11 paź 2015

Przegląd tygodnia

(c) December/Graphique du monde
Cześć!
Dziś jak zawsze chciałam pokazać wam najlepsze według mnie prace, opublikowane w dniach od 4 do 10 października. Mam nadzieję, że wyróżnione przeze mnie grafiki przypadną wam do gustu :D
Enjoy!


SYGNATURY


Ta sygnaturka przyciągnęła moją uwagę dzięki niezwykłemu połączeniu stocków i kolorów. Ma w sobie nutkę tajemniczości, a wykonaniu nie mogę się przyczepić.
 
Uwielbiam Clemence, a jej uroda sprawia, że każda praca z nią jest od razu piękniejsza. W sygnaturce Mrs. Punk podoba mi się to, że wszystkie elementy świetnie się ze sobą komponują.
 
W sygnaturce Scar przekupił mnie mroczny klimat, Daniel Radcliffe i oczywiście cytat z Demons Imagine Dragons. Przesunęłabym tylko te "Dark" na prawo i wtedy dodała "it's (...) inside" obok niego, wtedy wyglądałoby to jeszcze lepiej. Ale tak również jest dobrze i nie zmienia to faktu, że jestem zauroczona tą pracą.

NAGŁÓWKI


Jeju, nie dość, że czarno-białe, tak pomysłowe, dobrze wykończone, to jeszcze Dylan O'Brien. Nie potrzebuję do szczęścia nic więcej ♥
 
W tym nagłówku zakochałam się od pierwszego wejrzenia i od razu wiedziałam, że musi znaleźć się w przeglądzie. Kolorystyka, mrok i tak głęboki tekst. Myślę, że tę pracę każdy zinterpretuje inaczej i każdy zobaczy w niej coś innego.
 
To jedna z najlepszych prac Inginii ♥ Przynosi mi na myśl te smuteczkowe, jesienne wieczory przy książce lub serialu, które tak uwielbiam. Strasznie podobają mi się te warstwy kwadratów, bo końcowo dały fenomenalny efekt. Napis również prezentuje się wspaniale :D
Nie wiem dlaczego, ale ta praca kojarzy mi się z jesienią. Może przez to tło, może przez "november rain", a może przez Daniela, który jak zwykle świetnie się prezentuje. Najbardziej spodobało mi się w niej oczywiście połączenie kolorów, które jest dość niecodzienne, ale za to bardzo efektywne. Poza tym wszystkie elementy świetnie się ze sobą łączą, tworząc coś naprawdę pięknego.

SZABLONY


Zastanawiam się, czy Agata wykona kiedyś szablon, który mi się nie spodoba. Bo na tę chwilę nie mogę sobie przypomnieć, by kiedykolwiek taki przypadek się zdarzył. Jak zwykle jestem zakochana w minimalizmie. Menu prezentuje się bardzo dobrze, ale to wygląd gadżetów najbardziej spodobał mi się w tym szablonie. Te "plusiki" nie dość, że wyglądają cudnie, to jeszcze są bardzo funkcjonalne.
Szablony Luny są inne niż wszystkie i to właśnie ich wyjątkowość tak bardzo mi się podoba. Z czasem zdążyłam zauważyć, że Luna lubi robić sobie pod górkę, kombinować, jej prace nigdy nie są nudne ani takie same.
 
Totalnie przepadłam, kiedy zobaczyłam ten nagłówek. Jest tak magiczny, że wprost nie mogę oderwać od niego wzroku. CSS również jest niczego sobie i, co ważne, pięknie wygląda z nagłówkiem.
Jeśli ktoś szuka jesiennego szablonu, to ten wykonany przez Shalis jest idealny. Minimalistyczny i dopracowany w każdym pikselu. Blog z takim designem z chęcią bym czytała :)
 
Uwielbiam szablony Liska za to, że są tak przyjemne dla oka. Nagłówek jest po prostu fenomenalny, jak zawsze w przypadku Tiny Fox i nie zmieniłabym w nim kompletnie niczego. Jeśli zaś chodzi o CSS i pozostałą budowę szablonu, to zamieniłabym tylko czcionkę tytułu posta i gadżetów, bo ta nie ma polskich liter.

Z mojej strony to by było na tyle.
Bajo! 

PS: Przypominam, ze nadal możecie zgłaszać swoje propozycje prac do przeglądu! Więcej o tym TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy :D
    Najbardziej podobają mi się prace Erenae i Inginii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne prace dzisiaj wybrałaś! Wszystkie są niesamowite i bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówczyniami. Genialne prace w przeglądzie :)
    Najbardziej (z sygnatur) podoba mi się ta od Scar, jest genialna i niczego bym w niej nie zmieniała.
    Dziękuję za umieszczenie mojego nagłówka. Rozumiem ta miłość do Dylana, doskonale rozumiem :) Co do pracy Inginii (którą uważam za najlepszą z nagłówków) to z początku pomyślałam, że jest podobna do wielu innych teraz, jednak jak chwilę się jej przypatrzyłam to zdecydowanie strzeliłam sobie deską w twarz (w myślach, oczywiście ^.^). Nie dość, że jest przyjemna dla oka, to zauważyłam jeszcze bardzo fajny motyw, który zdecydowanie mnie urzekł :) Nie zdradzę jaki, może ktoś zobaczy :D
    Co do szablonów - ten Agaty (zawsze) jest naprawdę świetny, Shalis zresztą też, a u Tiny Fox podoba mi się nagłówek :)
    Bardzo udany przegląd!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nagłówków chciałabym wyróżnić prace December i Inginii (♥.♥). Szablony podobają mi się wszystkie i oczywiście dziękuję, za umieszczenie mojego szablonu w przeglądzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek December >>>>>>>>>>>>>>>>>>> życie.
    Prace Agaty, Lydii i Erenae również bardzo przypadły mi do gustu :)
    Dziękuję za umieszczenie mojego twora w przeglądzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za umieszczenie mojego szablonu :) A powtarzałam sobie, żeby wybrać czcionkę z polskimi znakami, nawet kilka razy, ponieważ mam dwie podobne. W końcu i tak nie zauważyłam :')
    Najbardziej podoba mi się nagłówek Erenae c: O, i szablon Luny jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm.. nie umiem powiedzieć które prace mi się najbardziej podobają... wybrałaś same perełki...
    wszystkie są inspirujące ;)
    Tak na marginesie: informuję, że blog Graphic Valley zostaje zawieszony (do 5 grudnia... ale nie jest to pewne)

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »