17 kwi 2016

Przegląd (z trzech tygodni)

Przegląd z trzech tygodni, przepełniony cudownymi pracami naszych uzdolnionych graficzek! Z okresu 27.03-16.04 wytypowałam aż 25 prac. Od razu podkreślam, że nicki będą się powtarzać, nie ma bata, skoro post obejmuje taki duży czas.
Przepraszam was, że musieliście tyle czekać. W poprzednim tygodniu rozłożyło mnie, leżałam z katarem i kaszlem. Nie miałam na nic siły, ani ochoty. Także jak wróciłam w poniedziałek do szkoły, to miałam trochę przechlapane ;)

sygnatury

Nieprzeciętna sygnaturka z akcentem czerwieni. Oczy w tle dosłownie mnie zahipnotyzowały.

A tutaj spotykamy się z różem. Nie lubię tego koloru, ale tutaj idealnie podkolorował tą prackę. Stocki tworzą ładne, jednolite tło.

Tutaj moją uwagę przykuł napis. Jest taki.. unikatowy i ciekawy.

Ally ładnie wtopiła napis między dopasowane png'sy. Na dodatek lubię kolor niebieski powiązany z czarno-białymi odcieniami ^^

Ja naprawdę nie wiem, co mam z tymi kolorami. Ten żywy granatowy i czerwony... ogółem, wszystko do siebie pasuje.
Tiny ładnie zaakcentowała swoją tajemniczą sygnaturkę pomarańczą i zielenią. Efekt farbki jest świetny!
Znalazłam kolejny udany duet! Idealne wtopienie postaci i przyjemne kolorki.
Brawo dziewczyny ^^
Szkoda, że ostatnio tak mało pracek z anime. Mrs.Logan udało się stworzyć taką..
minimalistyczną i dopasowanymi kolorkami.
W końcu, to co lubię najbardziej. Piękne kolorki, wszystko ze sobą zgrane.
Czekam na więcej takich sygnaturek!

nagłówki

W tamtym przeglądzie wspominałam o Phoebe,
a tutaj Alessa znowu postanowiła przypomnieć nam jej osobę. 
Kolejny dobrany duet. Ten róż jest naprawdę uroczy. I napis... w tak nietypowym miejscu (przynajmniej dla mnie).
Śliczny nagłówek na podstawie instrukcji Victim. Chociaż autorka podkreśla,
że to nie jej styl, to i tak bardzo jej to wyszło ^^
Różu nigdy za wiele! Dobrane pngsy, dobry napis i ciekawe, kwadratowe (?) tło. 
Nie ma się czego czepiać!
Ten nagłówek również podbił moje serduszko. Pierwszy raz widzę współpracę
 tych graficzek o zupełnie różnych stylach. Co o tym sądzicie?
Genialne. Po prostu. Tak jak zawsze czarno-białe prace wydają mi się smutne,
tak Zaula sprawiła, że wydają się teraz... pociągające :D

szablony

Napis "yellow", a na szablonie fiolety i kremy :D Bardzo estetyczny szablon,
nie można przejść koło niego obojętnie ^^
Podziwiam osoby, które potrafią robić szablony w ciemnych kolorkach.
Piękny nagłówek i prosty css w zupełności wystarczą :)
Widząc tą grafikę nie mogłam się oprzeć. Tak jak Erenae jestem fanką Klaroline.
Niebieski z szarym...pewnie pamiętacie, że lubię to połączenie.
Do tej pory nie mogę przeboleć, że jedna z głównych postaci Star Warsów jest w kolorach różu i fioletu. Po prostu mi to jakoś nie pasuje xD Ale... Evelyn ma często nietypowe układy i tętniące życiem nagłówki. Tutaj macie tego przykład.
Motyw nocy, księżyca i gwiazd. Również nie mogłam pominąć tego szablonu,
chyba domyślacie się dlaczego.
Miło widzieć nową pandę, szczególnie tak utalentowaną. Aż musiałam zerknąć na grafik notek PG, żeby sprawdzić, kiedy Hasty ponownie czymś mnie zachwyci, tak jak tym świetnym css'em.
Mrs.Punk rozwija nam się graficznie, oj tak! Lubię gładkie nagłówki, może dlatego, że jestem uzależniona od Topazu...
Renfri, nie będę już nigdy cię męczyć, żebyś dodawała częściej notki xD
Dodawaj rzadziej, ale żeby było w nich dużo genialnych szablonów, takich jak ten!
Podoba mi się ozdobna czionka w tytułach. Bardzo podoba mi się też wtopienie stocków.
I wreszcie ostatni ulubieniec dzisiejszego dnia. Piękny nagłówek (dziwnie brzmi, ze względu na postać, prawda?). Nieprzeciętny css i ciekawy układ. Niezła współpraca!


Wybór faworyta jest niełatwy, a przynajmniej tak mi się wydaje. Teraz proszę o waszą opinię, czy wolicie przeglądy tygodnia, czy może właśnie z okresu dwóch tygodni (trzech to już przesada, opiszcie sobie 25 prac na raz xD).
Chcę również przypomnieć, że puzzle nadal nie zostały odgadnięte! Zapraszam do zabawy!
Czekam na opinie i do napisania!

16 komentarzy:

  1. Pandy górą! <3
    Praca Renfri jest moją ulubioną, bo lubuję się w pracach minimalistycznych, a z nagłówków najbardziej podoba mi się praca Alessy. Nie jest chaotyczna i nie ma nawalonych niepotrzebnych stocków, wszystko ma swoje miejsce i porządek, dziesiątki dodatków nie próbują odciągnąć mojego wzroku.
    W tym przeglądzie Renfri i Alessa wygryw <3

    nie jestem Gombrowiczem z najfajniejszej Pandy G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Scar&Hanchesteria i Little Alpha wygrywają moim zdaniem ♥ Świetne prace <3 mniom mniom mniom ^^

    oreuis
    GrafikaCentaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie wlasnie tak powinny wyglądać przeglądy. W tych z tygodnia jest kilka prac i przeważnie powtarzają sie te same osoby, co bywa czasami irytujące bo jednak odwiedzający Katalog chcieliby zobaczyc cos innego, inny styl i prace, a przede wszystkim Nick :)

    Co do przeglądu, dziękuje za umieszczenie mojej i kociaka pracy :) Szczerze nie umiem sie zdecydować, która praca jest moim faworytem bo wszystkie sa naprawde piękne :) Życzę wam wiecej takich przeglądów.


    Fantazja, Fantazja Graphics

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie moich prac <3
    Moimi faworytami są szablony Renfri oran Evelyn (ten z Rey) ^^ Co do częstotliwości pojawiania się przeglądów, jestem za tym, żeby były publikowane co dwa tygodnie :)

    Alessa
    Graphics Temptation

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy. :D Prace Evelyn oraz Erenae są moimi faworytami. ;D
    P.S. Taki mały błąd: przy nazwie mojego bloga ostatni słowo pisze się wishes nie wishess. Kiedy ustawiałam adres prawidłowa nazwa loga była zajęta i dlatego link jest przez dwa s. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam ten komentarz TRZY RAZY na telefonie i za każdym razem kiedy już go chciałam opublikować, przeszkadzał mi ten nieszczęsny Chat, który otwierał mi nowe okno i wszystko się kasowało :<
    No ale przejdźmy do przeglądu. Podpinam się pod pomysł Alessy. Przegląd co dwa tygodnie to fajna sprawa. I zgadzam się również z początkiem komentarza Fantazji c:

    Znalazłam również mały błąd w miniaturkach, bo we współpracy Hanch&Sezama jest wpisana nazwa bloga Liska. Każdemu zdarzają się błędy, ale chciałam tak tylko zwrócić delikatnie uwagę :)

    Dziękuję w imieniu swoim i moich "koleżanek z braży" (xD) za umieszczenie w przeglądzie naszych prac :)
    Ciężko wybrać faworytów, bo wszystkie prace są świetne :)

    Pozdrawiam,
    Scar.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepadam za stylem Liska, więc i jej sygnatura z tego przeglądu przypadła mi do gustu. Tak samo jak ta autorstwa Mrs. Logan. W nagłówkach trudno było mi wybrać faworyta, wszystkie wyglądają świetnie.
    Natomiast z szablonów najbardziej podobają mi się te wykonane przez Arianę, Hasty oraz współpraca Fantazji i Zielonego Kociaka.

    Co do częstotliwości robienia przeglądów, to w tej kwestii powinnyście się bardziej opierać na własnych doświadczeniach. Jeżeli lepiej jest wam zrobić większy przegląd co dwa tygodnie, niż mniejszy co tydzień, to róbcie co dwa. Mnie obie wersje pasują.

    Pozdrawiam,
    Agata [WioskaSzablonów]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny przegląd. :) Podobają mi się prace dziewczyn z Pandy. Jeśli natomiast chodzi o nagłówki to stanowczo i zdecydowanie praca Alessy bije wszystkich na głowę! :) Mrs Logan jak dla mnie króluje w kwestii sygnaturek. ;3

    Zielony Kociak / Panda Graphics

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy w przeglądzie ! Nagłówki cudowne, nie umiem wybrać najlepszego, bo wszystkie bardzo mi się podobają ♥ Z szablonów bardzo podoba mi się od Evelyn :)
    Pozdrawiam Cieplutko,
    Lailaa ;3 / Occulta Sonomia Graphics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i chciałam jeszcze zgłosić, że mój blog nie wyświetla się w nowościach w notkach, pomimo tego, że jest w spisie (jako blog prywatny). link do bloga : occulta-sonomia-graphics.blogspot.com
      Jeszcze raz pozdrawiam :)
      Lailaa ;3
      Pozdrawiam cieplutko xx
      Lailaa ;3

      Usuń
    2. Próbowałam go teraz dodać, ale okazało się, że już tam jest :D Więc albo dziewczyny już to zrobiły, albo coś ci się popsuło ;-;

      Usuń
    3. Już się wyświetla ;) Dziękuję i przepraszam za kłopot ;)

      Usuń
  10. Hej! Jeśli zdąrzyłybyście jeszcze dziś dodać to ogłoszenie to byłabym bardzo wdzięczna! :)
    - Treść pierwszego ogłoszenia: All of me - wszystko co dla was idzie prosto z naszego serca. Nowy blog graficzny wita! Chcemy abyście przybyli na nasze otwarcie! Zapraszamy serdecznie!
    - I drugie ogłoszenie: All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór.
    Z góry dziękuję ;)
    Pozdrawiam słodko x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybywam kolejny raz xdd z kolejnym ogłoszeniem.
      Treść ogłoszenia:
      Już w tę środę, 27 kwietnia o godzinie 20:00 na blogu Unique Graphic odbędzie się impreza. Będziemy świętować moje urodziny jakby to były wasze urodziny! :D

      Z góry dziękuję ślicznie ;3
      Pozdrawiam słodko

      Usuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »