23 sie 2015

przegląd tygodnia

Vanes / idk-p
Cześć!
Właśnie skończyłam jedno z moich bardziej upierdliwych zleceń. Niezmiernie mi ulżyło i już miałam odpalić sobie GTA, gdy uświadomiłam sobie, że na moich barkach w dniu dzisiejszym spoczywa jeszcze jeden, nieco bardziej przyjemny obowiązek, a mianowicie - przegląd tygodnia. Zakasałam więc rękawy, przejrzałam Wasze blogi i muszę przyznać, że jestem zachwycona pracami, które dzisiaj wybrałam.
Nieco mniej mnie zachwyca fakt, że wciąż jakby niechętnie podchodzicie do kwestii nominacji. W tym tygodniu dostałam ją tylko jedną od emergency, której serdecznie dziękuję. Szczerze mówiąc jej wybór wprawia w osłupienie - prace są naprawdę genialne.
Zajrzyjcie koniecznie tutaj i nie zapomnijcie w przyszłym tygodniu wskazać swoich faworytów!
Przegląd obejmuje prace, które znalazły się na waszych blogach w okresie od 16 do 22 sierpnia włącznie.

NOMINACJE

emergency:  nominuję, bo Hyunka i w ogóle. generalnie praca ma super kolorki, no i napis tak genialnie ją dopełnia (Renifer, nie zapomnij, kto ci pomysł podsunął), poza tym niech wszyscy wiedzą, że Renifer to leniwa pipa i robiła ten nagłówek na szybko (*nezja zgrzyta zębami z zazdrości, bo ona tak nie umie*)
emergency: nigdy nie zapomnę w przeglądach o moim Lisku, nah! a ostatnio mało szablonów od tej pani (będzie opieprz, proszę brać się do roboty!). szablon jest taki delikatny, supcio oddaje charakter Jade, której mało widzę w grafice, to tym bardziej musiałam takiego białego kruka nominować, kc.

NAGŁÓWKI



Współpraca Lotus i Erenae udała sie znakomicie. Bardzo lubię połączenia szarości z jaskrawymi czerwieniami.Tutaj dziewczyny w gratisie pokusiły się o niezwykle oryginalny układ, który w swoistej symetrii łączy dwie prace w jedną. Bardzo spodobała mi się ta koncepcja i nawet chwili nie wahałam się z dodaniem tego cudeńka do przeglądu.
Rosesylla z kolei mnie nie zaskoczyła. Po kim jak po kim, ale po niej można spodziewać się genialnych pomysłów i doskonałej techniki. Uwielbiam jej prace i choć jestem jej cichym wielbicielem to zawsze przy takich widokach zbieram szczękę z podłogi. To klimat tej pracy nakłonił mnie do wyróżnienia jej w przeglądzie.

Elvis! Pierwszy raz widzę pracę z Elvisem i piszczę z radości. Nie tylko ze względu na modela przez którego mam ochotę zrzucić z siebie koszulkę, ale również przez warsztat, którym wykazała się Lotus na tym nagłówku. Świetne kolory, znakomite rozmieszczenie napisu i oryginalny pomysł. To nie mogło skończyć się źle. I nie skończyło. Mój faworyt spośród nagłówków w dzisiejszym przeglądzie!
Tego cudeńka nie mogło tutaj zabraknąć. Subtelne barwy i charakterystyczny dla Victim styl pasują do siebie idealnie. Pomimo jasnych barw praca ma w sobie jakąś taką hipnotyzującą tajemniczość przez co mogłabym się w nią wpatrywać godzinami.
Agusia zdecydowała się na ciepłe barwy przeplecione odcieniami granatu. Praca w każdym calu dopracowana. Świetna kompozycja, ładnie dopasowany napis. Nagłówek od razu wpadł mi w oko. Genialna robota!

SYGNATURY

Ach ten Wiesiek. Świetna, minimalistyczna sygnatura. Wszystko ładnie ze sobą współgra, a każdy szczegół jest ładnie skomponowany. Autorka nie naćkała tutaj wszystkiego, nadając tym zabiegiem grafice subtelności, która od razu budzi uśmiech na twarzy. Prace z postaciami z gier nie należą do najłatwiejszych, a mi wygląda na to, że Ariana odnalazła się w tej dyscyplinie doskonale. 
A to ci wanna. ;D Fajna kolorystyka, genialny motyw z siatką w tle i dość pociągający model na tle róż zgrywają się ze sobą znakomicie. Tej pracy absolutnie niczego nie brakuje. Stocki fajnie się ze sobą łączą nie mącąc w tematyce sygnatury pomimo ich zróżnicowania.
Ta sygnatura, muszę przyznać rzuciła mnie na kolana. Dość skromna w kwestii dodatków, oprawiona fajnymi stockami... Ten widoczek w tle w połączeniu z kolorkami kojarzy mi się z późnym latem. Grafika obudziła we mnie nostalgiczne wspomnienia i w moim małym rankingu wspięła się na szczyt sygnaturowej drabinki stając się moim faworytem w tej kwestii z tegotygodniowego przeglądu.

 SZABLONY

Świetny motyw z kafelkami, dopracowany CSS, śliczny nagłówek i seksapil Deppa nie pozostawiły mi wątpliwości, że ta praca nie tyle powinna, co musi znaleźć się w przeglądzie tygodnia. Szablon niezwykle oryginalny. Ciężko to osiągnąć ginąć w morzu szablonów, które oferuje nam blogosfera.

Forain zdecydowała się na monotonne barwy, które nie utrudnią czytania bloga, na którym ów szablon się znajdzie pomimo dość wypasionego nagłówka. Dopracowany CSS i fajne menu moim zdaniem zasługują tutaj na szczególną uwagę.
Wysuwana kolumna zawsze na propsie! Szablon dopracowany w każdym calu. Śliczny kociak w nagłówku i dość minimalistyczny wymiar tej pracy nie pozwoliły mi być samolubną. Musiałam podzielić się z Wami tą pracą i umieścić ją w przeglądzie.
Na Wiosce nie znajdziemy szablonu, który byłby nieestetyczny. Ten minimalistyczny szablon w szarych barwach od razu przykuł moją uwagę. Niezwykle przypadły mi do gustu komentarze w tym szablonie. Halucynowa miała na nie oryginalny pomysł.

W tym szablonie zakochałam się od pierwszego wejrzenia. A ta miłość trwa i trwa... Świetny, dopracowany CSS, fajny nagłówek... Wszystko po prostu wymiata. Mój faworyt spośród wszelkich faworytów. Mam nadzieję, że dziewczyny jeszcze kiedyś pokuszą się o współpracę, bo dopasowały się wyśmienicie.

A Wy? Macie jakichś faworytów? Koniecznie piszcie w komentarzach!
I pamiętajcie o nominacjach. Czekamy na nie z niecierpliwością. :)

11 komentarzy:

  1. tia, bo każdy chciałby być w przeglądzie, ale nikomu się nie chce nominować - TYPOWE.
    żal mi was, leniuchy, taka fajna opcja, a wy macie gdzieś.

    pracki wszystkie supcio, as always ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marudziliście, a jak teraz możecie decydować, to nic? ^^ Tak samo w moich wywiadzikach - mogłabym was wszystkich... ugh.
    Kocham szablon Forain ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam nadal pozostaję zahipnotyzowana przez pracę Halycunowej. To-tal-nie! Robyn Gleams+Vanes to duet bardzo zgrany jak widać. Chętnie zobaczyłabym coś jeszcze w ich wykonaniu. ^^ Poza tym nagłówek Agusi__ jest zaczepisty. ;)
    Bardzo dziękuję za miłe słowa dotyczące mojej pracy, po prostu wykonałam ją od serducha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dodanie mojego szablonu do przeglądu :)
    Moim faworytem jest szablon Vanes i Robyn i sygnatura Ariany

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Można u ciebie zamówić szablon z ,,Przygody Merlina"???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Katalog Graficzny czyli spis blogów graficznych. Szablony można zamawiać na szabloniarniach, blogach grupowych czy też prywatnych.

      Usuń
  7. Poproszę o dodanie ogłoszenia.
    Button: http://funkyimg.com/i/21oHf.png
    Treść: Na Panda Graphics (link: panda-graphics.blogspot.com) pojawiły się informacje odnośnie drugiej edycji Współpracy z Pandą! Zapraszam do zapoznania się z nowościami oraz do wzięcia udziału.

    OdpowiedzUsuń
  8. *o* mój szablon *o* Wut? xD
    Dużo się napracowałam nad menu i nagłówkiem w nim. Chciałam, żeby był wyjątkowy <3 Dziękuję za docenienie :3
    Mi najbardziej przypadły do gustu prace Lotus, Jane, Fantazji, Victim i Tiny Fox xD Jestem zakochana po uszy w ich pracach ^.^
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o dodanie ogłoszenia
    http://funkyimg.com/i/21pFS.png
    Treść na Blogu Rockmenowa (www.rockmenowa.blogspot.com) dnia 15 września o godzinie 20:00 (miejmy nadzieję bez opóźnień) pojawi się notka tematyczna nawiązująca do postaci jak i aktorów z Filmu Niezniszalni ,zapraszam też chętnych do współpracy .Za wklejenie bannera magiczny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o dodanie ogłoszenia :)
    http://funkyimg.com/i/21pXY.png
    Na Graphic Valley [http://graphic-valley.blogspot.com/] 31 sierpnia o godzinie 17:00 odbędzie się impreza graficzna. Tematem przewodnim będą wakacje i szkoła. Na osoby, które wkleją powyższy button na swojego bloga czeka paczka niespodzianka!
    Serdecznie zapraszamy!
    ~Lynx i Oblivite

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »