12 sty 2016

Nie-wywiad! #9

 Dobra, jednak znajdę czas. Dużo nauki, dużo życia. wiecie, jak jest. Nawet dzisiaj dodaję trochę późno... Po prostu nie bijcie. A teraz przejdźmy do rzeczy.
 Pewna wyjątkowa osoba... Mój autorytet. Ważny autorytet. Którą znam nie od dzisiaj. Baardzo długo. Która wróciła. Ale o tym później. Osoba wręcz legendarna... Autorka Duszy Anayi! Oraz Główna Przewodnicząca Zatraconych Dusz. Jeśli widzicie pewien zastój, nie wierzcie w to - tam nadal wszystko żyje. A właściwie odżywa. Za niedługo zobaczycie ;)

V: Nom.
A: Om om 
V: Czek, muszę się... ogarnąć. Oglądałam coś... :c
A: Oki xd
V: Oki doki. Zasad nie ma. Oprócz jednej
A: Nom? Bez przekleństw oczywiście xd
V: Musisz odpowiedzieć na wszystko.
A: Ookkk
V: Przekleństwa dozwolone xD Wszystko będę publikować 
A: Boję się xD

Może i słusznie.

V: Musisz wylosować sobie 7 pytań... mam xx numerków.
A: Ok, to hmm. *numerkii*

V: Myślałam, że pojedynczo będzie, ale ok ^^
A: Wybacz :D




V: Twoje ulubione ciastka?

A: Ojej, trudne pytanie. Jestem słodyczosmakoszem *nowa nazwa własna*. Niech będą Oreo <3
V: Oo <3 Tego jest za dużo, żeby wszystkie wspomnieć.


A: Tutaj w Stanach jest samych Oreo tyle róźnych gatunków, że nie zliczę. Ale delicje też są smaczne. Albo ciasteczka z maszynki, które zawsze robiła mama z tatą <3
V: Musisz mi jakieś przysłać. Domowe są zawsze najlepsze <3


A: Oczywiście. Uwielbiam jeszcze orzeszki, ale nie wiem, czy do ciastek się zaliczają :p
V: Te świąteczne <3



V: Okeej, następne pytanko, takie prosto zadane. Czy kiedy mijasz osobę proszącą o pieniądze na ulicy, wrzucasz jej coś 'do puszeczki'?


A: Jeśli chodzi o pomoc drugiemu człowiekowi, staram się nie odmawiać. Jeśli ktoś prosi o pieniądze na chleb, bo jest głodny, dam. Jeśli prosi po prostu o pieniądze, też dam. Mama zawsze mi mówiła, że pomoc drugiemu człowiekowi odbija się na moim koncie dobrych uczynków. Nikt nigdy nie wie, co może go spotkać w przyszłości. Jak to mówią: raz na wozie, raz pod wozem, a liczy się gest. Karma to suka, brzydko mówiąc. I zawsze wraca. A ileż to radości i satysfakcji daje nam fakt, że zrobiliśmy coś dobrego? Ja się czuje wtedy jak superwoman :) To się tyczy oddawania krwi, kupieniu komuś głodnemu kawałka chleba, czy też pomoc starszej pani z zakupami. Wybacz, rozpisałam się :>
V: Nie wybaczę, bo to same dobre rzeczy. Napisane.



V: Czego nie da się wybaczyć?
A: Hmm, ogólne pytanie? Cóż, zdrady - pierwsze, co przyszło mi na myśl. Kłamstwo jeszcze przejdzie :p

V: Zależy
A: Ale to też zależy
V: O. No właśnie xD

*Reklama, co jej nawet AdBlock nie zablokuje* Pamiętajcie, żeby koniecznie zgłaszać kolejne osoby do nie-wywiadów! Wkręćcie kogoś. Koniecznie! ♥


V: Ehm... masz rodzeństwo. Co nie? xd
A: Mam, młodszego o 4 lata brata. W sumie, jak miałam 3 latka, prosiłam rodziców o braciszka :p Bozia posłuchała i dała mi brata. Mama zawsze się śmieje, że co by było, gdyby urodziła się siostrzyczka? Chyba bym się zapłakała xD
V: To pytanie - co myślisz o swoim rodzeństwie - mam już odhaczone xD ^^


A: To nie muszę odpowiadać? XD Nie no, brat jak brat. Kłótnie są i były, ale kocham go moim całym serduszkiem i jak ktoś zechce go skrzywdzić, będzie miał ze mną do czynienia :p
V: Ja mam 10 lat młodszego. Suuper...


A: Heheh, to dzidziuś :p
V: A czy ty wiesz, ile ja mam lat?... ;x
A: Nie wiem *choć się domyślam hehs*, ale dla Ciebie to dzidziuś :) No przynajmniej dla mnie dziesięć lat młodszy braciszek byłby dzidziusiem.
V: Nie widzi się potem tego. I mam 16, małpo.

A: Hehehe, no nie wypada mnie pytać o wiek :d Mój brat ma 20 i mówię na niego, że jest dzieciak, to wiesz. Nawet jak będzie miał 40 lat, to i tak dzieciak 

V: O kurczaczki, ale wy starzy jesteście. Już zapomniałam
A: Hahahaha, dzięki!

V: A ty chyba w sumie... *rly tajne przez poufne*, to czekaj, przemycę kolejne pytanie...


V: Płakałaś na Gdzie jest nemo?
A: Nie lubię tej bajki :< Ale za to na Królu Lwie beczę jak smok!
V: :c



V: Noo, to może... Napisz najgłupsze zdanie, jakie teraz przychodzi ci do głowy? 
A: Hmm xd Może być to, że właśnie widzę, jak sąsiad dekoruje dom na Boże Narodzenie? *było trochę przed świętami. Ten wywiad po prostu dojrzewał do doskonałości* XD Nie wiem, co głupszego, krowy latają? :d
V: Jak lubi xd
A: Tu to normalne, a to jest dziwne :p

V: On się po prostu nie chce spóźnić xD I chce zachwiać sąsiedzką społeczność


V: Ok... No to na koniec... Twoja największa słabość?
A: Hmm, moja słabość? To chyba moja rodzina. Chociaż jak ktoś chce mnie przekupić, to rurkami z nadzieniem waniliowym ;p Albo białą czekoladą! I w ogóle, tak szybko? To koniec? :< *jak edytuję, to też to niewiarygodnie szybko minęło :<* Inny zestaw pytań poproszę!
V: Teraz chociaż wiem, jak cię do czegoś przekonać... ^^ Dawaj, losuj jeszcze jedno <3



V: Mehh, słabe pytanko. Jeszcze jedna szansa... :D *nie ładnie, co nie?*

A: To wylosuj ty :p

V: Niee. Albo w sumie
A: Tak, dawaj xd
V: Coś prostego, żeby było też *trochę* graficzkowania. Twoi ulubieńcy w grafice? Bardziej pod kątem stylu, tworzenia, ale twojego indywidualnego. Czyli... Twój styl. To, co lubisz w pracach.
A: Hmmm, cóż, zaczynałam przygodę na blogspot od czytania bloga Elfaby i Christel, które pozdrawiam! Obecnie zaczarowała mnie Rinne <3 Jej styl jest podobny do tego, co lubię. A moje prace? Lubię, jak wyglądają jak typowe strony internetowe. No i oczywiście jest Warcraft, mianiak, co też widać :p
V: Niestety ♥


A: Postaram się to zmienić xd
V: Niee, dżiss... xd
A: Czemu? Muszę być wszechstronna :p
V: Okej, jeśli tak...


A: Cóż, jeszcze jakieś pytanko? :)
V: Dałabyś radę zjeść 10kg cukierków pudrowych? ^^
A: O nieee, idę na dietę ^^ A tak serio, raczej bym nie dała rady xd
V: Hahah xD Jeszcze nikt nie dał. Oprócz mnie.


A: XD Okkk, nie mam pytań xd
V: W sumie szkoda xD


~!@##Wyc-cięta taś-śma~&%31~
Nie tak strasznie, co?... ;p
No nie ^^ W ogóle jesteś pierwszą chyba, która zrobiła ze mną wywiad :p
Serio? O jaa <3
Nom :) Dlatego to dla mnie zaszczyt :D Widać mało popularna byłam/jestem xDD
Wcale niee, jezu xD Po prostu cię długo nie było.
!2#*^%1
Ja widzę we wszystkim coraz większy potencjał... Czy ja wiem, to bardziej lenistwo
To też
Żeby coś funkcjonowało i było ok, po prostu musi się nam chcieć.
To też. Po prostu dużo młodych ludzi pozbawionych jest kreatywności, bo wolała pograć na ps4 niż pomalować w kolorowance, nie mówiąc o grafice
Niczego nie będzie, jeśli sami o to nie zadbamy. *Nitschego*
~23!!!%^$$@~~1

 Hehe, pokombinowałam. Bo mogę. 
 Dziękuję z całego serducha Anayusi za wywiad <3 To jeszcze nie koniec.
 Wszystkie przypisy pomiędzy ** pochodzą od tłumacza/redaktorki.
 Poza tym, szykuje się special na 10 niewywiadzik. Nie-wywiadzik. No. Będzie fajnie :3 Miłego tygodnia! Nie zapomnijcie o szaliku i czapce, będzie pi*błąd*dzieć!

20 komentarzy:

  1. Świetny nie-wywiad, nieźle się uśmiałam. c:
    I grzecznie oczekuję speszjal dziesiąteczke <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie co z buttonem obecnie jest niekatywny może wypadało by wstawić nowy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Button może być nieaktywny przez trwające prace nad szatą graficzną. Przepraszamy!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam, bo znajoma podesłała link. W ostatnim czasie nie zdarzyło mi się przeczytać tak kiepskiego tekstu. Jak dla mnie to zestaw tandetnych pytań i odpowiedzi, zdecydowanie nie jest to zabawny tekst na poziomie dostosowanym do odbiorców wywiadu i czytelników. Pomijając kwestie samych zasad prowadzenia i spisywania wywiadu, bo wiadomo, że mając szesnaście lat nie oczekuje się od nikogo profesjonalizmu, ale infantylizm wypowiedzi zarówno prowadzącej jak i odpowiadającej na pytania jest żenujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być, dziękujemy! ♥

      Usuń
    2. A teraz na poważnie, bo może takiej odpowiedzi byś oczekiwała. Opinia, to opinia, nie wiem, kim jesteś, ale od bardzo dawna nie spotkałam się z aż tak źle napisaną i przede wszystkim niezbyt dobrze uargumentowaną wypowiedzią. Dla Ciebie może to wszystko wygląda niesamowicie źle, ale gdybyś tylko mogła zauważyć, to z pewnością byś zrozumiała, że to wszystko jest celowe.
      Chyba to kiedyś pisałam, lecz mi, jako osobie, która może i chce takie rzeczy pisać, zależy na dużej swobodzie w Internecie, na nie okłamywaniu ludzi i nie na sztywności. To wszystko może być głupie, i żałosne, ale prawdziwe rozmowy właśnie tak wyglądają. Oczywiście, że pomijam wszystkie zasady. Które, pomijając prosty i doskonale znany fakt są po to, by je łamać. Sama nazwa 'Nie-wywiad' naprawdę mogłaby coś sugerować.
      Nie będę zdradzać wieku osóbki, z którą miałam przyjemność poprowadzić ten wywiad, bo nie wypada. Lecz to smutne, że najłatwiej doczepić się do kogoś 'przez wiek', a tym bardziej przez durne stereotypy, które najczęściej posiadają ludzie starsi. Albo zgorzkniali.
      Chciałam, ale przestudiowałam ten komentarz jeszcze raz i zauważyłam, że to oczywiste, że tutaj nie powinno się przepraszać.

      Usuń
    3. A ja się zgodzę z route, że ten nie-wywiad to porażka.
      Począwszy od formy jego zapisu jakby żywcem skopiowanego z komunikatora (i podejrzewam, że tak właśnie było), przez nic nie wnoszące pytania i tematy rozmowy, po dopisek z "Wyciętej taśmy", którego już w ogóle nie rozumiem.

      Wywiad, nie wywiad jakkolwiek go nie nazwiesz zawsze ma coś wnosić, przybliżyć postać, z którą przeprowadzasz rozmowę. Skoro jest to strona zajmująca się grafiką to tym głównie jesteśmy zainteresowani i co nas obchodzi jakie ciastka lubi dana graficzka, albo jakie głupie zdania przychodzą jej do głowy. No sorry, to jest traktowanie czytelnika jak potencjalnego idioty, a Katalogu jako szmatławca typu pudelek czy plotek.
      Zapis wywiadu nie-wywiadu, do którego się już odnosiłam jest tragiczny, źle się takie coś czyta, w dodatku fragmenty są poucinane i wrzucone bez ładu i składu, całość nie trzyma się kupy. Równie dobrze mogłabym czytać od dołu lub zacząć od środka. Jakieś dziwne przerwy między kolejnymi fragmentami.
      Całkowicie niepojęty jest dla mnie ten moment
      "V: Teraz chociaż wiem, jak cię do czegoś przekonać... ^^ Dawaj, losuj jeszcze jedno <3
      V: Mehh, słabe pytanko. Jeszcze jedna szansa... :D *nie ładnie, co nie?*"

      W tym momencie jedyne, co miałam do powiedzenia to "WTF?!". Ja nie wiem o co chodzi, inni czytelnicy zapewne też, bo zdania wyrwane z kontekstu, jakieś dziwne wstawki w gwiazdkach, wszystko to woła o pomstę do nieba.

      Cały ten post traktuję bardziej jak zapchaj dziurę na zasadzie "coś musiałam wstawić to wrzuciłam pogaduszki z koleżanką i nazwałam je nie-wywiadem". Bardzo niski poziom.

      Usuń
    4. A i zapomniałabym - Twój pierwszy komentarz, będący odpowiedzią na krytykę pokazuje jaki masz do niej stosunek. Ktoś wyraża swoją negatywną opinię i krytykuje to, co mu się nie podoba, a Ty odpowiadasz mu prześmiewczą odpowiedzią, traktując go jak idiotę.
      Brawo Ty.

      Usuń
    5. Hm... skoro każdy już wyraża swoją opinię, to zrobię to i ja.
      A więc:
      Czy wszystko w internecie ma być takie samo? Poprawne, sztywne, składne i tego typu? Ludzie... to jest sieć i jeśli ktoś chce zrobić coś swojego, to niech to robi! Poza tym... co ma do rzeczy zapis "nie-wywiadu"? Nie rozumiem czemu nie chcecie przyjąć do wiadomości, że tak właśnie to ma wyglądać :")
      W ogóle... co z tego, że jest to strona poświęcona grafice? Myślicie, że graficzki miedzy sobą gadają tylko o tym? Wybaczcie, ale się mylicie. Mało tego! "Nie-wywiad" został stworzony po to, by dowiedzieć się czegoś właśnie poza "fachem". Właśnie, jak to nazwaliście, głupie i nikogo nie obchodzące pytania o ciasteczka są po to by pokazać, że lubimy się wygłupiać i, że nie tylko grafiką żyjemy :") Jeśli ktoś chce wszędzie wciskać wszystkim jak powinno się co pisać, to przepraszam, ale w internecie nie ma na to miejsca. Tak sobie to wymyśliła Vic i nie uważam, aby wytykanie jej błędów i mówienie jak powinna to robić było na miejscu. Rozumiem uwagi w sprawie ortografii, interpunkcji, ale za cholerę nie mogę pojąć czemu chcecie z jej "nie-wywiadu" zrobić typowy, sztywny, opracowany artykuł...
      A teraz coś o reakcji Victim, czyli o jej pierwszym komentarzu. Nie jestem Gombrowiczem, wybacz, ale co by nie napisała, to i tak byś się przyczepiła. Jakby nakrzyczała czy głupio przytaknęła - i tak byś miała "ale". Bynajmniej tak to wygląda :")
      To tyle w temacie.

      Usuń
    6. Hej, hej, hej.
      Nie róbmy zamieszania!
      Wcześniejsze nie-wywiady wyglądały bardzo podobnie i nikomu nie przeszkadzała ta forma. Nie-wywiad.. sama nazwa wskazuje, że jest inny, niż typowy wywiad. Wcześniej nikomu nie przeszkadzała jego forma i nikt nie miał do niego uwag. Jeśli byłoby coś "nie halo" przy pierwszym albo drugim nie-wywiadzie, moglibyśmy się zastanawiać nad jego sensem, ale dopiero przy dziewiątym takie uwagi?..

      Usuń
    7. 1. To jest wywiad, nie artykuł, więc nie myl pojęć. Dobry wywiad nie musi być nudny nawet, jeżeli jest napisany w typowy sposób. Można w nim poznać graficzkę jako człowieka, pożartować i porozmawiać o rzeczach niezwiązanych z grafiką i w ten sposób przybliżyć obraz tej osoby czytelnikom.
      Wywiad to rozmowa.
      Victim chcała mieć oryginalny pomysł? Cóż, miała beznadziejny, bo ani to składne, ani to ładne. Może jestem za stara na takie żarciki, ale nie wiem jak "nikogo nie obchodzące pytania o ciasteczka" mają pokazać, że "lubimy się wygłupiać".

      2. Myśl co piszesz, zanim to opublikujesz, bo przynajmniej dwukrotnie zaprzeczasz swojej wypowiedzi. Najpierw piszesz, że Wytykanie błędów i mówienie jak powinna to robić jest nie na miejscu, a zaraz potem, że rozumiesz uwagi w sprawie ortografii i interpunkcji.
      Druga sprawa to ostatni akapit, gdzie twierdzisz, że cokolwiek by Victim nie napisała to ja i tak bym się przyczepiła i bynajmniej Ty tak sądzisz. To sądzisz tak, czy nie?

      3. Nawiązując zresztą do tej części wypowiedzi. Gadasz głupoty i wydajesz opinie, które wyciągasz chyba z szuflady "argumenty na odpierdol". Każdy, kto mnie zna wie, że nie reaguję źle na kogoś kto umie się przyznać do błędu, a jeśli nie zgadza się z opinią to przynajmniej za szczerość podziękować lub komentarz zignorować. Krew mnie jednak zalewa, gdy widzę jak ktoś czyjąś opinię obśmiewa lub broni na zasadzie "jestem artystką, mnie wolno". A Victim zachowała się jak gówniara i moja krytyka tej wypowiedzi była jak najbardziej wskazana.

      Shandie, a co ma do rzeczy fakt, że to dziewiąte wydanie nie-wywiadu? To już nie wolno tego skrytykować? Trochę beka, nie sądzisz? Póki coś publikujesz dajesz zezwolenie, by w każdej chwili ktoś mógł na ten temat wyrazić swoją opinię i nie za każdym razem musi to być wazelniarstwo.

      Usuń
    8. chciałabym tu wrzucić jakiś fajny tekst, co myślę na temat tych wywiadzików i być fajna, ale jedno przekreśla drugie.
      i mogę przegrać pojawianie się Pandy w przeglądach, soooooo

      idźcie zjeść snikersa XDDDDDD
      albo taką kinderkę *płacze, bo nie może wstawić zdjęcia w komentarzu*
      pozdrawiam mamę, tatę, Fantazję, babcię Fantazji, siostrę Gombro i siebie

      Usuń
    9. Gombo, wolałam nieocenzurowaną wersję XDDDDD
      a, pozdrawiam jeszcze pru i Renifera też, bo w końcu belgijska krew i może mnie wysadzić

      Usuń
    10. Emergency, przeglądy tygodnia na tym nie polegają xD

      nieGombrowiczu, po prostu to brzmiało, jakby ta seria w ogóle nie powinna istnieć. A znalazło się kilka osób, którym się to spodobało. Nie miałam na myśli, że nie wolno tego krytykować.
      Jeśli nie-wywiad uraził kogokolwiek w jakiś sposób, to bardzo przepraszam. Postaramy się go dopracować, żeby wyglądał jak najlepiej. Wcześniej nie pojawiły się uwagi na ten temat i wydawało nam się, że wszystko jest w porządku. Jeszcze raz przepraszam.

      Usuń
    11. Wybaczcie, ale już mnie to trochę śmieszy :") Nie zamierzam drugi raz tłumaczyć o co mi chodzi. Nie chcesz mnie zrozumieć, to trudno. Wyraziłaś swoją opinię, ja wyraziłam swoją i wszyscy są HAPPI.

      Usuń
    12. Nie dobrze, że Cię to śmieszy, bo to nie jest śmieszne. To jest porażająco żenujące.

      Usuń
    13. Zenujaca jest dalsza dyskusja, ktora, jak mniemaam, do tematu nic juz nie wnosi I nie wniesie. Dlaczego? Powiedziane zostalo A, powiedziane zostalo B. Kazdy, kto chcial wyrazic opinie, juz to zrobil. Proba przekonania drugiej strony do wlasnych racji w tym przypadku jest bezsensowna. Niech ta sprawa obejdzie sie po kosciach. Milosc, pokoj, szacunek. Przy okazji zycze udanego weekendu oraz celebrujmy najleszy dzien tygodnia - piatek.
      Za bledy I brak polskich znakow prosze o wyrozumialosc.

      Usuń
  5. Piszę z pracy przy chwili wolnego. Przeczytałam wszystkie wypowiedzi i jedyne co mi przychodzi tutaj na myśl, to:
    "Jeśli chcecie zadać jakieś konkretne pytania graficzkom, to napiszcie do bezpośrednio do Victim pisząc maila na katalog.graficzny@gmail.com o tytule "Victim - nie-wywiad", bądź też do mnie, a ja potem przekaże pytania Victim."
    Także jeśli takie rozwiązanie Wam będzie pasować, to piszcie śmiało.

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »