14 maj 2015

To nie wywiad! #4

 Lekko zaspany i poturbowany, wita was kolejny nie-wywiad z kolejną przemiłą osóbką! Od teraz żadnych spoilerów na początku, zajrzyjcie sami, a czy tym razem was zaciekawię czy też zanudzę, zależy... od was.
 Lydię powinien każdy znać, a przynajmniej kojarzyć. Swoją twórczością dzieli się na LOGu. Trafiło na nią spontanicznie, ale myślę, że nikt tego nie pożałuje. Było mi strasznie miło znowu z nią pogadać, i wyszło całkiem przyzwoicie. Dzisiaj króciutko wstęp, brak mi słów, a nie powinnam też za dużo pieprzyć od rzeczy ;d
 A tymczasem... Maszyna ruszyła.

L: Od 1 do 7, tak?
V: Nie... Pytań jest 30 ^^ <ups>
Pytanie pierwsze: Jeśli miałabyś wybór, którą religię chcesz wyznawać, na którą by padło?
L: Od zawsze byłam wychowywana w rodzinie katolickiej, więc nie wyobrażam sobie by wyznawać inną.
V: Religia to temat rzeka. Yhy.

Pytanie drugie... Czego nie da się wybaczyć?
L: Chyba gwałtu i znęcania fizycznego. Według mnie jest to jedne z najgorszych możliwych rzeczy, jakie można zrobić drugiemu człowiekowi. Ofiara żyje do końca życia ze świadomością zgwałcenia czy molestowania, bardzo często to odbija się na psychice i może prowadzić do samobójstwa. Dla mnie takiego zachowania nie można niczym usprawiedliwić.
V: Widzicie? Przyda się czasem trochę powagi. To niestety kolejna przykra prawda o tym świecie.

Największy obciach wg ciebie?
L: W sumie nie wiem, jaki byłby ogółem największy obciach, ale podzielę się z Wami moją niezwykle kompromitującą sytuacją . Byłam sobie raz w kinie i widzę stojącą tyłem dziewczynę, która wyglądała dosłownie identycznie jak moja najlepsza przyjaciółka. Postanowiłam ją zaskoczyć, więc zrobiłam krótki rozbieg i wskoczyłam jej na plecy. Ona krzyknęła, odwraca się i okazuje się, że to ktoś inny. Zrobiłam się cała czerwona i uciekłam :x
V: Nienawidzę tego! :x

W szkole po której stronie ławki siedzisz? 
L:  To zależy, bo w każdej sali mamy inne, stałe ustawienie, więc raz po lewej, raz po prawej. A czasami mamy dłuższe rzędy po pięć miejsc.

Lubisz budyń?
L:  Taaaaaak! <3 Waniliowy polany sokiem malinowym.
V: O kurde, ja tylko taki jem. <3

Już było, ale zawsze dobre!... Boisz się pająków?
L: Koszmarnie! Właściwie to wszystkich insektów. Po prostu jak je widzę, to muszę uciec do innego pokoju :x
V: Nie, ja tylko... ich...

Czego nie lubisz w ludziach?
L: Strasznie nie lubię takiej typowej ludzkiej zawiści i zazdrości. Ona ma lepiej? Przywalmy jej (oczywiście w przenośni ;p), żeby przypadkiem nie wypadała lepiej od nas. Denerwuje mnie takie podlizywanie się "fejmom" oraz zmiana pod wpływem środowiska. U mnie w szkole nie jest to i tak nasilone, ale nie rozumiem jak ktoś może zachowywać się całkowicie wbrew sobie, tylko by należeć do "tej" grupki. Byłam świadkiem sytuacji, gdy moja koleżanka z klasy (przyjazna i w ogóle wszyscy ją lubili) zmieniła szkołę, a teraz jest całkowicie inną osobą, której gdyby nie wygląd, to bym nigdy jej nie poznała.
V: Niestety.. taki jest świat, i nic nie poradzimy na innych. Niektórych nie da się zmienić. bo oni tego nie chcą. Temat rzeka, niestety... strasznie dołujący. <ja to pod wpływem emocji pisałam. Nie jest u mnie fajnie ostatnio. Znacie to? Życie jest najlepsze, kiedy nie nadaje się na książkę :)>

A na koniec klasyk! Zjadłabyś 10kg cukierków pudrowych?
L: Nie wiem, ile 10kg to sztuk cukierków, ale raczej nie byłabym w stanie. Chociaż osobiście strasznie je lubię...
V: Mam je obok, męczę się z nimi dwa tygodnie.. dziwne :c

 Ludziska... Wy wiecie, że ja potrafię być zła, i będę zła? W sumie pewnie was nie obchodzę (y), ale jednak. Wiecie, o co chodzi? O aktywność. I waszą pomoc. Której nie ma. Dlatego... możliwe, że w ramach rekompensaty... Pochwalicie się swoją skrywaną kreatywnością, a ja załatwię coś ekstra? To nie coś w stylu propozycji w formie szantażu, takie rzeczy tylko w szkole. Jeśli tak, dajcie znać. Miło by było.
 Jeśli chodzi o cukierki pudrowe... Jak nie potrafię ich zejść, to jest ze mną naprawdę źle. A jak z wami? Zdrówka i uśmiechów na twarzy, do zobaczenia w kolejnym nie-wywiadzie! Przepraszam za usterki i zwłokę! Musicie mi to wybaczyć. Nie macie wyjścia... ;)

4 komentarze:

  1. Hahahahahaha.
    Nigdy bym się nie spodziewała, żeby ktoś w kinie wskoczył mi na plecy :DD
    Super wywiad <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, Lydia!Już nigdy nie pójdę do kina, bo będę się oglądać za siebie w obawie że ktoś mi wskoczy na plecy ;)
    A tak na poważnie, fajny nie-wywiad i z tymi środowiskami szkolnymi i fejmami się zgadzam. Mam to samo, koleżanka poszła na studia, chodzi do klasy gdzie są sami tacy no hm... "bogate dzieciaczki" i ona chcąc się im przypodobać całkowicie się zmieniła. Temat znany, oklepany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko ta akcja z plecami dobra :D a co do tycvh powaznych spraw to się zgadzam z Lydią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lydia!
    Zgadzam się co do tych fejmów jak i molestowania i gwałtów, chociaż dla mnie gorsze jest jeszcze morderstwo. Mam w klasie dziewczynę, która jest strasznie podatna na środowisko i kiedy wszyscy to zauważyli zaczęli się od niej odwracać. A co do akcji z plecami to chyba też bym uciekła xd

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »