23 kwi 2015

To nie wywiad! #3

  

I O TO NADCHODZI!... Wcale nie umarł, tym bardziej śmiercią tragiczną, chociaż szczęśliwy też nie był. Jakkolwiek. Poprzez przeszkody monotonnych dni, zbyt bolesne pociski egzaminów i zawały serca, o to jest!... Cieszy się ktoś?
 A któż to jest naszym dzisiejszym gościem? A Yassmine. Chyba więcej nie trzeba tłumaczyć.
 Przyjmijmy, że #3 jest takim bonusem (zadośćuczynieniem) dla was, ode mnie. Cóż.. Jeśli już mam się tłumaczyć, to po pierwsze egzaminy. Zakuwanie, z którego nic nie przyszło... Ale jednak. W zeszłym tygodniu nie byłam w stanie nic sklecić, a Kass nie miała nic przeciwko zmienieniu planów. Może są tu jacyś trzeciogimbazjaliści? Wam też najgorzej poszła hista? Ah, no i po drugie - bierzmowanie. Chcecie poznać mój wybór? Po prostu spytajcie w komentarzach, bo to nie o mnie dzisiaj. W zasadzie to też... Ale bez przesady.
 Yass jest szalenie zwariowaną osóbką, z bardzo nieprzeciętnymi zdolnościami i językiem. Właściwie to nie mam pojęcia, dlaczego wcześniej do niej nie napisałam. Głupia ja. Bo był to zdecydowanie dobry wybór.
 Dzisiaj, nie dość że będzie dłużej, ze względu na nasze gadanie, to do tego... Załoga wybłagała u mnie jeszcze jedno pytanie, czyli teraz losujemy ich siedem! Podziękowania lub kopy w dupę kierujcie do nich.
 Co tu dłużej przedłużać, po prostu czuję ulgę i trochę tęskniłam. A maszyna już dawno ruszyła...

 V: No to hej, tu Victim c;
Y: Jestem :D
V: Ok, no to może parę zasad? Czy nie potrzebujesz? ;d
Y: Nie no, dawaj xD
V: Nie ma żadnych zasach. Ja robię co chcę, ty robisz co chcesz.. Jedynie masz obowiązek odpowiedzieć na 7 pytań. Odpowiadasz na własne ryzyko, bo dosłownie wszystko jak leci wrzucam do notki ^^ (Widzicie?) Nie przejmuj się.

Jeju, maszyna ruszyła... Pytanie pierwsze:
Y: Mam losować od 1 do 7? xD
V: Skala jest nieograniczona :D
Y: No to niech będzie ...
V: O kur... W końcu ktoś na to trafił!

Pytanie pierwsze: Jesteś dziewicą?
 Y: Niestety - zakon, kościół, religia... To nigdy nie były tematy bliskie memu sercu, a tak w ogóle to jestem już starą dupą, w dodatku mającą partnera, z którym wiążę przyszłość aż do swojej śmierci... No i "niestety" to wszystko się jakoś z dziewictwem rozminęło :P Idea dziewictwa chyba nie jest dla osób twardo stąpających po ziemi xD
V: Haha, kocham <3

Pytanie drugie: Jak to jest być mądrym i pięknym?
Y: Może gdybym była piękna i mądra, miałabym więcej do powiedzenia xD Ale mam pomysł: zapytaj mnie w następnym wcieleniu, może mi się wtedy lepiej poszczęści.
V: <3
Y: Następne mam losować? :D
V: Tak... xD

Po której stronie ławki siedziałaś/siedzisz w szkole?  
Y: Szkoła... Kiedy to było :D Kurczę, serio nie wiem xD Jak tak o tym myślę, to było zawsze pełno ławek łączonych, powiedzmy 6-8 osób siedziało obok siebie przy 3-4 ławkach, a ja zawsze byłam w środku - lubiłam być otoczona dobrym towarzystwem, żeby nie umierać z nudów na lekcjach :D Graliśmy w statki i takie tam... Ale czy miałam nogę od ławki przy swojej lewej czy prawej stronie - nie pamiętam xD

Płakałaś na 'Gdzie jest nemo'?...
Y: Nie, nie płakałam. Ale nie dlatego, że to mnie nie wzrusza. To jest po prostu to moje stąpanie po ziemi xD Od najmłodszych lat wiedziałam, że bajka to po prostu bajka i że nie dzieje się to wszystko naprawdę, no i że oczywiście będzie szczęśliwe zakończenie :D Moją ulubioną bajką z dzieciństwa jest "Wszystkie psy idą do nieba" i pamiętam, że pożyczyłam ją kiedyś po latach kuzynce, no ale sądziłam, że skoro ja się nią w dzieciństwie zachwyciłam, to i jej się spodoba... I niestety tak nie było - przez wiele dni płakała i wciąż powtarzała: "Ale Charlie nie umarł, prawda? Powiedz, że on nie umarł!" Także to chyba zależy od psychiki dziecka, charakteru, podejścia do oglądanych historii, ale ja raczej z tych płaczących nie byłam xD
V: Boże.. też po nim płakałam..
Y: Mi się tylko kilka razy piekło przyśniło (te, które śniło się też Charliemu), ale tak, to jakoś nie odbiło się na mnie specjalnie poza tą jedną rzeczą xD

Co wg ciebie lepiej by było wybrać, jeśliby się miało taką szansę: sławę, czy pieniądze? Pomińmy fakt, iż sława = pieniądze, bo ktoś może woli mieć spokojne życie.. ;d
Y: A to jest akurat dla mnie bardzo proste pytanie. Oczywiście, że pieniądze. Może w innym wcieleniu nie byłoby mi tak łatwo powiedzieć, ale w tym obecnie wybór jest oczywisty :D Pieniędzy nigdy za wiele. W ostatnim czasie naprawdę przekonałam się o tym, jak wielkie one mają znaczenie... Choroby, niespodziewane tragedie... To norma w mojej rodzinie. I już nie raz się przekonałam, że wszystko byłoby łatwiejsze, gdybyśmy po prostu te pieniądze mieli. Mówi się, że szczęścia one nie dają... Ale w naszym kraju skomplikowanych operacji prawie się nie wykonuje, bo nie ma technologii/umiejętności, mówi się za to pacjentom, że nic więcej nie można zrobić, jak tylko maksymalizować komfort życia podczas ich ostatnich dni... Za granicą za to pomogą, ale koszty takich operacji to olbrzymie pieniądze.
 A inną sprawą jest to, że ja sama pieniądze w życiu wybrałam. Taka jest prawda. Wiem, jaka jest w mojej rodzinie sytuacja, wiem, że będziemy ich potrzebować. Takie geny. Natomiast sława to coś, czego osobiście nienawidzę i nigdy nie widziałam się w roli sławnej. Ba! Ja jestem wręcz pewna, że bym tego nie zniosła. Poważnie. Był taki czas w moim życiu, kiedy rodzice wciąż chcieli mnie wysyłać na różne castingi... I nigdy im się nie udało, na żaden nie poszłam :D Nie z obawy, że się nie uda. Bardziej bałam się tego, że się uda za bardzo. Sława to coś, co mnie po prostu przerażało. Poważnie - nigdy nie miałam problemu z występami przed ludźmi, trema była mi obca. Ale ja po prostu oszalałabym, gdybym nie miała własnego życia, gdyby ktokolwiek rozpoznawał mnie na ulicy i dziwnie by się z tego powodu zachowywał (dziwnie tzn. "O matko, patrz, to ona!" xD)... Niestety granie koncertów może nie zawsze wiąże się z byciem mega sławnym, ale zawsze to jakiś krok w stronę rozpoznawalności, a ja absolutnie nie chciałam się na ten koszmar w żaden sposób narażać. Uważam, że moje życie to moja sprawa, od początku wiedziałam, jak powinno ono wyglądać i po prostu nie wiem, jak sławni dają radę, gdy ktoś ciągle o nich mówi... xD No ale widać do tego trzeba się chyba urodzić. W każdym razie ja się na pewno nie urodziłam po to, żeby być sławną <3
V: Dla mnie człowiek mądry nie wybrałby tego pierwszego... Jeśli komuś to sprawia radość, cóż, ale dla mnie to nie ma najmniejszej wartości... <4 Ajć, ciemno... <3
Y: No dobra, to dawaj moje pytanie z numerem ..., a potem coś zaradzimy na tego ps'a xD
V: Szantażyk w formie propozycji, kocham.. <3

Pepsi, czy Cola? 
Y: Cola, zdecydowanie! I to taka angielska. Nie wiem czemu, ale ta nasza w Polsce zaczyna mi ostatnio smakować jak Pepsi... Tzn. porównując ją do tej, którą piłam w dzieciństwie z małych buteleczek, jest dużo słodsza i przez to prawie jak Pepsi. Za to w Anglii mają REWELACYJNĄ! Taką Colę, jak kiedyś <3 Polecam wycieczkę do Anglii, jeśli chcecie się napić prawdziwej coli, a nie cukru o smaku colowym xD
V: Czemu cię wcześniej nie poznałam?... xD
 Dzień, czy noc?
Y: Zdecydowanie dzień. I to jak najdłuższy :D Noc jest do kitu - ze względu na swoje choróbska muszę całą noc spać, prowadzić "zdrowy tryb życia", bo inaczej się wszystkie objawy nasilają... Porażka :< Niestety, dzień często okazuje się zbyt krótki (zwłaszcza podczas sesji xD) i choć świetnie sobie radzę z brakiem snu przez nawet kilka dni, potrafię się uczyć i jestem mega wydajna, to jednak mój organizm niezbyt to toleruje...:< I potem tygodniami muszę się doprowadzać do normalnego stanu xD

 Jak widzicie... Każdy jest szczęśliwy, i każdemu jest ciężko. Nie skupiamy się na grafice, tylko również na człowieku. A jak człowiek fajny, to czemu by nie? ;)
  Wierzę, że po tych dwóch tygodniach będzie dużo aktywności... Serio tęskniłam! Pamiętajcie, że możecie sami wybierać, i sami zadawać pytania.  No i.. przepraszam, jeśli wystąpią jakieś błędy. Mój stary komputer mnie nie lubi, dołuje mnie dosłownie wszystkim, a mi się tak śpieszyło, że nawet nie poczekałam na sprawdzenie Kaś. Upsik. ;) Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Boże! Wszystkie psy idą do nieba! Ja to do dziś oglądam, bo mam na płycie i muszę przyznać, że ta bajka bardzo mi podoba i zapewne zostanie przy mnie jeszcze na dłuugie lata, (Tak, płaczę za każdym razem!)Huh... Pierwsze pytanie mnie zaintrygowało ("Czytać, kurde, nie czytać?") Dobra, przeczytałam. Hihi. :D Ogólnie odpowiedzi Yassmine są bardzo mądre, jak na mój sfiksowany mózg. Dlatego czytałam z wytrzeszczem oczu. Cóż, fajny pościk i czekam na następne nie-wywiady. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha - i wracając do postu... Szczęście, ze ja jeszcze nie pisze tych egzaminów. Niby wolne od szkoły aż trzy dni, a i tak się wracać nie chcę. Życzę, ten no, pozytywnych wyników. :D

      Usuń
  2. Aaa Yass wielbie cie <3 nie no normalnie tym pytaniem o dziewictwo Victim mnie rozwaliłaś :) i popieram zdanie co do pieniędzy i sławy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny nie wywiad! Victim ale pytania! No nie wierzę. Odpowiedzi Yass są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko wielbie te wywiady! Yassmine była świetna i bardzo sympatyczna ♥ Czekam z niecierpliwością na kolejny wywiad ♥ Victim - układasz przegenialne pytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałą bym prosic o dodanie ogłoszenia.
    World of Graphic chciało by serdecznie zaprosic na impreze graficzną, która odbędzie się w ostatni dzień majówki tj. 03.05. Tematem imprezy będa zespoły K-Pop.
    Zaprasza załoga.
    a tu button: http://funkyimg.com/i/WfJ3.png

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »