/VQXS6XYMDzI/AAAAAAAAA2w/0CtsqkJuUg4/s1600/1.png 
Scar przygotowała tę sygnaturę w oparciu o instrukcję przygotowaną przez Yassmine. Trzeba przyznać, że udało jej się świetnie. Niemalże dogoniła mistrzynię w kwestii wykonania. Sygnatua jest estetyczna, utrzymana w stonowanych, przyjaznych dla oka kolorach. Muszę przyznać, że nim natrafiłam na ikonki Rockmenowej, to ją chciałam umieścić we wstępie notki. Bardzo mi się podoba.

http://1.bp.blogspot.com/-OnK-T_hCtVw/VPyV23gxi4I/AAAAAAAAAek/g2ZLT9pJD3Y/s1600/Let%2BOut%2BThe%2BBeast.png

Niezwykle oryginalna kolorystyka, uzupełniona naprawdę ciekawą koncepcją tajemniczego mroku. Przez plecy przebiegł mi dreszcz, gdy ujrzałam tę sygnaturkę po raz pierwszy. Naprawdę dobra robota.

 NAGŁÓWKI

http://funkyimg.com/i/UYuV.png
W miłosnym nagłówku od Yass zakochałam się, gdy tylko ujrzałam go na łamach konkursu, na jednym z zaprzyjaźnionych blogów. Bardzo się cieszę, że to mi przyszło go publikować w przeglądzie. Ciepło, kolory i te... Uśmiechy bijące z twarzy modeli to coś co komponuje się w całości niezwykle ładnie. Wzbudza sympatię u widza... No i muszę przyznać, że zazdroszczę tej parce szczęścia!

http://1.bp.blogspot.com/-h7Rk6x4JwHQ/VQQ1EEY3UbI/AAAAAAAAJkU/9taWoNHiUvc/s1600/nag%C5%82%C3%B3wek1.jpg 
Ten nagłówek technicznie nie jest idealny. Śmielsi krytycy z pewnością znaleźliby w nim kilka wad, ale... Mi się spodobał. Naprawdę. Bardzo podoba mi się modelka (sama robiłam z nią sygnaturę niedawno). Do tego autorka zdecydowała się na bardzo ciekawe rozmieszczenie stocków i tekstur. Intensywne, zielone kolory aż proszą o dopisanie do tego cudeńka kodu CSS, stworzeniu jakiegoś szablonu. Kto wie? Może Ekoni Morison niebawem się na to zdecyduje.

http://orig11.deviantart.net/d771/f/2015/073/1/a/elena_gilbert__11_by_kredoll-d8lmz6l.png 
Lean wzięła na warsztat moje ulubione połączenie kolorów - odcieni szarości i czerwieni, która w tym miejscu idealnie się komponuje z mrokiem, który autorka nadała temu nagłówkowi.  Może nie ma tu rozległej palety stocków, koloryzacji i tekstur... Ktoś może powiedzieć, że to dzieło jest niedopracowane - jednak dla mnie prostota jest najpiękniejsza, a w tej grafice to właśnie na nią autorka postawiła. Jak dla mnie odniosła przy tym naprawdę duży sukces.

http://funkyimg.com/i/UWxw.jpg 
Druga już, wyróżniona przeze mnie praca Evelyn w tym przeglądzie. Staram się na taki ruch decydować rzadko i wybrać najładniejszą z najładniejszych prac z bloga, by ją tu wstawić i zachęcić widzów do poznania reszty, ale... Tym razem nie udało mi się wybrać faworyta spomiędzy tego nagłówka i sygnatury. Obie grafiki jak dla mnie są bezbłędne. W tym nagłówku dodatkowo autorka zdecydowała się na szarą kolorystykę, odważnie dopełniając ją krwistym, czerwonym akcentem. Jak dla mnie praca bez zarzutu.
http://1.bp.blogspot.com/-U7nA68yLXmY/VQVmNI7l0uI/AAAAAAAACAU/MViO0kUMgiA/s1600/dark.png
Misao zdecydowała się na dość odważny krok łącząc zimne odcienie błękitu i turkusu z ostrą czerwienią. Czy jej się to udało? Jak dla mnie - jak najbardziej! Wy musicie ocenić sami.

 
Z lodu, którym uraczyła nas Misao - przenosimy się do ciepłej kolorystyki, na którą zdecydowała się Eveline Dee.  Muszę przyznać, że w tym szablonie zakochałam się głównie przez wzgląd na ciekawą teksturę, którą dostrzec można w tle. Bardzo ładnie się komponuje z tematyką, wybranymi stockami i modelką. Całość robi wrażenie takiej... Fantastycznej.

 SZABLONY

Muszę przyznać, że średnio rozumiem miłość do tego rudzielca, ale... No wrażenie na szablonach robi dobre. Widać to na załączonym obrazku. W towarzystwie prostego nagłówka, składającego się z trzech zdjęć widzimy genialnie napisany kod. Wszystko tu ma swoje miejsce. Nigdzie nie jest niczego ani za mało, ani za dużo. Do tego widać, że zadbałaś o każdy element szablonu. Jest dopracowany, ale estetyczny. A estetyka, moi mili - to coś co kociaki w layoutach lubią najbardziej. Precz z chaosem!

http://funkyimg.com/i/UTJa.png
Ten ciepły, niemal cukierkowy szablon od Lotus po prostu musiał pojawić się w tym przeglądzie.Genialne menu przeważyło na mojej decyzji o wyróżnieniu tego cudeńka. Bardzo przyjemnie się na nie patrzy i szczerze mówiąc - chętnie zobaczyłabym jak ten design prezentuje się na żywo.

http://funkyimg.com/i/UYHK.png
Rosemond zdecydowała się na dość skromny nagłówek opatrzony precyzyjnym kodem, które łączą się w całość, której nie powstydziłby się profesjonalista.  Podobają mi się barwy, na które się zdecydowała autorka i oryginalne połączenie zdjęć.
Przykład na to, że współpraca popłaca. Szablon wykonany wspólnymi siłami Renfri (która stworzyła nagłówek) i Invisible (autorka kodu). Dziewczyny dopełniły się w stu procentach.
http://oi60.tinypic.com/2j5i7ic.jpg
GlowNoxShadow wykonała z pozoru prosty szablon opatrzony naprawdę oryginalnym kodem, z którym do tej pory się nie spotkałam. Ładne tło pod postami i kolumna wysuwana częściami z prawej strony to coś co rzuca się w oczy od razu po zerknięciu na ten szablon. Nagłówek też niczego sobie - niby skromny, ale ten napis jest świetnie wymyślony i opracowany.
http://funkyimg.com/i/UQ1X.png
Arachne stworzyła estetyczny szablon, który wywarł na mnie dobre wrażenie ze względu na kod, na który się zdecydowała oraz zimną kolorystykę. Aż zrobiło mi się troszkę przykro, że zima powoli zmierza ku końcowi, gdy przez myśl przejdą mi widoki śniegu przykrywającego wszelkie brudy otaczającego nas świata. Bardzo fajnie dopasowane menu, a i czcionki wywarły na mnie pozytywne wrażenie.

http://funkyimg.com/i/UNf2.png
Amnezja wykonała szablon inspirując się layoutami z tumblra. Wyszło jej to niezwykle dobrze. Prosty układ z jedną kolumną, ładnie dopasowane menu, deseczki w tle... To wszystko zwieńczone skromnym, acz gustownym nagłówkiem, który jak dla mnie jest największym plusem tej pracy. Ten szablon to mój faworyt z przedstawionego przeze mnie przeglądu.

To wszystko ode mnie w kwestii przeglądu. Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu. Może zdradzicie swoich faworytów..? Zachęcam do komentowania!

Korzystając z okazji chciałam wyjaśnić kwestię prowadzonego przeze mnie Graficznego Mam Talent - dotarło do nas naprawdę niewiele prac. Tak niewiele, że byłabym zmuszona do przepuszczenia ich walkowerem do następnego etapu, a to... Żadna zabawa ani satysfakcja dla uczestniczek. Zdecydowałyśmy z Kass, że przedłużymy czas nadsyłania prac. Jeśli nic się nie zmieni, będziemy zmuszone zastanowić się nad innym rozwiązaniem dla tego problemu. Mam jednak nadzieję, że wzięłyście się w garść i tak się nie stanie.

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Moje ikony ,czuje się zaszczycona iż są w artykule.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie pracy, ale akurat wybrałaś tą, która najmniej mi się podoba. Aczkolwiek i tak jest mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najwidoczniej kwestia gustu.
      Mi bardzo podobał się jeszcze ten banner z Snowem, który wykonałaś. Po prostu miodzio.
      Jeśli będę się z tą formą częściej spotykała, z pewnością umieszczę ją w przeglądach. ;D

      Usuń
  3. Nie spodziewałam się, że będę w tym przeglądzie, a już na pewno nie z tym szablonem :) Dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku. Dziękuję za wyróżnienie mego szablonu. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytać takie pochwały od Kociaka, no ja nie mogę! :333 Nieskromnie przyznam, że jestem zadowolona z tej sygnatury. :>

    Co do sygnatur, urzekła mnie też praca Evelyn, z nagłówków praca Yassmine (te kolory! <3) jak i znów praca Evelyn (ta czerwień jest genialna :3)
    Co do szablonów trudno mi wybrać faworyta, ale chyba praca Invisible i Renfri mnie urzekła, jak i szablon Amnezji. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie za umieszczenie mojej sygnatury :) Co do pozostałych prac.
    Z sygnatur - Sasame ♥
    Z nagłówków - Evelyn ♥
    Z szablonów - Lotus i Tiny Fox ♥
    Co tu dużo mówić? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pokazanie mojej pracy :3
    Sygnatura Evelyn wygrała wszystko!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »