4 paź 2015

przegląd tygodnia


Breath / diaphanerose 
Cześć wszystkim!
Dziś, wyjątkowo poprosiłam kilka osób o nominowanie prac, które wpadły im w oko w tym tygodniu. I jak widać - chcieć to móc! Swoich faworytów nominowały trzy osoby, które urozmaiciły tym dzisiejszy przegląd.
Mam nadzieję, że zmotywuje Was to do wysłania do nas głosów na swoich faworytów w przyszłym tygodniu. Zasady znajdziecie tutaj.
Muszę przyznać, że dla mnie ten przegląd był sporym wyzwaniem. Ostatnio naprawdę niewiele osób publikuje prace. Może to kwestia roku szkolnego i akademickiego, który już się rozpoczął. Mam jednak nadzieję, że znajdziecie czas na swoją pracę i już wkrótce, kiedy oswoicie się z nauką i nadacie sobie jakiś tam rytm zasypiecie blogosferę swoimi pracami. Tymczasem - zapraszam na przegląd tygodnia! Enjoy.

NOMINACJE

Desari: Carllton jak zawsze zachwyca swoimi pracami. Z tym szablonem nie jest inaczej. Jest dosłownie idealny. Świetna grafika połączona z genialnym css'em czylu graficzne cudo!

Renfri: Jestem zbyt leniwa żeby komentować, ale ta praca mi się bardzo podoba (shame on you dop. Kociak).
Desari: Kocham tą sygnaturkę :*. Jest zdecydowanie jedną z najlepszych jakie ostatio widziałam. Idealne połączenie wszystkich elementów. To mgła na środku wygląda świetnie. I do tego jeszcze świetna kolorystyka. No normalnie cudo *_*
Renfri: Myślałam, że mojej bazy nie będzie się dało odratować, ale podczas współpracy wszystkim się udało. xD Praca Agaty szczególnie przypadła mi do gustu.
Fluffy Cookie: Ta sygnatura od razu przykula moje oko, pomino tego nie nienawidze minionkow jest ona bardzo urocza.  

Fluffy Cookie: Szablon jest bardzo przyjemny dla oka, dwa glowne kolory sa dobre bardzo dobrze. bardzo podoba mi sie uklad oraz etykiety. Luna zrobila bardzo dobra prace!

NAGŁÓWKI


Muszę przyznać, że nagłówek od razu przypadł mi do gustu.  Widać w nim cząstkę zarówno Ariany jak i Lizz. Dziewczyny świetnie się uzupełniły tworząc jedną z najlepszych współpracy, które kiedykolwiek widziałam. Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego mrocznego nagłówka. Jest monotonny, choć ożywia go zieleń umieszonym na nim listków.

Alexxa i Tyler spisały się na medal, muszę przyznać. Bardzo fajny, tumblrowski styl, który zdominował ten nagłówek o nietypowych wymiarach od razu podbił moje zielone, kocie serducho. 

Jaram się tym nagłówkiem jak poparzona. Tak bardzo w lisim stylu... Podoba mi się zarówno dobranie stocków jak i ten efekt z rączkami w tle. Nie wspominając o tej bez wątpienia ciekawej kolorystyce. Tak tu jesiennie i chłodno.

 SYGNATURY


Allison niestety zawiesiła swojego bloga. Poinformowała czytelników, że teraz będzie można ją znaleźć jedynie na współpracującym z nami Katalogiem Grafików. W ramach pożegnania jednak poczęstowała nas sygnaturą, która bez wątpienia przypadła mi na gustu. Bardzo ładna kolorystyka, świetnie dopasowany napis i świetna kompozycja. Bo musicie przyznać, że na tej pracy wszystko zdaje się tworzyć jedną, zgrabną całość.
Muszę przyjrzeć, że Blooma (miłość moich młodzieńczych lat <3) to ja nie widziałam od dawna na żadnej pracy. A ta wyszła wyjątkowo dobrze. Wszystko ładnie się zgrywa w jedną, spójną całość. Fajnie dopasowane pngsy i jesienne barwy od razu uwiodły moje serducho. Tego nie mogło zabraknąć w tym przeglądzie!
No ok. Fantazja już wie, że nam się ta sygnaturka podoba, bo Desari użyła go by ozdobić poprzednią notkę na katalogu, ale... To nie znaczy, że nie mogę go tutaj wyróżnić! Świetna kompozycja, praca dopracowana w każdym celu. Nic dodać nic ująć. 

SZABLONY 

Mroczny, ledwie zarysowany zamek w nagłówku połączony z genialnym kodem zrobił na mnie dobre wrażenie. Ciekawy pomysł na datę miałaś, k4sperku w tym szablonie. Bardzo mi się to podoba. Całość jest taka... Mocno w jej stylu. Ta delikatna szorstkość, wąskie kolumny i tekstury z nagłówka charakteryzują lwią część twoich prac. I za to ją przecież kochamy. Za jej  własny, unikatowy styl, którego nie można skopiować.
Szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem tego szablonu. Wszystko ładnie się ze sobą zgrywa. Neva zdecydowała się na delikatne, lawendowe barwy połączone z granatem. Oprawiła to naprawdę ciekawym kodowaniem. Uwagę przyciąga nagłówek - jest subtelny i estetyczny, robi wrażenie dopracowanego.  Podoba mi się w tym szablonie opcja z datą i patternem w tle. Tak tu...  harmonijnie i spokojnie. Myślę, że ten szablon znajdzie niejednego nabywcę.

Dobra. Nie mam pojęcia co się dzieje tutaj na nagłówku i jak Ty go zrobiłaś, ale jest genialny! Wzbudza taki... Niepokój. Szablon idealny do bloga o mrocznej tematyce. Bardzo dobrze dopracowany CSS.. I czcionka w tytułach, którą po prostu uwielbiam. Idealnie się to wszystko tematycznie zgrywa. Szablon na wieeelki plus jak dla mnie.:)

Cudowna kolorystyka tego szablonu od razu pchnęła mnie do wyróżnienia tego szablonu tutaj. Nagłówek jest po prostu genialny. Mimo iż dużo się w nim dzieje nie yrobi wrażenia... Pstrokatego. Moim zdaniem naprawdę odważnym było zdecydowanie się na taką właśnie kolorystykę. Brązy nie wszystkim przypadają do gustu, ale jestem pewna, że w tym przypadku te barwy są ogromnym plusem. Szablon idealny na jesienną odsłonę blogów.
O mały włos, a zgrzeszyłabym nie klikając na "starszy post" na wyimaginowanej grafice! Szablon naprawdę dobry. Uwielbiam opcję z nieruchomym menu na górze strony. Minimalistyczny, ale dopracowany w każdym aspekcie. Szkoda, że to zamówienie, bo z pewnością to dzieło znalazłoby niejednego, łakomego nabywcę!

Na dziś to wszystko ode mnie. Nie zapomnijcie o wskazaniu swoich faworytów w komentarzu! :) 

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za uwzględnienie mojej dosyć skromnej sygnaturki. W tym tygodniu prace są naprawdę świetne i każde z nich zasługuje na "nagrodę" w postaci przedstawienia w przeglądzie. Osobiście bardzo podobają mi się prace: Tiny Fox oraz współprace Tyler z Alexxą i Renfri z Agatą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Dziękuję za docenienie mojego szablonu.
    Masz rację. Na nagłówku jest... dziwnie, ale właśnie o to chodziło xD Chciałam stworzyć coś nietypowego.
    Moimi faworytami są prace:
    Victim, Luny, Renfri i Agaty, Fantazji oraz Kylo.
    Pozdrawiam!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  3. Sygnaturka z Orlando *O* ♥ Same cudeńka <3
    (Kociak, śliczne miniaturki!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęę!
      I to z Photofiltre, obawiałam się, że wyjdą kiepsko. x.x
      (RIP Photoshop).

      Usuń
  4. Ta z minionkami jest p r z e s ł o d k a. *-* A moje serducho nie może topnieć w tym miesiącu.
    Gj, Kociaczku. Też cię loffciam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shame akurat był dla leniwej Renfri, ale shame on you too! xD

      Usuń
  5. Udało mi się wybrać moich faworytów tego przeglądu: k4sper, Victim oraz Liska. Chociaż wszystkie prace są świetne. :)
    Bardzo się cieszę, że Minionki podbiły nie tylko moje serducho. ^^ Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »