5 kwi 2015

Przegląd Tygodnia

(c) Mrs. Punk / Unfaithful Heaven
Cześć wszystkim! Z tego miejsca chciałabym życzyć wam wesołych świąt, pysznego barszczu i mokrego Dyngusa :) Obyście spędzili ten czas integrując się z innymi i odpoczywając, by potem wrócić do graficznego świata z głową pełną pomysłów!
Dzisiejszy przegląd obejmuje notki opublikowane w dniach 30.03-04.04. Mam nadzieję, że wybrane przeze mnie prace przypadną wam do gustu. 
Nie przedłużając, zapraszam do przeglądu!

SYGNATURY

Nie mogę oderwać wzroku od tego strasznego pana po lewej, a uwidocznienie mózgu i wszystkich kości czaszki dodało całej sygnaturce grozy. Hope solidnie wykonała pracę, która jeszcze na długo zostanie w mojej pamięci.
Ta sygnaturka ma w sobie coś magicznego. Te zegary, świece i mroczna kolorystyka od razu kojarzą mi się z Hogwartem. Ogromny plus dla Lisa za umieszczenie modelki w dolnej części prac oraz poprawne wtopienie stocków.

NAGŁÓWKI

 
Nagłówek Fluffy Cookie ma w sobie nutkę tajemniczości. Jennifer wygląda na nim przepięknie! Pomysłowy napis oraz dobór tekstur również są zaletami tej pracy, a całość prezentuje się naprawdę elegancko!
Praca Invisible tak mnie oczarowała, że spokojnie mogę dać jej miano mojego faworyta tego tygodnia. Nie mogę od niej oderwać wzroku - chyba ustawie ją sobie jako tapetę na tablecie. Wszystkie stocki, śliczna Chloe i napisy tworzą tak genialną kompozycję... Ale mimo wszystko najbardziej w tym nagłówku podoba mi się neonowa kolorystyka ♥
Anna Kendrick! Pitch Perfect! I od razu mam banana na twarzy :)
Uwielbiam każdy szczegół nagłówka moniki4451, a zwłaszcza te zawijasy 
Cudeńko <3
Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ten nagłówek, siedziała obok mnie moja najlepsza przyjaciółka, która stwierdziła, że to najlepsza praca Nat x z urodzinowej notki na UH. I bądź co bądź, muszę się z nią zgodzić, bo ta dziewczyna idąca w stronę okna wygląda niesamowicie, a kolorystyka również trafia w moje gusta :)
*wyczuła Three Days Grace*
Renfri, liczę na to, że wykorzystasz ten anielski nagłówek do szablonu!
Lubię taką delikatną wersję Lily Collins ;> Zakochałam się w łagodnym klimacie tej pracy oraz doskonałym wykorzystaniu tekstur Krypterii.
W nagłówku Scar podoba mi się przyciemnienie modelki, które dało ładny kontrast między postacią a tłem, świetny napis Callin' no i ten lekko romantyczny klimacik :)
Pierwsze co rzuca mi się w oczy w nagłówku Shandie to niesamowita spójność. Wszystkie elementy idealnie ze sobą współgrają i tworzą zgrabną kompozycję. Cieszę się, że Shandie zdecydowała się na minimalistyczny i prosty napis - zbędny tekst i ozdobienia mogłyby tylko zepsuć końcowy efekt.
Kocham te kolory! I nie wiem czemu, ale kojarzą mi się one z Alicją w Krainie Czarów :)
Brawa dla StrayHeart za porządek na jej nagłówku oraz dobre rozmieszczenie stocków. Szczególnie w tej pracy spodobał mi się cytat z piosenki Florence+The Machine, a 'hand' jest perfekcyjne :)

SZABLONY

Wszystkie wyróżnione w tym przeglądzie szablony to moje miłości od pierwszego wejrzenia <3 W tym wykonanym przez Amnezję i Renfri uwiodła mnie świetna kompozycja i to, jak dobrze nagłówek łączy się z CSSem szablonu :) A złota żółć i granatowy to idealne połączenie kolorów!
Jestem ogromną fanką prac Tyler - każdy zrobiony przez nią szablon mi się podoba. Bez wyjątku.
A jeśli chodzi o powyższy, to spodobała mi się jego kolorystyka (ostatnio mam fazę na odcienie fioletu), menu z minimalistycznym nagłówkiem oraz przewijany cytat, który daje świetny efekt!
Ten. Nagłówek. Jest. Przepiękny. Podobnie jak zastosowane przez Vanes kodowanie. Jedyną rzeczą, jaką bym zmieniła, jest umiejscowienie daty, autora i komentarzy. Chyba lepiej wyglądałyby pod postem, bo tak trochę zlewają się z menu. Ale poza tym to cud, miód, malina!
Z mojej strony to tyle:)
Bajo! 

13 komentarzy:

  1. Dziekuje za umieszczenie mojego naglowka w przegladzie. Najbardziej podoba mi sie sygnatura Hope a nastepnie naglowek Renfri *fangirling bo tekst!!!*. Ale wszystkie prace sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wytypowanie mojego nagłówka :3 Akurat on znaczył dla mnie naprawdę bardzo dużo. Wyraża wszystko to, co czuję i to, co się u mnie dzieje w obecnej chwili. Wszystkie prace są świetne, więc nie mogę wybrać jednej ulubionej.
    Przegląd udany! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojej pracy w przeglądzie :>
    Cieszę się bardzo, że ci się spodobała.
    Co do moich faworytów: monika4451, Scar, Amnezja&Renfri.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pokazanie mojej pracy. :) Powinnam chyba w końcu obejrzeć Pitch Perfect... Najbardziej spodobały mi się nagłówki Fluffy Cookie, Scar, Natx oraz Renfri. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pitch Perfect jest GENIALNE! Gwarantuję, że się uśmiejesz :D

      Usuń
    2. Już się zaopatrzyłam w ten tytuł i wiem, co będę robić wieczorem. Dzięki! ^^

      Usuń
  5. Dzięki za wyróżnienie <3
    Wyimaginowana Panda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. <3 Najbardziej podobają mi się prace Renfri & Amnezji, Vanes oraz Invisible, Natx i Scar. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pokazanie mojej sygnatury c:
    Bardzo podoba mi się nagłówek Natx i sygnatura Hope x

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyimaginowana Panda. <3
    Widzę, że jednak znalazłaś rozwiązanie problemu, o którym wspominałaś u nas w komentarzu.

    Bardzo fajny, udany przegląd. ^^
    Praca Hope mnie troszkę rozbawiła. Tu zombie i Aaron, tu jakieś eleganckie schody i lampki. Trochę to nie pasuje do klimatu serialu, ale bardzo fajne wykonanie rekompensuje wszystko. ;D

    Moim faworytem będzie tu chyba praca Tyler. No i Vanes też świetnie się spisała. Lubię ten szablon. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do mojej pracy... To też się zorientowałam, że to wszystko się kupy nie klei..., ale opublikowałam to opublikowałam. Faktycznie jest zabawnie. :D

      Usuń
  9. Przepraszam chciałam aby katalog graficzny mógł umieścić w moim imieniu informacje iż dziś nie odbędzie się impreza . Wybaczcie jeśli kogoś zawiodłam ,ale wczoraj zmarła mi bliska osoba i poprostu nie jestem wstanie robić ładnych prac .Jeśli już ruszę to za 4 tygodnie .
    Każdą osobę ,która czuje się oszukana przepraszam .

    OdpowiedzUsuń
  10. świąteczny apetyt widać również w grafice ;))

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »