12 kwi 2015

Przegląd Tygodnia

(c) Kath / szablono sfera

Cześć wszystkim!
Jak tam po świętach? Najedliście się? Wybawiliście? Odpoczęliście? Wiem, dość późno na takie pytania, ale jakoś nie miałam sposobności, by wcześniej je Wam zadać.
Nie snując już jednak niepotrzebnych domyśleń - zapraszam do obfitego w cudne grafiki i boskie szablony przeglądu, który obejmuje okres od 5 do 11 kwietnia.
Bardzo dziękuję naszej nowej redaktorce - Desari, za przygotowanie dla mnie miniaturek w ciężkiej dla mnie chwili buntu Photoshopa. 

SYGNATURY

http://1.bp.blogspot.com/-VbOEFgd3yEI/VSRmMoLGxEI/AAAAAAAABAI/YX0iduqV6hs/s1600/dsawdawdwa.png
Cytując klasyka: "Piękno tkwi w prostocie". Harmonia na tej sygnaturze, to, że nie ma na niej zbyt wielu niepotrzebnych elementów pchnęły mnie do decyzji o umieszczeniu tej piękności w przeglądzie.Wszystko tutaj ze sobą współgra i stanowi dobrze przemyślaną, naprawdę ładną całość. Lejla wykazała się kreatywnością i oryginalnością w tworzeniu tej sygnaturki, za co moje kocie oczy jej dziękują. Przyjemnie było na nią wpaść, w poszukiwaniu perełek do przeglądu.

http://funkyimg.com/i/VEmV.gif

Its raining men! Bardzo fajny motyw z tym tłem. Fajny napis i znakomicie wkomponowany gif. Impreza graficzna na World of Graphic zaowocowała międzyinnymi tym cudeńkiem. Zapraszam do przejrzenia całej notki, bo szczerze mówiąc znajdziecie w nie kilka innych, naprawdę fajnych prac, na które warto rzucić okiem.

http://2.bp.blogspot.com/-HENoGfKDHsE/VRhwEzU1EpI/AAAAAAAAJxQ/FXkIyf7LWGo/s1600/Izombie.png
Dobrze dopasowane stocki i tekstury nadają jednej z moich ulubionych zombiaczek bardzo fajnego klimatu. Nie jestem zwolenniczką umieszczania zamków, schodów i okien na sygnaturach. Mimo tego, te zameczki w tle jakoś mnie do tego przekonały. Tak samo cyfry na teksturce, która znajduje się za modelką... Wszystko ma taki nietypowy, szarawy klimat. Podoba mi się napis "Zombie" na tej sygnaturze. To kolejna praca z wcześniej wspomnianej przeze mnie imprezy graficznej.
Psychofanki piszczą, biustonosze fruwają w powietrzu. Oto przed nami Loki - jeden z moich ulubionych bohaterów marvelowskich filmów. Niezwykła kompozycja zieleni i szarości dała niezwykle udany efekt. Lotus pokazała się tu z jak najlepszej strony. Fajnie wkomponowała ten zegar w tło. Tematycznie nie mam tu nic do zarzucenia, jeśli chodzi o warsztat - również nie ma się czego przyczepić prawda? Niezwykle udana praca.

http://1.bp.blogspot.com/-GZvfa5sT05w/VSIzK652w-I/AAAAAAAACrE/2WHHc1od5Fo/s1600/how%2Blong.png
Nasza Lisia nawet kilka razy w tygodniu obrzuca nas porcją niezwykle udanej grafiki. Tym razem zdecydowałam się na wyróżnienie tej cudownej sygnatury w moim przeglądzie tygodnia. Śliczny kształt, tajemniczy klimat... To coś co kociaki lubią najbardziej! Technicznie idealna. Bardzo estetyczna, skromna... Oby tak dalej, Tiny!
http://1.bp.blogspot.com/-XAxMsrZHYkg/VSQdjBOKAnI/AAAAAAAAHIQ/TP1uzToLsSo/s1600/sygnatura%2B32%2Bby%2BSayonara%2BNamida.png
Nie jest chyba żadną tajemnicą jak wielka jestem fanką twórczości Sasamki. Ta sygnatura nie powinna mi się podobać z uwagi na moją słabość do minimalizmu, ale... Ta eksplozja kolorów, te postacie, napis i ogólna koncepcja grafiki tak mnie uwiodła, że aż nie mogłam sobie odmówić umieszczenia jej w tym przeglądzie. Śliczności.

http://i.imgur.com/e85OxBI.png
Ostatnią, ale wcale nie najgorszą sygnaturą, którą zdecydowałam się wyróżnić jest praca Desari.Moje ulubiona kolorystyka. Ciekawy dobór.. Modelki i świetny motyw na napis przesądziły o mojej decyzji. Wielki plus dla autorki. To moja faworytka jeśli chodzi o sygnatury w tym przeglądzie.

NAGŁÓWKI
http://orig01.deviantart.net/b790/f/2015/098/0/2/anime_by_cxtleeu-d8owupi.png

Praca Viper po prostu wymiotła, nie? Świetna tekstura w tle, idealnie dobrane dodatki i postać, która sprawia, że aż mi serducho rośnie. Szarości, czerń i czerwień w nieco bardziej bordowym odcieniu uwiodła mnie w każdym tego słowa znaczeniu. Mam nadzieję, że autorka nagłówka wkrótce zaprezentuje nam szablon z tą grafiką, bo bez najmniejszych wątpliwości ma ona ogromny potencjał w kwestii dalszej obróbki.

http://funkyimg.com/i/VFEV.png
Lizzie, Lizzie... Widziałam Twoją pracę wcześniej gdzieś w odmętach facebooka, nie wiedząc jeszcze, że to Ty jesteś jej autorką. Prostota i minimalizm w najlepszej, mrocznej formie, jaką do tej pory spotkałam. Genialana poza modelki na obu zdjęciach budzi niepokój i inne, ciężkie do określenia emocje. Praca jak najbardziej dobra. Oby więcej takich w blogosferze!

http://3.bp.blogspot.com/-sg36XvndWZs/VSQdv2YaXMI/AAAAAAAAHIY/wAai0dYELDI/s1600/nag%C5%82%C3%B3wek%2B74%2Bby%2BSayonara%2BNamida.png
Będę szczera. Wszystkie Wasze blogi podczas tworzenia przeglądu przeglądałam dwukrotnie. Na początku nagłówek, który wykonała Sasame Ka nie spodobał mi się nazbyt. Później jednak, gdy do niego wróciłam...Ma w sobie ten urok, że im dłużej na niego patrzę, tym bardziej mi się podoba. Przyglądałam się tej pracy chyba najdłużej ze wszystkich tu zgromadzonych. Jak najbardziej zasługuje na swoje miejsce w przeglądzie. Oryginalny, ciepły... Kojarzy mi się ze zbliżającym się (mam nadzieję!) latem. Aktualnie to mój faworyt z nagłówków tego tygodnia.

http://hakuna939.deviantart.com/art/Wiosenna-jesien-525366436
Raion wrócił do blogosfery. Brzydsza płeć autora jednak nie zdeterminowała jego talentu, którym w swoim najnowszym poście (polecam z całego serca przeglądanie art of monster!) wykazał się w stu procentach. Ciężko było mi zdecydować się na faworyta. W końcu jednak, ten klimatyczny nagłówek wybił się na prowadzenie. Podobają mi się tu nietypowe kształty, kolorystyka, elementy, które w sobie zawiera... No wszystko po prostu! Gratuluję świetnej pracy. Mam nadzieję, że będziemy mogły oglądać jeszcze więcej tego typu cudeniek w jego wykonaniu.

http://funkyimg.com/i/VHGq.png
Śliczna, oryginalna kolorystyka i znakomity pomysł na wykorzystanie tych kwiatków były determinantami moje decyzji w kwestii umieszczenia tego nagłówku w przeglądzie. Moim zdaniem jest wyjątkowy i bezbłędny.

 SZABLONY

http://funkyimg.com/i/VH2i.png 
Szablon dopracowany w każdym stopniu. Śliczny nagłówek, boska kolorystyka, świetny pattern w tle i oryginalny pomysł na układ... Nic dodać, nic ująć. Aż się prosi, by gdzieś go porwać, prawda?
http://zaczarowanaellen.deviantart.com/art/007-ZS-1410-525562541
Nowa zdobycz Zaczarowanych Szablonów trzyma naprawdę wysoki poziom. Nie wiem co to za film co prawda, ale po zobaczeniu szablonu aż mam ochotę go obejrzeć. Lubię klimat feudalnej Japonii w kinematografii... Szablon bardzo dobrze dopracowany. Wąski nagłówek nie odwraca uwagi od treści bloga, a ciemne, matowe kolory z pewnością uprzyjemnią czas spędzony na blogu, na którym zostanie ten szablon umieszczony. Cud, miód i orzeszki, Ellen!

http://stupid-owl.deviantart.com/art/Blogspot-template-Big-Hero-6-525733674
Słodki jest! Przepiękny! Dopracowany w każdym calu. Nieprzesycony zbędnymi pierdołami... Czego chcieć więcej od szablonu? Do tego ten robocik w nagłówku... Ach. Mój faworyt jeśli chodzi o szablony. Uwielbiam twórczość Agaty.

http://funkyimg.com/i/VK6U.png
Tyler wie co zrobić, by szablon był idealny, nie uważacie? Bardzo dobrze dopracowany. Każdy szczegół dopięty na ostatni guzik... Minimalizm najwyższej klasy u mistrzyni kodowania. Widać, że kombinuje, że rozwija swoje umiejętności, a to jest w cenie!

http://pre02.deviantart.net/d282/th/pre/i/2015/095/7/3/szablon_027_by_rinne_lasair-d8okosm.png
Rinne w końcu odwiesiła bloga! Widzieliście jej nowy główny? Wymiata... A ten szablon - jak zawsze w unikatowym, jedynym w swoim rodzaju stylu. Gif w nagłówku jest cudowny, płynny... Kodowanie dopracowane. Nowe, ciekawe rozwiązania, które autorka zastosowała pchnęły mnie na kolana. Czas bić jej pokłony!
http://funkyimg.com/i/VJou.png
Czerń i szarości w pracy Scar jakoś mnie poruszyły. Szablon mimo ciemnych barw, z uwagi na zastosowane zdjęcie robi jakieś takie... Wesołe wrażenie. Śliczny jest. dopracowany i oryginalny. Praktyczny. Czego chcieć więcej?

http://3.bp.blogspot.com/-tyrIMf_XZMs/VSkaJj-XddI/AAAAAAAACuk/FBroMfsSSMk/s1600/crt.png
South Park! Oł je... Lisia wie co dobre! Fajny szablon. Ciekawy pomysł na datę. Dobrze umiejscowione menu i ten efekt z cieniem... Wspaniały jest! Śliczny, oryginalny, minimalistyczny. Naprawdę ubóstwiam tego typu prace. Mam nadzieję, że będzie ich w blogosferze więcej i więcej, a ja będę mogła robić jeszcze bardziej rozbudowane przeglądy!

(c) Blondiee / blondie graphics


Za nami przegląd moim zdaniem naciekawszych, najładniejszych, najlepszych prac tego tygodnia. A Wy? Macie jakichś faworytów? Czegoś Wam tu zabrakło? Z czymś się nie zgadzacie? Piszcie śmiało w komentarzach! Nie zapomnijcie również wskazać swoich faworytów z przeglądu tygodnia!

10 komentarzy:

  1. Wow świetny przegląd Kociaku! Tyle prac, oj jest co podziwiac! Na początku bardzo dziękuję za umieszczenie mojego Lokiego w przeglądzie ♥ (btw. ten twój komentarz to sygnaturki jest po prostu genialny xD made my day) Bardzo ciężko mi wybrac faworyta z tej notki. Z nagłówków chyba Viper najbardziej skradła moje serce. Z sygnatur Tiny Fox natomiast z szablonów chyba najbardziej podoba mi się szablon Scar. Ale wszyscy wykonali naprawdę niezwykłe prace.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że moja IZombie się spodobała :) bardzo polubiłam ten serial więc musiał znaleźć sie w notce :), a tak chciała bym zaznaczyć, że nagłówek który wyróżniłaś Raiona wykonał razem ze mną więc też się przyczyniłam do tego małego tworu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. South Park! Lisek wygrał ten przegląd ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon Agaty przebija wszystko! ;) Jestem z niej dumna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za umieszczenie tu mojej pracy :)
    Zgaduję, że nagłówek widziałaś na grupie, prawda ?
    A tak poza tym, cieszę się, że ci się podoba.
    A co do przeglądu, sygnatura Andry i Tiny Fox są śliczne.
    Nagłówek Dreidre to arcydzieło.
    Szablon Scar zwalił mnie z nóg, nie dość, że moje kolorki, to i ten pan na zdjęciu nie jest mi nieznany ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. A i następnym razem wystarczy Lizzie bez Marzycielka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego przezwiska jeszcze nie miałam, haha :D
    Dziękuję ślicznie za pokazanie moich prac, bardzo mi miło c:
    Hm, jeśli miałabym wybrać prace, które najbardziej mi się spodobały, to będzie to na pewno szablon Scar i sygnatura Evelyn x.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w tym przeglądzie bardzo wielu faworytów. Najwyraźniej nasze gusta, Kociaku, są bardzo podobne. :) Zacznijmy od sygnatur. bardzo podoba mi sie praca Evelyn, Lotus, Tiny Fox i Desari, ale zdecydowanie na czoło wybija się praca autorstwa Sasame Ka. Jest ciekawie skąponowana i nie mogę się na nia napatrzeć. Z nagłówków to Viper i Lizzie (o tak, ten rodzaj minimalizmu jst genialny <3). W szablonach moje serce skradły prace Ellen (ogólnie uwielbiam jej całą twórczość), Tyler, Rinnie (ale i tak nic nie przebije jej głównego szablonu - jest mega) i Tiny Fox.
    Na sam koniec dziękuję za umieszczenie mojego szablonu w tym przeglądzie. Czuję się zaszczycona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za pokazanie mojej pracy w przeglądzie ^^ Jest tu naprawdę wiele świetnych prac, co sprawia, że naprawdę trudno jest wybrać faworyta. Z sygnatur Lotus zdobyła moje serce, a zaraz po niej Andro. Najlepszy nagłówek wykonała chyba Lizzie - jest taki delikatny i minimalistyczny, można się nad nim rozpływać. Co do szablonów prace Agaty i Tyler najbardziej mnie urzekły. Są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za uwzględnienie aż dwóch moich prac <3 Przyznam, że przegląd udany, jest w nim wiele pięknych prac, ale najbardziej uwielbiam szablon Agaty i Rinne :D

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »