10 maj 2015

Przegląd tygodnia


(c) Rosesylla / Violainess

Witam wszystkich!
Muszę przyznać, że z jednej strony jestem nieco zawiedziona tym tygodniem w graficznym świecie, z drugiej jednak w pełni Was rozumiem - cisza maturalna zobowiązuje! Jak Wam tam idzie? Ja tę nieprzyjemność mam już dawno za sobą, ale doskonale pamiętam ile stresu mnie to kosztowało. Podejrzewam, że to właśnie z tego powodu podczas ostatnich siedmiu dni nie pojawiło się zbyt wiele notek... Skupiacie się na  egzaminie dojrzałości, koncentrujecie na szkole... Mimo tego jednak - osoby, które pewnie mają to już za (lub przed) sobą zdecydowały się publikować posty. Z tego co się w nich pojawiło wybrałam co osobiście najbardziej przypadło mi do gustu, opatrzyłam komentarzem i... przedstawiam Wam poniżej. 
Podziwiajcie i komentujcie! Nie zapomnijcie wybrać swojego faworyta.

NAGŁÓWKI

http://funkyimg.com/i/VQUh.png
Gdyby poproszono mnie o opisanie tego nagłówka w trzech słowach powiedziałabym "cudowna, subtelna elegancja". Praca nie jest przesadnie zapchana stockami. Ma w sobie coś oryginalnego.. Do tego stonowana kolorystyka doskonale pasuje do modelki, która znajduje się tu na pierwszym planie.
http://funkyimg.com/i/WFFo.png
Na tej pracy sporo się dzieje. Budzi niepokój, robi tajemnicze wrażenie. Breath zdecydowała się na barwy, z którymi jeszcze chyba się nie spotkałam. Pomarańcz przeplatający się z zielenią przechodzącą w czerń... Naprawdę ciekawy pomysł. Wykonanie jak najbardziej estetyczne. Warto zwrócić na tę pracę uwagę.

http://funkyimg.com/i/WB2t.png
Od subtelnych barw i harmonijnego kontrastu przechodzimy do czegoś bardziej intensywnego. Eveline Dee zdecydowała się na odważny krok łącząc tak ostre barwy... Do tego motyw z szachownicą w teksturze jest boski. Śliczna praca.
http://1.bp.blogspot.com/-Xj5-7QzPOlE/VUoVc9s0h7I/AAAAAAAABi8/FgIvIWRJ6pY/s1600/demiii.png
Znów coś intensywnego i... Radosnego. Fantazja stworzyła ciekawą, oryginalną pracę decydując się na technikę, z którą spotykamy się coraz rzadziej. Całość oprawiona została dobrze wkomponowanymi napisami, które tylko dodają jej uroku.

SYGNATURY

http://funkyimg.com/i/WDtx.png
Hope wykonała naprawdę ładną sygnaturkę. Skromna, ale naprawdę estetyczna. Niczego tutaj nie brakuje, niczego nie jest za dużo. Ta praca zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie i nie wahałam się nawet chwili przed wrzuceniem jej do przeglądu.

http://4.bp.blogspot.com/-qwQ4cgt87WE/VUjAcIosINI/AAAAAAAAP-Q/GDUWfcmPbx0/s1600/cro%2B1.png
Naprawdę lubię prace Viper. Ta dziewczyna wie jak wywrzeć na mnie naprawdę duże wrażenie. Tej tutaj nie mam absolutnie nic do zarzucenia. Jest oryginalna. Graficzka zdecydowała się na ciekawą tematykę, którą estetycznie oprawiła. Gdyby ta sygnatura kandydowała na prezydenta, z pewnością miałaby mój głos!

http://1.bp.blogspot.com/-wRdHnZWRAUQ/VU3iGKlf5mI/AAAAAAAAEXU/q5fydKJN7ek/s1600/mememe.png
Znów intensywnie. Śliczne barwy, pełna harmonia w pełnym chaosie. Takie właśnie skojarzenia wzbudza we mnie sygnatura, którą zaprezentowała Lizz. Świetnie wkomponowane napisy, które w połączeniu z teksturami tworzą grafikę, która świetnie się prezentuje. W tematyce M&A mało kto radzi sobie tak jak Lizz!

SZABLONY

http://funkyimg.com/i/WACX.png
Na straved souls trafiłam na notkę nasyconą klimatem uniwersum DC. Polecam zapoznanie się z jej treścią szczególnie fanom Batmana, który w niej króluje. Powyższy szablon szczególnie przypadł mi do gustu. Został wykonany naprawdę solidnie. Oryginalny pomysł doprawiony starannym kodem. Wszystko tutaj ma swoje miejsce... To mój faworyt z tej notki!

http://pre12.deviantart.net/52a0/th/pre/f/2015/123/f/f/holland_roden__84_by_kredoll-d8rq5f1.png

Bloody Lean po raz kolejny pokazała na co ją stać. Śliczny napis w nagłówku od początku przykuł moją uwagę - nie wspominając już o postaci, która będzie rozpościerała swoje skrzydła nad każdym blogiem, na którym ów szablon się znajdzie. Ładny, dopracowany CSS tylko dodaje plusów tej pracy.

http://stupid-owl.deviantart.com/art/Blogspot-template-Kulinarny-531590138
Zdecydowałam się skomentować notkę, w której znalazł się powyższy szablon. Napisałam w komentarzu, że zaprezentowana praca jest profesjonalna. Wioska Szablonów trzyma poziom - o tym wiemy nie od dziś, a Agata ciągle i ciągle zaskakuje mnie nowymi pomysłami i rozwiązaniami - tak jak tutaj. Muszę przyznać, że po zobaczeniu tego szablonu od razu nabrałam ochoty na założenie bloga o tematyce kulinarnej, ale... Dzięki Bogu opamiętałam się w porę, gdy uzmysłowiłam sobie, że nie potrafię gotować.

http://funkyimg.com/i/WDhN.png
Amnezja i Renfri zdecydowały się na naprawdę udaną współpracę. Wrażenie na mnie wywarł nie tylko dopięty na ostatni guzik nagłówek, ale również CSS, który wykonano naprawdę starannie. Jednak to kolorystyka przeważyła o mojej decyzji, by umieścić tu ten właśnie szablon. Robi wrażenie lekko zamglonej, a może nawet i rozmazanej. Naprawdę udany trick! Gratuluję, dziewczyny!

To wszystko ode mnie na dziś. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich ciepło!

8 komentarzy:

  1. to fakt ostatnio jest bardzo mało prac i ja sama mam takiego lenia plus szkoła i czasem jeszcze praca i dodatkowo życie rodzinne nie zostawia dużo czasu na przyjemności czy wyobraźnie. Wybrałaś same świetne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. To po kolei: z nagłówków najbardziej podoba mi się Arcanum. Ma takie delikatne kolorki, że samo patrzenie mnie wyluzowało :)
    Sygnatur jest pokazanych mało, każda jest ładna, ale ta Viper według mnie jest najfajniejsza. Pandzia fan <3
    Z szablonów mam problem wybrać faworyta. Wszystkie mogłyby nim być, ale postawię na pracę Agaty. Kiedy ją zobaczyłam po raz pierwszy, zastanawiałam się, czy to naprawdę szablon na bloga, czy na zwykłą stronę internetową. Idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za umieszczenie mojej sygnatury w przeglądzie, kompletnie się tego nie spodziewałam i jest to naprawdę miłe zaskoczenie <3
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się praca Arcanum oraz Fantazji, cudeńka! W kategorii szablonów moje serce zdobyły prace Agaty oraz Amnezji i Renfri. Trudno oderwać od nich oczy, naprawdę. Sygnaturki Hope i Lizz są cudowne, nie da się między nimi wybrać. Świetny przegląd!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że praca się spodobała. Dzięki za jej umieszczenie w przeglądzie :) Z pośród nagłówków najbardziej podoba mi się praca Eveline Dee. Chociaż jest bardzo ciemna to wygląda najbardziej ciekawie. Uważam, że sygnaturka Hope wygląda świetnie. Bardzo podoba mi się jego prostota :) Z całego przeglądu moim faworytem jest szablon Agaty. Wygląda obłędnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka <3

    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za umieszczenie mojej pracy! Chciałam tylko zaznaczyć, że jest to współpraca z Moniką4451. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace w przeglądzie są śliczne. Wśród nagłówków miałam trudny wybór, ale wreszcie zdecydowałam się na pracę Breath. Może jest dla mnie ociupinkę za ciemna, ale i tak niesamowicie mi się podoba. Sygnatury były zaledwie trzy, ale wszystkie podobają mi się w równym stopniu. W szablonach zachwyciły mnie prace wszystkich dziewczyn: Ariany, Bloody Lean oraz Amnezji i Renfri (może szablon Ariany odrobinę wybija się na prowadzenie, ale nieznacznie).

    I oczywiście dziękuję za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon Bloody Lean wygrał internety, tyle powiem w tym temacie! Zakochałam się ♥
    Patrz Reniferciu, dopełniamy się, chwalo nas, sława, dolary z nieba!

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »