14 cze 2015

NPG 2015 - Etap II


Witajcie!
Muszę przyznać, że pierwszy etap konkursu wypadł znakomicie. Jury dostało do oceny cudowne prace. Tylko pogratulować każdemu za wkład włożony w pracę.
Mam drobną informację. Nastąpiły pewne zmiany w grupach. Blanche odchodzi z konkursu z powodu braku sprzętu. Trve Sezam w pierwszym etapie pracowała z Kass, w pozostałych etapach nauk będzie jej udzielać Prettysmilex. Żeby nikt się nie pogubił, jeszcze raz dodam wykaz grup:

INVISIBLE – Fantazja, Oblivate
KASSDesari, Ginny

LOTUSNatx, Amnezja
PRETTYSMILEX - Trve Sezam, Glownoxshadow
RENFRI Bella, Naailee
TINY FOXAlexxa, Lulu

Teraz czas na zaprezentowanie ocen prac, które podesłały uczennice. Przypominam, że w skład jury wchodzą StrayHeart oraz Zielony Kociak. Ich zadaniem było opisanie nagłówków. Natomiast trzecią osobą były nauczycielki, które oceniały cały tydzień pracy z uczennicami, systematyczność oraz stosowanie się do rad.

Azja
StrayHeart: Praca ma bardzo fajną kompozycję, wszystko wygląda ciekawie i jakichś większych błędów nie widzę. Bardzo dobra praca. 
Zielony Kociak: Wprost uwielbiam połączenie monotonnej szarości z jaskrawymi kolorami. Wygląda to znakomicie. Do tej pory chyba jednak nie spotkałam się z zastosowaniem odcieni szarości z kolorem pomarańczowym. Azjatycki wyraz pracy jest podkreślony w stu procentach. Układ jest interesujący, stocki dobrze dobrane, a modelka urzekająca. Śliczny, oryginalny i znakomicie dopasowany napis. Tej pracy nie mam absolutnie nic do zarzucenia i pragnę podkreślić, że za tę grafikę dziś, Alexxo, jesteś moją faworytką spośród świeżynek.
Tiny Fox: 10/10

Film
StrayHeart: Nie jestem co prawda fanką takiej koloryzacji, na których twarze postaci są sine, ale praca wygląda bardzo ładnie. Kompozycja jest fajna, nie przesadzona i wszystko ładnie ze sobą współgra. Jedyne moje zastrzeżenie jest wobec napisu - mógłby być subtelniejszy, tzn. czcionki powinny być bezszeryfowe, a kolory ciut jaśniejsze i delikatniejsze.
Zielony Kociak: Te kolorki, ta kompozycja! Świetny pomysł na układ. A te brzoskwiniowe barwy niesamowicie przypadły mi do gustu. Są delikatne, subtelne... Aż chciałoby się obejrzeć ten film. Kombinowałaś trochę ze stockami, jak widzę. Wyszło ci to naprawdę porządnie, zwłaszcza, że z moich wcześniejszych obserwacji wynika, że dość rzadko się decydujesz na taki zabieg. Chmury, listki i ten... stok narciarski (?) w tle tematycznie się ze sobą zgrywają. Bardzo podoba mi się wykorzystanie tekstur - lubię tego typu dodatki właśnie w takiej formie. Jedyne co mi się tutaj nie podoba to to, że miejscami zdaje się, że nieco niedokładnie wytarłaś nie tylko postacie (dziwnie prezentują się włosy modelki i przedramię modela), ale i stocki, które w niektórych momentach zwyczajnie się urywają (chodzi mi tu o górę na plecach modela i tę samą górę nad napisem.
Lotus: 8/10

Pary
StrayHeart: Ciekawa fotomanipulacja. Stocki dobrze ze sobą wyglądają i są ładnie wkomponowane, jednak niektóre za bardzo się wyróżniają. Tekstury raczej do siebie pasują. Jedyne moje zastrzeżenie to napis. Cień użyty pod tym w fikuśnej czcionce odgradza tę część napisu od reszty, przez co wygląda na "wykluczony", a to nie daje korzystnego efektu. Poza tym napis nie zwraca na siebie dużej uwagi, jest wysunięty na brzeg i właściwie nie ogrywa większej roli w pracy, tak jak powinien. Podpis autorki pracy za bardzo się wyróżnia. Powinien być widoczny, ale ukryty.
Zielony Kociak: Tekstura, która stopniowo przechodzi w stocki, które z kolei nie pzysłaniają w żaden sposób centralnego punktu pracy. Postacie są bardzo dobrze wytarte i pomijając drobny mankament na włosach modela widać, że bardzo się do tego przyłożyłaś i spędziłaś nad tym trochę czasu. To najbardziej monotonna czynność w tym całym graficzeniu i chyba najbardziej wyczerpująca. Gratuluję cierpliwości. Fajnie dopasowałaś napis. Praca jest technicznie naprawdę dobra, choć moim zdaniem, kolorystycznie jest nieco niespójna. Zdecydowałabym się na Twoim miejscu na nieco bardziej intensywną koloryzację, która ujednoliciłaby tę kompozycję. Zrezygnowałabym ponadto z tych świetlnych sprężynek, które nijak mi tutaj nie pasują.
Renfri: 8/10

Szkoła
StrayHeart: Według mnie praca jet bardzo dobra. Stocki są ładnie wkomponowane, tekstury pasują, a topaz korzystnie wpłynął na pracę. Fajny pomysł z tymi diamencikami, w których są napisy. 
Zielony Kociak: I tutaj zacznę od plusów. Zdecydowanie jest nim różnorodna, a jednak jednolita kolorystyka. To bardzo ciekawa koloryzacja. Do tego bardzo ciekawy pomysł na rozpieszczenie napisów. Te kwadraciki znakomicie wpasowują się w całość pracy. Stocki z architekturą, klasą, książkami i mostem dopasowane są idealnie, jednolicie. Motyw z uczennicami, był bardzo ciekawym pomysłem, który zrealizwałaś w stu procentach. Praca kojarzy mi się z zimnym, deszczowym Londynem, przez co niekoniecznie rozumiem zabieg z umieszczeniem kwiatów na pracy - to jedyne co nieco mi tu nie pasuje.
Kass: 8,5/10

Fantasy
StrayHeart: Ujęła mnie tematyką <3 Wszystko ładnie ze sobą współgra, a kolorystyka idealnie oddaje klimat pracy. Jedyny szczegół, którego muszę się przyczepić, to zbyt wytarte fragmenty postaci np nos Harry'ego z lewej, czy ręka Harry'ego z prawej. Poza tym praca jest świetna. 
Zielony Kociak: Dużo dzieje się na tym nagłówku. Gdybym miała określić go jednym słowem, powiedziałabym, że jest epicki. Cytat i wydarzenia z filmu, które umieściłaś na pracy przyprawiły mnie w pierwszej chwili o dreszcz. Doskonale zastosowałaś tutaj topaz, któy nie przytłacza pracy, ale dodaje jej niepowtarzalnego efektu. Kolorystyka, choć monotonna, również przypadła mi do gustu. Nie wyobrażam sobie tej pracy w innych barwach. Zastosowałaś dodające uroku zarówno kompozycji, jak i tematyce stocki, które choć nie dominują na pracy, stanowią ciekawy dodatek. Dużym minusem jak dla mnie jest fakt, że nos Pottera widzianego z profilu jest jakby... Nierówno przycięty. Dobrym pomysłem byłoby tutaj zastosować choć fragment, jaśniejszej tekstury pod spodem - nie gryzłoby się to aż tak. Ewentualnie przysiąśćkilka minut dłużej i nieco bardziej przyłożyć się do wytarcia tej postaci.
Invisible: 6/10

Wakacje
StrayHeart: Poza postacią i teksturami praca nic w sobie nie ma. Stocki są bardzo słabo widoczne, a postać za bardzo odróżnia się od tła. Ponad to zdjęcie modelki ma słabą jakość. Napis jest źle umiejscowiony i nie pasuje kolorystycznie do pracy. Jedyny plus pracy to koloryzacja. 
Zielony Kociak: Naprawdę ciekawy... Pomysł na umiejscowienie napisu. So beautiful mogłoby zostać solo, bez Holidays. Hyhy. Jest ciepło i wakacyjnie. Człowiek ma ochotę wyskoczyć na plażę. Troszkę mi tu pusto i niewiele na tym nagłówku się dzieje, ale z drugiej strony dodaje to grafice nieco uroku, jest subtelna i delikatna - mam co do tego mieszane uczucia. Kolorystyka jest naprawdę ciekawa. Ładnie wkomponowałaś stocki, ale na Twoim miejscu dodałabym tu coś bardziej wyrazistego w okolicach modelki, żeby aż tak nie odznaczała się na tle... tła. Ogólnie jednak praca jest naprawdę estetyczna i nie widzę tutaj jakichś karygodnych niedociągnięć.
Kass: 7/10

Serial
StrayHeart: Wszystko jest w porządku. Może te kropeczki są w lekkim nadmiarze, ale ogólnie praca bardzo ładnie się prezentuje i nie mam większych zastrzeżeń.
Zielony Kociak: Nigdy w życiu nie przypuszczałam, że połączenie wyblakłego, majtkowego różu w połączeniu z dość intensywną zielenią wyjdzie pracy na dobre. A jednak! Barwy tej pracy niezwykle przypadły mi do gustu. Praca technicznie wykonana jest bardzo dobrze. Wykorzystałaś ciekaw stocki, które również tematycznie pasują do serialu. Tylko te schody jakoś tak mi tu się gryzą... Choć po prawdzie takie schody pasują do każdej pracy. Nie podoba mi się intensywność barw na zdjęciach postaci. Twarz jest zbyt ciemna w porównaniu do reszty kompozycji. Ja z pewnością zdecydowałabym się na coś bardziej matowego. Do tego do gustu nie przypadł mi nadmiar kropeczek, które zasłaniają całą pracę. Wygląda to trochę jak śnieg, który nijak ma się do tematyki. Ogólnie jednak pracę oceniam jak najbardziej na plus.
Prettysmilex: 10/10

Muzyka
StrayHeart: Na pracy jest istny bałagan. Według mnie nic nie pasuje do siebie, a to głównie przez fakt, że koloryzacja jest za słaba i nie zadziałała korzystnie na wszystkie elementy pracy. Fikuśna czcionka nie pasuje do napisu. Na twarzy postaci jest tekstura w kratkę - lepiej unikać takich efektów, bo nie wygląda to dobrze.
Zielony Kociak: Moim zdaniem wykonałaś kawał dobrej roboty. Do gustu bardzo przypadła mi kolorystyka, stocki, które dodałaś nie tylko uwzględniając kompozycję, ale i tematykę pracy. Te nutki wymiatają. Podobają mi się również napisy. Ozdobna czcionka, którą użyłaś w "everyone" świetnie się dopasowała do całości. To ciekawe, że zdecydowałaś się na wykorzystanie właśnie takiej. 
Fakt, że postać, która leży na głównym planie "wyłania się" z tych świetlistych bazgrołów to dość interesujący pomysł, ale niestety mi nie przypadł do gustu. To tylko moja opinia, ale wydaje mi się, że nieco gryzie się z całokształtem nagłówka i nadaje mu nie muzyczny, a taki... Kosmiczny wyraz, co jak dla mnie tutaj nie pasuje.
Tiny Fox: 10/10

Miłość
StrayHeart: Bardzo fajny pomysł z tym efektem zdjęcia przy parze. Kompozycja jest skromna i bardzo dobrze, bo wyszło jej to na dobre. Jednak koloryzacja nie podziałała na teksturę korzystnie, dlatego należałoby ją zmienić. To samo z napisem, czcionki nie pasują do siebie, a kolory pierwszego napisu nie pasują co całej pracy. 
Zielony Kociak: Och, miałoby się ochotę nacisnąć na guziczek i zrobć zdjęcie całującej się parze. Ta para ma w sobie coś nietypowego, coś oryginalnego. Nigdy wcześniej nie widziałam podobnej. Stocków jest niewiele, większość pracy zakrywa rozmazana tekstura. Błękit przeprlatający się z różem był naprawdę dobrym pomysłem. Nagłówek jest skromny, ale elegancki.  Moim zdaniem jednak, te stocki na dole są źle wytarte i gdybym była na Twoim miejscu, napis umieściłabym nieco niżej, bardziej po środku. Fioletowa tekstura ni jak mi nie pasuje do całości. Ogromnym atutem tutaj moim zdaniem jest zdjęcie, na które się zdecydowałaś. Jest oryginalne, dodaje pracy romantycznej tajemniczości i namiętnej chemii, która moim zdaniem powinna znaleźć się w każdej pracy o miłosnej tematyce.
Renfri: 7/10

Mężczyzna
StrayHeart: Praca ma bardzo ładne kolory i kompozycję. Wszystko zdaje się do siebie pasować i nie jestem w stanie wyszukać jakichś niezgodności nawet na siłę :D
Zielony Kociak: Lubię taki styl w grafice. Rozchlapana farba, widoczne kontury postaci... Zdecydowałaś się na bardzo ciekawy zabieg z napisami. Moim zdaniem doskonale komponują się z całością. Do tego rozsypane karty i te zegary w tle, na wyraźnej, paskowanej teksturze, która miejscami przenika się z kształtami na tej drugiej. Kompozycja jest interesująca. Wszystko niemal idealnie dotarłaś. Nie przyczepiłabym się niczego, gdyby nie fakt, że ten najmniejszy daniel ma nieco dziwnie przycięte nogi, a dłoń Daniela średniego przysłania ta karta. Na Twoim miejscu zupełnie bym z niej zrezygnowała.
Lotus: 10/10

Lato
StrayHeart: Nie za bardzo podoba mi się ustawienie postaci, ta po lewej mogłaby znajdować się ciut wyżej. Poza tym nie widzę dużych błędów. Praca jak najbardziej na plus. 
Zielony Kociak: Na początku miałam co do tej pracy mieszane uczucia. Kolorystyka nie przypadła mi do gustu z uwagi na zbyt jaskrawe moim zdaniem barwy. Gdy jednak spojrzałam na nią drugi raz - dostrzegłam w niej coś więcej. Zrobiło mi się... Słodko. Bo ta grafika kojarzy mi się z miodem, z ciepłym, letnim wieczorem. Motyw jest naprawdę ciekawy i dobry. Pomijając moje uprzedzenie do nazbyt intensywnych barw nie dostrzegam w niej większych błędów. W oczy ubódł mnie fakt, że włosy modelki, u góry są nieco niedokładnie wytarte. Przeplatają się nie tylko z teksturą, ale i nachodzą na stock z kwiatami. Poza tym praca jest naprawdę dobra. Podoba mi się gradient w ozdobnej czcionce na dole. Napisy moim zdaniem również są dobrze dopasowane.
Invisible: 10/10

Anime
StrayHeart: Praca ma bardzo fajną kompozycję. Postaci są ciekawie wkomponowane w prace - na drzewku z różami. Napis pasuje, mógłby być większy, ale tak przynajmniej jest dobrze widoczny i nie wadzi. Co prawda mało jestem przekonana do tych "światełek", ale ogólnie praca bardzo dobrze się prezentuje.
Zielony Kociak: Twoja praca to jedna z tych prac, które porywają za serce od pierwszego wejrzenia. Musisz być z siebie dumna! Ja bym z pewnością była z siebie zadowolona po spłodzeniu czegoś takiego. Ta mroczna kolorystyka...  Ozdobny pattern w tle dodaje tutaj wyrazu. Mojej uwadze nie umknęła również rozpryskująca się ciecz (krew?) po prawicy modelek. To moim zdaniem interesujący, ale i ryzykowny zabieg, by obok rysunkowej postaci umieścić figurkę, przez co elementy 3D przeplatają się z tymi rysowanymi. Napis jest wykonany jak najbardziej poprawnie. Jedyne czego by mi tu brakowało to może jakaś bardziej wyrazista koloryzacja? Postać Mei w mojej opinii odrobinę gryzie się z czernią i czerwienią, które dominują w pracy.
Kass: 5/10

Tak jak obiecałam, w tym etapie nikt nie odpadnie. Ta część konkursu miała za zadanie zaprezentować nowe umiejętności początkujących graficzek. Teraz wiecie nad czym powinnyście popracować, bądź co trzeba dopracować.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że teraz możemy rozpocząć etap drugi. W nim będzie o wiele, wiele ciężej. Będziecie potrzebować pomocy swojej koleżanki z grupy.

Waszym zadaniem będzie ponownie wykonać nagłówek o wymiarach 800x600 px. Tym razem będzie wyglądać to trochę inaczej. Jesteście dobrane parami, prawda? Graficzka, której litera alfabetu zaczyna się wcześniej niż u drugiej, musi wykonać bazę. Natomiast druga osoba, musi ją dokończyć. Na przykład:
Alexxa (litera A) wykonuje bazę, a Lulu (litera L) musi ją dokończyć. Na tym polega cała zabawa. Oczywiście tworzenie pracy nieustannie nadzoruje nauczycielka.
Pracę wysyłacie w pliku PSD na numer gadu-gadu - 49945448 (Shandie).
Jak będzie wyglądać ocenianie prac?
W drugim etapie nauczycielki będą w dalszym ciągu przyznawać tylko punkty, a jury punkty i opisy prac. 3 współprace, które dostaną najmniej punktów (od nauczycielki i od jury) będą oceniane drugi raz w następujący sposób:
Nauczycielki będą musiały wybrać jedną uczennicę, z którą będą kontynuowały lekcje. Druga natomiast pożegna się z konkursem. Przykładowo:
Ja i Kass jesteśmy w grupie Tiny Fox. Tiny wybierze Kass, bo lepiej spełniała obowiązki, a ja pożegnam się z konkursem. (ba dum tsss)
Zrozumiano? Okej. NAJLEPSI POCZĄTKUJĄCY GRAFICY ROKU 2015 ETAP DRUGI - ZACZYNAMY!

14 komentarzy:

  1. 7-10 nie jest źle!
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa oraz wysokie noty! ♥
    Powodzenia wszystkim w drugim etapie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę powiedzieć, że wszystkie prace są niezmiernie ładne, jednak chciałabym wyróżnić nagłówki zrobione przez Alexxę, Fantazję, Natx, Oblivate (praca kojarzy mi się z słodkim plastrem miodu), Naaailee oraz Trve Sezam, ponieważ wyglądają naprawdę profesjonalnie (kolejność wyliczeń ma znaczenie ;).

    Życzę powodzenia wszystkim dziewczynom w kolejnym etapie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak przeczytałam ten początek oceny mojej pracy to aż mi się gorąco zrobiło, a później taka ulga...
    Dziewczyny powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony Kociaku! Każdą postać na swojej pracy tak wycięłam :P W małej postaci musiało być to w takim razie bardziej widoczne, ale zapewniam, że nie tylko w niej to zastosowałam. Dziękuję ślicznie za opinię dziewczyny! :3
    Zabieram się do roboty!
    Pozdrawiam!
    Natx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiało najwidoczniej bardziej mi się rzucić w oczy. ;D Faktycznie, Daniel medium też ma takie nózki. ^^
      Powodzenia w kolejnym etapie. :)

      Usuń
  6. A ja dziękuję, że mogę być tutaj w jury. Fajnie się oceniało te prace. Starałam się być obiektywna i mam nadzieję, że nie zawiodłam. ^^
    Wszystkim gratuluję udanych dzieł i życzę powodzenia w etapie drugim. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za tak pozytywną ocenę. Muszę przyznać że wszystkie prace mi się podobają. Życzę wszystkim powodzenia w następnym etapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod mega wrażeniem wszystkich prac ♥ Naprawdę wszystkie dziewczyny poszalały. Życzę Wam wszystkim powodzenia w kolejnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyne prace, które mi się z tych podobają, to Lulu i Trve Sezam. Jestem zdziwiona, że kass dała tak mało punktów najlepszej pracy. Mam nadzieję, że nie dlatego, że jest tematyki anime :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vanes ja oceniałam jedynie współprace z moimi uczennicami. Niestety... Z Sezamem współpraca była taka jaka była... Stąd tak mało punktów. Bo gdybym miała oceniać wykonanie pracy, byłoby ich na pewno więcej.

      Usuń
  10. Dziękuję za pozytywną ocenę, ale i za uwagi - krytyka - też ważna rzecz. ^^
    Nie było łatwo - przez tą wycieczkę, ale również przez to, że przez 10 miesięcy pracowałam tylko i wyłącznie w gimpie.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękujemy za opinie! ♥
    nagłówek Sezama jest perf, aż sobie go dodam do zakładek, a co :3

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »