12 mar 2016

Nie-wywiad! #10

S: Tonight!
K: Dzisiaj!



Tak. Dzisiaj.
 Hej wszystkim, w ten całkiem wiosenny dzień. Z pewnością czujecie się bardziej weselsi, szczęśliwsi, nadzieja i kreatywność powoli wypełniają wasze serducha, wraz z coraz cieplejszymi promieniami słońca, które wychodzi zza chmur. *EDIT* Pogoda jest okropna, brzydka, obrzydliwa, napawająca przykrością i zniechęceniem. :)
 Ładny wstęp, ale Victim w tym czasie chowa się po kątach, bo tego nie znosi. Ale to dobrze! Ponieważ to nie zmieni ani trochę tej części o nadziei i kreatywności, w dniu dzisiejszym będziecie mieli okazję... poznać nas trochę od innej strony. Tak, nas. Właściwie je. W dziesiątym odcinku, części, w specialu, pomęczymy załogę naszego wyjątkowego Katalogu Graficznego!
 Niby to mi powinno się to zrobić, ale cóż. Bardzo mi się to podoba, że nie panuje u nas żadna sztywność, ludzie są wyluzowani, weseli, są super! Z resztą, sami zobaczcie. ;)
+ Uprzedzam, to nie-wywiad. 

V: Nie mam pytań. Mam szkołę.
Sh: Zacznijmy ich obgadywać.
V: Pozdrawiam.
K: Póki ktoś nie chce gadać na sky.
Sh: To przyjdą.

To miało nauczyć, że załoga to równe sobie, zaprzyjaźnione osoby.

V: DOBRA cenzura, ALE TO MUSZĄ BYĆ WSZYSCY
K: Eee?
V: To może być szybka akcja, o ile ruszycie cenzura, zanim mi neta wyłączą.
K: No ale o co chodzi?
V: Musimy być wszystkie.

To miało nauczyć, że załoga to wspólnota. Jedność.

V: Zrobiłam wam taką głupią atmosferę. Takich bezsensownych pogaduch.
K: Aha... i co?
V: Poddaję się. Naprawdę. Nikt nie zauważył?
N: Ja :") Tylko ja jestem mądra. To nie-wywiad z nami ^-^ Hahaha, bum cyk cyk.
K: Eee... że z nami? Serio, all!?

To miało nauczyć, że załoga KG potrafi wykonywać różne, wysoko wykwalifikowane czynności związane z umysłem.

V: No tak :d
Se: Mi te cenzura papier toaletowy cenzura.
K: UUuuu! Trzymaj w pokoju xD
Sh: Do sejfu z papierem xd
V: Ej
N: Tak?
V: Mam 30 stron z angla do uzupełnienia. Decydujcie siem.

To miało pokazać, że załoga KG to najnormalniejsi w świecie ludzie :) Którzy żyją, oddychają, śmieją się. Ok. Uwielbiam wstępy. Get ready?

K: Dawaj!
Sh: Get redi.
V: Wybierajcie po kolei.
K: 7
Sh: 21
N: 14
V: 7-21+14=0. Really?

Kiedy ktoś ktoś prosi was o 'wsparcie finansowe', jak reagujecie?
K: (Już miałam to pytanie)
N: Jeśli ktoś prosi mnie o pieniądze, to różnie bywa... Wolę jednak komuś kupić np. bułkę, niż dać na nią pieniądze... W końcu nigdy nie wiadomo, co kto ostatecznie kupi.
Sh: Szczerze, to nikt mnie nigdy nie prosił o pieniądze. Chyba, że ktoś z klasy. Jeden chłopak do tej pory mi wisi 5 dych. Ale tak, to nikomu nie pożyczam już od dłuższego czasu, ani nie daję. Bida, nie dają kieszonkowego c':
*aż się postarałam*
D: Sama nie mam pieniędzy, to co mu mam dać? Nie no, żartuję, oczywiście. Zależy od tego, kto to jest. Jeżeli prosi mnie o to jakiś przypuśćmy mocno zapuszczony bezdomny, to mu nie dam. Ale jeżeli jest to po prostu osoba biedna, to oczywiście, coś mu dam a nawet pójdę do sklepu i coś mu kupię. A jeśli ktoś z rodziny prosi o małą pożyczkę, to oczywiście, że tak, o ile nie jest to nie wiadomo jak duża kwota.
V: Sezam, TAK będziesz musiała nadrobić.
Se: Nie jestem bidotom :< Jakbym była bidotom, to bym sama prosiła. A teraz to się wycwaniłam, bo odpowiadam, że mam na karcie >D Jeszcze nie widziałam żula z terminalem, także... xD Jakiś czas temu mnie taki pod Carrefourem koło bloku prosił o hajs. Szczery był. "Ja nie będę kłamał, bo to na piwo". To kazałam mu cenzura xD Albo jak siedzą jakieś biedaki na metrze, albo gdzieś na Placu Defilad, bo tam często ich widzę, to i tak mam ich in ass. Jestę chamę :< Ale kiedyś pożyczyłam koleżance tyle, że do dzisiaj mi wisi ze 200 zł ;_;

Co myślisz o swoim rodzeństwie?
K: Nie posiadam rodzeństwa xD
Sh: Nie posiadam. Tzn, kocham drakusia <3
N: Mam dwójkę. Więc: Moje rodzeństwo... Kocham ich nad życie, ale czasami przeginają. Nie potrafią ogarnąć, że nie to nie, a tak to tak. No. Wiem, że wszystko jest zrozumiałe :")
D: W sumie nie jest złe, ale mogłoby być lepsze. Starsza siostra jest trochę podobna do mnie (z wyglądu nawet bardzo, własna ciotka mnie z nią pomyliła) tylko że ona woli imprezy, a ja zacisze domowe i książkę. Młodszy brat jest trochę przy głupawy i nie da się z nim wytrzymać, ale może być. A najmłodsza siostra, mimo swojego diabelskiego wcielenia jest strasznie słodka xD
V: Sejzam ma mnie gdzieś.
Se: Mam dwóch braci xD Oboje są crazy. Jeden pozytywnie, drugi wręcz przeciwnie. Brat, który jest fajny jest bardzo miły i uczynny. Jak prawdziwy braciszek. Dużo z nim czasu spędzałam, uczyłam go matematysi, żeby bidula zdał maturkę, poza tym, mimo, że teraz jest tysiące kilometrów ode mnie, to nadal rozmawiamy. Dzisiaj napisał mi, że mu się miło robi, jeśli mu piszę, że jestem szczęśliwa. Kochany <3 Tęsknię za nim :< Drugi to asshole z krzywo rosnącą brodą. Moje relacje z nim są wręcz ujemne xD Shit mnie on obchodzi. Tylko z niego się śmieję, bo jest cenzura życiową, taką, że nawet jego własna dziewczyna nie chciała z nim iść na sylwestra. Właśnie, on ma dziewczynę. Normalnie nie wierzę. On sam ma 23 lata, a ta laska jest z 1 klasy gimbazy. Współczuję jej gustu xD Poza tym, ma jakieś chore tatuaże na łapie. Jakieś ciastka, symbole chemiczne, chgw. I tak go nie lubię. Jego życie nie jest nawet dżdżownicą egzystencjalną xD

Wolicie dzień czy noc? Wiem, że noc, zboczuszki.
Sh: Wieczorki.
K: Uwielbiam noc, bo mam wtedy największą wenę do tworzenia i pisania. Chociaż niestety następnego dnia w pracy czy też na uczelni jest kiepsko.
Sh: Wtedy mam luz, w nocy siedze tylko w weekendy ;x
N: A ja kocham dzień. Wszystko jest kolorowe, głośne i pełne zycia. Kocham takie coś.
D: Zdecydowanie wolę noc, mimo że boję się ciemności, a raczej tego, co może z niej wyskoczyć xD
Se: Wolę noc, bo wtedy mam czas dla siebie. Jeśli nie śpię, to laptopuję. Mogę wtedy jakoś odreagować dzień, zajmuję się często grafiką, rysunkami, wtedy wychodzi najlepiej, mam największą wenę. Mam taki rysunek, który był tworzony tylko i wyłącznie po północy. Lubię też nocne spacery po moim rodzinnym mieście.

Uwaga, oburzające pytanie. Najfajniejsza piżamka, jaką macie?
K: Eee... co innego.
Sh: Długie, cieplutkie różowe w kratkę spodenki od kubusia puchatka/
N: Koronkowe czarne bokserki i koronkowy czarny stanik :")
D: Mam taki piękny, koronkowy, czerwony komplecik xD
Se: Mam najnormalniejsze w świecie xD Nie przykładam do nich zwykle uwagi. O bieliźnie powiem więcej. Ja zawsze noszę czarną :d Lubię koronkowe, bo są ładne *_* Ogólnie bielizna jest fajna xD Lubię też rajstopy z ciekawymi wzorkami, mam takie z wzorkiem pończoch (nawet w tej chwili na sobie, przyciągają męskie spojrzenia, nie wiedzieć czemu; mój facet znał już każdą lokalizację zadrapań na nich xD szurał mi po paseczkach. Kanalia.)

Twoja największa słabość?
Sh: Nii, nie powiem.
Sh: Wcale nie pająki ;-;
N: Moją największą słabością są dzieci. Nie potrafię im odmówić. Szczególnie, gdy w oczach mają Sh: No to.. ja się boję tornad.
K: Ohhh... Trudne pytanie... Sama nie wiem. Chyba fobie (arachnofobia i lęk wysokości). Małe kotki Sh: Często mi się śnią, a po kilku dniach okazuje się, że na serio się pojawiły. Z katastrofalnymi skutkami. Na szczęście daleko ode mnie i moich bliskich.
D: Miłość. Największa słabość i siła człowieka. Dla ukochanej osoby zrobię wszystko, i to dzięki niej można mnie złamać. I nie zapominajmy o uroczych kotkach <3
Se: Moja największa słabość? Słodycze :< Ile razy ja miałam je ograniczyć, nigdy mi się nie udaje. Za bardzo je kocham :< A los dupos rosnos :< Inną równie wielką jest Pan S, nie dam sobie spokoju, jeśli go codziennie nie zobaczę i nie powkur(zam)wiam, taka wredna jestem >D

Czy blogosfera wzbudza i pobudza negatywne emocje drzemiące w środku każdego z nas?
N: Och! Ależ oczywiście, że tak! Blogosfera nie tylko pozwala nam wydobyć z siebie pozytywne emocje. Według mnie bardzo często możemy zauważyć te negatywne strony. Ja osobiście nie lubię mieszać się w żadne kłótnie. Nie mam zwyczajnie na to nerwów.
K: Wśród niektórych zdecydowanie tak. Tworząc prace większość liczy na pozytywne opinie. Kiedy natomiast pojawia się krytyka, zaraz zaczyna się burza (albo jak to niektórzy mówią, gównoburza). Pokazywanie własnych racji i przekonywanie, że ta druga strona się myli. Jest to jednak ciężki kaliber, bo każdy po ciężkim dniu może zechcieć się wyżyć od tak na obcych ludziach przez komentarze.
Sh: Cóż, lubię grafikować, ale często nie mam motywacji. Brak komentarzy pod nowymi notkami (na jakichkolwiek blogach) jest smutne. No i hejty. Przecież każdy ma prawo do pomyłki. ;x To jest najgorze. Ale nie poddaję się. Fighting!
V: Każdy ma prawo, a właściwie nawet nie prawo, być sobą. Kłótnie biorą się tylko z niewiedzy. :v
D: Oj,  zdecydowanie tak, no bo jak masz kogoś w takiej blogosferze, co się o wszystko czepia albo o wszystko pyta, to jak tu wytrzymać :d A pozytywne oczywiście też.
Se: O pewnie, że wzbudzają. Ile razy pojawiają się pewne osoby, które mnie wkur(zają)wiają - krótko mówiąc. Nie muszą nic specjalnego robić, po prostu są. Innym przykładem są też sytuacje, gdzie wystarczy jeden niemiły komentarz i tworzą się gównoburze. Tak, to się zdarza. Ale ogólnie aż tak źle nie jest. Jeszcze nikt mi bardzo nie podpadł. Dlatego.

#CośNaSzybko
Kto z nas jest najbezczelniejszy?
Sh: Ja xD
K: Victim i Shandie xD
D: Ty, ale w taki pozytywny sposób :d
Se: Szadziu, Vic i Sezam czasami xD

Kto jest "mamusią"?
Sh: Kaś. A czasem ja. Zależy
K: Mua!
D: Hmm, Kass i Shandie.
Se: Na pewno Kass! Sprawdza się xD

Do kogo udajemy się, gdy mamy problem?
Sh: Do kaś xD
K: Do mnie?xD
D: Myślę, że do Kass, ale w dużej mierze także do Shandie.
Se: Do Kass, do Kociaka, do Szambo, do mnie też były takie osobniki xD

Komu zawsze najwięcej uchodzi na sucho?
Sh: Tobie. XD
K: Emm... Mi.
Sh: A, no to nie wiem. Każdemu popuszczamy prawie wszystko.
D: Mnie xD
Se: Mi xD

Kto jest najbardziej denerwujący?
Sh: Ja.
K: Victim xD
V: XD
K: Potem Shandie xD
Sh: Bangbangbang.
D: Mnie osobiście nikt nie denerwuje.
Se: Ty, jak się poobrażasz na wszystkich xD

Jak opisałybyście załogę... jednym słowem?
K: Victim - Maruda
Shandie - upierdliwiec
Nat - marzyciel
Sezam - artystka
Desari - odpowiedzialna
xD
N: Kaś: Sumienna
Vic: Pracowita
Szandi: "Spokojna"
Sezam: Kreatywna
Desari: Ułożona.
Marzyciel? xD jaa?
K: Ta xD
Sh: Kaś: omma
Sezam: paruffka
Desari: obowiązkowa
Nat: dobra
Vic: unnie.
D: Cenzura.
Se: Krejzi
V: Kaś: Madre
Shandie: "Spokojna"
Nat: Misieł załogowy
Desari: Ogarnięta, ale nie do końca
Sejzam: My crush
*Koteł: Mój koteł
Se: Sezam - hahaha.
Julek - kontrwywiad
Kociak - mrrrr
Desari - kochanieńka
Kass - mamusia <3
Szaszaszandi - głowa
Nath - cichociemny
Ri: Rodzinka. :)

 Myślę, że akurat w tym nie-wywiadziku, powaga i zluzowanie się łączą :) Według mnie wyszło ładnie. A co wy na to?
 Btw. Wyjątkowo nie przeczytałam waszych wywodów pod ostatnim mym tworem. Napisałabym i tak to, co teraz. Ja nie chcę, żeby to były sztywne, z góry zaplanowane wywiady. Może nawet nie chcę, żeby to były wywiady.
 Jeśli ktoś ma coś przeciwko, miał czas napisać do administracji. Jesteśmy ludźmi. Żyjmy tą dobrą stroną ;) Miłego wieczoru wszystkim! V.

 Na końcowy koniec chciałabym podziękować mojej, naszej, wspólnej załodze. Każdemu kto był, czy nie był. Chociaż na chwilę. Każdemu z osobna, który tworzył to, co widzimy w tej chwili. Jest pięknie. Dziękuję za każdą chwilę, każde nieporozumienie, każdy pomysł, każdą wyrozumiałość. Za każde bycie lub nie bycie. Za cały ten czas. I chciałabym, by te każde, mogły zdarzać się wiecznie. W każdym dniu. :)

7 komentarzy:

  1. Jak miłooo! Fajny ten niewywiad.;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o dodanie ogłoszenia :)
    Link: http://szabloniarnia-w-latki.blogspot.com
    Treść: Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja".

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o zmianę rodzaju bloga Graphic Harmony z grupowego na prywatny.
    Dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie-wywiad wyszedł super. Pytania były nie banalne, a śmiechu było przy tym na prawdę sporo. ;)

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »