29 mar 2015

Przegląd tygodnia

(c) Yassmine

BUU.
Zaskoczeni? Nie? A może jednak? Dzisiaj zabrałam robotę Zielonemu Kociakowi i to ja zrobiłam przegląd tygodnia. Uwierzcie mi, przejrzałam wszystkie prace z zakresu 22-29 marzec i wytypowałam 4 sygnatury, 6 nagłówków i 6 szablonów. Myślę, że to niemało. Starałam się, żeby notka była obszerna. Zapraszam do zapoznania się z wyróżnionymi pracami!


Sygnatury

Delikatne plamki, kolorki. Ogólnie kompozycja bardzo do mnie przemawia. Należy się wyróżnienie
Dawno nie widziałam prac z disneyowskimi postaciami animowanymi. Zawsze mi się podobały. Takie wspomnienia z dzieciństwa c’:
Czekałam tylko na pracę z Darą z najnowszej sesji, w wykonaniu Misao. Doczekałam się cudownej sygnatury.
Błękitne oczy wilka dosłownie mnie zahipnotyzowały. Nie mogę się do niczego przyczepić. Brawo Tiny!

Nagłówki

W tej pracy podoba mi się rozmieszczenie stocków, modelka i koloryzacja (to ostatnie tak w szczególności). Z napisem bym bardziej pokombinowała, ale ogólnie jest ok. Praca zasługuje na wyróżnienie!
Mimo, iż są tutaj czerwienie-pomarańcze, ten śnieg sprawia, że jest mi zimno :< Praca odwołuje się do… mojej pogody za oknem. Niby wiosna, ale kropi deszcz i wieje wiatr.
Na początku nie mogłam rozpoznać Ellie. Może dlatego, że róż i niebieski nie kojarzą mi się z nią. Dziewczyny pokazały, że te kolory idealnie z nią współgrają.
Oglądając speedart, na którym Misao tworzyła ten nagłówek, byłam pełna zachwytu. Mało kto, robi sam sobie tło ze stocków. Efekt jest genialny. Gratki!
Ten efekt końcowy.. jest taki delikatny, gładki. Właśnie to najbardziej podoba mi się w tej pracy. Lizz i Misao tworzą piękne współprace.
Ta kolorystyka, rozmieszczenie tego wszystkiego.. czuć po prostu wiosnę!

Szablony

Chcę więcej takich nagłówków. Z taką kolorystyką, bądź podobną i napisami!
Robert… nic mi w szablonie nie brakuje. Pomarańcze&brązy <3 Jedynie pattern wydaje mi się troszkę za jasny.
Do nagłówka się nie przyczepię, bo nie ma do czego. Css wydaje mi się taki.. twardy, mocny. Według mnie, pasowałby.. delikatny. Ale to tylko moje zdanie. Mam nadzieję, że innym się podoba ;)
Przede wszystkim, moją uwagę najbardziej przykuł nagłówek. Nic dodać, nic ująć. Z css’em jeszcze troszkę bym się pobawiła, ale to tylko moje widzimisię. Mam takie pytanko… Tiny, nie znudziło ci się, bywanie w przeglądach? ;)
Hmm.. chyba większość osób wie, że kocham minimalizm. Vanes i takie szablony to doskonałe połączenie. Chyba zapiszę się do niej na szkolenie :D
Zieleń/błękit + pomarańcz. Po prostu Kociak uwiódł mnie tym szablonem. Bardziej przemawia do mnie nagłówek, ale css również nie jest zły.
Mam nadzieję, że przegląd nie był najgorszy. Gratuluję tym, których prace znalazły się w tym poście. Życzę powodzenia innym, żeby zachwycili nas za tydzień swoimi pracami.
Okej, to na tyle. Jutro spodziewajcie się kolejnego postu z serii "Dyskusje z katalogiem".
Miłej niedzieli!

7 komentarzy:

  1. Fajny przeglądzik! :)
    Bardzo spodobał mi się nagłówek Breath i rozmieszczenie napisów na tych dwóch trójkątach. Efekt genialny, kolory świetnie ze sobą współgrają. No i faktycznie - na dworze zimno i na nagłówku zimno, z tą różnicą, że praca Breath potrafi rozgrzać nas swoim pięknem i prostotą ♥
    Drugi szablon Rosemond (możecie mnie zabić, ale naprawdę nie kojarzę aktora) również przykuł moją uwagę. Nie mam się do czego przyczepić. Nagłówek jak i napis na nim (swoją drogą fajny, skaczące literki wcale nie wprowadzają tu chaosu, ale tworzą spójną, a przede wszystkim czytelną całość). Do css też nie mam żadnych zastrzeżeń - uważam, że jest ładny i dopracowany, ogółem 10/10. A co do patternu to nie sądzę, by był zbyt jasny. Wręcz przeciwnie, pasuje idealnie :)
    Nagłówek w szablonie TinyFox naprawdę ma w sobie to coś! To mój kolejny faworyt.
    I to by było na tyle. Reszta prac również jest wspaniała - właśnie dlatego zasłużenie trafiła dziś do przeglądu, mimo to moje serce ujęły właśnie te prace, które wymieniłam :D
    Pozdrawiam! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się cieplej na sercu zrobiło czytając ten komentarz! Dziękuję za tak miłe słowa ♥

      Pozdrawiam :3

      Usuń
  2. Świetny przegląd. Dziękuję, za wyróżnienie mojej współpracy z misao. Ale mam takie pytanie... czy może być więcej niż 1 praca graficzki w przeglądzie? np. w kategorii nagłówki? ja rozumiem, że np. jeden w sygnaturach, jeden w nagłówku i jednej w szablonach, ale żeby aż tyle w jednej kategorii? Nie jestem do tego zbytnio przekonana, ale może to kwestia gustu...
    Moimi faworytami są prace: Tiny Fox, Breath, Misao oraz Zielonego Kociaka. Reszta prac również jest fantastyczna :D
    Pozdrawiam!
    Natx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o przeglądy to nie dostałyśmy żadnych wytycznych jak jedna praca jednej graficzki z każdej kategorii.
      Osoby, które robią przeglądy mają po prostu wykazać się zdrowym rozsądkiem i być obiektywne. :)

      Usuń
    2. Ja nie narzuciłam tego. Broń boże, ale po prostu ktoś mógł się obrazić, albo po prostu wkurzyć o to. Według mnie lepiej jest wybrać jedną pracę, a nie aż tyle. Wystarczy po 1, ale to już nie ważne. Ważne, że przegląd jest udany. Tyle w temacie. Rozstańmy się w przyjaźni :D

      Usuń
  3. Dziękuję ślicznie za umieszczenie mojej pracy! <3
    Aż dwóch xD
    Jestem pozytywie zaskoczona :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, czemu tak dużo mojego tutaj? Wow o.o Nie zasłużyłam sobie aż tak, ale dziękuję bardzo, to ogromnie miłe :D
    Czy mi się znudziło? Absolutnie, zawsze niesamowicie się cieszę, kiedy mogę zobaczyć tutaj jakieś swoje wypociny c:
    Zdecydowanie nie potrafię wytypować faworyta, wszystko jest przecudowne!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »