1 cze 2015

To nie-wywiad! #5

 Z okazji Dnia Dziecka, wszystkim wszystkiego najlepszego!!! W tym mi. Jak tam wasze prezenty? Czy tylko ja siedzę w domu? (To przeziębienie... Naprawdę.) W dzisiejszym nie-wywiadziku, dosyć późnym, ale za to trafionym, równie trafiona osóbka. A któż to? Ktoś równo, o ile nie bardziej, marudny od Vicka!
 Sezamek jest nie tylko częścią Katalogu, ale również mojego wyobrażenia blogosfery. Ona jest po prostu genialna. Bez podlizywania się.

V: Sezamku? Nie chciałabyś może przypadkiem czegoś dla mnie zrobić? Dla ciebie to niestety może być nieprzyjemne :c
S: Tak? A o co chodzi? Pisz, pomogę :d
V: Nie-wywiad!
S: Ze mną? :o
V: Innego Sezamka nie znam <3
S: A czymże ja się wsławiłam? xD
V: Jesteś jedną z porządniejszych osób, jakie znam.
S: Jestem zaszczycona xD
V: Gryzę dopiero od niedawna xD
S: Uhuhuhuh, to dobrze, że powiedziałaś :D Ok, możesz ze mną to przeprowadzić xD Tylko wiedz, że to mogą być odpowiedzi nie do końca normalne xD
V: I o to chodzi <333
 Cóż, maszyna ruszyła... 

Pytanie pierwsze: Co byś powiedziała, gdyby ktoś zaproponował ci masaż stóp?
S: Zależy kim by ta osoba była :d Jeśli to byłby jeden z moich fajnych kolegów, to nawet bym się nie zastanawiała... ^^ Ale jeśli to byłby jakiś lamus, to... Pocisnęłabym mu jedną z moich wiązanek xD

V: U mnie dzisiaj wywiadówka.
S: A ja mam wakacje. Hahahaahaahahha, wkurwiam tym wszystkich xD
V: Nosz kur... -.-

Pytanie drugie...  Najgłupsze zdanie, jakie teraz przychodzi ci do głowy?
S: "Wykopałem 5 tysięcy ziemniaczków połamanym szpadlem przed czternastą" :d nie pytaj :D Siedziałam wtedy z kolegą nad rzeką na tzw. "Wenecji" (tak to miejsce nazywają mieszkańcy mojego miasta), i jakoś nieopodal nas siedziało dwóch kolesi z piwem, no i dość głośno dyskutowali, a my wyłapywaliśmy z kolegą pojedyncze wyrazy i siekliśmy z tego to o to pojebane zdanie >D
 V: XD ♥

Masz jakąś fobię?
S: Gdybym się dłużej zastanowiła, to może bym coś znalazła, ale tak na pierwsze przeskanowanie umysłu, to nie mam.
V: Pająki? Ludzie? Em... wysokość?
S: Pająków się nie boję, chyba, że gdybym leżała np. w łóżku i taki skurwysyn mi by zaczął zapierniczać po kołdrze, to bym się wkurzyła. Ale nie boję się. Moja koleżanka ma pająki, normalnie hoduje je sobie, to brałam jednego na rękę, on mi pozapieprzał po ramieniu na włosy wtedy, ale koleżanka go zabrała. No może wtedy się trochę przestraszyłam, że mi się zaplącze we włosy, ale nie darłam mordy. Co do ludzi, to staram się tolerować innych. Ale jak wiadomo tolerancja ma swoje granice, ludzie, którzy emanują dosadną głupotą są dla mnie straszni. Wysokości też się nie boję, wind też.
V: I tak powinna wyglądać moja postawa... Przynajmniej co do pająków :x

Co robisz, kiedy do twoich drzwi zawita świadek Jehowy, lub inni tego typu ludzie, którzy zawracają ci tyłek? (y)
S: Oo.. xD Hahaha, a ostatnio przyszli xD
V: Mi listy zostawiają.
S: Brat im otworzył, a ja za nim poszłam, a oni "yy, dzień dobry, czy jest osoba dorosła?", a brat "no u nas w domu są wszyscy dorośli", a ja sobie pomyślałam "kurwa, spierdalajcie, nie mam czasu" i jak on dokończył zdanie, to powiedziałm "...i wszyscy niewierzący" Dorzuciałam też coś, że tylko debile dają sobie wpoić durną historię, jaką jest religia i uznać to za prawdę. A ta babka się wkurwiła i drzwiami trzasnęła xD Ale się nie zamknęły xD hahaha. Ale chociaż sobie poszli XD i żadnych gazetek nie zostawili.
  A, są jeszcze tacy, którzy rozdają koło CH obrazki za kasę, też chyba któremuś coś powiedziałam, jak mnie zaczepił. Już nie pamiętam co, bo dosyć dawno to było, ale teraz ten koleś mnie omija xD
Ze mną jest czasami wstyd się pokazać, bo mam porąbane pomysły, i dziwne rzeczy mówię.
V: To nic.
S: Btw. cenzurujesz wulgaryzmy? XD
V: Co? xD


Co myślisz o swoim rodzeństwie?
V: O... przypomniało mi się coś. Chyba kiedyś pisałaś, że twój brat dał coś do mikrofali i to wybuchło.. xD
S: Mam "rodzeństwo", moje prawdziwe rodzeństwo nie żyje, niestety. Mam przybranych dwóch braci. Jeden jest dresem, ale nie ma ziomalków, drugi jest "normalny" xD Z pierwszym utrzymuję kontakty, takie na zasadzie koniecznej wymiany zdań. On bardzo lubi keczup. Chyba nie ma takiego opakowania keczupu, którego on by nie uświnił podczas korzystania, a drugi ma tyle samo lat co ja, no i jest przeciętnym człowiekiem. Z nim utrzymuję dość dobre kontakty, pieczemy sobie ciastka razem, albo coś :d Lubi on mnie torturować Lady Gagą xD Przez niego znam jej piosenki </3 Ah, błogi spokój został przerwany. Uważam go za jedynego człowieka w domu, który jest zdolny do rozmowy ze mną. Pomagamy sobie też nawzajem, może to dziwnie brzmi, ale czasami wymieniamy się też ubraniami :d Uczyłam go też matmy, żeby biedak zaliczał sprawdziany, a on mi odrabiał angielski, bo mi się nie chciało. No i to on włożył to ciastko na talerzyku do mikrofalówki z nadzieją, że wybuchnie, ale nie wybuchło, tylko czekolada się roztopiła <3 (ahh, to zaciekawienie *ciekawe, co się stanie, jak włożę ciastko do mikrofalówki, oby wybuchło* hahaha) Nie polecam zdrowym psychicznie jeżdżenia z nim samochodem, grozi, że wszystkich pieszych porozjeżdża xD Oh, i jeszcze taki najnowszy trend w jego życiu to nieubieranie się przez cały dzień, lub tydzień, taki prywatny striptizer. Wyobraź sobie, przechodzi Ci TAKA DUPA, dostarczając rozrywki swoim roznegliżowaniem i jeszcze robi zeza o takiego xD Więc podsumowując, z jednym mam dobre relacje, z drugim na poziomie 0.
V: Boziu...


W szkole po której stronie ławki siedzisz?
S: Skończyłam swoją edukację, szach-mat xD *jak to pięknie brzmi <333*
V: Następne pytanie.

Czego nie lubisz w ludziach?
S: Przyziemności, przesady i skrajnej głupoty, no i jeszcze arogancji. No i natręctwa, o tak. Jak Jehowy. W mojej byłej klasie był taki chłopak, który naciągał ludzi, żeby kupować u niego jakieś kosmetyki z FM. Cały czas jakieś wyjazdy służbowe do Warszawy, albo wisiał na telefonie i naciągał ludzi, aż mi się szkoda ich robiło. No i przerz te swoje "byznesy" przeszedł na warunkowym z 2 do 3 klasy, z matmy. A później był zmuszony uczyć się tylko podstawy, by wgl zaliczyć matmę. Miałam też natrętnych adoratorów xD O, to jest najgorsze. 
 W gimbazie był taki lamusowaty chłopak. Nie dość, że był Ciemny, to jeszcze serio miał ciemno w głowie, bo ledwo wszystko zaliczał, to jeszcze taki zjebus się do mnie przyczepił. Pamiętam, jak mi pierścionki jakieś kupował z gazety i wgl xD Raz sprzedały mu dziewuchy z mojej klasy (nie lubiłam ich) mój adres, no i on się wprosił do mnie. Żadnych gości się nie spodziewaliśmy, a mój ojciec kroił coś w kuchni, w każdym razie otworzył mu drzwi z nożem w ręku, a Ciemny się przestraszył, hahaha. Ale najlepsze, jak klęknął przede mną NA LEKCJI z pierścionkiem i prosił mnie o chodzenie XD, ale wtedy nie było mi do śmiechu. Serio, nie wiedziałam, co ze sobą zrobić, więc wstałam i wyszłam, taką siarę mi zrobił... Ale później mu za to obniżyli zachowanie, pamiętam jeszcze słowa wychowawczyni: "Adrian ma obniżone zachowanie i Adrian wie już za co" xD Znaczy i tak wszyscy wiedzieli. Albo jak go przebraliśmy za baletnicę, to był szczyt, bo dał na siebie włożyć sukienkę, różowe rajstopy i dał się pomalować, i zrobił z siebie pośmiewisko xD Mam nawet zdjęcie xD 
V: Szkoda go... 
S: <pokazuje zdjęcie>
V: Widać, że jakiś taki... :>
S: Wiem... xD No i to był jeden z tych "śmieszniejszych przypadków" natrętnych adoratorów, o innych jakoś nie mam ochoty wspominać. To byli debile, ale w złym tego słowa znaczeniu, z jednym borykam się nadal.

Twoje mocne strony?
S: O, jakie trudne pytanie o.o Powiedzmy, że prawdopodobnie jestem utalentowana plastycznie xD Wygrałam konkurs, a o moich rysunkach napisali w gazecie i to całkiem niedawno :d Chyba innych dobrych stron nie mam, bo albo coś mi się nie udaje, albo wgl nie podejmuję się czemuś, przez moje lenistwo głównie. O.
V: Jezu... malujesz świetnie ;-;
S: Dziękuję, ale i tak mi jest potrzebny improvement. Mam wakacje, postaram się nadgonić.
V: <3 

S: Ale Ci materiału dostarczyłam xD
V: Ta... xD





Kiedy ktoś prosi cię o pieniądze.. jak reagujesz?
S:  Zależy jaka jest to suma i kto o to prosi. Jeśli ktoś ze znajomych, którzy zasłużyli na moje względy, to oczywiście pożyczam, ale nie daję i jeśli jest to jakaś niewielka kwota. Zazwyczaj jakieś drobiazgi, kilka złotych puszczam w niepamięć, ale jeśli chodzi o jakieś kwoty zbliżające się do setki, to pożyczam, jeśli mam pewność, że ta osoba mi to odda. A jakimś żulom-klejusom spod Biedronki nie daję xD Dzisiaj np. pożyczyłam koledze kasę, bo mu do biletu brakowało, ma mi postawić piwo xD
V: Układ życia <3

 To na tyle. A nie mówiłam, że Sezam jest genialny? Tutaj ilość materiały równa się jakości :3
Co tu dużo mówić. Strasznie się cieszę, że wywiadzik wyszedł mega. 
 Poza tym, mam jeszcze do was osobite pytanie.
 Mógłby mi ktoś pomóc w sprawach Adobe Photoshop? Od dwóch miesięcy jestem bez niego, grafiki, moich materiałów. Niestety, mój stary złom ma to do siebie, że niezbyt mnie lubi. Pomijając.. trzy miesiące. Wszystko u mnie stanęło w miejscu. To, co ze mną będzie, z moją rolą na ZS i na moim prywaciaku, zależy od waszej pomocy, bo sama nie jestem w stanie sobie pomóc. Także... Dziękuję za dobre serducha.
 Oj, chciałabym w końcu potworzyć... Tego naprawdę brakuje. Napisać, jak było z moją wycieczką w Wawie, jeju, z wymianą! Działo się. Musicie mnie zamknąć w klatce, bo nie przestanę. Dobra, no, to do następnego. Pamiętajcie o wymyślaniu pytań! To teraz bardzo ważne, ponieważ te dobre już się kończą. W zasadzie to obowiązkowe. Zobaczymy, kto czyta posty do końca. Papatki, udanego dnia!

6 komentarzy:

  1. Kolejny świetny post. :) Tobie też wszystkiego dobrego z okazji dnia dziecka i nie - nie tylko ty siedzisz w domu XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, świetny post. Obie jesteście takie pozytywne :D
    I również - wszystkiego najlepszego :)
    A tak na marginesie, co do Świadków Jehowy, oni nie są tacy źli :v Tzn. kiedyś też mówiłam im takie głupoty. Złożyło się tak, że mój chłopak jest ŚJ i dopiero teraz rozjaśniłam sobie trochę wiedzę o nich. Wystarczy poprosić, żeby nie przychodzili, a już nie będą tego robić :p
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie kwestia mojej wiary jest... dziwna. To już zależy, jak, kiedy i gdzie się o nich tak wyrażam, ponieważ to zależy od człowieka. Moja koleżanka, jej rodzina, właśnie są ŚJ. Ma wolne wtedy, kiedy my obchodzimy święta. Nie ma religii, tylko chodzi na specjalne spotkania. No i dostaje kasę z różnych innych powodów... Różnic jest wiele, nie ze wszystkich się cieszę, no ale to nie moja sprawa.
      Dziękuję za przeczytanie, pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Możesz napisać do mnie. Pomogę. A co do wywiadu, a raczej nie-wywiadu, to wyszedł super. Nie wiem skąd bierzesz te pytania, ale odpowiedzi na nie zawsze są porąbane ^^
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz napisać do mnie. Pomogę. A co do wywiadu, a raczej nie-wywiadu, to wyszedł super. Nie wiem skąd bierzesz te pytania, ale odpowiedzi na nie zawsze są porąbane ^^
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »