5 lip 2015

Przegląd Tygodnia

Invisible / unfaithful-heaven

Witam serdecznie wszystkich zgromadzonych!
Dzisiejszy przegląd tygodnia obejmuje okres od 28 czerwca do 4 lipca. Jest dość obszerny, zawiera wiele naprawdę udanych perełek. Mam wrażenie, że od mojego ostatniego przeglądu naprawdę się uaktywniliście. Widocznie wakacje służą nam wszystkim, a żar lejący się z nieba za oknem zachęca to tego co lubimy najbardziej - grafiki.
Wykonałam przegląd przy ogromnej pomocy Shandie, za co jej bardzo dziękuję.
Dziękuję równie osobom, które zdecydowały się na nominowanie swoich faworytów. Was również do tego serdecznie zachęcam! Bardzo się cieszę, że możemy te przeglądy tworzyć razem.

 Zaczniemy od prac, które do przeglądu tygodnia nominowały nasze czytelniczki.

http://funkyimg.com/i/YJiZ.png
Vanes: Mam coś na punkcie masek gazowych. Nie wiem dlaczego, ale wszystkie arty z nimi mi się podobają. Dodajmy do tego talent Sasame i jest praca, obok której nie mogę przejść obojętnie.
http://funkyimg.com/i/XMw7.png
Vanes:  tej pracy dużo się dzieje, ale wszystko jest poukładane i napisy tworzą świetny klimat. Niechcący zaczęłam wymyślać historię, która połączyłaby wszystkie te postacie :)

http://funkyimg.com/i/YKWk.png
Desari: Wybrałam ten nagłówek bo mam wrażenie że jest całkiem inny od tych które się teraz się spotyka. Zauroczył mnie tym że jest taki mroczny a jednocześnie bardzo delikatny i tajemniczy. Do tego postacie nie znajdują się na środku tylko napis co pięknie tutaj wygląda. Jak dla mnie to jest jedna z najlepszych prac jakie ostatnio widziałam.
 http://funkyimg.com/i/YJNi.png
Desari: Gdy tylko zobaczyłam ten szablon to wkradł się on w moje serce. Mimo że nie lubię niebieskiego koloru to muszę przyznać że w połączeniu z czarnym i białym prezentuje się on fenomenalnie. Do tego Lotus dodała genialny css co w całości jest perfekcją.

http://funkyimg.com/i/YLji.png
Amnezja: Widzę Luke'a, czy potrzeba więcej uzasadnień? No okey, to tylko boczny powód nominacji. W każdym razie jeden z lepszych "5sosowych" szablonów jakie widziałam. Bo jest zrobiony dokładnie, z klasą, wszystko do siebie idealnie pasuje, mrocznie i subtelnie jednocześnie. Brawo!
http://1.bp.blogspot.com/-a1D11vNiINI/VZb8W0UJzKI/AAAAAAAAEVg/aeHJuKxakKo/s1600/podglad.png
Amnezja: Żizus, tak bardzo cukierkowo. Ale oryginalnie, a to jest to, co Nezja lubi najbardziej. I mimo że Renfri jest ziemniakiem, który zamiast dodać szablon Nezji z Changwookiem, wrzuca takie sweet pracki, Nezja Renifera za nie lofcia! (żarcik, bierz się do pracy kartoflu!)
Misao/natt liv


A co wyróżniłyśmy w tym tygodniu z Shandie? Przekonajcie się sami. Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie, bo prac jest sporo, co raduje moje serduszko! Postaraliście się w tym tygodniu i miałyśmy w czym przebierać. Zresztą... Przekonajcie się sami. :)

NAGŁÓWKI

 

http://4.bp.blogspot.com/-OooMakAmfjs/VY_Vy-TNqBI/AAAAAAAABw8/aI186NDZl0g/s1600/changes.png
Zielony Kociak: Klimat lat 60 na tej pracy od razu przypadł mi do gustu. Fantazja zdecydowała się na niezwykle oryginalne rozwiązania, a jej odwaga nagrodzona została świetnym finałem! Mocne, intensywne barwy, ciekawa kompozycja. Gdybym miała ocenić pracę w skali od 1-10 bez wahania dałabym jej 11! Brawo! Oby tak dalej!

Shandie: Sasame zrobiła nagłówek w swoim własnym stylu, który bardzo mi się podoba. Rzadko spotykam prace z 2ne1, a szkoda. Wiśniowy kolor (czy też inny odcień różu) fajnie wpasowuje się do szarości.
http://funkyimg.com/i/YpAr.png 
Shandie:   Nigdy wcześniej nie widziałam nagłówka o takim układzie. Mimo, iż modelka i stocki odstają troszkę od tła, nagłówek zrobił na mnie niemałe wrażenie. Gratuluję dziewczyny!

http://funkyimg.com/i/YLiR.jpg
Zielony Kociak: Alexxa zdecydowała się na genialną kompozycję. Praca podoba mi się tak bardzo, że nie wyobrażam sobie, że mogłoby jej w tym przeglądzie zabraknąć. Zdjęcia tej kobiety ułożone są w po prostu genialny sposób, a stocki nie odwracając od modelki dopełniają pracy nadając jej ciekawego klimatu.
http://funkyimg.com/view/YJfK
Shandie:  Dziewczyny powaliły mnie na kolana swoją pomysłowością. Jaskrawe elementy dają ciekawy efekt. Praca jak najbardziej zasługuje na wyróżnienie.
http://3.bp.blogspot.com/-nE6-IJWR1l4/VYspYdPqGcI/AAAAAAAAEQk/RpolDJjlQ3o/s1600/nag%25C5%2582%25C3%25B3wek306.png
Zielony Kociak. To fe...fe...fenomentalne, fantastyczne! Praca dopracowana w każdym szczególne. Jeśli chodzi o nagłówki to mój stanowczy faworyt. Miałam dreszcze, gdy na nią spojrzałam - poważnie! Gratuluję Stray ogromnego talentu!

http://4.bp.blogspot.com/-KPebbrOpss4/VZUJK6WYrVI/AAAAAAAADL4/ufX9r2Wtb4Y/s1600/on%2Bmy%2Bown.png 
Shandie: Te fioletowe akcenty bardzo charakteryzują tą pracę. Zobaczyłam ją od razu po opublikowaniu i cały czas siedziała w mojej głowie. To takie dziwne.. :x

 SYGNATURY 

 

http://3.bp.blogspot.com/-OHhoRfcAor0/VZHCM6fBnNI/AAAAAAAAAyA/YoJkhPFqYsc/s1600/Dara.png 
Zielony Kociak: Świetna praca w stonowanych kolorach. Nic dodać, nic ująć. Jak dla mnie zwyczajnie bezbłędna . Fajny, tajemniczy klimat, ciekawa kompozycja, ładnie wytarte postacie i ślicznie dopasowany napis.

http://funkyimg.com/i/YJj3.png
Shandie:  Sygnaturka wydaje mi się taka sympatyczna. Patrząc na nią, chce mi się uśmiechać. Niewiele jest takich cudeniek.
http://funkyimg.com/i/YPEg.png
Zielony Kociak: Invisible nie potrafi wykonać pracy, która by mi się nie podobała. Z jej notki miałam ogromny problem z wyborem faworyta. Zachęcam do odwiedzenia unfaithful heaven i zapoznania się z resztą prac, które graficzka publikowała. To prawdziwa uczta dla oczu, a powyższa sygnatura chyba tylko potwierdza moje słowa.

http://funkyimg.com/i/YLMP.png
 Shandie:  Dałam ci takie trudne zadanie, a ty i tak wykonałaś je z klasą. To tylko świadczy o tym, że nie masz problemu z tworzeniem 'innych' prac.

 SZABLONY 

 

http://pre14.deviantart.net/b8f5/th/pre/f/2015/183/4/7/021__paper_towns_by_simpleelements-d8zlws3.png 
Zielony Kociak:  Dość prosty szablon - minimalizm w pierwszej klasie. To elegancja na pracy skłoniła mnie do decyzji, by umieścić go w przeglądzie tygodnia. Świetne operowanie cieniem wewnętrznym nadaje szablonowi  klimatu takiej starej książki.

http://3.bp.blogspot.com/-fzcroTfm9yI/VZUJgEbqFoI/AAAAAAAADMI/QI_TRQ0Thj4/s1600/highway%2Bpodgl%25C4%2585d.png
Shandie: Tiny robi zawsze takie minimum, a to minimum jest tak urzekające, że po prostu.. ahh.. geniusz!
http://funkyimg.com/i/YKfs.png
Zielony Kociak: Renifer wie jak zrobić dobry nagłówek i jak oprawić go genialnym CSSem.  Szablony jednokolumnowe rzadko okazują się być sukcesami - tymczasem jednak ten spisał się na medal. Jestem nim zwyczajnie zachwycona. Delikatne barwy, oryginalne linki, dobrze dobrany patttern. Na blog pobierającego to cudeńko z pewnością tłumnie przybędą czytelnicy i zachęceni takimi widokami będą pojawiali się jeszcze niejednokrotnie.

http://orig14.deviantart.net/e744/f/2015/180/5/3/535962410344a008a4c9e29cb19d7f0f-d8z8951.png
Zielony Kociak: Chyba nigdy nie spotkałam się z tak ciekawym układem. Delikatna, stonowana kolorystka w połączeniu z naprawdę ciekawym nagłówkiem i dopiętym na ostatni guzik kodowaniem. Wszystko to robi naprawdę piorunujące wrażenie.

http://3.bp.blogspot.com/-2gNI5PvUYx8/VZPy4pCBLdI/AAAAAAAAESs/_G0vIFIodNk/s1600/Bez_tytu%25C5%2582u_1.png

Shandie: A z okazji skorzystam i wyróżnię Kocię. Szablon niby minimalistyczny, a taki ładny. Ale to już chyba każdy wie.. :D
http://orig02.deviantart.net/75be/f/2015/183/0/9/severus_snape_dark_times_by_ronnierathbone-d8zmxpm.png 
Zielony Kociak:  Ronnie podbiła moje serducho gradientem na który się zdecydowała w ramkach i poście. W połączeniu z połączenie żółci z zielenią dopasowuje się tutaj nie tylko kompozycyjnie, ale i tematycznie - to w końcu barwy Slytherinu. Genialny nagłówek w połączeniu ze starannym CSSem powaliło mnie na kolana, a koty przecież zawsze spadają na cztery łapki.
http://funkyimg.com/i/YN2F.png
Shandie:  Efekty 3D nigdy mi się nie znudzą. Na dodatek w wykonaniu Natx. Tyle mam do powiedzenia :D

7 komentarzy:

  1. Ojejku, dziękuję za wyróżnienie aż dwóch moich prac ♥ Moimi faworytami są zdecydowanie obie prace Tiny Fox :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, dziękuję za wyróżnienie mojego szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. what?! moja sygnatura? Dziekuje slicznie! Niespodziewalam sie, ze dozyje dnia w ktorym moj tekst bedzie swietnie dopasowany xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za umieszczenie trzech moich prac (w tym nominacji od Vanes <3).

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »